Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Samino - Ebalt - De zwarte markt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 7:26 am

De zwarte markt, de naam zegt al genoeg. Diep in de stad, redelijk ver buiten het centrum vind dit plaats. Dag en nacht kun je hier mensen tegen komen, er zijn kleine kraampjes met illegale dieren, wapens etc. Ook lopen er handelaren rond die je stiekem kunnen aanschieten als ze doorhebben naar wat je opzoek bent, bijvoorbeeld als je gif wilt hebben voor een of ander zaakje. Al met al is het gewoon een Zwarte markt waar de illegaliteit welig tiert.

regels: bedrieg niet zomaar iemand, voor je het weet heb je een dolk in je rug...
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 7:34 am

Liz liep over de zwarte markt. God, het was moeilijk zich in te houden. Er waren dan niet veel mensen, het kleine beetje vlees en bloed dat ze rook was een werkelijke marteling. Hoe was ze hier gekomen? Ze wist het zelf niet eens meer. Ze was gaan rennen, en rennen, en opeens liep ze hier, op een markt in een onbekende stad. Haar ademhaling was onregelmatig, en ze moest haar best doen niet iemand aan te vliegen. Ze zag blikken op haar gericht, op haar knappe gestalte, met haar lange zwarte haren die tot haar middel kwamen en op zwiepten in de wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 7:47 am

Dit was een van Elijah's gebieden, hij was hier in de nacht vaak te vinden voor zijn handeltjes. Met zijn donkere stem was hij in een fluisterend gesprek met een van zijn 'vrienden' die hem vertelde hoe de zaken er voor stonden. Het zorgde er niet voor dat er een glimlach verscheen op zijn gezicht. Er waren een paar van zijn jonchies opgepakt door de wachten en hierdoor was hij een kostbare buit kwijtgeraakt. Zijn donkerblauwe ogen gingen over de markt die zelfs nu nog open was, het was niet zo druk als overdag, maar er zaten hier en daar een paar mannen te zuipen, liepen er wat vrouwen te tippelen. maar zijn aandacht werd voornamelijk naar een vrouw die in haar eentje rondliep getrokken. Hoewel het gevaarlijk was, had ze een air over zich heen waardoor vele haar alleen maar bekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 7:52 am

Ze voelde hoe het zweet in haar handen stond en ze ging met haar tong langs haar lippen. Snel nam ze een diepe hap lucht, want zo rook ze niets, als ze maar niet door haar neus ademde. Ze vroeg zich af waar ze was, de mensen zagen er wat smoezelig uit, allemaal behalve een wat knappere, gespierde jongen een paar meter verderop. Snel liep ze naar hem toe, zonder erover na te denken. 'Waar ben ik?' vroeg ze snel, waarna ze een hap lucht nam en haar adem weer inhield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 7:57 am

Elijah merkte dat het meisje op haar afkwam, ze zag er lichtelijk gespannen uit. "De zwarte markt, schat." het kwam er niet bepaald vriendelijk uit. Hij had net flink wat geld verloren, daar raakte je niet vrolijk van. "Verdwaald?" voegde hij er aan toe, terwijl hij haar even bekeek, alsof ze een stuk vlees bij de slager was. Hij was nu niet in het humeur om erg vrouwvriendelijk te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 8:03 am

Iza staarde hem een paar seconden met haar paarse ogen aan. 'Natuurlijk ben ik niet verdwaald' beet ze hem toe en ze schrok ervan, want ze kreeg een hele stroom van zijn lucht binnen. Snel hield ze haar neus en mond weer dicht, maar het was zo vreselijk moeilijk. Ze voelde zijn blik, en keek hem vernietigend aan, ze was niet zo gewend aan jongens, niet in deze gedaante, meestal hield ze zich schuw van anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 8:22 am

"Waarom vraag je dan waar je je bevind?" reageerde Elijah kalm, waardoor het bijna vervelend klonk. "Een dame als jij komt hier meestal niet in de buurt, tenzij ze iets nodig hebben. Misschien wat gif om je man mee om te leggen zodat je verder kunt leven met je minnaar?" giste hij terwijl hij haar aankeek/ Hij had door dat ze haar adem probeerde in te houden, hij vroeg zich af waarom, maar het vragen deed hij niet zomaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 8:26 am

'Omdat... omdat ik moest weten of ik op de goede weg was naar mijn... hotel' zei ze snel en ze keek hem aan met een stalen blik, in haar stem kon je de leugen horen, maar haar ogen zworen dat ze de waarheid sprak. 'En ik ben zeventien, ik heb geen man' zei ze, waarna ze weer een hap adem nam en iets naar hem toe liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 8:30 am

"Er zijn genoeg vrouwen die jonger trouwen." hij glimlachte vreugdeloos naar haar. Hij was niet in de stemming om echt grapjes te maken, eerder een paar cynische opmerkingen. "En ik kan je niet vertellen of je op de goede weg bent als ik niet weet waar je hotel is, er zijn hier tientallen in de buurt." zijn gesprekspartner was ondertussen naar een kraampje gegaan waar zelfgestookte flessen rum over de toonbank gingen. Sterk spul waar je een goede slokdarm voor nodig had om het door te kunnen spoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 8:36 am

Liz keek hem even sceptisch aan. 'Misschien...' mompelde ze. Het water liep haar in haar mond en ze moest op dit moment iets drinken, of rauw vlees eten, anders zou ze het niet redden. 'Wacht even' zei ze, en ze liep naar het kraampje naast de jongen, met wat goudstukken kocht ze een kleine fles en ze liep terug naar hem. In een snelle, soepele beweging trok ze haar veel te warme, van dikke bizonvacht gemaakte jas uit en gooide hem op de toonbank. Toen schroefde ze met trillende vingers de dop van de fles en nam een flinke slok. Het sterke brandende gevoel zorgde ervoor dat haar smaak- en reukzintuig tijdelijk uitgezet werden en ze kon wat geconcentreerder naar hem kijken. 'Sorry, wat zei je?' vroeg ze iets relaxter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 8:58 am

Elijah kon zijn verbazing, verwarring, niet geheel verbergen toen het meisje er ineens vandoor liep. Een fles sterke drank kocht en een paar enorme slokken nam. Iets waar zelfs hij van zou beginnen te hoesten. "Alles goed?" vroeg hij op een informerende toon aan het meisje. Het leek wel alsof ze verslaafd was, de trillende vingers en nu de wat meer ontspannen ohuding. Alleen de rest van haar uiterlijk leek er niet bij te passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 9:03 am

Iza ademde nog steeds niet door haar neus, maar haar tong was zo sterk aangetast dat het mogelijk was om normaal te ademen. 'Natuurlijk' zei ze en ze boog wat naar hem toe. Hij interesseerde haar wel, zo nieuwsgierig als ze altijd overdag was, het kwam een beetje terug. Ze kon het even niet opbrengen nog een slok te nemen, het brandde in haar maag. 'Met jou?' vroeg ze sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 9:21 am

"Ik ben niet degene die uit het niets zomaar een fles drank naar binnen giet." reageerde hij op haar wedervraag. Elijah keek haar met zijn blauwe ogen aan. Hij had geen zin in nog meer problemen, je wist maar nooit of dat meisje zo tegen fe vlakte ging door de drank, of wist hij veel. Dat ze gek of ziek zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 9:26 am

Ze haalde haar schouders op. 'Ik kan veel hebben, en het verdoezeld jou geur en smaak een beetje' mompelde ze en ze nam nog een klein slokje. 'Wow, sterk' zei ze en ze trok een vies gezicht, maar ze merkte dat haar gedachten iets helderder werden. 'Trouwens, niet alleen jou geur, maar die van iedereen hier. Ik werd echt gek'. In haar ogen was te zien dat de gekte nog niet echt weg was gegaan, maar het was al een stuk beter. Ze leek al een stuk minder op een junkie dan daarnet. Nu was beter te zien hoe knap en strak haar lichaam was, haar gezicht met de rechte gelaatstrekken die er onnatuurlijk uitzagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 9:41 am

Elijah wist dat hij een aantrekkelijk uiterlijk had, knap genoemd werd door vele meisjes. Maar adt zijn geur en smaak werden aangehaald was wat nieuws voor hem. "Mag ik vragen waar je het over hebt?" hij had geen zin in geheimzinnige raadseltjes deze avond. Er was al genoeg geeimzinnig gebeurt vannacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 9:46 am

Iza hield zijn blik een paar seconden vast en ging toen in de vensterbank van een groezelig herenhuis achter hen zitten. 'Overdag ben ik normaal, 's nachts ben ik... anders' zei ze zachtjes en ze nam nog een slok. Het begon nu al in haar hersenen te werken en maakte haar jagersinstincten minder goed. Natuurlijk merkte ze nog steeds dat ze dolgraag haar tanden in de jongen zijn vlees wilde zetten, vooral omdat hij zo koppig en verveeld leek. 'Dan jaag ik op mensen' zei ze met een grote grijns, ze kreeg er een gevaarlijke uitdrukking door en ze ging even met haar tong langs haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 10:00 am

Elijah kon het niet laten om zijn blik over het meisje heen te laten gaan. Ze zag er wel sterk uit, niet echt qua spieren, maar wel qua uitstraling, maar hij kon haar niet voorstellen als een moordenares. Doordat hij te zeker van zichzelf was, deed hij niet verstand door een stap achteruit te doen, nee hij bleef gewoon staan op de plek waar hij stond. "Aparte hobby"
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 10:24 am

'Hobby...' grinnikte ze zachtjes en ze streek haar haren uit haar gezicht. 'Was het maar en hobby...' verzuchtte ze, en wat standvastiger ging ze verder '... Nee, dit is hoe mijn volk leeft' zei ze, en even dacht ze kort terug aan huis. Maar ze merkte snel dat ze afgeleid werd door ongewenste geuren dus nam ze snel een slok en grijnsde naar hem, waarna ze hem de fles aanreikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 10:32 am

Elijah keek haar even vragend aan, "Tot welk volk behoor je dan?" hij was niet zo thuis in andere volkeren. Ondanks dat hij tovenaar was leefde hij voornamelijk in dit land. Hij kwam al zelden buiten de stad, hier had hij zijn leven opgebouwd, zijn handeltjes en zijn kennissen. Elijah pakte zonder aarzelen de fles aan en nam een niet al te grote slok eruit, om te voorkomen dat hij zou gaan hoesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 10:40 am

'Het Xu'li-at volk' zei ze wat onverschillig 'maar ik kom er niet meer' voegde ze toe voordat er mee vragen zouden komen, ze praatte liever niet over thuis, voor zover ze het nog thuis kon noemen.'Wat doe jij hier?' vroeg ze hem zodat het gesprek niet meer over haar ging. 'Wat moet een knappe jongen als jij nou hier?' en ze gebaarde om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 10:46 am

Elijah kende het volk van naam nu ze het noemde, gewoon omdat hij zijn topografie kende, hoe het volk leefde wist hij niet. Op wat het meisje hem nu vertelde na dan. "m'n werk doen/" glmlachte hij nu wat geheimzinnig, het was wel duidelijk dat alles wat hier gebeurde niet zuiver was, maar hij zou ook niet alles zomaar voor het oprapen leggen. Hij gaf de fles terug aan het meisje.
-
ik ga over op mn mobiel, moment mal please
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 11:05 am

Ze keek hem geheimzinnig aan en schoof iets naar hen toe. 'Vertel' zei ze op samenzweerderige toon en baar ogen glinsterden terwijl ze op haar lip beet, zo had ze toch iets van vlees in haar mond en dat voelde wel goed. Haar zwarte jurk met strak bovenlijfje en lage decolleté zorgde voor een sexy uitstraling, en haar lange zwarte haren waaiden een beetje, daardoor werd het effect alleen maar versterkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 11:23 am

Elijah schudde zijn hoofd langzaam , "wie zegt dat jij niet een of andere sexy spionne bent ." fluisterde hij terug , wanneer hij iets naar achter boog om haar nog eens kon bekijken . Ze was een van de knappere vrouwen hier. De vrouwen die hier liepen om een dronkeman zijn zakken leeg te roven hadden allemaal wel iets wat hun schoonheid te niet deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 11:37 am

Iza glimlachte kort, maar niet zeer gemeend. 'Ben ik niet sexy genoeg voor' mompelde waarna ze weer een verdovende slok nam. Even legde ze haar hand op zijn been, maar zijn lichaamswarmte was ondraaglijk. 'Het is zo... Onweerstaanbaar' kreunde ze met op elkaar geklemde kaken en weggetrokken handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Emptyvr jun 29, 2012 11:44 am

Elijah grijnsde even naar haar , "vrouwen moeten leren zichzelf beter in de spiegel te bekijken ." zei hij tegen haar . Met zijn donker blauwe ogen bleef hij naam haar kijken . "zo gemakkelijk laat ik me niet opvreten hoor " stelde hij haar gerust . Nee opgegeten worden door een tienermeisje kon hij er niet bij hebben vanavond . Ineens bedacht hij zich, kort sloot hij zijn ogen , niet veel langer dan een knipper . Hij concentreerde zich op zijn kracht en wendde zich weer naar het meisje . Hij probeerde de suggestie op te wekken dat ze helemaal niet zo'nhonger had. Maar dat was niet aan hem te merken , dat had hij zichzelf al aangeleerd .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samino - Ebalt - De zwarte markt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt
» Samino - Ebalt - De haven
» Samino - Ebalt - de zijstraatjes
» Samino - Ebalt - De herberg
» Samino - Ebalt - de grachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: