Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Samino - Ebalt - De herberg

Ga naar beneden 
+3
Cortez
Catlee
Elijah.
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Catlee
Level 1
Catlee


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 30-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyvr jul 06, 2012 6:55 am

Catlee hield haar hoofd een beetje schuin. ''Wat ik jammer vind is dat ik je niet durf te vragen, om samen met mij mijn verjaardag te ontvluchten en dan het heel anders in mijn eigen paleis te vieren... Ik word namelijk achttien jaar.'' Ze keek hem aan en kort ging ze met haar hand langs zijn blote torso. ''In het kasteel zal je als een Koning worden behandeld. Alles zal er zijn in overvloed, enorme badkuipen met zeep uit Patan! Eten, alles wat je maar wenst.'' Catlee was een van de rijkste prinsesen in Levea, in elk continent had ze wel een eigen paleis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyvr jul 06, 2012 8:01 am

"Hmm dat klinkt aantrekkelijk." met zijn hand ging hij door de haren van Catlee heen. "Maar ik dacht dat je je broer gezelschap wilde houden op zijn verjaardag." ze waren dus tweeling concludeerde hij. "Daar was je naar onderweg, vertelde je." omdat ze gisteren niet eens veel gedronken hadden kon hij een groot deel van het gesprek nog wel herinnerne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptydi jul 10, 2012 7:12 am

New.
_
Met grote passen liep Cortez de herberg binnen en meteen door naar de bar. Hij ging meteen zitten op een leeg staande kruk en wendde zijn blik tot de barman of beter gezegd barjongen, want de jongen achter de bar was bij lange na niet zo oud als dat hij was. "Doe maar gewoon wat alcohol. Dankjewel," sprak hij met een bevelvoerende toon in zijn stem. De jongen knikte en draaide zich om, waarschijnlijk om wat drank/flessen drank te pakken uit de kasten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptydi jul 10, 2012 9:47 am

Ayu kwam rustig binnengelopen. Ze zocht een plek om te slapen, maar nu ze binnen stond had ze haar oog laten vallen op de bar. Die kamer zou later wel komen, ze wilde eerst wat drinken. Ze nam plaats op een van de barkrukken en keek de barman aan. 'Een rode wijn,' zei ze tegen hem. Ze dronk niet vaak maar als ze dronk was het meestal rode wijn. Het enige wat ze een beetje kon verdragen maar wat wel prettig haar gedachten en herinneringen afzwakte. Dat was soms ontzettend welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptydo jul 19, 2012 9:03 am

Meteen viel zijn aandacht op een wat-jongere dame die de herberg binnen kwam lopen. Benieuwd naar wie ze was, wat haar naam was en haar exacte leeftijd. Altijd was hij eigenlijk wel nieuwsgierig en dan vooral naar de vrouw. De dame liep op de bar af en bestelde een rode wijn. "Goede keuze." Zelf wist hij wel dat ze hier goede wijn hadden en dat terwijl hij eigenlijk bijna nooit tot nooit wijn dronk. Dus het was knap dat hij wist dat het goed smaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 6:37 am

Ruby zat met een breezer in haar hand aan het barretje. Er zat een jongen naast haar en ze waren een beetje aan het flirten. Dit kwam omdat ze een beetje aangeschoten was van de drankjes, maar ze had er verder geen bedoelingen mee. Ze was al verliefd op iemand. Dat was ze niet vergeten. Ze nam een klein slokje van haar breezer en leunde tegen de bar aan. Ze was deze keer simpel gekleed omdat ze nu een tijdje over land ging reizen. Ze had een broek aan die haar dunne lange benen extra benadrukte en daarop een simpel zwart hempje. Ze zat op haar jas en haar tas lag veilig op haar schoot, voor het geval de jongen op haar geld uit was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana
Level 1
Dana


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 13-07-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 6:58 am

Liz kwam de bar binnenlopen. Elijah had vandaag geen zin gehad om de naar buiten te gaan vanavond, maar zij wel. Haar verandering was net achter de rug en ze had alcohol nodig. En veel. Haar mond brandde van verlangen en ze moest haar best doen niemand aan te vliegen. Elegant liep ze op haar hoge hakken naar binnen. Haar zwarte, lage heupbroek matchte mooi met haar strakke, rode t-shirt dat ze vaker droeg. Haar zwarte haren hingen glad en stijl over haar rug, en het was even wennen na een hele dag met krullen gelopen te hebben. Snel bestelde ze haar drankje en in de tussentijd kauwde ze op een kauwgompje, wat vreselijk smaakte omdat ze zin had in vlees, maar het verdoofde haar mond wel even. Snel glimlachte ze naar het meisje en de jongen naast haar en ze dacht aan Elijah, hoe graag ze bij hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 7:23 am

Ruby keek even op toen er iemand binnen kwam en glimlachte even naar haar. Eigenlijk te vrolijk glimlachte ze naar het meisje en daarna lachte ze zachtjes om de jongen voor haar. Ze was in een erg goede mood, maar dat kwam ook deels door de alcohol. Ze dronk haar breezer op en vroeg om een nieuwe. Ze draaide zich daarna naar het meisje toe en besteedde even geen aandacht aan de jongen. Het was ook niet belangrijk. Ze was slechts een beetje aan het spelen. "Hi." Zei ze tegen het meisje. Eigenlijk zou ze nooit zo iemand aanspreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 7:27 am

Liz dronk het drankje in een teug op en nam er nog een. Ze kon zich al wat meer ontspannen. 'O, hey' zei ze een beetje verbaast en haar knappe gezicht vertrok zich een beetje, maar later verscheen er een glimlach. Normaal waren mensen bang voor haar, op de zwarte markt, maar hier kenden mensen haar niet. Een fijne verandering, want op zich was ze best zachtaardig. 'Is die lekker?' vroeg ze aan het leuk uitziende meisje tegenover haar en ze knikte naar het drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 7:43 am

Ruby keek even vlug naar haar drankje en nam daarna een slokje. Ze knikte. "Ja, maar als je er een paar van op hebt vergaat de smaak een beetje." Zei ze bedenkelijk. Ze hoorde de jongen achter haar kuchen. Blijkbaar vond hij het niet leuk dat hij geen aandacht kreeg, maar ze negeerde het. Ze leunde met haar elleboog op de bar. Ze was naar deze bar gegaan omdat ze niet echt een goede uitgaansgelegenheid had gevonden in deze omgeving, maar dat was misschien ook maar beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 7:48 am

'Hmm... klinkt wel herkenbaar. Enne, moet je je vriendje geen aandacht geven?' vroeg zze, en ze gebaarde naar de jongens. Bij het woord vriendje ging er een warme schok door haar maag, en ze dat even aan Elijah, was hij maar haar vriendje. Haar verliefdheid werd met de dag erger, en het begon al moeilijk te worden om bij hem in de buurt te zijn als vrienden. Zo in haar donkere gedaante durfde ze meer, durfde ze wel een beetje te flirten, maar alhoewel ze in haar normale gedaante totaal niet verlegen was durfde ze dat al niet. Het enige wat ze kon was een beetje vrienden met hem zijn, normale gesprekken voeren. Het was echt stom
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 8:13 am

Ruby wimpelde de jongen af. "Hij is niet mijn vriendje." Zei ze en zuchtte zachtjes. "Dit is om de tijd te doden. De jongen die ik leuk vind.." Ze maakte haar zin niet af en nam een slokje van haar drinken. Ze hoorde de jongen opstaan en weglopen. Ze lachte even. Nee, ze was ook niet van plan om verder nog iets met hem te doen. Zo was ze niet. Ze ging niet verder dan flirten met dit soort jongens. Ze glimlachte even wrang. Ze wilde heel graag dat Deke haar leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 8:18 am

Liz zuchtte en ging wat rechter op zitten. Ze zag een oude man van veertig haar zo ongeveer aangapen, en met een beetje een walgende uitdrukking op haar gezicht wendde ze zich naar het meisje. 'Ach, je bent niet de enige' zei ze bitter en ze bestelde een derde drankje. Ze mocht er dan misschien sexy en stoer uitzien van de buitenkant, maar aan de binnenkant deed het haar pijn dat Elijah haar niet leuk vond, daar ging ze in ieder geval van uit. 'Hij is echt een badboy, maar toch... Ik zou zo graag willen dat hij ook van die vlinders-in-je-buik-knikkende-knieën gevoelens voor mij zou hebben, alleen hoe het er nu uitziet ben ik de enige..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 8:25 am

Ruby knikte. "Ik begrijp het. Hij is zo moeilijk te doorgronden. Ik weet echt nooit wat hij denkt en hoe hij over mij denkt. Ik denk dat hij me gewoon als een goede vriendin ziet, maar dat is niet genoeg." Zei ze met een zucht tegen het meisje en dronk haar drankje met een teug leeg. Ze vroeg voor een water omdat ze anders teveel op zou hebben. Ja, ze wilde echt heel graag weten wat hij voor haar voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 8:29 am

Liz lachte even zachtjes. 'Haha, we zitten in hetzelfde schuitje sister' zei ze zacht en bedachtzaam en ze voelde de bekende prikkel in haar keel opkomen, ze verlangde naar bloed of vlees. Snel dronk ze de rest van haar glas leeg, maar de alcohol was niet sterk genoeg. Ze bestelde iets sterkers, iets wat normaal alleen zware jongens bestelden en iets waarvan ze nu al wist dat ze moeite ging krijgen met het drinken. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze het tot nu toe onbekende meisje, die zich in een soortgelijke situatie als Liz bevond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am

Ruby glimlachte even wrang. Het was misschien wel grappig dat ze in hetzelfde schuitje zaten, maar de situatie was niet echt leuk. "Ruby." Zei ze tegen het meisje en stak haar hand naar haar uit. "En jij?" Vroeg ze terwijl ze met haar andere hand haar glas pakte om hier een slok van te nemen. Het was goed om even water te drinken om ervoor te zorgen dat het de alcohol een beetje wegdrukte. Of ze hoopte dat dit zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De herberg   Samino - Ebalt - De herberg - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samino - Ebalt - De herberg
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samino - Ebalt - De haven
» Samino - Ebalt - de zijstraatjes
» Samino - Ebalt - de grachten
» Samino - Ebalt - De zwarte markt
» Herberg 'Fluitenkruid.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: