Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Samino - Ebalt - De zwarte markt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptydi jul 03, 2012 10:10 pm

Elijah knikte, ondanks dat iedereen op de wereld wel de basis van krachten bezat, leken ze nu al meer te kunnen dan de meeste op aarde. "Er zijn evenveel begaafde als tovenaars, maar die vallen geloof ik minder op." zei hij toen. Praten was niet echt ideaal nu. Het zorgde ervoor dat zijn wang bewoog, wat niet geheel pijnloos was. "Iedereen heeft het recht om zich af en toe even te laten gaan." bracht Elijah er tegen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptydi jul 03, 2012 10:16 pm

Ze snoof en keek hoe hij de wond schoonmaakte waardoor ze voelde dat ze meer trek begon te krijgen. 'Ik ga straks even jagen' deelde ze mee en ze zette de alcohol weg. 'En het was stom. Één tegen zes. Je had nu dood kunnen zijn' zei ze, toch een tikkeltje bezorgd, maar ze was de ruzie van net nog niet vergeten, en dus waren haar gevoelens een beetje gemengd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptydi jul 03, 2012 10:40 pm

Elijah haalde zijn schouders op, "En dan?" er waren niet bepaald veel mensen die dan tranen met tuiten zouden huilen. Misschien een paar van de dramaqueens waar hij wel eens een nacht mee had doorgebracht, maar het zou al snel over zijn. Ja zijn handelaren zouden het jammer vinden. Maar hij had geen zin in zwartgallige gedachten. Zo was hij niet ingesteld. "Maar ga je gang, er is genoeg hier." hij had geen zin om de beschermer van de mensen te spelen vandaah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptywo jul 04, 2012 1:06 am

Liz keek hem aan. 'Je bent een stuk minder arrogant dan ik dacht. Blijkbaar heb je toch een laag zelfbeeld' zei ze bedachtzaam en ze sprong op. 'Nou, dan ga ik maar weer. Doei schat, en niks stoms doen terwijl ik weg ben' zei ze sarcastisch en ze gaf hem een kus op zijn wang.
Tien minuten later keerde ze terug bij het muurtje. Er was nog wat bloeddorstig in haar ogen verschenen en zonder echt op te letten nam ze een paar grote slokken uit de fles. Ze had al besloten dat ze Elijah nooit zou vertellen dat ze net de slimme jongen die haar door had achter de kiezen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptywo jul 04, 2012 4:08 am

Elijah snoof, "realisme is wat anders dan een laag zelfbeeld." zei hij tegen haar. Het was niet dat hij zo nodig dood hoefde, maar het was wel waar wat hij gedacht had. Niet dat Liz dat had kunnen weten . Hij keek haar na en nam plaats op het muurtje waar Liz eerder op gezeten had. Hij pakte zijn fles drank tevoorschijn en nam een paar flinke slokken van de drank. Hij deed een beetje op zijn smerige blouse en depte voorzichtig zijn wond af. Het alcoholpercentage was hoog genoeg om de bacteriën die er zouden kunnen zitten te doden. Hij zag dat Liz terugkeerde, kort keek hij haar aan, maar verder zei hij niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptywo jul 04, 2012 4:53 am

Haar handen trilden een beetje en er zaten rode bloedvlekken aan haar handen. Haar haren zaten door de war en haar jurk was gekreukeld, maar aangezien ze al vier nachten niets meer gegeten had was het echt nodig geweest. Pas na een paar seconden zag ze Elijah en ze glimlachte. 'Hee' zei ze met een schorre stem en snel nam ze nog een slok. 'Nog stomme dingen gedaan?'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptywo jul 04, 2012 8:58 pm

Elijah hield de halfvolle fles omhoog, "Stom genoeg?" de drank was sterk en in korte tijd veel ervan naar binnen werken was niet heel verstandig. Maar hij had ook geen zin in discussie, trouwens Liz zag er ook heel anders uit als eerst. Maar hij probeerde er maar niet aan te denken wat ze net allemaal had uitgevoerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptywo jul 04, 2012 9:11 pm

Liz dacht even na. 'Waarschijnlijk, weet nie hoe snel je dronken wordt' zei ze en ze keek hem even aan. Toen ging ze naast hem zitten en begon haar haren uit de klit te halen zodat ze weer in een mooie, zwarte gordijn over haar schouders vielen. 'Maar wat is er nou precies gebeurd daarnet?' vroeg ze, want het was haar nog niet helemaal duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptydo jul 05, 2012 5:17 am

Elijah werd niet heel snel dronken, maar een halve fles in korte tijd was misschien wel wat veel van het goede. Nogmaals nam hij een grote slok van de drank. "Die eikels hadden hun beloften niet nagekomen, iets wat ik niet pik." maar meestal was hij verstandiger en nam hij zijn draak mee. Dan werden mensen voldoende afgeschrikt en durfde ze vaak niet meer tegen hem in te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptydo jul 05, 2012 5:53 am

Liz nam een paar slokken en spoelde ook haar handen schoon met het spul. Ze voelde een branderig, bijna pijnlijk gevoel in haar maag en slokdarm en haar hoofd voelde een beetje zwaar. Het was moeilijk om haar ogen open te houden maar ze glimlachte toch naar Elijah. 'Het waren ook een stelletje klootzakken' zei ze een beetje lacherig en ze nam nog een slok. Ze ging verder met het ontklitten van haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptydo jul 05, 2012 9:24 am

Elijah knikte, "Inderdaad." zei hij terwijl hij weer een slok van de drank nam en recht op ging staan. Hij schonk niet eens extra aandacht aan het wat verwilderde eiland van Liz. "Ik ga maar weer eens, ditmaal geen hotels voor mij." hij had in tegenstelling tot zijn verwachtingen dus geen winst gemaakt deze avond. En eigenlijk had hij ook geen zin in flirtpogingen met Liz deze keer. Gister was het nog gezellig geweest, vandaag was het heel anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptydo jul 05, 2012 9:32 am

Het drong allemaal niet zo tot Liz door maar ze stond wel op om Elijah een knuffel te geven. Dit ging allemaal wat wankel en niet heel geweldig maar ze slaagde er in haar armen om hem heen te slaan. 'Doei schat' zei ze met een glimlach en ze liet hem weer los waarna ze op het muurtje ging zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyvr jul 06, 2012 1:48 am

Elijah merkte dat Liz nogal wankel stond, "Misschien is het handig als jij ook gaat, voor je ergens in een steegje in slaap valt." het was nou niet de meest veilige plek om dronken rond te hangen. Genoeg mannen zouden misbruik van haar kunnen maken. Het verbaasde hemzelf dat hij daarover nadacht, meestal gaf hij niet zoveel om andere personen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyvr jul 06, 2012 6:06 am

'Hmm.. ik blijf nog even zitten' zei ze. Ze verkeerde nu echt in een heel dronken bui, al de alcohol was opeens ingewerkt en nu was ze abnormaal dronken geworden. 'Relax is' zei ze met een dubbele tong en ze glimlachte naar hem. Haar haren waren ontklit, dus ze zag er mooi uit als altijd, alleen als ze begon te praten hoorde je hoe dronken ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyvr jul 06, 2012 7:05 am

Elijah liep naar haar toe en gebaarde dat ze van het muurtje moest komen. Zonder wat te zeggen pakte hij haar voorzichtig bij de arm. "Vanavond ben ik niet relaxed, schat. Er zijn nu vast genoeg mensen die zin hebben in een mooie vrouw en die zijn er uitgezonderd jouw niet veel. En daar ga ik je niet met je dronken kop tussen laten lopen." Elijah was nog opvallend helder ondanks de drank. Maar meestal kwam het bij hem pas later, het duurde even voor het zijn gedrag veranderde. En dat was maar goed ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyvr jul 06, 2012 7:15 am

Liz liet zich gewillig optillen en leunde tegen hem aan. 'je bent zo lief. Waarom ben je zo lief? Ik dacht dat je een hekel had aan mensen' zei ze lacherig en dronken, maar eigenlijk had ze wel gelijk. Snel greep ze nog haar fles en ze nam snel een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyvr jul 06, 2012 8:04 am

je kan ook nog bij het overige rpg (A) (sorry vind dat echt een leuk rpg xd)
-
"Ik heb nooit gezegd dat ik een hekel had aan mensen." zei hij tegen haar, het klopte dat hij altijd eerst zijn eigen hachje zou redden. Maar toch, hij hoefde niet iedereen om hem heen dood te hebben. Hij besloot haar maar naar zijn appartement te brengen, dat was hier dichterbij dan een redelijk hotel. Langzaam begon hij met haar te lopen. "Misschien moet je stoppen met drinken." opdat moment bedacht hij dat zijn fles nog bij het muurtje stond. "Of op z'n minst mij een slok aanbieden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyza jul 07, 2012 10:29 pm

dacht dat ik dat al gedaan had, maar was blijkbaar niet verzonden Sad
----

Liz haalde haar schouders op. 'Noem één iemand die je wel mag' zei ze, en haar ogen staarden naar haar fles. Ze had geen zin hem te geven. Het was haar drinken. Maar ja, anders liet hij haar nu zo liggen en dat was ook niet goed. Haar gedachten waren een beetje kinderlijk en gingen in vreemde, korte zinnetjes. Snel nam ze zelf een plagerige slok en hield toen de fles voor zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyza jul 07, 2012 10:46 pm

D: Dat heb ik ook wel eens
=
"Enkele van mijn mannen, Rick en Jason bijvoorbeeld." hij had geen zin in een discussie. En het waar, die mannen mocht hij wel. Ze waren iets jonger dan hem, maar waren trouwe mannen, vrienden misschien zelf. In iedergeval waren ze goed in hun werk. Hij pakte de fles van Liz af en nam een slok van de drank en gaf de rest weer terug. "En waarom wil je dat weten?" hij sloeg de straat van zijn appartement in. Hier was het wat rustiger, maar ook dit was een buurt waar je niet zomaar in rond wilde lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyza jul 07, 2012 11:04 pm

Ze knikte maar het was al bijna weer vergeten, eerlijk gezegd maakte het haar niet veel uit. 'Omdat je opeens lief was, en ik vroeg me af of je..' zei nam nog een slok '.. wel vaker lief bent tegen anderen' zei ze, onverwachts een beetje serieus maar toen lachte ze weer. 'Maar waar gaan we heen?'/
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyzo jul 08, 2012 12:04 am

Elijah haalde zijn schouders op, er zat teveel alcohol in zijn bloed om er teveel over na te denken.Misschien was ij helemaal niet zo lief tegen andere, maar dat wist hij zelf nu niet eens. "Naar mijn huis, je kunt hier niet op straat blijven hangen." zei hij terwijl nog steeds zijn arm om haar middel heen was geslagen om haar overreind te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyzo jul 08, 2012 12:17 am

Liz likte even haar lippen af en nam nog een slok van de fles die hij teruggegeven had. 'Waar woon je?' vroeg ze aangezien deze buurt er niet bepaald goed uitzag. Ze leunde wat tegen hem aan want het was anders onmogelijk rechtop en in een rechte lijn te lopen. De fles was nu leeg en ze gooide de fles op de grond, waar hij uiteen spatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyzo jul 08, 2012 2:15 am

"Hier aan het einde van de straat." hij negeerde de fles die kapot spatte op de grond. Er lag hier genoeg glas, dus die ene fles zou er niet veel verandering in brengen. Samen liepen ze verder en uiteindelijk kwamen ze bij een groot huis, dat van binnen in verschillende appartementen was verdeeld. "Laten we naar binnen gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyzo jul 08, 2012 2:28 am

Liz knikte want ze had het gevoel dat ze elk moment om kon vallen. Niet dat het heel erg was want zoals het er nu uitzag zou Elijah haar nog dragen, als hij niet zelf omviel dan. 'Ja goed idee' zei ze want het begon wat koud te worden. Ze liepen naar zijn appartement en gingen naar binnen.


-
Doen we in appartement of blijven we hier schrijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Emptyzo jul 08, 2012 2:48 am

ik maak wel even aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samino - Ebalt - De zwarte markt
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt
» Samino - Ebalt - De haven
» Samino - Ebalt - de zijstraatjes
» Samino - Ebalt - De herberg
» Samino - Ebalt - de grachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: