Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De stad Qwatar - Delicia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 17, 2012 9:28 am

Wat betekent nsfw en ik doe nu wel skippen goed? ^^
_____
Ayden kreunde zachtjes binnenmonds, nog heel lichtjes terwijl hij zijn hartkloppingen overal kon voelen. Zijn lichaam voelde warm aan, zelfs heet door de opwinding en verlangen wat door hem gierde. Hij wilde Ian zo graag en kon eigenlijk niet meer langer wachten. Ian verbrak de kus en begon hem overal te kussen. Ieder lipcontact brandde op zijn huid waardoor Ayden naar meer smachte. Wanneer hij de rode plekken zag moest hij zachtjes lachen. "Hey je bent mij toch niet je eigendom aan het maken ofwel?" Hij tilde speels de kin van Ian op en beet zachtjes in de onderlip van de jongen. Daarna trok hij de broek van Ian uit. Hij duwde zo dat Ian nu onder op hem lag. Ayden liet zijn tong van Ian's hals tot navel glijden en trok langzaam de boxershort uit. Let the game begin.

Tijdsprong

Ayden lag dicht tegen Ian aangekropen en zijn haren lagen als een gordijn beide om hun heen. Alles, ook haast alles lag op de grond. De deken, hun kleren, veren van een kussen. Het is er heftig aan toe gegaan. (xD) Nu lag hij onschuldig te slapen en kreeg je de neiging wanneer je naar hem keek om Ayden lekker te knuffelen. Net een zacht, klein teddybeertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 17, 2012 9:41 am

nsfw is een afkorting die je regelmatig tegenkomt op tumblr oa. het staat voor not safe for work
----
Ian was inmiddels wel weer wakker. Hij genoot van het uitzicht, het mooie lichaam dat tegen hem aan gekropen was. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij knipte in zijn vingers en kleine vlammetjes ontsprongen uit zijn vingertoppen en ontstaken een aantal van de honderden kaarsen die in zijn kamer stonden. Ze stonden niet eens op standaarden. De vlammetjes verlichtten de ruimte en het vuur stelde hem gerust. Voorzichtig veegde hij Aydens haar uit zijn gezicht. Ayden was zo'n zachte jongen. Hij wist geen beter woord om hem te onschrijven. Hij voelde zich gewoon op zijn plek bij hem. Hij maakte zich voorzichtig los van Ayden en legde hem op het bed. Hij leek zo klein op het reuzachtige bed. Ian stond voorzichtig op en deed snel boxers en een broek aan en legde de deken over Ayden heen zodat die het niet koud kon krijgen. Daarna glipte hij zjn kamer uit. Hij had het idee ontbijt te regelen voor iedereen. Pancakes bakken was leuk en hij wist zeker dat er de komende 30 minuten niemand van zijn huisgenoten wakker zou worden. Die lagen nog hun katers weg te slapen, iets waar hij nooit last van had. Hij was geen geweldige kok, maar pancakes en koffie lukte hem nog wel. En koken was leuk. Door zijn macht over vuur was een gasfornuis iets waar hij goed mee over weg kon. Hij liet nooit iets aanbakken en alles was altijd perfect gaar. Hij ging meteen aan de slag met het ontbijt. Nu maar hopen dat Ayden voorlopig niet wakker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 17, 2012 9:50 am

Na alles was hij vredig maar wel uitgeput in slaap gevallen, het was een nacht waarvan hij hoopte dat hij nooit voorbij zou gaan. Langzaam bewoog zijn lichaam een beetje, rekte hij zich langzaam uit en voelde Ian niet meer naast hem liggen. Dit zorgde ervoor dat de jongen slaperig wakker werd. Hij had een deken om zijn naakte lichaam gerust en overal zweefde vlammetjes. Dat zag er zo romantisch uit dat Ayden gelijk begon te blozen. Hij had een beetje koppijn en keek versuft rond. Hadden ze dus... Ze hadden het gedaan want anders lag die niet naakt in bed. Helaas kon Ayden niet meer alles herinneren van afgelopen nacht. Ayden sloeg de deken om zich heen en besloot op verkenning te gaan. Daar in de keuken zag hij Ian al druk bezig met iets. "Goedemorgen" zei hij met een lieve stem die een beetje schor klonk omdat hij net wakker was. Ayden keek naar hoe Ian bezig was en likte spontaan zijn bovenste lip met zijn tong, hij rook de geur en kreeg er honger van. S'ochtends at hij altijd brood met iets er op, hij stond nooit achter het fornuis waardoor hij dit soort lekkernijen eigenlijk nooit at. "Wat ben je aan het maken?" vroeg die nieuwsgierig met lieve puppy oogjes die moeilijk waren om te weerstaan.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 17, 2012 10:19 am

Ian liet bijna een pan uit zijn handen vallen toen hij opeens Ayden achter zich hoorde. Hij had lopen zingen. Call me maybe om precies te zijn. Hij draaide zich toch om met een grijns. "Goedemorgen of hoe laat t ook is, Ayden. Lekker geslapen?" Zijn ogen bestudeerden Ayden. Zijn lange haar zat een beetje in de war van gisteravond en van slapen. Maar wat een zelfvoldane grijns op zijn gelaat toverden waren de markeringen die hij op Aydens lichaam had achter gelaten. "Ik bak pannenkoeken, toast brood en maak koffie. Naar alke.verwachting gaan zometeen nog wat mensen met.katers wakker worden die graag eten willen en dd badkamer gaan opeisen. Als je nog wil douchen of je haar borstelen of zo zou ik de badkamer nu claimen." Zij hij met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 17, 2012 7:44 pm

Het gezang had de jongen vrij grappig gevonden om te horen. Dat liedje leek totaal niet bij zijn uiterlijk te passen. Als nog had het goed geklonken, Ian had een prachtige stem waar vele u tegen konden zeggen. Hij probeerde zijn haren goed te doen en het viel hem op dat Ian wel heel breed stond te grijnzen. "Is er iets?" Ayden bekeek even zichzelf maar zag niet iets. "En ja ik heb heerlijk geslapen. Ik was echt toe aan seks" sprak die gewoon uit alsof het de normaalste zaak ter wereld was. Voor Ayden wel tennminste. Het rook echt verukkelijk in de keuken. " Het is een tijdje geleden dat ik zo iets lekkers ga eten" hij luisterde naar Ian over de badkamer. "Oke doe ik" hij ging naar de badkamer opende hij raampje en daar kwam Kiba die een stuk kleiner was. Op zijn rug droeg hij de rugzak en Ayden aaide het diertje. "Ga Ian eens gedag zeggen" Kiba rende met zijn vlammen die om hem heen wakkerde naar de keuken om Ian te begroeten. Ayden ging zich douchen, fohnde zijn haren en trok een wat stoerdere shirt aan met een skinnyjeans eronder. Hij deed zijn haren nu in een staart waardoor een aantal plukken langs zijn gezicht vielen. Vervolgens poetste hij zijn tanden voordat hij terug naar de keuken liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptydi sep 18, 2012 9:06 am

Ian lachtte bij de is er iets vraag. Hij gooide de pannekoek de lucht in voor hij andwoordde. "Er staan prachtige vlekken in je nek en op je borst van gisteravond." Zei hij met een grijns. Ian glimlachte bij de volgende opmerking. "Idem Ayden." Hij volgde Ayden met zijn blik terwijl die naar de badkamer liep. DFaarna ontfermde hij zich weer over het ontbijt. De pannekoeken lagen op een bord boven een pan met kokend water om ze warm te houden. Hij werd begroet door de vuurwolf die op hem afrende. Hij aaide hem vriendelijk. De vlammen deden hem niets. Zijn hand werd bedekt met ene beetje roet maar dat maakte voor hem geen verschil. Hij viste ene pannenkoek van de stapel en gooide die naar de wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptydi sep 18, 2012 10:00 am

Heb je nog inspiratie voor hun twee? En kim komt niet terug he? Kunnen we Jorn niet vragen of die tijdelijk een 'rolletje' wilt spelen.
_______
Ayden's hoofd werd zo rood als een tomaat wanneer die de woorden van Ian hoorde. "W-w-wat heb je gedaan?" Met grote ogen had hij naar zijn lichaam gekeken, de deken naar beneden laten zakken. Ja daar stonden zuigzoenen, wat andere vlekken om duidelijk aan te geven dat Ayden met iemand naar bed was geweest. Iemand die hem 'claimde'. Hoe zat het nu tussen hun twee? De vlammen van Kiba doen geen vlieg kwaad als die dat niet wilt. Zowel dat zouden de vlammen blauw kleuren. Hij vond het fijn om aangeraakt te worden op dit moment. In zijn grotere vorm was Kiba te trots. "Is het eten klaar?" Hij wilde al te graag de pannekoeken van Ian proeven. Het was meer als 2 jaar geleden dat hij voor het laatst een pannekoek at. Hij liep naar Ian en sloeg zijn armen om de middel van de jongen terwijl hij zijn hoofd tegen zijn rug aanlegde. "Ik vond het geweldig gisteravond en nee dat kwam niet doordat ik een beetje aangeschoten was" Kiba leek ondertussen te genieten van zijn pannekoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptywo sep 19, 2012 9:11 am

Ehhm... Ik weet niet of kim nog wil, eigenlijk. Ik ga denken of ik nog ideen heb. Ehhh... De dragonladys kunnen zich er nog mee bemoeien, we kunnen Drakes positie vervangen door een NPC Demora waar Ian gewoon niet verliefd op word, maar waar hij wel dingne mee doet zegmaar?
-----
Ian grinnikte. Hij hoopte dat het spoor van zuigzoenen geen probleem zou zijn voor Ayden. Hij zou er geen probleem mee hebben als gisteravond wat vaker voor zou komen. Ian knikte en gebaarde naar de tafel die inmiddels gedekt was. "Tast toe." Zei hij met een glimlach. Hij ging zelf op een van de vele stoelen zitten en maakte een pannenkoek met een dikke laag nutella voor zichzelf. "Ook koffie?" vroeg hij, de pot omhoog houdend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptywo sep 19, 2012 8:13 pm

Oke. Ik kan ook een vriend van mij vragen of die de drake account wilt overnemen van Kim? Dat hij hier een account maakt en dan eventjes 'drake' speelt. En die dragonladies Ayden niet goed voor Ian vinden omdat (aantal redenen bv dat hij niet van het ras is, dat die Ian begint te claimen ofzo?)
________
De zuigzoenen waren op zich geen probleem maar aan de ene kant zorgde dit wel voor vraagtekens. Wanneer Ayden mocht aanvallen ging die aan tafel zitten. Nog niemand was wakker geworden of had zich in de ochtend vertoond. Hij nam een pannekoek waar hij boter op smeerde, heel lichtjes om er vervolgens kaneel over te strooien. "Nee dankjewel, ik drink geen koffie of thee. Heb je misschien iets van een sapje?" Kiba kwam op zijn schoot zitten en nestelde zijn kopje tegen de buik van Ayden aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptywo sep 19, 2012 8:58 pm

Ik denk dat ik liever ene npc zou hebben. De demora zijn ene beetje iets te ingewikkeld bedacht denk ik. Het is wat simpeler om eht met ene NPC op te lossen. En de dragonladies zijn gewoon jaloers dat Ayden hun speeltje afpakt.
-----
Het was dit moment dat een van de slaapkamer deuren open ging. De twee andere heren uit de band kwamen nogal doods de kamer uit lopen, beiden gekleed in snel aangetrokken joggingbroeken. Ze ploftten neer op twee stoelen aan de tafel en grepen meteen naar de koffie. Ian grinnikte. "Deze twee zombies, die te veel gedronken hebben gister, zijn Roy en Dirk." Hij weer eerst naar de jongen met een emo haircut, zwart met rode highlights, en daarna naar de jongen met witblond haar dat alle kanten op stond maar normaal gesproken een soort anime-esk kapsel had met veel punten. Hij zette een glas sinaasappelsap voor Ayden neer. "Alstublieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptywo sep 19, 2012 11:59 pm

Ik vind alles prima Inge ^^ Zolang je nog steeds inspiratie hebt en antwoord ben ik zeer tevreden Wink
_____
Ayden hoorde de deur open gaan van een slaapkamer waardoor zijn blik meteen op twee jongens viel. Hun zagen er vreselijk uit en geloof me dat was nog netjes gezegd. Was dat een koppeltje? Hun kwamen niet voor niks samen de slaapkamer uit. “Aangenaam Roy en Dirk” Ayden keek de jongens vriendelijk aan maar wisselde een blik aan Ian uit. Hun-zien-er-echt-als-crap-uit. Hij vond het wel grappig want dit betekende dat zijn andere bandleden niet van Ian’s volk waren. Deze twee tenminste niet want anders zou alcohol helemaal geen effect op hun hebben. “Dankjewel” zei die op een lieve toon terwijl hij de glas naar zijn mond bracht en een slok nam. Kiba snuffelde met zijn snuitje om te kijken naar de twee indringers, hij mocht ze niet want zijn vlammen kregen een blauwe gloed. “Kiba” waarschuwde Ayden nogmaals voordat dadelijk de wolf in zijn gigantische vorm zou veranderen. Dat paste hier niet eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyvr sep 21, 2012 6:42 am

haha ik heb nog wel inspi hoor. Alleen erg weinig tijd de laatste week :c Maar ik weet ook nog wel wat met die npc en Ians ouders en zo neeee ik weet nog wel dingwetjes.
----

Roy en Dirk waren allebei wakker genoeg om even een groet naar Ayden te mompelen. Roy viel haast weer in slaap op Dirks schouder. Dirk deed beter zijn best en nam een paar slokjes koffie. Ian schudde zijn hoofd. "Zo zijn ze altijd 's ochtends, nouja 's middags"zei hij na ene blik op de klok geworpen hebben. "Ze drinken meer dan ze aankunnen en hebben vervolgens niet genoeg slaap." zei hij met een knipoog. Het leverde hem een vermoeide klap tegen zijn achterhoofd op. "De dames zijn altijd wel wat wakkerder, al valt er niets te zeggen over wie ze ook in hun bed hebben gehad vannacht." Hij haalde zijn schouders op en nam een hap pannenkoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyvr sep 21, 2012 7:05 am

Oké ^^ Anders heb ik nog wel wat in petto ;3
______
Ayden keek naar Roy die nu met zijn hoofd op de schouder van zijn 'vriend' lag? Hij vond het wel grappig hoe personen zich zo konden lam zuipen dat ze de volgende dag met een dikke kater nauwelijks konden lopen of wakkeer blijven. Ayden kreeg een lichte blos met de woorden: niet genoeg slaap. Duidelijk deze twee waren lovers. Hoe zou het zijn om met een bezopen kop seks te hebben? Wisten ze dan nog wel wat ze deden? Ayden was aangeschoten maar hij kon zich alles goed herinneren. Trouwens met alcohol werd de jongen echt horny kon die helaas niks aandoen. Hij had ondertussen zijn pannekoek al op en voedde Kiba een klein stukje van zijn volgende pannekoek. Deze ging hij bestrooien met poedersuiker, suiker en stroop. "Dames" Owja die drakenlady's. Dat andere vrouw was vriendelijk tegen hem geweest. "Zijn die nog aan het slapen? En dat meisje met die lolly? Is zij ook...?" Dronken die allemaal hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyvr sep 21, 2012 9:51 am

oeh
---
Dirk drukte een kus in Roys haar en nam nog ene slok koffie. "Voor je het je afvraagt, zo dronken waren we ook weer niet, zijn gewoon zoizo al geen ochtendmensen, hebben weinig geslapen en kunnen slecht tegen katers." zei hij in hun verdediging. Het was geen sterke verdediging. Hij gaapte en schudde Roy een beetje wakker en gaf zijn kopje vervlgens ana hem door. Ian glimlachtte. "Anastasia en Clover wonen hier ook. Mijn draken wonen hier niet hoor." Zei hij met ene glimlach. On cue kwam een meisje met veel te veel piercings en felblauwgeverfd haar. Ze droeg niet veel meer dna haar ondergoed, een blauwe BH met zwart kant en zwarte boxers, neit dat ze een erg grote boezen had. Ook haar navel was voorzien van een piercing. Ze zag er erg wakker uit, in tegenstelling tot de slordig aangeklede ietwat verwarde jongen die ze achter zich aan trok. "Ik stuur hem naar buiten en dan kom ik pannenkoeken claimen." zei ze haastig voor ze de jongen de deur wees en aanschoof aan de langzaam vullende tafel. Ze gristte een pannekoek van de stapen, smeerde hem in met jam, gooide er nog ene pannekoek op en smeerde die ook in met jam en rolde hem op. "Ik ben Anastasia, maar noem me whatever you feel like." Zei ze voor ze een hap nam van het jamdruipende gevaarte dat ze haar ontbijt noemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyvr sep 21, 2012 10:26 pm

Hij vond het desondanks dat ze uitzagen als twee zombies romantisch hoe ze met elkaar omgingen. Ayden werd er zelfs een tikkie jaloers van en vanuit zijn ooghoeken keek hij stiekem naar Ian. Hij was met hem naar bed geweest maar daar bleef het bij toch? Ze konden nooit een relatie beginnen want hij was niet één van hun. Niet van dat volk. Ook leek Ian geen enkele aanstalte te maken om hun 'vriendschappelijke-als-nog-seks-gehad-relatie' naar een hoger niveau te brengen. Volgens Ayden vond Ian dat goed zo dus hij moest er ook niet meer van gaan verwachten. On cue kwam een meisje met veel te veel piercings en felblauwgeverfd haar. Ze droeg niet veel meer dna haar ondergoed, een blauwe BH met zwart kant en zwarte boxers, neit dat ze een erg grote boezen had. Ook haar navel was voorzien van een piercing. Ze zag er erg wakker uit, in tegenstelling tot de slordig aangeklede ietwat verwarde jongen die ze achter zich aan trok. De jongen van de ogen werden even groot. Ze konden blijkbaar geen schaamte hier maar ze werd toch niet 'aangevallen'. Ian zag haar als zijn zus blijkbaar en deze twee jongens hadden alleen oog voor elkaar. "Anastasia...Dat is ook een naam van een beroemde zangeres met een krachtige stem. " Hij glimlachte charmant. "Ik ben Ayden en je mag mij ook noemen zoals je wilt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 2:21 am

Clover volgde niet veel later. Zij was wel fatsoenlijk gekleed integenstelling tot de drie heren joggingbroek en Anastasia die de hele wereld haar ondergoed liet zien. Clover droeg een pyjamabroek waar ze in verdronk en een shirt dat nog verder dan kaar knieen kwam. (AKA waar ik in slaap Razz je kan mijn tenen nog net zien) Haar groene haar stond alle kanten op. Ze was klaarblijkelijk de enige die in haar eentje geslapen had. Nadruk op klaarblijkelijk. "Hades slaapt nog." Zei ze met een glimlach. Ze liep naar de tafel en ging zitten. "Dus ik laat hem maar." Ian glimlachtte naar Ayden. "Hades is haar aan-uit relatie." Zei hij vriendelijk. Hij propte zijn laatste pannenkoek naar binnen. "Dus, Ayden heb je zin om nog iets te gana doen samen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 3:20 am

hoe kwam het toch dat Ian de knapste was als hij op stond. Hij zag er gewoon goed uit terwijl de rest allemaal versuft aan tafel zaten op Anastasia na. Ayden was klaar met zijn tweede pannekoek en keek Ian aan. "Aan uit relatie? Ooh knipperlichtrelatie" fluisterde Ayden want hij wilde Clover niet ongemakkelijk laten voelen. Bij de vraag keek Ayden met een stralende glimlach op. "Ja natuurlijk. Moet je nog de badkamer gebruiken? Want anders wil ik even de winkels zien. Ik heb sowieso wat nieuwe kleding nodig. (Hierbij moest ik denken aan pashokjes seks tussen Ian en Ayden XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 7:44 am

Ian schudde zijn hoofd. "Mijn haar bestaat uit vuur, dus zit altijd wel goed, een douche is dodelijk en ik weet niet wat ik anders zou moeten in de badkamer." Zei hij met ene knipoog en hij stond op. "Mensen, we gaan, doe wat aan die katers." Zei hij met een grijns. Hij glimlachtte naar Ayden. "Ik ga nog even een shirt aandoen en mijn tas pakken, momentje." Hij liep naar zijn kamer. Daar trok hij snel een zwart shirt uit de kast, hij droeg al een spijkerbroek dus dat was goed genoeg. Hij trok felrode allstars aan, deed rode bretels bij de outfit en paktte zijn zwarte schoudertas. Zijn kamer en kleding was nogal eentonig. Voornamelijk zwart en rood. Hij ging emt zijn long langs zijn lippiercings voor hij de kamer weer in liep. "Kom je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 9:26 am

"Ik vergeet telkens het gedeelte dat jij niet hoeft te douchen en dat je haren vlammen zijn" een blos van schaamte maakte plaats op zijn wangen. "Moet je je dan niet volledig branden om nu schoon te worden?" Ze hadden eenmaal seks gehad maar Ian zou vast niet zweten. Bij de opmerking over de badkamer werden zijn ogeng roter. Hij wilde niet dat andere wisten dat ze seks hadden gehad. Maar wat deed die anders hier? De andere bewoners zouden het vast weten wat ze gisteravond hadden uitgespookt. Wanneer de jongen was omgekleed kon Ayden het niet laten om Ian van top tot teen te bekijken. Hij bleef gewoon goed uitzien en zoenen met lippiercings was veel lekkerder. "Ja ik kom" ayden stond op waardoor Kiba opsprong en naar Ian rende. Hij wilde ook mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 9:33 am

sorry als ik niet snel zal reageren, kijk anime Very Happy Mawaru Penguindrum is voornamelijk erg erg vreemd.
---
Ian knikte. "Eigenlijk wel, maar dat gaat binnen zo lastig zonder perongeluk voor problemen te zorgen." Hij glimlachte. De blikken die Ayden hem gaf toverden een kleine grijns op zijn gezicht. Hij knikte. Hij liep met Ayden mee naar de deur. Zijn arm ging om Aydens middel. Eenmaal buiten maakte hij zich los en deed een paar stappen van ayden af. Hij sloot zijn ogen en ontvlamde voor een seconden voor hij weer zijn normale uiterlijk aannam. Daarna vertrok zijn hand weer naar Aydens heup. "Dus, waar wil je heen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 10:27 am

"Ooh zo, dus je doet het gewoon buiten waar iedere voorbijganger kan zien dat jij jezelf in 'vuur" zet want de meeste zouden niet weten wat jij bent" ayden vond dit wel interessant. En hoe ging dat in zijn werking? Werden mensen dan blind? Eenmaal buiten sloeg Ian voor kort om zijn middel maar liet al snel weer los. Ayden keek hem even verward aan wanneer de jongen afstand van hem nam. Had hij iets verkeerds gedaan? Uit het niets ontvlamde Ian voordat die weer in zichzelf veranderde. Zijn menselijke vorm. "Ooh dus dat is jezelf schoonmaken met vuur? Gaaf!" Algauw deed Ian weer zijn hand op zijn heup waardoor ze jongen zijn hand zacht aanraakte. "Naar het centrum maar eerst" hij stond op zijn tenen en drukte zijn lippen op dia van Ian, daarna beet hij zachtjes in de jongen zijn onderlip en liep al snel vooruit. "Kom langzame slak" zei die lachend en begon al vooruit te lopen, expres heupwiegend zodat de aanzicht naar zijn billen nog sappiger zou zijn.

____
Ik ben op werk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 10:42 am

Ian knikte. "Ik houd het heel kort vol, en dit is niet de beste buurt. Een groot deel van de mensen die op dit tijdstip hier rondloopt kan me niets maken." Hij glimlachte. "Het centrum? Is goed." Hij kuste Ayden een tikje verbaasd terug. toen hij verder liep liep hij snel achter hem aan. Hij gaf Ayden eerst een speelse tik op zijn kont voor zijn arm weer om zijn middel ging. "Niet zo flauw doen jij." zei hij speels. Hij begon ze door de straten te leiden richting het centrum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 5:12 pm

Ian had hem verbaasd terug gekust wat de jongen vrij irriteerde. Deed hij het niet goed, wilde Ian hem niet meer nu grof gezegd over Ayden was 'gekropen'? Misschien werd het tijd om wat afstandelijker te doen. Hij voelde de tik op zijn kont en keek Ian brutaal aan. "Vind je dat nog normaal? Je hebt daar geen toestemming voor gekregen, stouterik" hij gaf met zijn vinger Ian een tikje op zijn neus en maakte afstand. Nu kon Ian hem niet meer aanraken. Ayden wilde eerst weten hoe het nu zat tussen die twee. Hij wilde niet als een speeltje gezien worden. Eenmaal in het centrum bedacht Ayden wel een grappig ideetje. "Weetje wat leuk is en ik al heel lang niet meer heb gedaan. We zoeken wat voor elkaar uit in de winkel en gaan dat passen. Dat is echt grappig en zo kan ik eens zien hoe je er in andere stijlen uitziet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 24, 2012 9:33 am

sorry voor de late reacties de late tijd. Ik heb weinig vrije tijd de laatste weken, en de tijd die ik heb spendeer ik met gamen met mijn vrienden, excuses voor het ongemak.
---
Ian was werkelijk verbaasd geweesd. Hij had neit verwacht dat Ayden nog echt intresse zou hebben in hem, of het tonen in ieder geval. Niet dat hij er enigsinds spijt van had. Ian hield zijn handen verdedigend omhoog toen Ayden hem de tik gaf. "Sorry?" Hij was een tikje gekwets door de afstand die Ayden opeens nam. Wat had hij verkeerd gedaan? Bij het idee grijnsde hij. "Deal Ayden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Emptyma sep 24, 2012 9:45 am

Maakt echt niks uit hoor! Smile
Heb vandaag toevallig veel tijd en probeer altijd tussendoor even op me tel te kijken. Antwoord maar gewoon wanneer je tijd hebt, no pressure Wink
_____
"Waarom zeg je sorry? Is nergens voor nodig. Ik vind het gewoon niet fijn als je mij aanraakt" Oké dat kwam niet echt heel smooth over. Het kwam eerder over dat hij wilde dat Ian gewoon van hem af bleef. "Ik bedoel gewoon zo plotseling, dan voel ik mij niet zo op me gemak" Hij keek een beetje aarzelend om zich heen. De stemming veranderde echter door zijn voorstel, Ian leek er mee toe te stemmen. "Oké let's go" Ayden koos een soort winkel uit waar je allemaal stijlen had. Van gothic tot nerd, van te bloot naar te netjes. "Dan zie ik je dadelijk bij de pashokjes!" Ayden ging Ian een andere stijl geven, eens kijken of het hem stond. Hij koos een zwart shirt uit, daarover een houthakkers blouse en een blauwe jeans waardoor hij meer de stijl kreeg van een zorgeloze man. Iemand die ergens in de bergen woont en dan dan ging houthakken, vissen etc. Hij pakte ook stiekem een tweede setje dat bestond uit een witte blouse, zwarte pantellon, stropdas en klassieke riem. Hmm hij was echt benieuwd. Ayden ging met een tevreden glimlach naar de pashokjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stad Qwatar - Delicia
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic - Delicia
» Delicia - De hoge grassprieten,
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: