Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Samino - Ebalt - De zwarte markt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 5:09 am

'Pff.. alsof ik daar de tijd voor heb 's nachts. Nee, ik ken mezelf beter in mijn lichte gedaante' zei ze een beetje sceptisch en ze lachte een gevaarlijke, verleidelijke lach waarbij je zag hoe haar ogen heen en weer flitsten van zijn gezicht naar haar onderarmen. Haar handen ontspanden zich een beetje en ze beet weer op haar lip. 'Hmm.. je hebt geluk me vannacht tegen te komen, het lijkt stukken beter te gaan dan anders'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 5:46 am

Dat beschouwde Elijah als een goed teken, hij leek zijn krachten steeds beter onder controle te krijgen. "Nou heb ik even geluk." weer bekeek hij haar eventjes, "Al zie ik jouw niet zomaar iemand bespringen als een dier, of werk je anders?" het was een raar gesprek, maar hij had wel eens raardere gesprekken gevoerd op straat. Je kwam er de meest bijzondere wezens tegen, zeker als ze in dronken toestand langszwalkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 6:08 am

Ze glimlachte even en keek naar haar vingers. 'Nee zo zou je het kunnen noemen. Het is bijna onmogelijk tegen te houden... Al werkt een verdovend middel als sterke alcohol wel goed.' zei ze en snel nam ze nog een slok. Ze voelde het brandende gevoel, aangezien het haar niet meer zo erg verdoofde, dat deed de magie al. Haar maag begon een beetje in opstand te komen, aangezien haar kleine lichaam niet teveel van dit spul kon hebben. 'Maar overdag ben ik gelukkig anders' verzuchtte ze, en ze glimlachte wat afwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 6:23 am

Elijah knikte, "Dat klinkt ingewikkeld." Hij was altijd dezelfde, dag of nacht. Dat was soms al lastig genoeg met zijn dubbele identiteit die hij soms leek op te houden.De hard werkende arbeider overdag, en in de avond was hij een persoon die de meeste liever vermeden. Elijah veranderde zijn houding wat. "Waarom ben je dan in de stad, als je er zo'n hekel aan hebt?" In de korte tijd was hij er wel achter gekomen dat ze er niet blij van werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 6:32 am

Iza knikte. 'Is het ook...', haar stem klonk al wat minder duidelijk door de alcohol, en ze glimlachte meer dan normaal. Toch zuchtte ze vernietigend bij zijn vraag. 'Omdat ik... verdwaald ben' mompelde ze bijna onverstaanbaar en haar ogen flitsten naar die van hem, een beetje boos omdat ze dit toe moest geven. Ze hield er niet van de mindere schakel te zijn en hulp nodig te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 7:02 am

Elijah knikte eventjes, "Misschien moet je wat minder alcohol drinken, het lijkt me dat het verdoofd, maar voor de rest is het nogal sterk, zo'n hele fles zorgt er voor dat zelfs volwassen mannen hun avond de dag erna niet geheel na kunnen vertellen. Als je wilt kan ik je naar een rustiger deel brengen." ondanks dat hij in een slecht humeur was, waren heir enkele vrienden van hem die hij niet zomaar vermoord wilde zien, dat zou hem nogal erg slecht uitkomen nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 11:27 am

Iza knikte wat schaapachtig en zette de fles weg. Energiek en vloeiend sprong ze op en glimlachte verleidelijk naar de knappe jongeman naast haar. 'Klinkt wel slim ja' zei ze met een blik op de mensen hier, zulke gemakkelijke slachtoffers. 'Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een hotel of herberg' gaf ze toe, misschien wist hij wel een goede, hij zag eruit alsof hij het gebied op zijn duimpje kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 9:13 pm

Elijah vond het bewonderingswaardig dat het meisje nog zo soepel overeind kwam. Hoewel die het zelf niet zou toegeven, hij kon goed tegen sterke drank, aar zo goed was een ander verhaal. "Ik weet er wel een paar." zei hij terwijl hij ook overreind kwam. "Ligt eraan in wat voor soort je terecht wilt komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 12:50 am

hahaha, ik zie nu pas dat mijn autocorrect Iza maakte van Liz haha...
En ik heb nog een iedeetje, msn???
---

Liz moest even op hem leunen, maar merkte dat ze nog best recht kon lopen. 'Iets dat een beetje goedkoop is, ik heb bijna geen geld meer. Gelukkig slaap ik maar ongeveer drie uur per dag' zei ze en ze beet op haar lip. 'Maar hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze daar snel aan toe en ze probeerde zich niet te concentreren op de honger en dorst die ze nog steeds diep van binnen voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 5:12 am

Elijah knikte, "Er zijn hier genoeg goedkope motels, maar ze zijn niet allemaal even goed moet ik toegeven. " hij dacht aan de hotels waar je kamers per uur kon huren en waar je de hele dag en nacht wakker werd gehouden door de prostituees die er werkte. Hij verwachte niet dat het meisje in zo'n motel wilde slapen. "Maar ik heet Elijah, en hoe heet jij?" zijn diepblauwe ogen keken kort naar haar voor hij gebaarde dat ze het best naar rechts konden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 7:13 am

Ze grinnikte bij zijn woorden omdat ze er zelf wel een idee bij kon krijgen, maar die lach verstomde snel. 'Ik ben bang dat ik niet veel meer kan veroorloven dan dat. Ik heb echt geld nodig.. Kun je misschien wat hulp gebruiken met je gebeurentje?' vroeg ze en ze gebaarde om zich heen naar het groezelige gebeuren om hen heen. 'Ik heet Elizabeth, maar ze maar Liz' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 7:27 am

"Aangenaam Liz." glimlachte hij naar haar, zijn humeur was al weer wat opgeklaard. Morgen zou hij een aantal hartige woordjes moeten spreken met een paar oude bekende. Iets waarvoor zijn kracht uiterst handig was. Angst was vaak de beste manier om dingen gedaan te krijgen. "En ik denk niet dat je daar erg geïntresseerd in bent, denk er maar eens over na als er wat minder alcohol in je systeem zit." hij geleidde haar naar een iets betere buurt, waar je tenminste normaal kon slapen. "Ik schiet je wel voor, als je wilt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 7:37 am

Liz merkte hoe de straten leger werden, en de mensen die ze tegenkwamen zagen er wat chiquer uit. Ze leek vast op een prostitué, hier samen met een knappe jongen op weg naar een hotel. 'Ik weet niet hoe ik dat ooit terug moet betalen' verzuchtte ze, en ze sloeg een arm om zijn middel want ze begon een beetje te schommelen. 'En die alcohol valt best mee! Ik kan er goed tegen, dat zit in mijn bloed. Zelfs de sterkste toverdranken die we tot nu toe hebben kunnen brouwen werken niet heel goed in op ons systeem. Waarschijnlijk omdat we zo veranderen'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 7:43 am

Elijah haalde zijn schouders op, "Doesn't matter." glimlachte hij naar haar. Al zou hij haar nooit meer zien, die paar goudstukken kon hij best missen. Misschien egoïstische gedachte, hij beschouwde zichzelf goed genoeg om voldoende te verdienen om dat te kunnen missen. Ook hij sloeg zijn arm om haar heen, ter voorkoming dat hij zou gaan vallen. Hij probeerde nog wat van zijn kracht op haar, om die honger waar ze het over had op de achterggrond te houden. Maarja, ze zij al zelf dat toverdrankjes geen effect hadden. Maar hij was geen bioloog, dus het kon best het zelfde effect hebben. "Ja, maar nu ben je nog niet veranderd, dus zit het nog in je systeem, right."
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 7:50 am

Liz voelde hoe het beter ging en keek hem even aan, deed hij dat? Waarschijnlijk niet... 'Nu denk ik dat het nog wel werkt. Ik ga ervan uit dat ik geen kater heb straks, dat is een voordeel' grinnikte ze met haar stralende tanden die mooi in contrast stonden met haar volle, rode lippen. 'In ieder geval is dat niet mijn grootste zorg, mijn grootste zorg is nu het geld' zei ze en ze zuchtte weer. De laatste dagen werd het echt krap, ze had geen geld meer voor slaapplekken dus sliep maar bijna niet, alleen in de buitenlucht maar het was gevaarlijk. Eten haalde ze gelukkig uit de natuur, maar er waren meerdere dingen nodig om te overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 8:06 am

Elijah glimlachte naar haar, "Laat die zorgen maar even over voor morgen." hij zocht in zijn zak naar het kleine buideltje en haalde hier zes zilverstukken uit, "Dit moet genoeg zijn voor een goede kamer." hij gaf de munten aan Liz. Ze zag er prachtig uit in dit licht, op de manier waarop ze naar hem keek met har volle lippen in de vorm van een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 8:12 am

Liz drukte zich wat dichter tegen hem aan, ze voelde zich wel veilig bij hem al kende ze hem pas een half uurtje. 'Je bent een schat, dank je wel' zei ze en ze pakte de goudstukken aan en liet ze in haar goudbundel zakken. Ze keek op naar hem, hij was echt vreselijk knap, zijn kaak werd verlicht door lantaarnpalen naast de straat en zijn haren leken zwart. Zijn ogen fonkelden in dit licht en ze glimlachte, alsof ze het allemaal niet gedacht had. Ze had nog niet veel ervaring met jongens, en deed eigenlijk maar alsof. De enige reden waarom ze zich nu niet zenuwachtig voelde was omdat ze toch wel alcohol in haar systeem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 8:22 am

Elijah glimlachte naar haar, het gebeurde niet vaak dat hij een schat genoemd werd. Of soms, door verhitte stemmen onder de lakens voor hij er vandoor sloop richting zijn huis. Elijah merkte hoe Liz naar haar keek, hij wist dat hij er knap uitzag en dat Liz dat opmerkte. Arogantie of een goed opmerkingsvermogen, dat maakte niet uit. "Een kusje als bedankje?" zei hij met een ietwat uitdagende, maar vooral plagende grijns rond zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 8:27 am

Liz trok een wenkbrauw op, ze begon al te denken dat hij zich totaal niet tot haar aangetrokken voelde, alhoewel dat vaak gebeurde 's nachts, bij andere mannen. 'Hmm.. oké dan' zei ze meteen ondeugende grijns. Maar in plaats van een onschuldig kusje op zijn wang pakte ze zijn gezicht en gaf hem een zoen op zijn mond, zacht en lieflijk, en vooral met verrassend veel passie. Maar na een paar seconden duwde ze hem weg omdat de bloeddorst op kwam zetten. Haar handen trilden weer en in haarogen kon je zien dat ze het moeilijk had, ze probeerde het beest weg te duwen uit zichzelf, maar het was een hele strijd. 'Sorry' fluisterde ze terwijl ze haar nagels in haar handpalmen drukte en een paar meter van hem wegliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 8:36 am

Elijah had die toezegging niet zo gemakkelijk verwacht en zeker niet in zulke vorm. Hij kuste haar zachtjes terug en voelde hoe er een glimlach op zijn lippen verscheen. De zoen was wat hem betreft al veel te snel voorbij, Liz leek het zwaar te hebben. Het duurde enkele seconden voor het kwartje bij hem viel. Haar bloeddorst. "Geeft niet, misschien is het handig om naar binnen te gaan, minder verleiding." zei hij tegen haar terwijl hij naar een hotelletje knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 8:40 am

Liz ademde wat bibberig maar knikte en glimlachte. 'Ja, goed idee' zei ze een beetje opgelucht, al trilde ze nog. Voorzichtig kwam ze dichterbij maar ze raakte hem niet meer aan terwijl ze naar het hotel liepen. Daar binnengekomen merkte ze dat het warmer was, en de lavendellucht die daar hing zorgde ervoor dat de verleiding minder werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 8:55 am

Elijah volgde Liz het hotel binnen. Hij probeerde zijn krachten nogmaals wat aan te scherpen, maar hij was geen volleerd tovenaar en zijn krachten waren snel uitputtend, zeker dit frequente gebruik. "Gaat een kamer reserveren lukken?" vroeg hij aan haar. Hij keek haar kort aan, ze had beter de alcohol bij zich kunnen ohuden, bedacht hij zich. Dat werkte beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 8:57 am

Liz schudde haar hoofd en gaf hem de geldbuidel. 'Zou jij het voor me willen doen?' vroeg ze hem met een zacht stemmetje, al haatte ze het om zwak over te komen. Het meisje bij de balie zag er zo sappig uit, dat ze haar best moest doen er nu niet op af te rennen, maar gelukkig was de lavendelgeur genoeg om ervoor te zorgen dat ze zich op de bank neer kon laten ploffen en haar ogen sloot, wachtend op Elijah en lettend op haar ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 9:04 am

Elijah knikte, hij was de kwaadste ook weer niet. Hij liep naar de balie en huurde met enkele woorden een kamer voor Liz. Met de sleutel in zijn hand liep hij naar het meisje dat plaats had genomen op de bank. "Hier, kamer nummer 6." het was een mooie kamer met uitzicht over het kleine tuintje dat ij het hotel hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 9:09 am

Liz keek op toen hij begon te praten. 'dank je wel schat' zei ze met een klein glimlachje en ze stond wat wankel op. 'Loopje mee?' vroeg ze hem, en zonder te wachten liep ze richting de kamers. Nummer zes lag bijna aan het begin van de gang. Ze opende de kamer, liep naar binnen en liet de deur voor Elijah openstaan. Ze liep meteen door naar het balkon, gooide de deuren open en ging op de houten planken staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samino - Ebalt - De zwarte markt    Samino - Ebalt - De zwarte markt  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samino - Ebalt - De zwarte markt
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt
» Samino - Ebalt - De haven
» Samino - Ebalt - de zijstraatjes
» Samino - Ebalt - De herberg
» Samino - Ebalt - de grachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: