Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Samino - Ebalt - de zijstraatjes

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptydi jul 03, 2012 10:16 pm

Incilia hoorde geen enkel commentaar meer of een poging van een discussie te gaan starten. Verstandig van Elijah wat dit kon je gewoon niet van haar winnen. Haar paarskleurige ogen waren naar de schitterende sterren gericht in de donkere nacht. Ze hoorde de deur open gaan en zag zijn arm. Ze ruste haar hand er soort van in en legde even haar hoofd tegen zijn schouder. Haar wangen waren iets roder gekleurd door het effect van de alcohol. “Het is er bij mij echt ingeslagen!” zei ze op een wat giechelende toon. Echt zo iets wat Incilia normaal nooit zou doen. Paste gewoon niet bij haar. Gelukkig kon ze zich een beetje steunen bij de jongen anders liep ze echte schots en scheef. “Is het nog ver? Ik heb zin om lekker in de douche te stappen, drinken en morgenvroeg je dik in te maken” Hem met een uitdagende blik aangekeken. “Ben je al een beetje bang?” De toon in haar stem klonk vrij uitdagend maar vrolijk. Haar ogen leken wel te schitteren in het maanlicht. Wat alcohol voor effect op bepaalde personen hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptydi jul 03, 2012 11:07 pm

Elijah lachte, "Dat valt te merken." Incilia deed heel anders dan aan het begin van de avond. Toen was haar houding veel bewuster, haast star geweest. Nu liep ze te giechelen, iets wat niet helemaal bij haar leek te passen. "Maar ver is het niet meer, hier de hoek om en je komt bij een prachtig hotel uit." De drank had nauwelijks effect op Elijah. Hij had maar een paar glaasjes wijn om en misschien 3 glazen van de sterkere drank. Maar dat was voo rhem geen uitzondering meer, waardoor zijn lichaam er aan begon te wennen. Hij sloeg een arm om haar middel heen om haar beter te ondersteunen. "Bang, ik" hij lachte naar haar, "Ik denk dat jij degene die bang moet zijn." hij leidde haar de bocht om en even ater stonden ze in de lobby van een prachtig hotel. "Zal ik een kamer voor je regelen, of gaat je dat zelf lukken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptydi jul 03, 2012 11:17 pm

"Grapjas! Valt heus wel mee hoor!" Ze porde hem plagend in zijn zij terwijl ze de omgeving bekeek. Alles leek een beetje te draaien maar echt ziek voelde zij zich niet. Ze liepen de hoek om waar ze bij de hotel waren aangekomen. "Ja dat ziet er goed uit!" Elijah had wel kennis van bepaalde zaken. Hij moest deze stad wel uit zijn broekzak kennen. Elijah lachte bij haar opmerking. "Ha... Dat zullen we zien! En niet huilen als ik je heb ingemaakt hé" zei ze plagend terwijl ze het hotel naar binnen liepen. Luxe van het luxe was het zeker. "dat lukt mij zelf nog wel" Ze wankelde een beetje maar voor de rest ging het goed. "Graag één van jullie schitterende kamers. Graag met een minibar en een groter bed dat ik voldoende kan bewegen" De vrouw knikte en gaf haar een sleutel ein noteerde de gegevens van Incilia. Je betaalde de rekening wanneer je jezelf uitcheckte. "Elijah, let's go to the third floor" Ze pakte zijn onderarm en liep met hem de lift in. Daarna opende ze de kamer die er prachtig uitzag. Een tweepersoonsbed, een flatscreen tv, een geluidinstallatie, de muren bleken geluidsdicht te zijn, een minibar en de badkamer. De badkamer had een grote douche, een aparte bad en zou gewoon erg luxe uit. "Ja! Dit is perfect. Elijah kom stap met mij de douche in!" Incilia interesseerde zich niet vaak als mensen haar lichaam zagen. en Elijah had vast al eens een vrouwenlichaam gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 2:58 am

het enige is dat ze qua techniek in de middeleeuwen/renaissance zitten dus er zal geen flatscreen zijn enzo Razz
-
Elijah luisterde toe hoe Incilia een kamer bestelde. Ze was inderdaad iemand die van luxe hield. Nouja, hij zou er niet voer zeuren. Hij was ook iemand die van de luxe hield die er te bieden was. Hij gaf liever wat extra uit dan in een smerige kamer te moeten zitten. Hoewel zijn appartement niet het meest luxe was. Hij lachte eventjes naar haar toen ze hem meenam naar boven, naar de derde verdieping. Hij wist dat dit een luxe hotel was, maar hij had nooit een kamer als deze gehuurd. Hij keek dan ook zijn ogen uit toen ze binnen stapten. Het was een kamer waar een koning zich nog in zou kunnen vermaken. "Hmm, daar zeg ik geen nee tegen." Elijah grijnsde eventjes naar haar. Misschien zou de avond nog leuker aflopen dan het al geweest was. Hij trapte zijn schoenen uit, "Een goede keuze dit dus." concludeerde hij over de hotelkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 3:15 am

Aah eefje, helemaal niet aangedacht! XD eventjes ontschoten, vervang het maar door schitterende schilderijen
____
"Het heeft zelfs een balkon!" Incilia opende de deur naar het balkon en het uitzicht was schitterend. De kaarsen in de huizen verlichte een beetje de straten. Velen lagen al in bed zo te zien. Incilia draaide zich weer om en hoorde dat Elijah wel met haar mee wilde douchen. "Alleen douchen!" Incilia draaide zo dat hij alleen haar achterkant zag. Langzaan trok ze de gedeeltes van haar armor uit. Vrij gecompliceerd als je naar haar keek maar Incilia deed het met gemak uit. Je zag haar sneeuwwitte huid met een aantal littekens op haar rug, benen en armen. Incilia gooide haar witte lokken naar achter. Ze had geen lang haar, haar lichaam gespierder als dat van een slender meisje. Ook had Incilia een soort perenvorm. Slank van boven, middel rond en dan weer slank. Desondanks dat ze gespierd is zag je dat Incilia boven vrij mager is. Je kon niet niet haar ribben tellen. Het zag er niet uit als de bouw van een man, totaal niet. Alles was strak en haar uiterlijk was schitterend, apart. Ook ronde billen. Een man zou niets te klagen hebben. Ze draaide zich om terwijl zij nu geen enkele kleding meer droeg. Ze liep langs Elijah met een kleine glimlach. "En? Ik zie er vast anders uit dan die vrouwen die jij hebt gehad" misschien moest hij zich nu wel geintimideerd voelen. Ze opende de kraan en wachtte op de juiste temperatuur voordat ze erin stapte. Haar ogen waren gesloten terwijl ze het warme water over haar lichaam liet stromen. "Elijah kom! Echt lekker deze douche."
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 9:05 pm

Elijah was brutaal genoeg om zijn blik op Incilia te houden terwijl ze haar kledingstuk uittrok. Hij had geen verstand van kleding, een jurk kon hij nog wel van eenrok onderscheiden voor de rest ging het erom dat een vrouw er goed uitzag. "Ja, alleen douchen." beaamde hij op een haast brave toon terwijl ij eventjes naar Incilia's rug lachte. Ook hij trok zijn kleding uit, waardoor zijn gespierde lichaam zichtbaar werd. Hij was geen lange slungel zonder spieren, maar hij had ook niet het lichaam van een bodybulder, eigenlijk was het precies goed. Hij keek nogmaals naar Incilia, maar nu naar de voorkant. "Ik moet toegeven dat ik vele 'soorten' vrouwen heb gehad, maar dat je uiterlijk inderdaad in de minderheid is, maar verandering in spijs doet eten toch." hij liet even plagend zijn hand langs haar heup glijden toen hij langsliep. Hij wachte geduldig tot Incilia hem zou roepen, iets wat niet lang duurde. Hij stapte de badkamer in die al lich begon te beslaan door de waterdamp en stapte bij Incilia in de douche. Hij had er helemaal geen probleem bij dat hij nu zo dicht op het lichaam van Incilia moest staan. "Je hebt gelijk het is inderdaad heerlijk. hij liet het warme water over zijn handen gaan om het even te proeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 9:35 pm

Incilia had zijn ogen wel in haar rug voelen branden. Hij had haar dus bekeken hoe zij zich had uitgekleed. Nu kon hij teleurgesteld zijn of juist meer naar haar verlangen. De dame vond zichzelf goed zoals ze was. Was haar gezicht alleen maar iets knapper geweest. Haar intimiderende blik bleef gewoon staan. Maar sommige mannen vonden dat erg aantrekkelijk. Een vrouw met pit. Ook Incilia had stiekem staan gluren wanneer Elijah zijn kleren had uitgetrokken. Hij had een heerlijk lichaam, net zoals Cortez had. Ze wist de jongens/mannen goed uit te zoeken. Maar dit keer vertikte Incilia om de 'eerste' stap te nemen. Bij Cortez moest ze dat gewoon want hij deed het niet uit zichzelf. Heel even dacht ze aan de man terwijl haar ogen waren gesloten. Elijah had meer karakter in zijn ogen en ze hield van zijn badboy houding. Ook zijn lichaam sprak Incilia duidelijk aan. Ze zou zich vanavond 'beheersen'. Wanneer hij in de douche stapte ontmoette haar prachtige ogen de zijne. Hun lichamen waren maar enkele centimeters verwijderd van elkaar. "Is de temperatuur goed of wil je het iets warmer?" Incilia douchte nooit te heet. Gewoon omdat ze het niet prettig vond. Ze boog iets naar voren waardoor het leek of ze hem ging kussen maar inplaats daarvan pakte ze de zeep waarmee zij haar lichaam mee ging inzepen. Ze wilde lekker ruiken en nu moest ze van de luxe profiteren. Expres deed ze het langszaam zodat Elijah haar vast ging bekijken en steeds meer naar haar ging hunkeren. Ze deed haar borsten wat langzamer, haar kont en net boven haar schaamsatreek. Daarna spoelde ze alles weg en deed vlug shampoo in haar haren en nu deed ze ook shampoo in zijne. Ze begon zijn haren in te schuimen en moest toen lachen. "Je lijkt een beschuimde vuurtoren"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 5:31 am

"Het wordt vanzelf wel warmer." zei hij zonder haar echt aan te kijken. Het was duidelijk dat hij het dubbelzinnig bedoelde. Hij vond de temperatuur lekker genoeg, hij was niet zo veel eisend. Een douche was voor hem meestal van practisch nut dan dat hij er ecth van hoefde te genieten. Nouja, hij kon niet ontkennen dat het heerlijk was om na een lange dag al het zweet en vuil van je lichaam te wassen. Elijah merkte dat Incilia zich extra langzaam inzeepte. Alsof ze hem uitdaagde, iets waar Elijah totaal geen moeite mee had. Hij pakte de zeep van haar over, "Zal ik je even met je rug helpen." zei hij op zachte toon, kort ontmoette hun ogen elkaar weer. Ondertussen begon Incilia zijn hoofd in te zeepen, op een of andere manier vonden vrouwen zijn haar aantrekkelijk. Het rood was een opvallende kleur die hem god stond. Dat bleek maar weer. "Prachtig toch." zei hij terwijl hij kort met zijn hoofd schudde, waardoor de schuimvlokken in het rond vlogen. "Maar draai je om, dan zal ik je rug doen." zei hij tegen haar. Hij had net niet kunnen ontkennen dat het een fijn gezicht was om haar haar lichaam te zien inzepen. Maar het liefst had hij haar natuurlijk willen aanraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 8:54 am

"Ja wordt het dadelijk warmer? Ben eens benieuwd. Of straal je zoveel lichaamswarmte uit?" Zei Incilia op een onschuldig toontje. Alsof ze van niets afweet. Wanneer Elijah de zeep afpakte keek de dame op. Waarom pakte hij nu de zeep of wilde hij zichzelf nu ook inzepen? Och waarom ook niet? Bij zijn woorden zag je duidelijk twijfel in haar ogen. Waarom wilde hij haar rug inzepen? Gewoon voor behulpzaamheid. "Nouuuu..." Ze werd even stil en keek hem toen recht in zijn ogen aan. "Waarom niet? Bespaart mij halve werk" zei ze zachtjes en hoorde zijn opmerking. "Je vindt jezelf wel heel wat" zei ze op een plagend toontje. "Maar goed, je mag dat wel. Alleen bij jou zie ik jou arrogantie door de vingers" nu draaide Incilia zich om en keek even over haar schouder. "Wel zachtjes want mijn huid is erg gevoelig" zei ze op een vrij deftig toontje. Haar ogen waren gesloten terwijl ze haar mond een beetje opende om het warme water beetje te drinken. "Als je wilt mag je mij ook een massage geven. Dat heb ik wel verdient" haar ogen schitterde terwijl ze hem glimlachend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 9:21 am

Elijah kon zijn eigen hooghartigheid niet ontkennen. Hij was arrogant, maar dat was deel van zijn karakter waar hij geen verandering in zou brengen. "Ik zal voorzictig doen, prinses." zei hij terwijl hij voorzichtig wat van de zeep op haar rug liet druppelen en het langzaam over haar huid uitwreef zodat er een kleine schuimlaag op de natte rug van Incilia verscheen. "En waaraan heb je dat dan wel niet verdiend?" zei hij terwijl hij langzaam haar schouders begon te masseren. Zijn vingers waren stevig en wisten de goede plekjes in de spieren van Incilia te vinden. Hij ging wat dichter tegen haar opstaan waardoor hij als hij nog wat naar voren leunde zijn lippen in haar nek kon drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 4:53 pm

"Prinses is wel een erg groot woord. Ik vind mijzelf niet op een prinses lijken of gedragen. Of lijk ik zo verwend?" zei ze op een fluisterende toon. Haar moeder zei vaak genoeg tegen haar prinses. Toen ze nog leefde. Incilia wilde er niet aan denken. Waarom werd zij prinses genoemd door haar moeder? Gewoon een vast bijnaampje zeker. "Ijskoningin vind ik ook wel prima. Zo wordt ik thuis wel eens genoemd. Een ijskoningin straalt arrogantie uit en heeft een hart van ijs. Dat past wel meer bij me" Arrogant was Incilia misschien een beetje, af en toe dan. Maar meestal sprak zij gewoon de feiten, de waarheid waar velen niet tegen konden. De dame moest toegeven dat ze genoot van zijn aanrakingen, van het inzepen. Dat zij het niet zelf hoefde te doen. Wanneer hij haar ging masseren verliet een zucht van genot haar lippen. "Omdat ik voor het eerst in lange tijd best lief ben". Hem met knipperende oogjes aangekeken wat haar schattig maakte. Natuurlijk gespeeld want zo zou ze nooit werkelijk doen. Elijah deed het echt perfect. Wist de juiste plekjes te vinden, had hij dit vaker gedaan. "Je bent echt heel goed met je handen. Is dat met alles?" Een vrij dubbelzinnige zin. " Dadelijk val ik nog in slaap onder de douche" bij de aanraking van zijn lippen keek ze hem vanuit haar ooghoeken aan. "En waar heb ik dat aan verdient?" Op een speels toontje uitgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyvr jul 06, 2012 3:39 am

elijah haalde zijn schouders op, "Toch vind ik prinses beter klinken dan ijskoningin." zei hij met een glimlachje tegen haar. Hij vond haar geen ijskoningin, maar hij had geen zin om nu in discussie te treden met Incilia, daar was de stemming veels te goed voor. "Ben je dan normaal gesproken niet lief?" vroeg hij terwijl hij verder ging met het masseren van haar schouders en nek. "Wat denk je zelf?" zei hij op een gespeeld arrogant toontje op de vraag of hij overal goed mee was met zijn handen. Met zijn handen gleed hij soms wat omlaag in de richting van haar billen en over haar middel heen. "Vind je het niet lekker dan?" vroeg hij als tegenvraag op de vraag van Incilia.
-
hij kuste haar niet, maar ik doe wel even als wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyvr jul 06, 2012 4:02 am

Sorry, had geantwoord wanneer ik terug was van stappen en nog lichtjes dronken was haha :p en nog energie had waardoor ik niet in slaapviel :3
___
"Dan maak ik voor deze keer een uitzondering en dat mag je van harte nemen Elijah. Alleen mijn moeder noemde mij prinses. Dus dit is een uitzondering" tikte tegen zijn neus aan met haar wijsvinger. Een beetje plagen. Bij zijn vraag haalde Incilia simpel haar schouders op. "Niet echt" zei ze zachtjes. "Ik vind mijzelf niet echt vriendelijk tegen anderen. Maar waarom zou ik vriendelijk zijn? De meeste ontwijken mij toch maar" heel even kraakte de dame haar vingers terwijl ze genoot van zijn aanrakingen. Hoelang geleden had zij een massage gehad? Gewoon te lang geleden. Daarna kwam er een vraag waar er twee antwoorden op gegeven konden worden. "Hmm ik denk eigenlijk dat je beter kunt. Misschien wat meer vinger training, dan wordt je nog beter" zei ze op een vrij onschuldige toon. "Je hoort mij niet klagen Elijah. Je weet een dame goed te voelen, daar moet ik je een pluspunt voor geven. Maar onthoud" ze draaide zich om. "Ik ben niet zo makkelijk te verleiden" schonk hem een knipoog terwijl ze heupwiegend de badkamer uit liep met een handdoek om haar lichaam gerust. Ze had zin in roomservice. Aardbeien in chocolade, erg lekker. "Elijah zin in aardbeien met chocolade?" Ze had hel al gevraagd voordat hij er ja of nee op kon zeggen. Na ongeveer een minuutje of 5 werd hel al gebracht. Ze sloot de deur achter diegene dicht en ging naakt op bed liggen. "Dit bed ligt verukkelijk!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyvr jul 06, 2012 7:45 am

Elijah was niet iemand in wijze levenslessen, maar nu kwam er zowaar wat verstandigs uit zijn mond, "Misschien omdat je niet vriendelijk bent, hoe gek het ook klinkt, mensen gaan al snel op de eerste indruk af." zei hij terwijl hij met zijn vingers langs haar ruggengraat streelde. Elijah bleef met zijn handen over de huid van Incilia strelen en masseerde haar spieren in haar nek. Hij wist inderdaad wat vrouwen het lekkerste vonden. Hij ging ermee door tot Incilia hem plagend aankeek en vertelde dat ze niet zo makkelijk te verleiden was en daarna geheel naakt de douche uitliep, Elijah gaf haar een zacht tikje op de zijkant van haar bil. "Dan zal ik mijn best moeten doen." zei hij tegen haar rug. Hij bleef nog enkele minuten onder de douche om de zeep uit zijn haren te wassen die Incilia er in gewreven had en haalde toen een handdoek om zijn haren snel droog te wrijven en hem toen rond zijn middel te knopen. "Dat klinkt heerlijk." hij had een zwak voor chocola en aardbeien waren ook heerlijk. Ondanks dat ze net een behoorlijke maaltijd ophadden kon hij daar nog wel plaats voor maken. Ondertussen was hij de kamer ook in gelopen en zag hij Incilia naakt met de aarbeien op bed liggen. Hij ging tegenover haar liggen. "Dat mag ook wel." zei hij met gedachte aan de kosten voor zo'n kamer. Hij pakte een aardbei die droop van de saus uit de schaal en hield het voor Incilia's mond. "Het is zonde om de saus af te laten koelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyvr jul 06, 2012 7:55 am

“Klopt. Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Maar kijk je moet denken… Voor mij is het heel moeilijk om mijzelf te uiten naar anderen. Om de juiste emoties en expressies te gebruiken wanneer dat nodig is. Ik ben gewoon veranderd. Als je mij vroeger had ontmoet, mocht je mij wel. Nu” Ze begon de zin en maakte het niet eens af. Nee, zij ging haar verleden niet vertellen. Hoe zij van een vrolijk meisje naar een ijskoningin transformeerde. Een lachje ontglipte haar lippen wanneer Elijah een tikje tegen de zijkant van haar bil gaf. “Foei! Dat mag alleen met toestemming” Haar tong speels naar hem uitgestoken. Alcohol maakte haar een vrolijk meisje. Ze leek weer op het meisje van vroeger. Sociaal, lachen en grapjes maken. Elijah ging tegenover haar liggen. “Tja geld speelt voor mij geen rol dus we kunnen er net zo goed gebruik van maken. En die aardbeien zorgen morgen voor een goed begin van de ochtend. Wanneer ik je lekker ga in maken” Incilia probeerde arrogantie uit te stralen maar het mislukte. “We moeten eigenlijk een deal afsluiten. Dat de winnaar bijvoorbeeld iets krijgt of diegene die verloren heeft iets moet doen? Wat denk je ervan? Wil je de uitdaging aangaan?” Ze opende haar mond en liet zich door Elijah voeren. Ze nam de aardbei verleidelijk in haar mond door er eerst met haar tong langs de aardbei te glijden en zo subtiel het in haar mond te laten rollen. “Hmm… Je proeft gewoon dat dit een duurdere chocolade is. “ Haar ogen even voor een moment gesloten. Ze bracht een aardbei weer naar haar mond en wilde het zo in haar mond laten vallen. Maar door de alcohol was haar coördinatie niet al te goed waardoor de aardbei tussen haar borsten vielen. “Ah bah… Net uit de douche en zit nu al onder de chocolade” De saus druppelde van tussen haar borsten naar haar navel. Snel stopte ze de aardbei in haar mond. “En niet aan andere mijn blunder vertellen” Haar wijsvinger op zijn lippen gerust als teken dat hij niets mocht zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyza jul 07, 2012 4:37 am

Elijah lachte om de arrogantie die niet geheel tot zijn recht kwam bij Incillia, "Hmm, dat zullen we morgen dan wel zien, nietwaar." hij likte de chocola die op zijn vingers terecht gekomen was. Het zou zonde om direct de nog schone dekens onder te smeren met de heerlijke saus. "Aan wat voor dingen zat je dan te denken?" informeerde Elijah uitdagend. Eigenlijk was hij niet weer van plan een soort varken mee naar bed te moeten vragen. Met zijn donkere blauwe ogen keek hij Incilia afwachtend, maar ook een tikkeltje uitdagend aan. Elijah kon een zachte lach niet onderdrukken toen Incilia een tweede aardbei pakte en deze omlaag viel. "hmm dan moet je het maar schoongemaakt worden." zei hij terwijl hij met zijn vinger wat chocola van haar buik wegveegde en in zijn mond stopte. "En ik zal zwijgen als het straf. beloofde hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyza jul 07, 2012 5:08 am

"Ja morgen zal echt een leuke ochtend worden. Het is voor mij een tijdje geleden dat ik voor het laatst een magisch duel heb gehad. Misschien omdat ik niet zoveel tovenaars tegen kom" Bij zijn vraag dacht Incilia een tijdje na. "Gewoon iets simpels. Als ik win dan moet jij..." Incilia keek even bedachtzaam. "Mij slaafje zijn nadat je klaar bent met werken" Incilia kon haar brede grijns niet onderdrukken. "En als jij wint, je mag zelf iets verzinnen, dat ga ik niet voor je doen" Ze nam nog een aardbei en liet haar tong langs de chocolade glijden, een heel uitdagend gezicht waar de meeste mannen wel zin kregen in 'iets'. Tevreden stopte ze in haar mon en voede zijn vinger langs haar lichaam glijden. Hij haalde de chocoladesaus van haar a en stopte zijn vinger in zijn mond. "Dankjewel" en ze bracht een aardbei naar zijn mond terwijl ze nu vrij dicht tegen hem aanlag. "En ja zwijgen totdat je in je graf ligt." Naar hem had ze even speels geknipoogt. Dit was niet echt zo'n belangrijk geheim maar Incilia was nu eenmaal dronken. "We missen drank!" De dame stond snel op om een fles drank te pakken (kies jij maar wat) Ook had ze twee glazen gepakt en tot de rand gevuld. "Kom. In 1 keer achterover slaan"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyza jul 07, 2012 10:21 pm

Elijah knikte, "Hetzelfde geld voor mij." hij gebruikte zijn krachten dan wel eens in een gevecht, maar zijn tegenstander, ondanks dat die wel wat krachten bezat, was die minder sterk als Elijah. Elijah knikte bij haar voorstel. "Klinkt als een goed plan, maar pas maar op." hij grijnsde even uitdagend naar Incilia. Nogmaals ging hij met zijn vingers langs wat chocola, maar ditmaal meer in de buurt van haar borsten. "Geen dank." zei hij terug terwijl hij toekeek hoe ze een nieuwe aardbei in haar mond stak. Op een verleidelijke manier, die niet te missen was. Hij bleef op het bed liggen toen Incilia eruit stapte om twee glazen drank in te schenken, hierdoor had hij ee goed zicht op haar lichaam. "Proost" zei hij toen ze hem het glas gaf en zei dat ze het in een keer achterover moesten slaan. Hij sloeg het glas achterover en voelde hoe het brande in haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyza jul 07, 2012 11:07 pm

"Je moet mij wel een beetje heel laten morgen goed?" Incilia knipperde aantal keren met haar ogen wat haar een schattige uitstraling gaf. Natuurlijk gespeeld want ze wilde niet dat Elijah zich morgen zou inhouden omdat zij een meisje was. "Ik ben goed in dingen bedenken, vergis je niet" hem een speelse knipoog toegeworpen. Ze voelde zijn vinger meer omhoog gaan, vlak bij haar borsten. Ze kreeg zin maar ze beheersde zich en zo gemakkelijk ging het dit keer niet. Natuutlijk zou ze met Elijah naar bed willen, maar dat kwam gewoon zo goedkoop over. Incilia was niet goedkoop. Ook al lag ze hier nu naakt naast de jongen. Ze sloeg de drank achterover en ook zij voelde het brande in haar keel. "Krijg het er spontaan nog warmer van of komt omdat jij naast me ligt" Incilia keek onder haar lange wimpers door naar Elijah. Hem een verleidelijke blik geschonken terwijl er een glimlach verscheen. Kort maar was er wel geweest. Er was nog een aardbei en glimlachte eventjes. "Zullen we deze delen? Ja we delen deze" ze stopte een gedeelte van de aardbei in haar mond en boog zich naar Elijah toe. Een teken dat hij een deel van de aardbei eraf moest bijten. Voor heel even zag je een ondeugend twinkeling in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyzo jul 08, 2012 2:13 am

"Natuurlijk, wie zou er nou een mooie vrouw aftuigen?" zei hij plagend tegen haar. Hij ging wat verliggen, zodat hij beter lag. Bij haar worden lachte hij eventjes, "Dan heb ik nog een reden dat ik beter maar kan winnen, niet waar?" Hij keek even naar Incilia die daar zo naast hem lag, het enige wat tussen hen in lag was de schaal waar nu nog maar een aardbei oplag. "Laten we het op een combinatie van beide houden." zei hij terwijl hij kort met zijn hand langs haar boven been streelde. De blik die ze hem zond ontging hem niet. Incilia besloot ondertussen dat ze de laatste aardbei zouden delen. Het werd hem duidelijk hoe ze hem zouden delen. Incilia kwam naar hem toe gebogen en Elijah liet dat zich geen twee keer zeggen. Hij beet een stukje van de aardbei af, maar boog niet naarachter, daarentegen gaf hij haar een klein kusje aan de rand van haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyzo jul 08, 2012 2:51 am

"Geloof mij er zijn genoeg mannen die dat doen of misbruik van de situatie maken. Als er een mooie vrouw s'nachts alleen rondloopt. Tja" ze hoefde haar zin niet eens af te maken om te weten waar Incilia naartoe ging. Maar zij was niet een van de zwakkere vrouwen. Zij zou zo een groep in elkaar kunnen rammen, natuurlijk zou zij zelf ook wel wonden oplopen maar Incilia zou niet verloren gaan zonder verzet te tonen. "Ja klopt. Ik laat je niet zo maar winnen, je moet er wel wat voor doen en als ik win heb ik al een plannetje met je" hem met mysterieuze expressie aankijkend. Zijn aanraking langs haar bovenbeen voelde prettig aan. Hij was echt goed in het goed laten voelen. Elijah ging op haar gedeel in. Hij nam de andere helft van de aardbei en voelde een kusje aan de rand van haar mondhoek. Incilia liet haar tong langs zijn onderlip glijden om hem een beetje uit te dagen, een lichte streling van haar lippen langs die van hem. Zo licht als een veer die over je huid gleed. Vrij onschuldig maarr de gedachte erachter. Incilia trok zich terug en deed de schaal van het bed terwijl ze de glazen weer deed vullen. "Vermaak je je nog een beetje of begin ik je langzamerhand te vervelen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyzo jul 08, 2012 3:14 am

Elijah hield zijn hoofd wat schuin bij haar expressie, zijn nieuwsgierigheid was gewekt. "En wat mag dat plannetje dan zijn, of ga je het mij pas vertellen als het zover is?" Hij keek haar wat vragend aan, maar verwachte niet dat ze echt antwoord zou geven. Hij genoot van de zachte, maar haast uitdagende aanraking van de tong van Incilia over zijn onderlip. Maar voor hij haar echt terug kon kussen had ze zich alweer teruggetrokken om de schaal van het bed te halen en nog twee glazen in te schenken. "Ik vermaak me prima." hij pakte het glas aan, maar nam niet direct een slok. "En hoe zit het met jouw?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyzo jul 08, 2012 5:01 am

"Het plannetje? Tja dat krijg je pas te horen wanneer ik gewonnen hebt. Dus tot die tijd zal ik niets zeggen" haar tong plagend naar hem uitgestoken. "Dat vind je wel interessant he! But my lips are sealed" zei ze geheimzinnig terwijl ze net deed of ze haar lippen op slot deed en gooide zogenaamd sleuteltje weg. Incilia had wel gemerkt dat hij haar wilde kussen maar ze was sneller geweest. Ze sloeg het drankje achterover. "Heerlijk! En ik vermaak mij zekern, ook nog eens goed uitzicht" hem in zijn zij kietelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyzo jul 08, 2012 7:42 am

Elijah lachte en spande kort zijn buikspieren aan toen ze hem begon te kietelen Hij kon er tegen, maar hij kon het niet laten om haar terug te kietelen. Met zijn vingers begon hij in haar zei en iop haar buik te kietelen. De plekken waar je haast het slechtste tegen kon. "Je ebnt neit de enige met geweldig uitzicht." fluisterde hij in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Emptyzo jul 08, 2012 8:52 am

Elijah spande zijn buikspieren en hij lachte niet zoveel. Dat betekende dat hij er tegen kon. Opeens begon hij haar terug te kietelen op plekken waar zij duidelijk niet tegen kon. "Stop! Stop" zei ze lachend en voelde tranen opkomen, ze greep zijn handen vast, ging bovenop hem liggen en hield het boven zijn hoofd. "Gemeen! Je mag mij niet terug kietelen" bij zijn gefluister keek ze hem recht in zijn ogen aan. "Dat zeg je tegen ze allemaal" fluisterde ze zachtjes terug. "Maar voor deze keer wil ik daar niet aan denken" en ze rolde zo dat hij nu bovenop haar lag. Haar armen om zijn hals gerust terwijl een hand van zijn hals afhaalde en zo met haar vingers langs zijn kaaklijn streek. Zachtjes gaapte ze eventjes, alcohol begon een vermoeiende werking te krijgen. "Dadelijk val ik nog in slaap"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samino - Ebalt - de zijstraatjes
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samino - Ebalt - De herberg
» Samino - Ebalt - de grachten
» Samino - Ebalt - De haven
» Samino - Ebalt - De zwarte markt
» Samino - koninkrijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: