Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De stad Qwatar - Delicia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyma sep 09, 2013 6:21 am

haha, alcohol en eenzaamheid en een bui die het best te beschrijven is als "fuck it all" zijn een 'slechte invloed' op Wyatt. Niet dat Carlos namelijk slecht voor hem is. (ik en kim hadden btw het idee dat wyatt en carlos op Wyatts bed zouden liggen rollebollen en dat Jeremy op het verkeerde moment binnenloopt. De slechtst mogelijke manier dat die met de fuckbuddy relatie kennis zou kunnen maken)
------------
Aydens gekreun was de manier waarop hij nu van hem kon genieten. Hij had niet meer het prachtige uitzicht dat hij altijd had kunnen zien. Ayden was zo mooi op dit soort momenten. De geluiden die Ayden te horen gaf waren ook verrukkelijk. Hij was nieuwsgierig wat nu het plan was. Een luid geluid ontsnapte aan zijn lippen toen Ayden hen tegen elkaar aanduwde. Ayden had de 'demon' effectief getemd. Het ijs was een verassing. Niet dat hij er veel last van had. Hij was toch veel warmer dan een echt mens. En hij kreeg het nooit koud. Aydens liefkozingen hadden hem aan het kreunen. "Alsjeblieft?" verademde hij. Aydens lippen waren nu bij de rand van zijn boxers en hij kon er niet meer tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyma sep 09, 2013 8:10 am

Tja Jeremy gaat nu echt niet meer geloven dat Wyatt een crush op hem heeft. En hij gaat denk ik ook niet meer tegen hem praten als hij Wyatt ontdekt met zijn fuckbuddy Mad
---

Ayden vond het heerlijk hoe Ian kronkelde onder zijn aanrakingen. Nu had Ayden eens de touwtjes in handen. "Ik ben nog helemaal niet klaar met jou Ian... Nog helemaal niet." Hij schoof Ian zijn boxershort omlaag en bracht chocoladesaus over diens eikel. Ayden nam voorzichtig Ian zijn mannelijkheid volledig in zijn mond. Hmm lekker. Hij begon Ian van onder eens flink te verwennen. Dan zou Ian helemaal gek worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyma sep 09, 2013 10:39 am

Haha Wyatt ontwijkt hem als de pest dus niet tegen hem praten is niet moeilijk. Het probleem zal denk ik mwer zitten in Jeremy die alsnog met Wyatt om moet gaan
edit:poep knoppen
Ians ademhaling werd steeds zwaarder en zijn gekreun frequenter. Hij wond er geen doekjes om: Ayden was hier veel te goed in. Hij wilde de jongen beetpakken en hem hier en.nu nemen, maar zijn handen zaten nog steeds heel erg vast. Waarom moest Ayden zo sexy zijn. Waarom moest hij het hem zo moeilijk maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptyma sep 09, 2013 10:40 pm

Ja precies. Ze leven namelijk samen in een appartement.
----
Na een minuutje of 3 besloot Ayden te stoppen. Hij likte zijn lippen schoon van de chocolade en haalde de theedoek af zodat Ian weer kon zien. "Zo...." Ayden grijnsde breed. "Hoe vond je het? Deed ik het goed? Ik dacht eens om wat anders te doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptydi sep 10, 2013 9:26 am

Het pijnlijkste voor Jeremy zal probs zijn dat Wyatt werkelijk gelukkig is met Calos, er is geen liefde noch een vaste relatie in de zin dat Carlos alleen Wyatt heeft, maar hij is gelukkig
---------
Ian liet een zeurgeluidje horen toen Ayden hem weer met rust liet. Toen hij weer kon zien keek hij Ayden intens aan. De definitie van bedroom eyes. Hij besloot geen andwoord te geven, maar om naar voren te buigen en Aydens lippen te vangen met zijn eigen. Zijn handen waren nog steeds gebonden dus hij kon daar niets mee, maar hij dacht dat de kus wel genoeg was om Ayden ervan te overtuigen dat het goed was. Ayden smaakte naar chocoladesaus, het was heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptywo sep 11, 2013 12:11 am

Ik denk dat Jeremy zich verraden zal voelen. Want hij heeft gevoelens voor Wyatt en nu denkt die dat Wyatt gewoon gelogen heeft. Dat hij hem expres in de problemen heeft gebracht met Julia. Dus tja.... he is hurt.
---
Ayden giechelde op een schattige manier bij het zeurgeluidje van Ian. "Niet zo zeuren mannetje." Boh die intense blik maakte Ayden zo rood als een tomaat. Zo sexy. Ayden likte nerveus langs zijn onderlip. Wow toen hij de kus voelde begon zijn gehele lichaam te trillen. Zo heerlijk. Ayden trok zichzelf tegen Ian aan. Tijdens de kus maakte hij Ian's handen los. "Ian... Ik wil het hier doen." zei hij verlangend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am

Wyatt gaat alleen Julia nog aandacht geven, hij gaat proberen om Jeremy te vergeten, wat natuurlijk niet gaat lukken
----
Zodra zijn handen vrij waren, begon Ian alle tijd in te halen waarin hij Ayden niet had kunnen aanraken. Zijn  handen gleden over zijn rug, en gaven extra aandacht aan de hobbeltjes die zijn ruggengraat gaf aan het oppervlak. Toen de kus voorbij was grijnsde hij naar Ayden. "Your wish is my command." fluisterde hij zwoel in Aydens oor. Het hoe en wat was nog steeds in Aydens handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stad Qwatar - Delicia
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic - Delicia
» Delicia - De hoge grassprieten,
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: