Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Samino - Ebalt - de zijstraatjes

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo jul 08, 2012 9:27 am

Elijah zou haar met gemak van hem af kunnen duwen. Simpelweg omdat hij iemand van het Samino volk was. Maar dat deed hij niet. Met een grijns keek hij omhoog naar Incilia, "En waarom zou ik dat niet mogen." hij had wel door gehad dat de jonge vrouw er totaal niet tegen kon. Er kwam een niet instemmend, maar ook een niet ontkennend gehum uit de mond van Elijah, "Dat zou kunnen." zei hij raadselachtig, hoewel het duidelijk was dat Incilia gelijk had. Ze draaide om waardoor hij nu boven kwam te liggen, met zijn arm steunde hij wat bij zodat hij haar niet zou pletten. "Ik zorg wel dat je wakker blijft." zei hij op een zachte toon, waarna hij ditmaal gewoon simpelweg zijn lippen op die van haar drkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo jul 08, 2012 9:50 am

"Omdat ik er niet tegen kan, daarom! En je bent je helemaal niet aan het verzetten, dat is pas verdacht" Incilia had hem achterdochtig aangekeken. "Dat zou kunnen? Dat is dus een ja. Maar goed ik ben zelf ook geen heilig boontje. Helemaal niet zelfs" Zachtjes beet ze hem in zijn oorschelp, heel lichtjes. Bij zijn woorden trok ze haar wenkbrauw op. "En hoe wil je dat dan doen?" Maar op dat moment voelde zij zijn lippen op die van haar gedrukt. Haar vingers gleden door zijn rode lokken terwijl zij zijn kus al te graag beantwoorde. Eerst deed ze het zachtjes maar daarna kuste zij hem ruwer terwijl ze iets omhoog ging. Haar vingers gleden van zijn rode lokken naar beneden langs zijn bovenarm. Haar ogen waren in de tussentijd gesloten. Nu werd het inderdaad een stuk warmer. Incilia nam het initiatief om haar tong langs zijn lippen te strijken. Een teken dat hij zijn mond moest openen zodat zij toegang verkreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo jul 08, 2012 10:24 am

Elijah grinnikte, "Ons duel is nog niet begonnen, dus waarom zou ik me verzetten." merkte hij droog op. Het was een opwindend gevoel hoe ze zacht in zijn oorlelletje beet. Elijah merkte dat Incilia zijn kus beantwoorde. Zo te merken had ze er geen probleem mee, na een tijdje opende ze haar mond wat en streelde ze met zijn tong langs zijn lippen. Ook hij opende zijn lippen en liet zijn tong langs die van haar strelen. Onder het zoenen glimlachte hij ietsjes, blij dat het eindelijk zover was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo jul 08, 2012 10:35 am

Incilia legde haar hand in zijn nek terwijl ze haar tong over zijn onderlip liet glijden. Incilia was vrij onschuldig in dit soort dingen. Als ze iets wilde moest het meteen gebeuren. Langzaam voelde zij zijn tong langs die van haar strijken. Haar adem stokte, maar ademen leek ineens niet belangrijk meer. Ze wilde dit. Zijn handen op huid, zijn lippen op haar naakte lichaam, overal. Hem. Incilia wilde hem boven op zich, in zich. Dat hij nu al zo'n verlangens bij haar opwekte. Elijah die dolde met vrouwen, schonk genot aan hun en legde zich nooit vast. Incilia trok zich net zo ver terug dat ze haar vraag kon stellen. "Jij bent een foute man, hé?" Haar paarskleurige amuserend in die van hem gericht terwijl haar warme adem zijn lippen streek die rook naar een mengeling van aardbei, chocolade en drank. Die combinatie was bedwelmend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo jul 08, 2012 10:50 am

Elijah kon die vraag niet ontkennen, "Het ligt er aan wat je fout vind." ondertussen streelde hij met zijn hand langs haar haren en hals, "Ik bind me niet en houd van vrouwen en het genot. Ik geef vrouwen nooit het idee dat ik zal blijven dus ik bedrieg mensen niet, dusja je kan het fout noemen." hij glimlachte en haalde zijn schouders onbezorgd op. Hij loog er niet over en wat hem betreft waren de meeste vrouwen geen haar beter. Die wilde het net zo graag als hij het wilde, soms wilde ze het zelfs meer. En dan was hij niet iemand die zich daar tegen zou verzetten. Hij leunde wat naar voren om haar weer een kusje te geven, ditmaal een vluchtige "Als je daar problemen mee hebt moet je het zeggen." zijn toon was gedempt terwijl hij haar aankeek. Hij zou weggaan als hij het wilde, maar hij had nog nooit iemand ontmoet die hem zomaar had weggestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo jul 08, 2012 11:05 am

"Ik? Ik vind niet snel iets fout want zelf ben ik ook geen heilig boontje" simpel haar schouders opgehaald terwijl ze luisterde naar zijn woorden. "Verstandig. En ik denk dat de vrouwen zelf ook maar één ding willen op dat moment anders zouden ze niet met je naar bed gaan toch?" Ze kwam wat omhoog en drukte haar mond op die van hem. Eerst hield Incilia het zoenen kort en oppervlakkig. "Wij zijn eigenlijk beide slecht bezig niet waar? Elkaar gebruiken voor één ding.” Bij zijn volgende woorden kreeg ze een onbeschrijfbare glans in haar ogen. Ze rolde om zodat ze boven op hem lag, haar in alle glorie kunnen zien terwijl ze haar haren naar achteren gooide. Erg opwindend om naar te kijken. “Hmm misschien heb ik daar wel problemen mee, misschien” Ze boog zich voorover en beet zachtjes in zijn onderlip terwijl ze met haar handen over zijn blote borst gleed. Incilia voelde het vuur in haar nu al aanwakkeren. De dame drukte haar lichaam tegen het zijne. “Maar geloof mij Elijah, vanavond zal het niet op één keer blijven als je met mij seks gaat hebben. Ik ben iemand met veel pit en vooral als ik wat gedronken heb. Dus misschien kunnen we beter stoppen voordat je morgen niet meer kunt opstaan” Incilia nam aanstalten om van hem af te gaan, gespeeld natuurlijk. Benieuwd naar zijn reactie of actie wat hij ging ondernemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma jul 09, 2012 9:27 am

"Daar vind ik helemaal niets slechts aan." reageerde hij op haar woorden. Het was beter dan naar de hoeren gaan, of iemand lopen verkrachten vond hij. Hij zoende haar terug, met pasie en uitdaging, maar hij drong niet aan. Ze draaide weer om waardoor hij volledig zicht had over haar lichaam, een kans die hij zich dan ook niet liet ontnemen. "Hmm, dan zal ik je bezwaren maar snel wegnemen niet waar." hij streelde langs haar zei omhoog en kuste haar kort. Bij haar woorden, je zou het bijna als bedreiging kunnen opvatten. IEts waardoor er een grijns op zijn gezicht verscheen. "Ik ben wel wat gewend." beloofde hij aan haar, "Dus mij zal niets overkomen." Hij leunde wat naar voren, alsof hij haar lippen weer zou kussen. Maar ditmaal gleed hij langs haar huid naar haar hals waar hij een kus in drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma jul 09, 2012 9:41 am

Incilia stond er werkelijk van te kijken dat Elijah niet met staart tussen de benen wegrende. Nee in plaats daarvan vertelde de jongen dat de man het wel was gewend. Je zag duidelijk verbazing op haar gezicht. “Oké, maar ik heb je gewaarschuwd!” Elijah leunde wat naar voren, alsof hij haar lippen weer zou kussen. Maar ditmaal gleed de jongen langs haar huid naar Incilia’s hals waar hij een kus in drukte. Een zachte kreun verliet haar lippen. De hals was één van haar gevoeligste plekken. Incilia leunde naar voren, haar borsten tegen zijn borst, zijn benen tegen de hare, het zachte, harde, intieme verlangen tussen hen in, dat steeds warmer werd. Incilia had er nu duidelijk meer zin in als ooit. Incilia rolde weer om zodat de man boven op haar lag. De dame deed haar benen uit elkaar en soeg ze om zijn heupen, terwijl ze zich vastklampte aan zijn rug. “Laat mij maar eens alle hoeken van deze kamer zien” erotisch gefluisterd in zijn oor terwijl haar vochtige tong langs zijn oorlel gleed, er zachtjes aan sabbelend voordat ze een kus drukte op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma jul 09, 2012 10:04 am

doe jij nu next-morning.
-
Elijah genoot van de aanrakingen van haar mond bij zijn gezicht. Het was een heerlijk gevoel om Incila's benen zo langs zijn heupen te voelen. Ze was niet afwachtend en ging er echt voor, iets wat hij wel eens anders had meegemaakt. "Ik zal m;n best doen.' beloofde hij haar. Met zijn hand streelde hij langs haar borsten en ging wat verliggen zodat ze er beter bij zouden kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma jul 09, 2012 10:08 am

The next morning:

Je hoorde de vogeltjes al fluiten die op de rand van het balkon zaten. De zon kwam al langzaam op en het was rond een uur of 6. Over een halfuurtje zouden hun beide klaar moeten zijn voor het magische duel. Daar integen lag Incilia dicht tegen Elijah aan , haar hoofd op zijn borst gerust en zij zag er vrij onschuldig uit in haar slaap. Haar ademhaling ging regelmatig en zachtjes. Ze zag er lief uit als ze sliep, je zou niet zeggen dat dit meisje de leeftijd van 19 had bereikt. Nee je gaf haar op dit moment iets van 15/16? Maar wel vrij schattig. Meestal konden mensen dit niet aanschouwen, deze onschuld en haar bekijken hoe ze sliep. Nee, dat was iets speciaals wat misschien 1 keer in de jaar gebeurde. Dat iemand haar zo kwetsbaar zag. Deze twee waren flink losgegaan in de nacht. Ze hadden het in bed gedaan, de douche en toen weer in bed. (had ik zin in (a) ) Ja wat een avontuurtje was het geweest maar Elijah had haar goed bijgehouden. Een verrassing, Incilia had gedacht dat hij haar niet zou aankunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptydi jul 10, 2012 4:59 am

Elijah was nog diep in dromenland, maar werd langzaam wakker door de geluiden van vogels van buitenaf. Hij was gewend rond deze tijd op te staan, maar door de drukke nacht die hij en Incilia achter de rug hadden ging het niet zo gemakkelijk. Hij draaide zich wat van Incilia af toen hij echt wakker werd en overreind kwam te zitten. Gapend keek hij opzij naar de slapende vrouw, of meisje, naast hem. Hij glimlachte eventjes, het was een leuke nacht geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptydi jul 10, 2012 6:38 am

Incilia werd langzaam wakker door de beweging van diegene die naast haar lag. "Goedemorgen" zei ze een beetje slaperig en met een lief stemmetje. Ze keek hem weer met haar ijskoude ogen aan. Weer zoals bij hun eerste ontmoeting. Ook al klonk haar stem vriendelijker. Incilia stond op en strekte zich uit. "Ik denk dat ik even een douche ga nemen voordat onze duel begint." Incilia bleek helemaal geen hoofdpijn te hebben, geen kater, niets. Ze kon zich zelfs alles nog herinneren van de nacht. "Nou we ze trouwens wel bezig geweest" zei de dame voordat zij in de douche stapte. Wanneer ze klaar was begon ze zich te verzorgen, trok haar armor aan en haar haren waren deels ingevlochten met een soort van metalen band om een pluk gezet. Incilia had een vrij aparte smaak maar zag er indrukwekkend uit in haar armor. De meeste zouden nu met de staart tussen de benen wegrennen. Je zag ook veel van haar huid waar mannen zouden beginnen met kwijlen. Incilia kwam de badkamer uitgelopen en keek hem met dezelfde harteloze expressie aan. "Ik ben er klaar voor" Haar hamer over haar schouder heen gerust.

Uiterlijk van Incilia:
Spoiler:


_
aangepast ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyza aug 04, 2012 1:29 am

'Goedemorgen, sc hoonheid." reageerde hij terwijl hij verder overeind ging zitten. Ondertussen kondigde incilia aan om een douche te nemen. Terwijl incilia een douche naam kleedde hij zich aan en bestelde hij een licht ontbijt. Als ze gelijk hele broden naar binnen zouden werken zou er niet veel van het gevecht terecht komen, maar Elijah moest wel een ontbijt hebben. Zeker omdat hij na het duel ook nog aan het werk moest. Hij gebaarde naar het eten dat al was geleverd toen Incilia gekleed de kamer weer binnen kwam, hoewel gekleed een groot woord was voor wat ze droeg, "Nog een ontbijtje?" hij bekeek haar eventjes, ze zag er gemotiveerd uit, maar het was niet iets waar hij zich door liet intimideren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyza aug 04, 2012 1:56 am

Het ontbijt rook heerlijk en meteen begon de maag van de krijgster te knorren. "Ik ben altijd in voor een ontbijtje, vooral na een bezige nacht" Haar stem klonk weer eentonig terwijl ze aanschoof bij het ontbijt. Met haar vingers haalde ze een aantal strengen van haar haren uit haar gezicht. "Gelukkig maar een licht ontbijt anders kun je mij dadelijk al opvegen voordat het gevecht begint. Smakelijk" zei ze zachtjes, nu wat galanter dan voorheen. Incilia wist zich niet een bepaalde houding te geven. Hieraan merkte je gewoon dat zij moeite had om contacten te leggen. "Had je nog een beetje kunnen slapen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo aug 05, 2012 4:39 am

"Dat had ik moeten weten," grapte Elijah, "Dan had ik wat zwaarders bestelt." hij pakte een stukje fruit uit een klein schaaltje en stond op om zelf de badkamer kort te gebruiken. "Maar ik heb heerlijk geslapen, jij?" hij was gewend aan korte nachten. Niet alleen door vrouwen, maar ook simpelweg door zijn werk op de straten dat vaak tot de vroege uurtjes duurt. Hij glimlachte eventjes, charmant natuurlijk, en stapte daarna kort de badkamer in. Hij nam een snelle douche en was binnen een kwartiertje de kamer weer in, gekleed en wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo aug 05, 2012 10:29 am

“Ja inderdaad. Je had mijn zwakheid moeten uitzoeken zodat je meer voordelen hebt in het aankomende gevecht. Ik denk dat ik sowieso al één van je zwakheden weet: vrouwen” zei ze met een wijze tonering in haar stem. Ze nam een griekse yoghurt die vers was gemaakt. Het bestond uit honing, stukjes fruit en de speciale Griekse yoghurt smaak, zoet en zuur tegelijkertijd. Bij zijn vraag knikte zij nonchalant terwijl zij de lepel naar haar lippen bracht en nu een hap nam van haar yoghurt. “Ja hoor. Sorry dat ik te dicht bij jou lag maar dat is een gewoonte” Zag je nu een lichte blos op haar wangen? Maar die verdween al snel. Incilia lag vaker zo tegen haar moeder toen zij nog jong was. Nu ging de jongen zich opfrissen, een douche nemen en kwam terug gekleed en al. Incilia was nog lekker aan het ontbijten terwijl ze op bed lag een beetje staren naar het plafond. Diep in haar eigen gedachten verzonken. Het gaf haar een aantrekkelijke uitstraling hoe zij zo lag op bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 7:42 am

Elijah pikte nog even snel een mini croissantje van het grote dienblad af en stopte deze in zijn mond. Hij was dan niet meer in de groei, hij had nog altijd een maag die altijd wel bijgevuld leek te kunnen worden. "Zo wat mij betreft kunnen we vertrekken." hij wierp een vragende blik op Incillia die ondanks het aankomende gevecht er behoorlijk bloot bijliep. Niet dat zijn spijkerbroek en T-shirt erg veel bescherming boden tegen een aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 9:32 am

Incilia sloot voor kort even haar ogen terwijl zij genoot van haar yoghurt. De smaak van zoet maar toch het zurige erdoorheen vermengt. Een perfecte combinatie als je het haar vroeg. Wanneer de jongen was aangekleed keek Incilia een beetje dromerig op. “Klaar?” Ze gooide haar haren naar achteren en met een simpele beweging ging zij van bed. Ze nam snel nog een laatste hap van het ontbijt en gooide haar hamer over haar schouder. “Weet je zeker dat je niet wilt terug krabbelen Elijah? Ik zal het niemand vertellen” Ze schonk de jongen een plagende glimlach terwijl zij de deur opende en al vooruit begon te lopen. Het kamermeisje dat al vroeg begon bekeek Incilia van top tot teen. Één blik van Incilia zorgde ervoor dat zij haar spullen wat ze momenteel in haar handen had liet vielen. Incilia trok een wenkbrauw op maar passeerde het meisje alsof het lucht was. Nu keek ze Elijah aan en moest toch even een grapje uithalen. "Je doet wel voorzichtig met mij hé? Mijn goddelijke gezicht mag niet worden beschadigd" Eens kijken wat zijn reactie hierop zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 9:59 am

Elijah grijnsde, "Ik weet het heel zeker." hij pakte zijn blouse die hij nog had liggen van de vorige avond en nam deze mee om achter Incilia aan te lopen. Kort blikte hij op het kamermeisje dat alles op de grond had laten vallen, maar hij was niet het type dat stil zou gaan staan om te helpen. Elijah versnelde zijn pas wat zodat hij naast Incilia kwam te lopen, "Ik zal m'n best doen, het zou zonde zijn om zo'n kunstwerkje te beschadigen, niet waar." zei hij even charmant als altijd. "Maar ik kan niks beloven." knipoogde hij naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 8:58 pm

Incilia vond zijn gedurfdheid en arrogantie maar dwaas. Hij onderschatte haar maar dat zal hem nog wel verrassen, als Elijah dadelijk zou zien hoe krachtig Incilia kon zijn voor een ‘meisje’. De risico was dat zij zou verliezen maar niet zonder te laten zien dat vrouwen meer in hun mars kunnen hebben. Bij zijn volgende woorden bleef Incilia even stil, nadenkend wat zij hierop zou kunnen zeggen. “Dat waardeer ik want je wilt toch de moeite nemen om mij niet al te hard aan te pakken. Alleen geld dit niet voor mij, ik kan ook niet beloven om je gezichtje mooi heel te houden. Misschien zal je wat minder knap zijn maar dat deert niet. Innerlijk is wat telt.” Haar paarskleurige ogen waren voor kort op hem gericht voordat ze bij de uitgang kwamen van het hotel. Eerst checkte ze uit en betaalde de kosten van de nacht. “Waar kunnen wij een ongestoord, magisch duel beoefenen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyzo sep 02, 2012 6:41 am

Elijah dacht even na over een plek die geschikt zou zijn, "Er is een groot park vlak buiten het centrum, overdag is het er druk, maar rond dit tijdstip zullen er weinig mensen zijn." waarschijnlijk zou het nog volkomen verlaten zijn. "Dus dat lijkt me de beste plek, midden in het park is een groot grasveld, genoeg ruimte om een duel uit te voeren." hij glimlachte wat uitdagend naar haar terwijl ze de straat inliepen. Het was nog fris buiten, in deze tijd van het jaar duurde het atlijd een tijd voor het opwarmde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Emptyma sep 03, 2012 3:18 am

"De plek die jij omschrijft klinkt perfect. Groot genoeg om ons volledig te laten gaan zonder dat wij ruimte te kort komen" Het park zou velen voordelen voor Incilia hebben. Het liefst een plek waar veel bomen stonden want dat was één van haar talenten, in de bomen klimmen en vanuit daar je prooi belagen. Desodanks hoe Incilia gekleed liep had zij het alles behalve koud. Nee deze ijsprinses was lagere temperaturen gewend. Na een ongeveer kwartiertje kwamen ze aan bij het park. "Ah zullen we daar gaan?" Het was in de buurt van het grote grasveld maar er stonden iets meer bomen. "Of wil je gewoon op het grasveld?" De keuze lag aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - de zijstraatjes   Samino - Ebalt - de zijstraatjes - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samino - Ebalt - de zijstraatjes
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samino - Ebalt - De herberg
» Samino - Ebalt - de grachten
» Samino - Ebalt - De haven
» Samino - Ebalt - De zwarte markt
» Samino - koninkrijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: