Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De warme bron - Het Sterranda Volk

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warme bron - Het Sterranda Volk   De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyza jul 07, 2012 8:48 am

Sakura haalde haar schouders op, "Ik ben al lang blij dat ie er is." dat de plek niet heel logisch was kon haar niet zoveel schelen. Sakura mocht dan wel een redelijk stel hersens hebben, geologisch ingesteld was ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astro
Level 1
Astro


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 02-07-12

De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warme bron - Het Sterranda Volk   De warme bron - Het Sterranda Volk - Pagina 2 Emptyza jul 07, 2012 9:28 am

"Toch spoelt het hier heerlijk al het junglezweet van je af," ging Astro verder. Hij zakte weer wat onderuit en keek nu naar Sakura. Ze had een erg getekend lichaam. Hijzelf vond littekens niet staan, vooral niet bij iemand als hij die veel te jong was voor een litteken. Oke, hij was honderdendrie, maar dat was maar zeventien in mensenjaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De warme bron - Het Sterranda Volk
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Damasch Volk
» Het Runa volk
» Het Samnia Volk
» Het Grihun volk
» Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: