Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptywo aug 22, 2012 3:08 pm

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Tumblr_lio73yTYu01qgfdg8o1_400_thumb

De basis informatie
Volledige naam: Ian Nur (Nur betekend vuur)
Roepnaam/bijnaam: Ian
Leeftijd: Hij is precies zoals hij eruitziet, een jongen van 18, hij is niet jonger of ouder dan hij eruitziet, wat bij zijn soort nog wel eens kan voorkomen
Verjaardag: 14 Maart
Geslacht: Male
Geloof: Zijn volk heeft niet echt een geloof. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben en daarna branden ze op en veranderen ze in as. Dat is alles wat ze in het leven zien.
Tovenaar, begaafde of 'gewone sterveling': Begaafde

Het innerlijk
Karakter:
Ian is een feestbeest en deelt met alleplezier zijn bed met anderen. Hij is speels en zal zich, ongeacht hoe oud hij word (leeftijd is niet echt belangrijk voor Demora)altijd blijven zoals hij nu is. Hij is best anti-autoriteit en rebels, maar heeft zijn principes. Hij komt over als een enorme player. Als hij in feest-modus staat dan moet je leuk gezelschap of een mogelijkheid zijn om later 'leuke dingen' mee te doen, zijn. Anders moet hij je niet. Als hij het nodig vind, of als je hem in de weg staat, dan kan hij best gemeen zijn. Hij kan doen alsof hij een hart van ijs heeft (geez slechte woordgrap) als hij een hekel aan je heeft. En hij heeft een hekel aan best wel wat mensen. Hij is erg muzikaal en zit in een band. Ze zijn niet echt een succes en spelen in een paar half ingestortte barren in het slechte deel van de stad, maar ze vinden het leuk en verdienen er genoeg mee. Als hij niet bezig is met muziek of zich een weg je broek in praten dan is hij anders. Hij kan best dorky zijn. Hij heeft afschuwelijk slechte woordgrapjes en een afschuwelijk gevoel voor humor. Zijn grappen snapt niemand. Hij kan heel lief zijn als hij om je geeft. Als hij zich trouwens een weg iemands broek in heeft gepraat is hij erg lief. Ookal bind hij zich nooit, behandeld hij zijn dates met respect. Hij zorgt ervoor dat ze weten dat het een ding voor een nacht is, ongeacht wat er gebeurd, VOOR er wat gebeurd om geen harten te breken.
Relaties: Hij is precies zoals zijn soortgenoten. Vaste relaties zijn eng. Hij is echt van de one night stands en durft zich niet aan iemand te binden. Hij is pansexueel, maar neigt meer naar vrouwelijk gezelschap.
Bijzonderheden aan karakter: Hij maakt graag vuur gerelateerde erg slechte woordgrappen die je niet snapt tot je erachter komt van welke soort hij is. En ze zijn echt heel erg slecht. Zijn gebruik van vuurgerelateerde spreekwoorden is ook echt slecht, omdat ze in dit geval ook letterlijk gebruikt zijn ipv figuurlijk. Ze zijn ook op hem toepasbaar. Like "Je zet mijn hart in vuur en vlam" "Je doet me branden van verlangen" "Tks weet je soms niet dat je met vuur aan het spelen bent." "Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken."(Deze verliest zijn waarde, hij kan slapen in een vulkaan en nog niet ook maar enigzins gewond raken) "Ik heb het nieuws verspreid als een lopend vuurtje" (lijkt fout gebruikt, maar hij bedoelt het letterlijk) "Waar rook is is vuur" "Baby I am burning for you" "I know I am hot" *sarcasme* hij is ene comisch genie dus. Ook is hij vanuit ons menselijk oogpunt een alcoholist en kettingroker. Niet dat dat ook maar enigzins schadelijk is voor hem.
Talenten: slechte woordgrappen die met vuur te maken hebben en die niemand snapt Hij kan goed zingen en is over het algemeen erg muzikaal aangelegd.
Zwakheden: Water. Hij kan niet zwemmen. Hij is als de dood voor water, letterlijk. WATER=INSTAKILL Hij kan zijn ware gedaante niet zomaar aannemen in verband met vijandigheden tegenover zijn 'demonische''duivelse''uit aleen satanisten bestaande' ras
Sterke punten: Als hij in een vlam veranderd gaat alles door hem heen. Hij kan letterlijk door het vuur gaan voor iemand, gosh ik lijk hem wel met me slechte woordgrappen.
Status:Hij is die ene 'coole' badboy-emo-punk-rebelerig-whatever-ikbenslechtmetlabels als je hem ziet in zijn element, en hij is echt een player.

Afkomst:
Land:
Hij verblijft in zijn territorium, in een grote stad in Delicia, genaamd Qwatar. Hij trekt nog wel eens rond voor een paar dagen, maar meestal is hij daar te vinden.
Volk: Demora
Beschrijving volk:

Spoiler:

Het uiterlijk
Uiterlijke kenmerken van het volk:
Hij is in zijn menselijke vorm redelijk normaal op zijn haar en ogen na. In zijn semi-menselijke vorm heeft hij grote ramshoorns, ze zijn zwart en stereotiep demonisch.
Lengte: Hij is een trotse 1.83, tenminste, hij is er trots op.
Omschrijving haar: Omdat zijn soort erg makkelijk van kapsel en haarkleur veranderd staat dit niet vast, maar de kleur heeft altijd die van het vuur binnen in hem, en het kapsel is meestal is het een nogal piekerig emo kapsel. Meestal is zijn haar, en zijn ogen, blauw doordat hij ervoor zorgt dat hij genoeg zuurstof heeft om blauw te branden. Als hij dat niet heeft word het minder wit-blauw en krijgt het gele punten
Omschrijving ogen: Oogkleur is bij zijn soort veranderlijk. Zie haar.
Bouw van het lichaam: Hij is erg mager, maar nog niet tot het punt dat het er erg ongezond uitziet, het is niet heel mooi, je kan zijn ribben zien.
Kledingstijl: Erg punk-emo, hij heeft twee piercings in zijn lip.
Uiterlijke kenmerken: Hij heeft twee piercings in zijn lip, en het verkleurende haar en de ogen zijn nogal opvallend, als hij semi-menselijk is, is het nog erger. Dan heeft hij vlammend haar en ramshoors, zie daar maar eens NIET mee op te vallen.

Kracht
Hoofdkracht:
Vuur
Specialiteit van het volk: Vuur, like hij IS vuur
Wapens: Hij vecht met een katana. Hij kan ook in zijn vuurgedaante vechten, maar dat is nogal opvallend, en hij wil niet de Demora zijn die de behoefte op een heksenjacht op zijn soort weer opnieuw doet aanwakkeren.(bad fire pun)
Vechtsport: Hij heeft van zijn moeder geleerd hoe hij met een katana moet vechten. De rest is BURN BABY BURN

Draak of ander Wezen
Wezen:
Hij heeft een phoenix.
Naam van je draak of wezen: Inferna, al noemt hij haar plagerig zijn kampvuurtje
Geslacht van je wezen: V
Karakterschets: Inferna is houd wel van een lolletje en is speels. Net als Ian heeft ze een soort eeuwige kinderlijkheid over zich heen. Ze is dol op Ian en erg vriendelijk tegen hem. Ze kan spreken, maar het is meer een soort krassen en het is moeilijk, dus ze doet het aleen als het ECHT nodig is. Haar geluiden klinken als die van een standaard roofvogel en ze kan dus niet mooi zingen zoals Ian, daar is ze best jaloers om.
Uiterlijk van je draak: De juiste definitie is een phoenix, Ze is een vuur-kleurige grote vogel. Als haar veren zwart worden gaat ze op in vuur en word herboren, maar dat gebeurd maar elke 50 jaar of zo.

Extra
Verleden:
Ian heeft een leuke jeugd gehad. Hij heeft drie vaders en een moeder, maar het was zijn moeder die er het meest voor voelde hem op te voeden. Ze heeft hem leren omgaan met een katana, hem geleerd hoe hij voor zichzelf moet zorgen als hij op zichzelf staat en dergelijken. Toen hij Zestien werd is hij vertrokken, zoals gebruikelijk, en heeft zich gevestigd in Qwatar. Hij heeft er vrienden gemaakt en is nu lead singer in hun bandje. Ze treden op in kroegen in the bad part of town om geld te verdienen voor de huur van het apartement dat ze delen.
Overig: Niet dat ik weet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana
Level 1
Dana


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 13-07-12

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptywo aug 22, 2012 6:10 pm

Me LIKES him ^^

Maar ehh... Waarom heb je hem zo laat/vroeg geplaatst??? Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheshire
Level 1
Cheshire


Aantal berichten : 292
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptywo aug 22, 2012 10:18 pm

Bedoel je de tijd? T is omdat ik van 4:00 tot 11:00 slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Attwell.
Level 1
Attwell.


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-08-12

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyzo aug 26, 2012 7:02 am

goedgekeurd, maar wat bedoel je met pansexueel, vast niet dat ie op pannen valt... (oké heel flauw-.-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyzo aug 26, 2012 7:08 am

haha

bisexueel is dat je op mannen of vrouwen valt, pansexueel is I dont care. Geslacht is niet echt een meetellend begrip, als in het maakt hem geen fuck uit of het een man, een vrouw, een transgender, transsexueel , iemand die genderfluid of agender is of wat dan ook. Hij valt niet op een geslacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Attwell.
Level 1
Attwell.


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-08-12

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyzo aug 26, 2012 7:14 am

oke (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyzo aug 26, 2012 7:14 am

okee dat is een redelijk slechte beschrijving maa rik heb mijn best gedaan, als iemand hier het beter kan vertellen of me op mijn fouten wil wijzen qua terminology, verbeter me alsjeblieft ik wil niet nog meer verwarring veroorzaken
Terug naar boven Ga naar beneden
Attwell.
Level 1
Attwell.


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-08-12

Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Emptyzo aug 26, 2012 7:21 am

haha, ik snap het hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)   Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ian Nur (warning ik heb te veel slechte woordgrappen die aleen ik begrijp gebruikt)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: