Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De stad Qwatar - Delicia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma aug 12, 2013 9:36 am

Dankjewel! Ik moet het gewoon wat vaker nalezen. Ben ik veels te lui voor -_- en wooooow wat een post. Hier kan ik wel wat mee!
----
De jongen voelde hoe Ayden in zijn kont kneep. Hierdoor beet Ayden speels in de oorschelp van de man. Vervolgens drukte hij er een kusje op en fluisterde: ‘Ik ben in het geheel jouw territorium. Jij mag alles met mij doen.’ Zei die op een ondeugende toontje. Zijn warme adem streelde zijn oor. Hij gaf Ian nog gauw een kusje voordat hij ging uitleggen hoe zijn vader zijn nieuwe vrouw heeft leren kennen. “Dezelfde hoorns? Oké ik had echt een smeulend liefdesverhaal verwacht maar hier neem ik wel genoegen mee.” Natuurlijk was dat plagend bedoeld. “In een vulkaan? Dat lijkt mij nu pas echt saai. De hele dag in een vulkaan zitten? Alsof je niets beters te doen hebt? “ Ayden schrok op door het geschreeuw wat door de kamer echode. De jongen keek verbaasd naar Ian. Ayden keek naar het gezicht van Ian. Zijn expressie was niet te lezen?????
Ook Ian begon nu terug te schreeuwen waardoor Ayden wat naar achteren leunde. Alsof het dan niet zo pijn aan zijn oren deed. Nu begon zijn vriend te grijnzen, een goed teken. Ian zette hem op een zo beleefd mogelijke manier terug op zijn eigen voeten en pakte zijn hand om Ayden mee te slepen. De deur van het appartement uit, de trap af en door de achteruitgang van de bar, ook wel de ingang van het appartement, naar buiten. Daar stond een gezelschap van wezens die vrij apart uitzagen. Ook de voorbijgangers leken in de ban te zijn van deze vreemde ‘wezens’. Sommige mensen botste zelfs tegen elkaar op. Het was net een circusattractie. De hoorns van de vrouw waren hetzelfde als dat van ian. Dat moest wel een van zijn moeders zijn.
Ayden kon de piercings niet eens tellen zoveel had zij er in. Dat vond de jongen niet zo mooi. “Aangenaam Salia, ik ben Ayden.” Heel even was de jongen stil. “Een vriend van Ian.” Hij zei maar niet de vriend want hij wist niet hoe zijn familie zou reageren. De jongen vond het babytje zo aandoenlijk. Ze zagen er apart uit maar het babytje had een schattig gezichtje. “Aangenaam iedereen.” De jongen keek een beetje verlegen naar de grond. Zoveel mensen, zo’n grote familie en dit was vast nog niet eens de helft. Ook Ian leek verrast door hun aanwezigheid. Dit werd nog een drukke boel. Ook de brandende ogen van de voorbijgangers maakte het voor Ayden een stuk moeilijker. Hij besloot gewoon toe te kijken en een beetje op de achtergrond te blijven. Wanneer Ian zijn familie naar binnen begon te lopen kneep Ayden zachtjes in de hand van Ian. "Ik ben een beetje nerveus"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma aug 12, 2013 10:32 am

haha hij was heel lang inderdaad, maar ik vond het leuk om te beschrijven Very Happy
-----
Ian was aardig genoeg om niet de trap op te gaan naar het appartement maar om in de achterruimte van de bar te blijven, er stonden wat kratten met drank en er was natuurlijk de trap. Hij ging er vanuit dat een centaur, ook al was ze een berggeit, niet erg gelukkig zou worden van een trap. Hij ging zelf op de treden zitten, met genoeg ruimte naast hem voor Ayden. Ni'qua ging op de grond liggen, haar echtgenoot leunde met zijn rug tegen haar geitenlichaam. Ze was dan wel half geit, maar de geitenkant was uitvergroot tot paard-centaur formaat. Haar baby hield ze nog steeds in haar armen. De anderen namen plaats op de kisten in de ruimte. "Vertel op." Zei Ian een tikje ongeduldig. Zijn moeder begon uit te leggen.
Blijkbaar was er weer een groep religieuze idioten opgestaan die hun soort was begonnen op te jagen. Het was nog niet ver genoeg uitgelopen om de autoriteiten te informeren. Ze hadden sinds de vorige klopjacht zekere bescherming verdient. Dat betekende niet dat mensen die hen stalkten en uitscholden het waard waren om aan de bel te trekken. Toch begonnen ze zich uit voorzorg al te verzamelen in groepen van Demora die elkaar konden weerstaan, om zich beter te kunnen verdedigen tegen gedreven idioten met emmers water.
"Dus, Ian, hebben we je officiële toestemming om in je territorium te verblijven?" was de laatste vraag. Ian knikte meteen. "Maar natuurlijk, al heb ik twee verzoeken. Ten eerste dat jullie, hoewel jullie in de stad blijven natuurlijk, opgesplitst in de drie kleine families die jullie vormen hier verblijven. We willen niet te veel aandacht trekken. Hier heb ik nog niets gemerkt van die mensen, de stad is volgens mij een Sodom voor ze, met de hoeveelheid ongein die hier gebeurd, maar we willen hun aandacht niet trekken. Ten tweede dat hij," hij knikte naar Tory, de enige die hij niet direct als familie beschouwde, "bij mij en Ayden uit de buurt wordt gehouden. Ik laat hem hier toe, maar ik ben er niet blij mee en als hij zich misdraagt dan moet hij weg. Geen gemaar." De voorwaarden werden acceptabel bevonden. Zijn moeder en haar vriendin besloten gezamelijk dat zij net buiten de stad zouden gaan kamperen, zodat ze niemand tot last waren in verband met de vurige aard van hun eigen relatie. Zijn vader en zijn vrouw met het kind zouden een van de veiligere gebieden opzoeken van de stad, op zoek naar een logement dat hun een kamer op grond niveau zou willen geven in verband met Ni'quas gedaante en hun kindje. Zijn vader met Tony zouden naar de andere kant van de stad verdwijnen, en hij beloofde goed op zijn zoon te passen.
Dat besloten ging iedereen na een kort tot ziens er vandoor om op zoek te gaan naar hun slaapplek. Zijn moeder bleef nog even, met de belofte Aradia zodra ze klaar was op te zoeken. Zodra ze alleen waren wendde ze zich tot Ayden en Ian. "Dus, hoe zit het tussen jullie?" vroeg ze met een kleine grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma aug 12, 2013 11:35 am

Hij bekeek de personen die er zaten een voor een. De vader van Ian met zijn indrukwekkende hoorns net zoals zijn vrouw. Echter leken die van haar veel fijner, breekbaarder en vrouwelijk. De liefde die ze aan elkaar toonde, aan hun kind was vertroetelend. Keek hij ook zo naar Ian in gezelschap? In bed wanneer hun de liefde deden bedrijven? Wanneer hij terug dacht aan de seks van toen straks kwamen er blosjes op zijn wangen. Hij wilde het zo graag herhalen. Nu kon hij er naar fluiten want de familie bleef hier. Hij keek nu naar de vriendin van zijn moeder. Apart maar mooie ogen. Haar ogen vond Ayden haast hypnotiserend. Ian had ook schitterende ogen, moest wel afkomstig zijn van een van zijn moeders. In ieder geval had hij zijn haren van de moeder in deze ruimte. Aardige vrouw leek het hem wel. Alleen die piercings? Zo zonde van haar lief gezichtje. Het gaf haar een duistere uitstraling. Je moest in ieder geval niet met haar sollen, zo kwam het over. De jongen luisterde aandachtig naar de reden waarom ze allemaal hier naartoe waren gekomen.
Blijkbaar was er weer een groep religieuze idioten opgestaan die hun soort was begonnen op te jagen. Het was nog niet ver genoeg uitgelopen om de autoriteiten te informeren. Ze hadden sinds de vorige klopjacht zekere bescherming verdient. Dat betekende niet dat mensen die hen stalkten en uitscholden het waard waren om aan de bel te trekken. Toch begonnen ze zich uit voorzorg al te verzamelen in groepen van Demora die elkaar konden weerstaan, om zich beter te kunnen verdedigen tegen gedreven idioten met emmers water.
Deze nieuws verontruste Ayden. Dit betekende dat Ian ook in gevaar was. Waarom deden mensen dit toch? Waarom lieten ze deze soorten gewoon niet met rust? Ze deden toch niemand een vlieg kwaad? Ayden had Ian in ieder geval nog niet kwaad meegemaakt. Er werden allemaal handelingen getroffen en afspraken gemaakt. Wie was deze Tory? Ayden wilde daar meer over weten. Straks als ze weg waren ging hij er naar vragen.
De jongen zei iedereen op een beleefde manier gedacht. Alleen de moeder bleef nog. Wanneer zij met een grijns een vraag stelde werd Ayden gelijk rood. "I-k...i-k..." Ayden keek naar Ian wachtend op goedkeuring om iets te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma aug 12, 2013 11:54 am

Tory was de zoon van zijn ene vader, zie het voorstelrondje Very Happy even snel een namenlijst
Salia, moeder van Ian, degene die hem opvoedde
Aradia, vriendin van de moeder van ian, een soort stiefmoeder
Garan Vader van ian
Ni'qua vrouw van vader van Ian
Arai hun zoontje
Hiram Vader van ian
Tory zoon van Hiram
------------
Ian werd knalrood toen zijn moeder vroeg hoe het tussen Ayden en hemzelf zat. Om haar zelfingenomen grijns, een reactie op zijn blozen, te verbergen duwde hij zijn hand in haar gezicht. "Maaa-haaaaam..." zei hij op een zeurderige toon, net een toonhoogte hoger dan in eerste instantie bedoeld. "Als je het heel erg graag wil weten, Ayden is mijn vriendje." Zei hij nog net iets roder. Zijn moeder was de enige die hem zo zou kunnen laten gedragen, en dat alleen in combinatie met het onderwerp Ayden. Hij paktte Aydens hand en kneep er zacht in. Salia keek naar Ayden. "Behandeld hij je wel goed? Moet ik hem een schop onder zijn kont geven? Als het nodig is, of als hij zich als een jerkface gedraagt, zeg het dan." Ze knakte haar vingers. "Niets is zo gemeen als een bitchslap van je eigen moeder," zei ze plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma aug 12, 2013 12:10 pm

hihi ^^dat snapte ik. Ik bedoelde daarmee waarom Ian zo tegen hem deed. Hem zo deed behandelen. Maar nu heb ik wel een lijstje waar ik af en toe op kan kijken als ik het niet meer weet :p
----
Ian werd knalrood, nog erger dan Ayden. Ownee hé. Nu waren deze twee heren beide in verlegenheid gebracht. Akward... En wie ging nu wat zeggen? Hoe gingen ze hier mee om? Ayden grinnikte zachtjes toen hij de zeurende stem hoorde van Ian. Hij gedroeg zich heel anders bij zijn moeder. Best schattig om te zien. De jongen werd nu echt rood toen hij werd geïntroduceerd als Ian zijn vriendje. Ayden glimlachte onschuldig naar zijn moeder. Hopelijk keurde zij hun relatie goed. "Dat klopt..." sprak hij zachtjes. "Ik hoop dat wij het met elkaar zullen gaan vinden." Ayden keek Ian zijn moeder beleefd aan. Ayden keek voor kort naar de hand van Ian. Het was fijn om samen met hem te zijn. "Nee nee! Ian gedraagt zich perfect! Hij heeft toen straks al voor mij gekookt. Hij is echt een heel goed vriendje. Geen bitchslap nodig." Ayden begon te stralen en glimlachte lief naar Ian. "Dus u vindt het niet erg dat wij een relatie hebben?" Vroeg de jongen voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma aug 12, 2013 12:47 pm

oh op die manier, dat is gewoon Ian die erg territoriaal doet, hij heeft geen amillieconnectie met Tory, dus hij is in tegenstelling tot de rest een indringer in zekere mate.
--------
Ian grijnsde tevreden toen Ayden voor zijn goedheid pleitte. Dan deed hij het goed, mooi. Zijn moeder schudde haar hoofd toen Ayden haar de million dollar question vroeg. "Nee nee, waarom zou ik er een probleem mee moeten hebben? Jij zegt dat Ian goed is voor je en ik weet dat hij veel te ijdel is om zich slecht behandeld te laten worden, dus ik geloof dat het goed zit tussen jullie." voor de goede orde woelde ze met haar hand door Ians haar. "Ik ga Aradia opzoeken, in de hoop dat ze niets in de fik heeft gestoken omdat ze schrok, ze is een beetje schrikachtig af en toe." Ze giechelde en Ian schonk haar daarvoor een plagerige "awwwww". Ze stak haar tong naar hem uit en zwaaide nog even. "Dag jongens, goed voor elkaar zorgen. We komen hierheen als er iets aan de hand is." Zei ze vriendelijk voor ze ook vertrok. Ian draaide zich tot Ayden. "Sorry voor mijn moeder, en famillie" zei hij een beetje beschaamd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptydi aug 13, 2013 12:13 pm

Aaah zo! Oké ik snap het Very Happy
---
Ayden begon gelijk te stralen wanneer Ian zijn moeder zo vriendelijk tegen hun deed. Dat ze dus beide mannen waren maakte voor haar niets uit. Tenslotte was haar vriendin zelf ook een vrouw. Ayden keek haar met lieve oogjes aan. "Bedankt. Dat vindt ik heel fijn om te horen." Ayden bekeek hoe de conversatie tussen Ian en zijn moeder verliep. Ze waren heel lief tegen elkaar. Ze moesten wel een goede band hebben. Had hij dat met al zijn moeders? En zouden die ook nog komen? Ayden zei de vrouw ook nog gedag en keek toen terug naar Ian. "Dat wordt nog een gezellige boel voor de aankomende dagen misschien zelfs wel weken. Je hebt echt een leuke familie. Tenminste de eerste indruk is tot nu toe positief. Hopelijk vonden ze mij ook aardig. Ben alleen altijd zo stil wanneer er plotseling zoveel mensen zijn." Ayden drukte een kus op de neus van zijn vriend. "Je hoeft je excuses niet aan te bieden. Ik was haast vergeten hoe het is om een familie te hebben"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptydi aug 13, 2013 1:40 pm

Ian liet een opgeluchte zucht ontsnappen toen Ayden mededeelde dat hij er geen probleem mee had. "In Principe hoeven we geen last van ze te hebben. Zeker de eerste weken terwijl ze nog bezig zijn een plekje te vinden en baantjes te zoeken. Ik ben gewoon blij dat ze naar mij toe gekomen zijn en ik niet van mijn gat af hoef." Hij grinnikte om dat laatste. Toen Ayden hem een kusje op zijn neus gaf, ging een van zijn handen naar Ayden zijn achterhoofd en stal hij zo een echte kus op zijn mond. "Ik zou best een famillie willen zijn, met jou." Floepte Ian eruit voor hij Ayden weer naar zich toe trok voor een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptywo aug 14, 2013 12:52 pm

"Wat een opgeluchte zucht zeg! Alsof ik hier problemen om zou maken? Je familie is apart, geef ik toe. Maar wie is tegenwoordig normaal? En je moet je familie koesteren want voor je het weet ben je ze kwijt." Dat laatste zei hij eerder tegen zichzelf dan tegen Ian. Hij had het toen zelf verpest. Misschien als hij op een fatsoenlijke manier uit de kast was gekomen had alles anders kunnen hebben verlopen. Zonde. Hij miste zijn ouders wel hoe onuitstaanbaar hun soms konden zijn. Of soms zo onredelijk dat je er gek van werd. Het meeste nog miste hij zijn zus... Vroeger had hij daar een hele goede band mee. "Laat mij er straks aan herinneren dat ik even Kiba moet bezoeken? Kijken of alles goed is" Ayden glimlachte en liet zich kussen. Hij gleed met zijn vingers over de schouderbladen van Ian en liet zijn handen daar rusten. Een blos verscheen op zijn wangen toen Ian dat zei. "Ik ook..." Had de jongen geantwoord met een zucht van tevredenheid. Hij sloot zijn ogen en kuste Ian nu met meer passie. Wilde al zijn gevoel erin liggen om te laten zien hoe gek hij wel niet op Ian was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyvr aug 16, 2013 10:55 am

Een beetje apart was een onderschatting. "Je vind het ook niet raar dat mn ouders er amper ouder uitzien dan wij twee, terwijl mijn ene vader makkelijk je opa had kunnen zijn?" Hij beet op zijn lip. Hij wist dat zijn soort raar was. Dat als hij bij Ayden zou blijven de rest van Ayden zijn leven dat ze richting het einde hele rare blikken zouden krijgen. Omdat het eruit zou zien als een man van 50 met een jongen van een jaar of 20. "Ik zal je proberen te herinneren." Zei hij met een glimlachje. Toen Ayden hem met meer passie kuste hij hem even intens terug. Hij besloot dat de hoek ongemakkelijk was en trok Ayden zijn schoot op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptydi aug 20, 2013 12:06 am

"Daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan! Nu je dat zegt..." Ayden probeerde zo serieus mogelijk te kijken. "Natuurlijk niet Ian. Je hebt mij uitgelegd hoe alles werkt met jullie volk. Dus ik kijk echt niet raar op hoor. Hopelijk zie jij er ook nog heel jong uit over zoveel jaar. Helaas wordt ik zo'n gerimpeld opatje." En daar was het pruillipje weer. "Proberen?" Ayden glimlachte liefjes naar hem. Hij werd op de schoot van Ian gezet. Ayden ruste zijn hand achter de nek van Ian en liet zijn tong langs die van Ian glijden. Dit waren pas lekkere kusjes. Ian was echt zo goed. Ervaren en wist hoe hij iemand gek kon maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptydi aug 20, 2013 12:33 am

"Als je oud en rimpelig bent houd ik nog steeds van je" was Ians eerste reactie. Het was waar. Hij dacht niet dat hij Ayden zat zou zijn als die rimpels zou krijgen en andere oudersomsverschijnselen die Ian waarschijnlijk nooit zou hebben. Zijn handen gingen naar beneden, naar Aydens kont waar ze met alle plezier tegenaan lagen. Hij begroette Aydens tong met zijn eigen. Hij vond het fijn om met Ayden te zoenen en/of andere leuke dingen met hem te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyvr aug 30, 2013 10:29 pm

"Dat geloof ik niet." Mompelde Ayden. "Dan zijn er genoeg knappe en jongere mensen die je aandacht trekken." Hij begroef zijn gezicht in Ian zijn hals. Snoof zachtjes zijn geur op. "Je ruikt zo heerlijk." Zegt hij genietend. Een ondeugende twinkeling verscheen in zijn ogen wanneer Ian weer zijn handen op zijn kont legde. Zonder toestemming. Hij kreunde heel lichtjes tijdens de kus en verbrak het. "Ian..." Fluisterde Ayden zachtjes tegen zijn oor. "Ik wil voor ronde twee gaan..." Klonk het verlangend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 01, 2013 2:43 am

Ian ging met een van zijn handen door Aydens haar. "Alsof ik jou daar zomaar voor zou dumpen." zei hij zacht in Aydens oor. Bij het geluidje dat uit Aydens mond ontsnapte trok Ian hem nog dichter tegen zich aan. "Oh really now" kwam het geamuseerd uit de mond van de minst menselijke van de twee. "Wil je dat" zijn stem was weer belachelijk laag geworden. Hij trok Ayden nog iets dichter tegen hem aan, nu zat Aydens volledige romp tegen de zijne. Borstkas tegen borstkas. Hij drukte zijn lippen weer tegen die van Ayden. Het was een lieve langzame kus, verre van gehaast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyza sep 07, 2013 11:31 pm

Ayden keek hem met onzekere oogjes aan. Een soort van puppy blik die moeilijk was te weerstaan. En ook nog dat pruillipje erbij. Zachtjes knikte hij. "Waarom kan ik niet zo jong blijven zoals jij? Dan hoef je mij niet te zien gaan rimpelen. En grijs worden. En dat vind ik al heel erg." Ayden drukte zijn lichaam dichter tegen die van Ian. Er was geen ruimte meer over. "Yeah really." Fluisterde hij zachtjes met een lief gezichtje en knipperde oogjes. OMG deze voice van Ian zorgde ervoor dat zijn haren op zijn lichaam overeind kwamen. So sexyyyy. "Ja..." Sprak hij zachtjes met blozende wangetjes. "Ik wil ook best op mijn knieën gaan hoor en je voeten kussen." Dat laatste natuurlijk plagend bedoeld. Maar hoe zou het zijn? Kinky seks? Had Ian dat ooit gedaan of alleen vanille? De langzame kus was heerlijk. Een kreun rolde over zijn lippen. Dit voelde zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyza sep 07, 2013 11:59 pm

"Omdat jij wel menselijk bent" was het nuchtere antwoord op Aydens gepieker. Hij vond het nergens op slaan, alsof hij werkelijk veel gaf over uiterlijk. Ayden was lief, sexy en schattig, de tijd zou daar niet veel aan veranderen dacht hij. "En waar wilje dat ronde twee uit zal bestaan." fluisterde hij wederom in de extreem lage stem. Aydens reactie op deze stem was echter fantastisch. Dat moest hij onthouden. Het was aan Ayden om te besluiten wat ze gingen doen, hij vond het stiekem best wel heel leuk als Ayden de leiding nam. Zelf was hij bij het vooruitzicht al een beetje enthausiast. Waarschijnlijk zou Ayden de enthausiaste bobbel in zijn broek wel opmerken, gezien de manier waarop deze op zijn schoot zat. Ayden mocht best weten wat hij deed met Ian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 08, 2013 12:47 am

"Touche..." Klonk er ontevreden uit zijn mond. "Lekker saai... Sterveling zijn. Daar is helemaal niets aan. " Mompelde hij. Hij snoof zachtjes in de haren van Ian om zijn heerlijke geur op te nemen. Ian rook zo lekker. Hij was als een drugs voor Ayden waar hij niet af van kon blijven. De verleiding niet kon weerstaan. Kippenvel. Ian bezorgde hem aangename kippenvel met deze stem. Verrukkelijke stem. Ayden begon zachtjes te stotteren. Zo niet sexy... Hij moest zichzelf bij elkaar rapen. "Ronde twee? Hmm..." Hij sabbelde speels aan het oorlelletje van zijn vriend. "Ik wil dat je op de eettafel gaat liggen. Ik ben eens toe aan een andere gedeelte van de kamer. Ik wil namelijk iets met je proberen." En merkte zijn erectie op. En Ayden begon zelf ook hard te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 08, 2013 1:32 am

Hmm Ayden was om op te eten. Toen hij op zijn oorlelletje sabbelde ontsnapte er een kreun aan Ians lippen. Ayden was daar veel te goed in, geluiden doen ontsnappen aan hem. Het hielp niet dat Ayden verschrikkelijk sexy was. "Yes Sir" zei hij in de lage stem. Dat hij Ayden de touwtjes in handen had gegeven betekende niet dat hij niet zijn best zou doen om het Ayden moeilijk te maken om serieus te blijven. Hij zette Ayden van zijn schoot af en liep de trap verder op het appartement in. (ze zaten nog buiten) Hij volgde Aydens instrycties en ging op tafel liggen. Hij was nieuwsgierig wat Ayden van plan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 08, 2013 1:44 am

Helemaal vergeten dat ze nog buiten zaten inderdaad xD
-----
Ayden had er geen woorden voor. Ian was onweerstaanbaar. Zijn lage stem was echt een turn on. Hij volgde de man naar boven die hem gewoon deed gehoorzamen. Ayden like this a lot. "We gaan eens wat uit proberen...." Hij pakte een theedoek om Ian te kunnen blinddoeken. "En..." Ayden deed de riem af van zijn broek en maakte de handen vast zodat Ian niets kon doen. "Ik ga met je spelen... Als je dat goed vindt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 08, 2013 2:11 am

Ian grijnsde toen hij doorkreeg wat Ayden aan het doen was. Dit was niet erg. "Speel met me zo veel als je wilt." zei hij op een flink uitdagend toontje. Hij vertrouwde erop dat Ayden niets raars zou flikken. Niets raars dat niet ook leuk was in ieder geval. Hij testte even hoe goed Ayden zijn polsen had samengebonden. Stevig genoeg. Hij zou ze kunnen bevrijden door de riem te verbranden, maar dat was vals spelen en een moodkiller. Plus dit was wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 08, 2013 2:23 am

Ayden bloosde. Gelukkig kon Ian dat niet zien. Beter ook want Ayden schaamde zich een beetje. Echter had hij hierover gefantaseerd. De jongen deed voorzichtig de shirt uit van Ian en kuste zachtjes zijn hals waar hij een aantal zuigzoenen achterliet. Hij liefkoosde Ian zijn tepels en kneep er in. Niet al te zacht maar ook niet te hard. Hij ging even weg en haalde wat dingen. Chocoladesaus, slagroom, aardbeien. Jup. Vanille ijs. "Ian..." Hij ging nu op hem zitten en spoot slagroom in zijn eigen mond. Daarna kuste hij Ian en drong zijn tong gewoon binnen in Ian zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 08, 2013 3:51 am

Jeremy is btw, en ik heb zin in kim en mijn plannetje maar kim moet eerst haar kamer op ruimen sadface
--------
Ian kon het niet helpen. Aydens liefkozingen lieten meer dan eens geluiden aan hem ontsnappen. Hij had opgegeven dat effect te stoppen. Ayden aanmoedigen was niet erg. Helemaal niet. Hij werd even onzeker toen Ayden er even vandoor ging. Hij zat momenteel in een redelijk hulpeloze situatie. Hij vertrouwde op Ayden, maar dat hij hier alleen lag en Ayden wat dan ook aan het doen kon zijn maakte hem een beetje nerveus. Ayden was gelukkig snel genoeg weer terug. De smaak van slagroom was niet een heel grote verassing. Hij had gehoord hoe Ayden met de bus slagroom had gespoten. Hij had alleen niet verwacht op deze manier. Niet dat het niet lekker was. Ayden was lekker, slagroom was lekker. Lekker overload.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 08, 2013 4:37 am

ga je wyatt zelfmoord laten plegen :O?
---
Zijn vingers gleden door de blauwe lokken van de man en trok hem nu overeind zodat hij zat. Ayden sloeg zijn benen om de middel van Ian. Hij trok zijn shirt uit en liet chocoladesaus over zijn tepels druppelen. "Lik mij." Hij begeleidde Ian naar zijn borstkas, liet zijn mond eerst even de plek verkennen. Hij beet uitdagend in de oorschelp van de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyzo sep 08, 2013 4:54 am

nope, rustig maar. Wyatt krijgt alleen een drankprobleem (wow dat is een rare zin) nu heeft jeremy een alcoholische vader dus daar kan hij zich schuldig voelen (want hij en merlin hebben wyatt nu eenmaal aan drank geholpen in de eerste plaats) en er is nog iets dat zich vanzelf zal openbaren hier http://robinsons.actieforum.com/t260-het-verlaten-schuurtje#4003
----
Hij was een beetje teleurgesteld toen de zoete slagroomkus ten einde was. Hij liet Ayden hem meetrekken. Hij vond dit wel leuk. Tussen hen twee was hij meestal degene die Ayden op bed gooide om bovenop hem te klimmen. Hij luisterde braaf naar Aydens commando. Dit begon steeds leuker te worden, hij had telkens twee lekkere dingen te gelijk, Ayden en iets zoets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Emptyma sep 09, 2013 4:51 am

Arme Wyatt. Maar hij gaat wel met een vreemde naar bed o_o.
----

Ayden kreunde lichtjes wanneer hij de warme tong van Ian voelde langs zijn gevoelige tepels. "Ah...." Zij erectie duwde zachtjes tegen boxershort. Het wilde vrijheid. Ian was zo goed in hem te plezieren. "Mmm..." Hij duwde Ian weer terug op zijn buik en maakte de knoop van zijn broek op. Hij liet de broek van zijn lichaam afglijden. Natuurlijk had hij wel eerst de schoenen uit gedaan. Zachtjes schuurt Ayden met zijn erectie langs die van Ian. Wel hadden beide nog hun boxers aan. Voorzichtig liet hij een bol vanille ijs zo op de borstkas van Ian glijden. Hij zou het wel koud hebben. Gelijk begint Ayden Ian zijn tepels te verwennen met het heerlijke ijs. Hij volgt het smeltende ijs tot aan de rand van Ian's boxershort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stad Qwatar - Delicia
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic - Delicia
» Delicia - De hoge grassprieten,
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: