Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 The mountains of Samino.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 1:46 am

"Nee je zei: als je dat dacht. En nee ik dacht dat niet" Incilia ging wat comfortabler zitten terwijl de wind zachtjes door haar haren streek. Bij zijn woorden werd haar gezicht koud. Dat klopte. Nadat haar moeder overleed aan haar ziekte had Incilia over velen dingen nagedacht. De dood van haar moeder was de aanleiding geweest om meer van de wereld te gaan zien. Ook nadat haar broer hun in de steek had gelaten besefte Incilia dat zij anders wilde leven als de Runa's. Niet alleen met hun zijn en niets van de wereld zien. Zij wilde niet in haar eigen wereldje leven. "Daarom ben ik hier" Voor kort sloot ze even haar ogen en hoorde hem weer mompelen. "Ik maakte maar een grapje. Ik vind dat je er..." Nu werd Incilia even stil. "Goed uitziet voor je leeftijd" Haar ogen waren even verward. Zei zij het zo goed of was dit een verkeerde compliment? Zij gaf nauwelijks complimenten aan anderen. Bij zijn volgende opmerking gingen haar mondhoeken omhoog. Het kwam nog niet dicht bij een glimlach in de buurt. "Ik denk dat er wel iemand op je wacht hoor... Wanneer de tijd daar is. Maar ben je verplicht om met iemand van je eigen volk te trouwen? Of maakt dat helemaal niet uit?" Dit vond zij wel interessant om achter te komen. "Jonge, vruchtbare vrouw" Voor het eerst zag je een glans in haar ogen. Een beetje amuserend. "Ik heb het te druk voor affaires... Laat de wereld maar eerst veranderen, dan zie ik wel verder"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 2:18 am

"Dan is het toch goed?" Wederom haalde Cortez zijn schouders op en zag dat Incilia wat comfortabeler ging zitten dan dat ze net zat. "Perfect," zei hij toen en glimlachte naar haar. Wederom luisterde hij naar haar en lachte even toen ze dat zei. "Dankjewel." Een beter antwoord wist hij niet te geven, vooral omdat hij eigenlijk bijna nooit een compliment kreeg van iemand. "Soms twijfel ik er aan, maar aan de ene kant hoeft het van mij ook niet. Dan ga ik gewoon met iemand naar bed en tadam, nageslacht." Dat was wel zo. Hij moest per se nageslacht hebben van zijn ouders en als hij niemand vindt dan moet het maar zo. "Het liefst uit eigen volk, maar ze verbieden het je niet als je met iemand van een ander volk wilt trouwen." Bovendien konden ze hem toch niet stoppen als hij echt van iemand zou houden. "Ja dat zei ik." Hij merkte een lichte glans in haar ogen op. "Dat zeg je nu ja."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 2:39 am

“Ja dus laten we hier een punt achter zetten voordat wij een meningsverschil krijgen. Dat kunnen we niet gebruiken in onze reisgenootschap. Dat brengt alleen maar nadeligheid” Haar ogen ontmoeten kort die van Cortez voordat zij luisterde naar de ritselende bladeren die in beweging werden gezet door de wind. Hier hoorde je tenminste nog geluiden. Bij haar in de bergen hoorde je alleen geluid wanneer je in de sneeuw stapte. Af en toe wat vogels maar op een open omgeving is het doodstil. De glimlach van Cortez bracht haar van haar stuk. Waarom glimlachte personen voor geen enkele reden? Ze begreep het niet helemaal. "Soms twijfel ik er aan, maar aan de ene kant hoeft het van mij ook niet. Dan ga ik gewoon met iemand naar bed en tadam, nageslacht." Incilia werd even stil en je zag dat ze zat te nadenken. “Betekent het wel dat je de lakens met iemand gedeeld om proberen een nageslacht te krijgen of voor je eigen plezier?” Ze was even verward door zijn woorden. Misschien dacht zij wel helemaal verkeerd. Zou haar vader het verbieden als zij met een ander volk thuis kwam? Hoe werkte het dan met het nageslacht? Kreeg je dan een Runa, een mengelmoesje of… “Wat dat zeg ik nu? Als je het nog niet wist. Ik heb geen hart. Alleen een blok ijs”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 3:21 am

"Goed plan," zei Cortez simpel tegen haar en zag hoe zijn ogen die van haar ontmoette. Ze had prachtige ogen, daar was geen ontkennen aan. Maar daar mocht hij echt niet aandenken, echt niet. “Betekent het wel dat je de lakens met iemand gedeeld om proberen een nageslacht te krijgen of voor je eigen plezier?” Even snapte hij de vraag echt niet en fronste hij met zijn wenkbrauwen. "Ik snap je vraag niet helemaal maar als je vraagt of ik ooit met iemand de lakens heb gedeeld gewoon om nageslacht te krijgen of voor mijn eigen plezier dan, nee. Ik zou alleen met iemand naar bed gaan voor nageslacht," sprak hij toen eerlijk tegen haar en knipoogde toen naar haar. "Ook jij hebt een hart alleen moet iemand door die ijslaag van je zien te komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 4:47 am

Cortez fronsde zijn wenkbrauwen en aan de ene kant logisch ook. Incilia begreep zelf niet echt wat ze precies had gevraagd. "Betekent het dus dat je 26? Bent en nog nooit... Knap hoor." Incilia had zelf ook nooit de lakens met iemand gedeeld maar met zijn uiterlijk. Zou ze een grapje met hem uithalen? Eens kijken of ze nog een andere expressie kon laten zien als het koude. Ze schoof wat dichterbij en kwam wat naar voren. "Zonde dat je eigenlijk dit lichaam niet gebruikt hebt..." Haar ijskoude vingers gleden langs zijn arm terwijl haar ogen hem intens aankeken. Het zag er helemaal niet angstaanjagend uit. Juist heel aantrekkelijk en sexy. En daar deed Incilia niet eens moeite voor. Haar houding bleef nog steeds afstandelijk en haar stem had dezelfde toon. Alleen de intense blik in haar ogen zorgde voor de rest. "Nooit een vrouwenlichaam willen beminnen?" Incilia deed iets van haar armor omlaag. Nu alleen zijn reactie nog afwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 5:05 am

"Betekent het dus dat je 26? Bent en nog nooit... Knap hoor." Ergens vond Cortez het van zichzelf ook knap, maar op zich was het niet heel moeilijk als je heel vaak reisde en bij niemand echt lang bleef. "Ach gebeurt het niet, gebeurt het niet. Gebeurt het wel, gebeurt het wel. Het leven draait niet alleen maar om geslachtsgemeenschap." Plots schoof Incilia dichterbij en kwam ze wat naar voren. "Hm zo bijzonder is dit lichaam echt niet hoor," sprak hij toen alhoewel hij het ergens toch wel een compliment vond. Wederom gleden er een aantal vingers langs zijn arm en zag hoe het meisje het intens aankeek. "Je bent onwijs sexy zo, maar nee" even dacht hij na "Jij verdiend een jongere gast, geen oude lul." Even knipoogde hij naar haar en hoorde toen haar vraag. "Natuurlijk wel, ik ben tenslotte een man met zijn behoeften." Toen merkte hij op dat ze haar amor omlaag deed. Snel keek hij weg, omdat hij geen lust in zijn hoofd wilt laten komen. Want als hij eenmaal die lust had geproefd ging het pas weg nadat het gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 5:20 am

Hij had wijs gesproken. Dit verbaasde haar. Zijn woorden, hoe hij sprak en zijn houding. Het runa volk had ook altijd van die snuggere opmerkingen. Hij leek een beetje op haar vader, zijn intelligentie en manier van doen. "Onwijs sexy" incilia mocht niet verrast kijken, nee ze ging niet verrast kijken. Ze moest deze 'act' zo blijven spelen. Voor het eerst in tijden schonk zij de man een schitterende glimlach. Heel even had het maar geduurd. Ze duwde hem zodat hij nu onder haar lag. "Je weet wat ze zeggen. Van een oude fiets moet je het leren" cortez leek zich duidelijk niet op zijn gemak te voelen. Misschien moest ze stoppen? Dadelijk dacht hij nog dat ze goedkoop was maar aan de andere kant wilde Incilia niet stoppen. Ze wilde weten hoe het was. Een kus, een aanraking, iets. "Niet wegkijken" fluisterde ze zachtjes in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 5:37 am

Plots merkte Cortez op dat Incilia hem een werkelijk waar prachtige glimlach schonk, een glimlach die hij nog niet eerder bij iemand had gespot. Even wist hij niet wat te doen, totdat hij omver werd geduwd en toen onder het meisje lag. "Niet .." even kwam hij op adem en schudde met zijn hoofd "Niet doen, want straks gaat het mis." Hij probeerde zo volwassen mogelijk te klinken en keek wederom weg van haar. Zolang hij niets van haar lichaam zou voelen of haar niet aan zou kijken, zou het prima gaan. Dan kon Cortez met gemak de lust in hem onderdrukken. Tot hij ineens een fluisterende stem in zijn oor hoorde, kippenvel verscheen over zijn gehele lichaam heen. "Je weet niet waar je aan begint, Incilia. Zeg wat je van me wilt en ik geef het je," zei hij toen op een rustige toon. Nog steeds wegkijkend van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 5:42 am

“Mis? Wat gaat er dan mis dan? Maak je geen zorgen, ik zal vast niet zwanger worden hoor. Ik weet wel een aantal trucjes omdat te omzeilen” Natuurlijk loog ze als ze barste want ze had nog nooit eens gekust in haar leven. Gewoon nooit behoefte aan gehad. Haar paarskleurige ogen hadden weer dezelfde ijzige expressie terwijl zij oogcontact bleef houden. "Je weet niet waar je aan begint, Incilia. Zeg wat je van me wilt en ik geef het je," Nu zag ze dat zij te ver was gegaan. Hij zag haar als een monster en meteen gaf ze hem een zacht tikje tegen zijn wang. “Alsjeblieft. Je doet net of ik je ga vermoorden. Ik speelde maar een spelletje. Zoek er maar niets achter“ Incilia stond op en deed haar armor weer goed terwijl zij haar haren naar achteren gooide. Haar ogen hadden nu iets gevaarlijks. Was ze zo afgrijselijk? Natuurlijk. Incilia had vaker in de spiegel gekeken. Wat ze zag was niet het meisje van vroeger. Nee die was volledig verdwenen onder een pak sneeuw. Gelukkig had hij haar afgewezen want nu realiseerde ze pas dat Incilia haast haar controle verloor. Vreemd dat zij zo'n gevoelens kon hebben. Dit moest nader onderzocht worden. Ze mochten geen emoties voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 5:54 am

“Mis? Wat gaat er dan mis dan? Maak je geen zorgen, ik zal vast niet zwanger worden hoor. Ik weet wel een aantal trucjes omdat te omzeilen” Moest Cortez het haar gewoon zeggen? Dan wist ze er tenminste vanaf. "Nou als ik nu in je ogen ga kijken, dan gaat het mis op de manier van; ik wil je en reken niet meer op jou gevoelens of - of je dat wel wilt. Dus op die manier mis." Hopelijk snapte ze het en hoefde hij het niet nóg gedetailleerder uit te leggen. Vervolgens voelde hij een zachte tik op zijn wang en luisterde hij naar haar. "Nee dat doe ik niet, ik wil je behoeden voor mijzelf." Toen ze uiteindelijk niet meer boven op hem lag ging hij weer rechtop zitten. "Je bent een prachtige meid en dat lieg ik niet, maar sowieso verdien je iemand die vele malen jonger is en ook misschien iemand van je eigen volk." Tenslotte stond hij op en deed hij zijn kledij weer goed, zijn haren weer in model en hij was weer de doodnormale Cortez. Nog steeds wilde hij haar niet in haar ogen kijken, omdat hij het gevoel had dat zijn lichaam nog steeds op dreef was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 6:00 am

Mwhahaha xD
Hier had ik even zin in, sorry Zoë!
_____
"Nou als ik nu in je ogen ga kijken, dan gaat het mis op de manier van; ik wil je en reken niet meer op jou gevoelens of - of je dat wel wilt. Dus op die manier mis." Nu begon Incilia zachtjes haar tanden te knarsen. “Alsjeblieft. Als je naar mijn ogen kijkt zie je niets. Ik heb geen gevoelens” snauwde ze naar hem. “Begrijp dat toch” De dame rolde nu met haar ogen terwijl zij haar haren ook goed begon te doen. "Je bent een prachtige meid en dat lieg ik niet, maar sowieso verdien je iemand die vele malen jonger is en ook misschien iemand van je eigen volk." Incilia schonk hem een dodelijke blik toe. Ze trok Cortez naar zich toe, ging op haar tenen staan en sprak zachtjes. “Houd eens je mond. Je klinkt als een bejaarde. Je bent pas 26” Nu drukte zij haar lippen stevig tegen die van Cortez. Was het teder? Nee. Was het liefdevol? Nee. Het was ruw, uitdagend en heel erg verleidelijk. Incilia duwde hem van haar af en schudde haar hoofd. “Zie je? Gebeurt niets? Het is maar een kus niets speciaals. Dat doen mensen zo vaak.” Maar nu loog Incilia duidelijk tegen zichzelf. Haar lippen tintelde en haar hart klopte sneller. Dit was haar eerste kus! Maar je zag geen enkel paniek of emotie op haar gezicht. Haar ogen stonden gevaarlijker dan ooit. “Cortez. Je moet je eens laten gaan. Bedoel ik niet met mij” De dame ging tegen de boom aanstaan. “Liefde of geen liefde. Liefde komt later. Je leeft nu. Wie zei dat tegen mij? Hmm owja… Jij”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 9:35 am

Hm what should Cortez do. Twisted Evil
_______
“Alsjeblieft. Als je naar mijn ogen kijkt zie je niets. Ik heb geen gevoelens” “Begrijp dat toch” Pff als Cortez nu in de ogen van Incilia zou kijken, zou hij echt wel wat zien. "Oh ja wel.. Ook jij hebt gevoelens. I'm sure about it," sprak hij haar wederom eigenwijs tegen. Plots werd hij door haar naar haar toegetrokken en hoorde hoe ze zachtjes “Houd eens je mond. Je klinkt als een bejaarde. Je bent pas 26” in zijn oor sprak. En nog voordat hij wat kon zeggen voelde hij haar lippen op die van hem, het was nogal ruw, uitdagend en verleidelijk. Het was daarom ook genoeg om voor Cortez die klik om te laten slaan. Nadat hij weer van haar af werd geduwd ontmoette zijn ogen die van Incilia weer. “Zie je? Gebeurt niets? Het is maar een kus niets speciaals. Dat doen mensen zo vaak.” Misschien was het in haar ogen zo, maar in die van hem niet. Hij heeft een behoorlijk lange tijd geen vrouwelijke aanwezigheid op deze manier gehad. Rustig op adem komen jij, want anders gaat het mis: dacht hij in zijn eigen gedachten. “Cortez. Je moet je eens laten gaan. Bedoel ik niet met mij” Die woorden zorgde er alleen maar meer voor dat die klik steeds verder ging. Nog even en hij zou zijn controle en alles verliezen. “Liefde of geen liefde. Liefde komt later. Je leeft nu. Wie zei dat tegen mij? Hmm owja… Jij” Oké dat sloeg alles. Nu kon hij zichzelf echt niet meer in toom houden. "Sorry Incilia..," mompelde hij zachtjes en sloeg zijn ogen neer. Toen hij zijn ogen weer opende en Incilia zag liep hij op haar af en pakte haar beet, duwde haar richting de dichtstbijzijnde boom en er vervolgens ook tegen aan. Nu was ze de zijne. Zijn handen gleden naar haar middel en bracht zijn hoofd naar die van haar toe. Drukte nu zijn lippen op die van haar en sloot zijn ogen, zijn handen gleden steeds meer naar boven naar haar boezem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 5:16 pm

Het was de hele tijd stil geweest. Er leek wel spanning tussen die twee te zijn. Was Cortez aan het bedenken hoe hij haar een preek moest geven? Dat ze niet normaal hem had moeten kussen. Had de dame er spijt van? Nee, het had fijn aangevoeld. Een emotie gierde door haar lichaam wat ze niet kon begrijpen. Opeens hoorde zij Cortez wat zeggen. "Sorry voor wat?" Cortez liep op haar af en pakte Incilia beet, duwde haar richting de dichtstbijzijnde boom en er vervolgens ook tegen aan. Haar ogen werden groter. Verbazing stond in haar gezicht beschreven. Wat was hij van plan? Cortez's handen gleden naar haar middel en bracht zijn hoofd naar die van haar. Zijn mond was zo dichtbij dat Incilia zijn warme adem kon voelen. Hij kuste haar en eerst leek ze niet terug te kussen. Even beseffen wat er nu gebeurde. Cortez zijn handen gleden steeds meer naar boven naar haar boezem. Haar ademhaling stokte terwijl zij haar hoofd in haar nel legde. Haar nagels gleden over zijn huid maar liet geen wonden of schade achter. Ze kuste hem vurig terug en opende een beetje haar mond zodat hij wist dat Cortez nu zijn tong moest gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 11:06 pm

"Sorry voor wat?" hoorde Cortez Incilia nog zeggen, maar er iets op zeggen deed hij niet. Nee helemaal niet, hij liep gewoon naar haar toe en pakte haar beet. Duwde haar richting de boom en drukte haar er tegen aan, bracht zijn hoofd naar die van haar waarna hij zijn lippen op die van drukte. Echt liefdevol was het helemaal niet, het was eerder vol van lust. Zijn handen gleden van de ene naar de andere plek, maar blijkbaar vond Incilia het totaal niet erg want zich verzetten deed ze niet. Voelend hoe de nagels van het meisje langs zijn huid gleed, maar geen krassen of zoiets ontstonden. Tot Incilia hem vurig kuste en haar mond een tikkeltje opende. Dit zorgde ervoor dat zijn tong die van haar ontmoette. Zijn handen begonnen zich steeds ruwer te verplaatsen en alles. Even trok hij zich van Incilia' haar lippen af en fluisterde met een sensuele stem "Ik wil je nu" in haar oor, waarna hij zijn lippen weer op die van haar drukte en opnieuw hun tongen liet ontmoeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 11:15 pm

Wat een sensatie gierde door haar lichaam. Het leek wel of haar lichaam in vuur en vlam stond. Alles tintelde, ieder plekje wat hij aanraakte voelde zij nog. Alsof het leek of hij het nog steeds aanraakte. Haar vingers gleden door zijn haren, pakte het vast en trok er zachtjes aan op het moment wanneer hun tongen elkaar moeten. Een heerlijk, ruw spelletje speelde ze. Voor het eerst liet Incilia zich meevoeren met haar emoties. Haar ongekende emoties die Cortez bij haar opwekte. Bij zijn fluistering in haar oor ging er een rilling over haar rug. Hoe ongeloofelijk sexy kon je klinken? Ze opende even haar ogen om de zijne te ontmoeten. "Dan zeg ik, laat mij dan wat eens zien" zei ze op een uitdagende, verleidelijke toon terwijl ze weer in hun lustige kus waren beland. Heerlijk. Wat zij al die jaren had gemist? Ze gleed met haar handen onder zijn (weetnietmeerwatdieaanhad) trui/sjirt/blouse(wat dan ook) en streelde zijn gespierde lichaam. Ow god, Cortez was in alle opzichten perfect. Ze trok gewoon meteen zijn bovenstuk uit om zijn bovenlichaam te kunnen bezichtingen. Daarna deed ze de riem van zijn broek af en sloeg er sexy mee op zijn achterwerk, niet te hard voordat ze het op de grond gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 11:35 pm

Zijn lichaam was nu helemaal bezeten door de lust. Je kon Cortez nu beter gewoon lust noemen want iets anders dan dat was hij op dit moment niet. Plots voelde hij een aantal vingers door zijn haren heen glijden, maar al snel pakte ze zijn haren vast en trok er zacht aan. Normaal zou hij het verschrikkelijk vinden, maar nu zorgde dat voor alleen maar meer spanning. Kort en zacht beet hij op Incilia' haar onderlip, waarna hij zijn lippen van die van haar aftrok. "Dan zeg ik, laat mij dan wat eens zien" hoorde hij haar zeggen nadat hij iets op een sensuele toon in haar oor had fluistert. "Dat doe ik maar al te graag." Wederom vormde ze weer in een lustige kus en voelde hoe haar handen onder zijn kledij gingen, een zachte streling volgde en al snel werd zijn bovenkleding uitgetrokken. Nu kreeg hij de neiging om hetzelfde bij haar te doen, maar toen hij dat wilde doen deed Incilia zijn broekriem af en die sloeg ze sexy tegen zijn achterwerk aan. Vervolgens gleden zijn handen naar de achterkant van haar bovenstuk en deed die tenslotte uit. Al snel haalde hij zijn lippen weer van die van haar af en begon kusjes te geven vanaf haar lippen naar beneden. Hoe lang verlangde hij wel niet meer naar een vrouwenlichaam en haar lichaam was een goddelijk iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyza jun 30, 2012 11:46 pm

Zou Incilia spijt krijgen van dit? Dat ze haar maagdelijkheid verloor omdat ze niet 'hield' van deze man? En Cortez dan die zei dat hij het alleen deed als hij van iemand hield. Kreeg hij geen spijt? Vast wel. Incilia hechte niet zoveel aan liefde omdat zij haar dierbaren al eens was verloren. Vandaar dat zij zich als de ijskoningin gedroeg. Hij beet zachtjes op haar onderlip waardoor Incilia zachtjes met haar nagels in zijn huid boorde. Niet te diep en voelde niet al te pijnlijk aan. Of de man moest heel kleinzerig zijn. Hij ontdeed haar, van haar bovenstuk. Nu zag je haar schitterende, afgetrainde lichaam maar nog zo vrouwelijk. Borsten die stevig rond waren, haar buik strak en de kleur van haar huid leek wel te schitteren. Hier en daar zag je wat kleine littekens maar Incilia had wel echt een aantrekkelijke lichaam om te zien. Wanneer hij kusjes begon te geven verliet een kreun haar lippen. Haar vingers deden de rits omlaag en maakte knoopje van zijn broek omhoog. Nu pakte Incilia de tak boven zich vast, trok zich op en deed haar benen om zijn middel. Dat zou makkelijker zijn als hij dadelijk in haar ging. Zijn broek was ondertussen naar beneden gegleden. "Het is gewoon een misdaad, hoe goed je uitziet Cortez. Voor iemand van 26" zei ze plagend terwijl ze zachtjes beet in zijn oorschelp. "Ik wil je zo graag in me" kreunde ze zachtjes in zijn oor terwijl haar paarskleurige ogen gevuld met lust hem aankeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 12:03 am

Toen Cortez kort en zacht op haar onderlip beet voelde hij haar nagels in zijn huid gaan, het deed totaal geen pijn. Nee het bracht echt iets in hem wat hem alleen maar actiever maakte op seksuele manier. Korte kusjes gaf hij haar op haar bovenlichaam en hoorde hoe ze een zachte kreun uit haar mond liet glippen, haar vingers gleden omlaag en deed zijn rits open. Ook deed Incilia zijn knoopje los, waardoor zijn broek afzakte. Net toen hij zijn lippen van haar lichaam afhaalde trok het meisje zich op aan een tak die boven haar hing. Plots gingen haar benen rondom zijn middel en hoorde haar toen "Het is gewoon een misdaad, hoe goed je uitziet Cortez. Voor iemand van 26" tegen hem zeggen, terwijl ze hem zachtjes in zijn oorschelp beet. "Dat zie ik dan maar als compliment." Even knipoogde hij naar haar en toen zei Incilia "Ik wil je zo graag in me" op een kreunende manier tegen hem. "Dat komt dan voor de bakker," zei hij opnieuw zachtjes in haar oor en ontdeed Incilia nu ook van haar onderstuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 12:17 am

Bij zijn laatste woorden moest ze toch even lachen. Het lachen stond haar veel beter dan de koude blik die zei altijd had. Gaf je het gevoel dat ze toch een levend wezen was dan een ijsklontje. "Ik twijfel er ook niet aan" zei ze ademloos terwijl haar warme adem zijn huid streelde. Haar lichaam leek wel gevoelig voor iedere aanraking van Cortez. Nu 'zat' ze daar nog alleen in een string die haar vrouwelijkheid nog verborgen hield. Haar vingers gleden langs de rand van zijn boxershort en streek met haar vingers over de stof, dicht bij zijn mannelijkheid. Een beetje meer opwinden kon nooit kwaad. "Cortez" fluisterde ze zachtjes in zijn oor terwijl het erg sexy klonk. Incilia had niet eens kunnen denken om zo in deze situatie te belanden maar nu wilde zij ook niet meer terug.

(Doe jij tijdsprong? Smile
En sorry als me stukjes kort zijn,
zit op me tel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 12:37 am

Uiteindelijk trok Cortez zijn onderbroek, broek en bovenstuk aan. Even rustig kwam hij nog op adem en keek hij tenslotte weer om naar Incilia. Deed zijn haren weer goed en zette zijn kind of haarband weer correct. Niet echt wetend wat hij nu precies moest zeggen, omdat hij net zojuist geslachtsgemeenschap had gehad met een meisje dat hij eigenlijk nog maar amper kende. Aardig vond hij haar zeker, aantrekkelijk ook en al helemaal onwijs sexy. "Het eh.. was geweldig," mompelde hij toen tegen Incilia. Niet wetend wat zij er van vond en hoe hij nu met haar om moest gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 1:16 am

Incilia streek met haar vingers door haar witte lokken. Ook zij trok haar kleding weer aan terwijl ze zich uitrekte. Alleen haar bovenstuk moest nog aan maar die lag bij de man. Ze bekeek hoe Cortez zich weer aankleedde. Zijn goddelijke lichaam werd helaas weer verbrogen achter zijn bovenstuk. De dame hoorde zijn woorden en stond meteen op. Ze ging voor hem staan en deed haar armen om zijn torso terwijl haar borsten tegen hem aan waren gedrukt. "Je gemompel overtuigd me niet helemaal" haar paarskleurige ogen waren weer kil geworden terwijl zij hem kuste. "Ik vond het echt heerlijk en..." Ze ging op haar tenen staan om iets in zijn oor te fluisteren. "Voor herhaling vatbaar" haar stem klonk niet meer zo kil en raapte ze haar bovenstuk op die zij weer aandeed. Haar vingers streken langs zijn kaaklijn voordat ze de hamer opraapte en op haar rug deed vastmaken. "Heb je geen spijt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 1:34 am

Plots stond Incilia wederom weer op en ging ze voor hem staan, deed haar armen om zijn torso heen terwijl haar borsten tegen zijn bovenlichaam waren aangedrukt. "Ik wil het ook wel gewoon even uitschreeuwen voor je?" Even wiebelde Cortez kort met zijn wenkbrauwen en voelde toen weer haar lippen die de zijne raakte. "Ik vond het echt heerlijk en..." Toen stond het meisje op haar tenen om "Voor herhaling vatbaar" in zijn oor te fluisteren. "Dat vind ik fijn om te horen." Zag toen hoe ze haar bovenstuk opraapte en tenslotte aandeed. De vingers van Incilia streken langs zijn kaaklijn voordat ze de hamer opraapte en haar rug vast maakte. "Totaal niet. Jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 1:40 am

Haar paarskleurige ogen hadden weer die ijzige expressie als voorheen. "Dat is niet nodig. Tijdens de seks heb ik je wel eens gehoord. Neem aan dat je het lekker vond" Haar mondhoeken gingen iets omhoog terwijl ze probeerde de kreukels eruit te wrijven met haar vingers. "Dat zorgt dat je ego wel wat omhoog gaat nietwaar?" Incilia keek hem even aan voordat zij zich weer bezig hield haar armor volledig weer goed te doen. "Nu kunnen andere ook genieten van de 'oude' fiets." Een twinkeling verscheen in haar ogen terwijl zij de doek opraapte waar de hert in lag. Ze gooide het over haar schouder en hoorde zijn woorden. "Nee. Ik vond het lekker, misschien dat ik er wel verslaafd aan ben" Incilia liep langs en stopte nog even voor hem. Ze stond nu aan zijn rechter zijkant. "Ik ga maar eens richting huis Cortez. Ik zie je wel in onze reisgenootschap en twijfel niet om contact met mij op te nemen wanneer je zin hebt. Ik zal je zeker niet weigeren" Nu schonk zij hem een knipoog en haar houding en alles was weer als een klont van ijs. Ze liep weg alsof de hele gebeurtenis niet had plaatsgevonden. Zelfverzekerd, sexy en cold as ice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 1:55 am

"Dat is niet nodig. Tijdens de seks heb ik je wel eens gehoord. Neem aan dat je het lekker vond" Och die meid was een en al sexy. Dat vond Cortez wel iets wat hem aantrok. "Dat heb je goed geraden," sprak hij toen tegen haar en knipoogde naar haar. "Dat zorgt dat je ego wel wat omhoog gaat nietwaar?" Nonchalant haalde hij zijn schouders op. Om eerlijk te zijn dacht hij daar niet eens aan. "Nu kunnen andere ook genieten van de 'oude' fiets." Toen ze dat zei kon hij het niet lachen om te lachen. Even schudde hij met zijn hoofd om het lachen van zich af te schudden. "Gelukkig maar dan." Plots stopte ze even naast hem en zei toen "Ik ga maar eens richting huis Cortez. Ik zie je wel in onze reisgenootschap en twijfel niet om contact met mij op te nemen wanneer je zin hebt. Ik zal je zeker niet weigeren" tegen hem. "Is goed mevrouwtje. Dat zal ik onthouden." Tenslotte liep hij ook weer weg en floot hij op naar Shalinda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Emptyzo jul 01, 2012 1:59 am

Wil je een nieuwe meet Zoë?
Hoe laat ga je naar ziekenhuis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The mountains of Samino.   The mountains of Samino. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The mountains of Samino.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samino - Ebalt - De zwarte markt
» Samino - Ebalt - De herberg
» Samino - Ebalt - de grachten
» Samino - Ebalt - De haven
» Samino - Ebalt - de zijstraatjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: