Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De boerderij van de familie Typhoon.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptywo jul 04, 2012 9:56 pm

Hier was de dame toch heel even over aan het nadenken. "Stel je voor Cortez, iemand van de toeristen was binnen gekomen en had ons op de bank bezig zien zijn als konijntjes? Maar je wist dat het rustig was en als nog wees je mij af? Hmm" ze keek hem achterdochtig aan. "Weet je zeker dat je niet iets moet opbiechten? Dat je boerinnetje als vriendin hebt en je nu in feite aan het vreemdgaan bent omdat je moet wachten tot het huwelijk?" Natuurlijk sprak Incilia nu onzin maar ze vond hem wel grappig verzonnen. Dit was wel een schouderklopje waard. "Hebben jullie boeren een badkamer? Dacht dat jullie emmers deden vullen en dat gebruikte om julie zelf schoon te maken?" Heel even had ze Cortez onschuldig aangekeken. Kijken wat zijn reactie hierop zou zijn. "Maar ik vind je niet echt als een boer uitzien, eerlijk gezegd. Meeste boeren zijn niet zo knap toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyvr jul 06, 2012 4:55 am

Toen Incilia "Stel je voor Cortez, iemand van de toeristen was binnen gekomen en had ons op de bank bezig zien zijn als konijntjes? Maar je wist dat het rustig was en als nog wees je mij af? Hmm" tegen hem zei dacht hij even na. "Er komt nooit zomaar iemand binnen lopen," zei Cortez tenslotte tegen haar en haalde zijn schouders op. Op een of andere manier klopte ze altijd. Was misschien netjes in hun ogen? Lachend luisterde hij naar Incilia en schudde toen met zijn hoofd. "Nee hoor ik heb helemaal niemand." Het was behoorlijk grappig om te horen hoe zij iets verzon. "Jij toch weer met je vooroordelen tggh," zei hij nep klagend tegen haar waarna hij al snel weer zijn tong naar haar uitstak. "Hm ik let daar niet echt op?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyvr jul 06, 2012 6:07 am

"Wat zei je dan tegen mij dat het niet kon? Dat je ouders gewoon zouden binnenlopen. Jij leugennaar!" Ze wees met haar vinger en de toon in haar stem klonk vrij verwijtend. Maar haar ogen straalde speelsheid uit. Een beetje plagen kon nooit kwaad. "Maar goed, Cortez let's continue" er mee aanduiden dat ze meer van het huis wilde zien. "Nog niemand? Ooh dan moet ik snel mijn slag slaan" hem knipogend aankijkend. Maar ze bedoelde het als grapje. Incilia was geen relatie materiaal. Helemaal niet zelf. Hoe zou ze zich moeten gedragen. Bij zijn woorden keek ze onschuldig weg. "Ik vooroordeel helemaal niet! Ik ben braaf" zei ze plagend en keek hem glimlachend aan. "Zie het maar als een compliment want ik voel me erg tot je aangetrokken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyza jul 07, 2012 5:15 am

"Nu snap ik je niet meer? Mijn ouders lopen gewoon binnen hoor? Toeristen zijn zo beleefd dat ze kloppen." Vragend keek Cortez haar aan en fronste kort met zijn wenkbrauwen. "Jep lets do that," zei hij tenslotte weer tegen haar en knikte met zijn hoofd. Lachend luisterde hij naar wat ze te zeggen had en schudde toen lachend met zijn hoofd. "Ja zal ik ook zeggen!" Tenslotte opende hij de badkamerdeur en wenkte dat ze naar binnen kon. "Nou ik voel me erg gevleid hoor madammeke."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyza jul 07, 2012 5:52 am

Heel even werd ze stil. "Ah zo! Helemaal verkeerd begrepen. Logisch ook" Incilia keek hem nog steeds met haar ijskoude ogen aan. Hij opende de badkamerdeur en Incilia bleef toch even in de gang staan. Zomaar in iemands badkamer stappen vond zij onbeschoft. Het was toch een plek waar iedereen zijn spullentjes had liggen, daar gingen douchen enzovoort. "Mooie badkamer. Ik dacht echt dat jullie geen douche hadden. Hebben jullie ook een toilet binnen of is die buiten zoals de meeste boeren hebben? Of is dat een vooroordeel?" Hem vragend aangekeken. Bij zijn andere woorden keek ze de andere kant op. "Je hoeft je niet gevleid te voelen, ik spreek gewoon de waarheid. Waarom erover liegen of erom heen praten? Dat is nergens voor nodig. Gewoon ermee uit komen" Incilia ging tegen de muur staan en strekte zich uit. "Ik heb eigenlijk zin in een douche. Is hier ergens een hotel in de buurt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyzo jul 08, 2012 8:42 pm

Je kunt hier ook nog!:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyma jul 09, 2012 3:26 am

Sorrrrrrrrrrrrrrrry poepsie voor mijn late reactie.
_
Een korte stilte viel, maar erg vond Cortez het echt niet. "Dus vandaar." Een glimlach verscheen op zijn gezicht en zag hoe Incilia hem aankeek met een ijskoude blik. Het deed hem helemaal niets. "Jij hebt echt te veel vooroordelen, Incilia. We hebben binnen en buiten een wc," zei hij toen tegen haar en knikte met zijn hoofd. "Nou dan vind ik het een uiterst prettig compliment." Knipoogde kort naar haar en zag hoe ze tegen de muur aan ging staan. "Je mag ook hier douchen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyma jul 09, 2012 4:49 am

Dacht dat je mij vergeten was! Razz
____
[i] "Jij hebt echt te veel vooroordelen, Incilia. We hebben binnen en buiten een wc,"Incilia haalde simpel haar schouders omhoog. “daar kan ik niets aan doen. Want ik hoor gewoon deze verhalen op mijn reis, hoe boeren leven enzovoort. Dus vandaar. Don’t mind me. Maar het is vrij modern, heel anders dan ik voor ogen had. Ik vind een boerderij wel iets hebben” Hem met een kleine glimlach aangekeken. Ook al duurde het niet zo lang. Bij de opmerking over douchen keek ze hem met een ondeugende twinkeling aan. “Alleen als je met mij mee gaat maar geen seks want ik moet mijn energie opsparen als ik straks ga vertrekken. Of je wilt weer dat ik je molesteer, jij mag kiezen” Nu had zij hem met een kleine grijns aangekeken terwijl haar armen over elkaar waren gerust. Haar houding straalde iets erotisch uit, aantrekkelijks. Gewoon expres omdat ze Cortez in feite weer stond te verleiden. Maar misschien zou het dit keer niet zo makkelijk gaan, of juist wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydi jul 10, 2012 6:17 am

Welnee gek! Ik was alleen wat druk ><
_
Nadat Cortez was uitgesproken zag hij dat Incilia haar schouders ophaalde en hoorde haar tenslotte “daar kan ik niets aan doen. Want ik hoor gewoon deze verhalen op mijn reis, hoe boeren leven enzovoort. Dus vandaar. Don’t mind me. Maar het is vrij modern, heel anders dan ik voor ogen had. Ik vind een boerderij wel iets hebben” tegen hem zeggen. Een korte glimlach verscheen op het gezicht van haar, maar toen hij wat zei over het douchen merkte hij een ondeugende twinkeling in haar ogen op. "Hmn. What should I do?" Grijnzend keek hij haar aan en zag hoe ze haar armen over elkaar sloeg. Het gaf haar een uiterst sexy uitstraling, iets wat hij erg leuk aan haar vond. Haar sexiness.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydi jul 10, 2012 10:24 am

Incilia wachte niet eens op zijn antwoord. "Doe jij de deur op slot of achter je dicht als je niet mee gaat douchen?" Ze trok simpel is haar kleren uit en haar lichaam bleef nog steeds erotisch om te zien. Ook al had Cortez het al twee keer mogen beminnen. De dame stapte de douche in en deed de juiste temperatuur van het water. Ze deed de gordijn voor zich en genoot van de douche.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyza jul 14, 2012 2:50 am

"Hmn. Is goed," zei Cortez toen Incilia wat tegen hem zei nog voordat hij antwoordde. Nog even bleef hij kijken hoe ze haar kledij uit deed en beet hij zacht op zijn lip. Als hij nu met haar zou gaan douchen, zou hij toch weer hetgeen willen waar hij zo dol op was als hij met haar was. Oké wat moest hij nu toch doen? Ervoor kiezen om met haar te douchen? Of ervoor kiezen om het niet te doen? Lastig lastig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyza jul 14, 2012 3:06 am

Haar vingers gleden door haar natte plukken terwijl zij duidelijk had gezien dat Cortez naar haar had staan kijken. Ze opende het gordijn iets en haar hoofd stak eruit. "Blijf je nu daar staan als een kip zonder kop of spring je erin? Of je bent natuurlijk bang dat ik je iets ga aandoen" Incilia stak haar tong plagend naar hem uit en stopte de douche uit. Door een één of andere manier zag zij er zo sexy uit wanneer Incilia de douche uitstapte. Ze begon zijn kleding al voor hem uit te doen. Behalve natuurlijk zijn boxer. "Nu heb ik 99% gedaan en jij mag de 1% doen" Nu stapte zij simpel de douche weer in en begon shampoo in haar haren te doen.

___
nog gecondoleerd met je verlies Zoë
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyzo jul 15, 2012 1:55 am

Dankje..
_
Plots werd het douchegordijn weer open gedaan en stak Incilia haar hoofd eruit. Luisterend naar haar beet hij op zijn lip. Cortez wist echt niet wat hij momenteel moest gaan doen. Erbij in gaan staan? Of er voor kiezen om weg te gaan? Vervolgens liep ze de douche uit en begon zijn kleding uit te doen. Tegenstribbelen? Nee daar deed hij niet aan. Nu had hij alles behalve zijn boxer uit, dankzij Incilia. "Hmn. Is goed." Toen zij weer de douche in liep deed hij zijn boxer uit en de deur op slot. "I'm coming," waarschuwde hij haar en kwam bij haar onder de douche staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyzo jul 15, 2012 2:05 am

Haar ogen waren gesloten en het werd een stuk warmer in de douche nu met twee personen. Ze spoelde de shampoo uit en keek over haar schouder naar Cortez. "Zie je wel dat ik niet bijt" Daarna pakte ze de conditioner en begon haar haren daar mee in te smeren. Even laten intrekken want daardoor werden haar haren een stuk zachter en makkelijker om door te kammen. Ondertussen pakte ze de badschuim en begon zich in te soppen. Incilia deed expres langzamer bij het gedeelte van de borsten waar iedere man wel opgewonden werd bij zo'n aanzicht. Daarna de rest van haar lichaam en ging tegen de muur staan. "Moet je ook badschuim?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydo jul 19, 2012 8:56 am

Eenmaal ingestapt te hebben in de douche zag Cortez dat Incilia haar ogen gesloten hield. Je voelde ook wel meteen een verschil qua warmte. "Nu nog niet, zo meteen misschien wel." Wiebelend met zijn wenkbrauwen keek hij haar aan en stak toen plagend zijn tong naar haar uit. Eerst waste ze haar haren en uiteindelijk sopte ze haar eigen hele lichaam in. Ergens genoot Cortez ontzettend van de warme water stralen en zag toen hoe Incilia expres langzaam deed bij haar borsten. Kort beet hij op zijn lip en luisterde toen naar haar. "Ja graag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydo jul 19, 2012 10:44 pm

"Misschien wil je wel dat ik je gewoon bijt, geef het maar toe" Haar tong kort naar hem uitgestoken voordat haar expressie weer in de kille aanzicht veranderde. Haar haren begon ze nu uit te spoelen en overhandigde de badschuim aan hem. "Stond je net stiekem naar mij te kijken Cortez. Had dit niet achter je gezoch" Ze gaf hem een tikje tegen zijn neus terwijl haar sneeuwwitte huid warmer aanvoelde als normaal. Stiekem had ze ook gehoopt dat hij naar haar had gekeken. Haar paarskleurige ogen keken hem met een ondeugende glimlach aan terwijl ze nog steeds de nodige afstand hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptyma jul 23, 2012 5:51 pm

Met een luisterend oor en genitend van de warme waterstralen die de douchekop verlieten en op zijn lichaam terecht kwamen. "Ja eigenlijk wil ik dat heel graag, want dat is sexy." Cortez kon het niet laten om niet te gaan lachen, de zin die hijdaarnet gewoon uit sprak was lachwekkend. Niets aam te doen. Hij pakte de badschuim aan en begon zichzelf in te soppen, tot dat hij totaal overrompeld opkeek omdat hij de zin van Incilia hoorde die hij niet verwacht had. "Eh.. Ja.." Het zachte gemompel van hem was wel weer duidelijk te verstaan, maar ergens hoopte hij dat ze het niet had gehoord omdat hij zich er lichtelijk voor schaamde. Vieze damesbegluurder. Ja dat is zijn nieuwe bijnaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydi jul 24, 2012 11:27 pm

"Ja vind je dat sexy?" Voor heel even zag je een spottende glans in haar ogen terwijl ze de hand van Cortez pakte. Langzaam nam zij zijn vinger in haar mond en zette zachtjes haar tanden erin. Het zag er vrij erotisch uit en daarna haalde ze het simpel uit zijn mond. "Sexy genoeg?" Ze liet zijn hand los terwijl zij haar mond opende om het warme water te kunnen proeven. Koud was lekkerder vond de vrouw zelf. Cortez werd op heten daad betrapt, zo keek hij nu naar haar. Betrapt. Dat had de man vast niet verwacht terwijl zij hem recht in zijn ogen bleef aankijken. "Je hoeft je nergens voor te schamen Cortez. We hebben al twee keer seks gehad en zo tezien ben je mijn lichaam nog niet echt zat" Nu kwam ze wel dichterbij terwijl haar vingers door zijn lange haren streelden. "Ik vind jou ook erg aantrekkelijk, daar niet van, begluurder" Dat laatste gefluisterd in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydi aug 07, 2012 6:58 pm

Met een glimlach keek Cortez haar aan en knikte toen met zijn hoofd. "Ja, ik wel hoor." Hij wa gewoon eerlijk, waarom zou hij daar überhaupt over liegen? Dat zou dan gewoonweg nergens op slaan. Liegen over dit soort dingen is sowieso zinloos. Plots werd zijn hand door haar vastgepakt en deed ze zijn vinger in haar mond, waarna ze op zijn vinger beet. Een grijns ontstond op zijn gezicht, uiteindelijk haalde ze zijn vinger weer uit haar mond en liet die simpel los. "Hmn.. Ja." Een beetje twijfelend antwoord maken is altijd wel leuk, want dan weet je niet hoe diegene zal reageren. Misschien wel pissig of wat dan ook, ook al hoopte hij gewoon op een beetje onzekere Incilia. Maar of hij die ooit te zien zal krijgen? "Nee nee weet ik, maar ja. Je weet maar nooit." Nonchalant haalde hij zijn schouders op en merkte dat ze dichterbij kwam. Iets fluisterde in zijn oor waardoor er wederom een glimlach op zijn geIcht ontstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydi aug 07, 2012 11:45 pm

Zoë! I've missed you! Razz
_____
"Ik wil je niet belkedigen maar je hebt rare gewoontes... Sinds wanneer is iemand bijten plezierig? Of in jouw termen sexy?" Incilia schudde in ongeloof haar hoofd terwijl zij door haar lange wimpers naar hem keek. Dat twijfelnd antwoord nadat zij hem had gebeten nam ze geen genoegen mee. "Dat klinkt niet erg overtuigend, misschien op een andere plek misschien? Of misschien moet jij mij eens bijten" Ze stond nu tegen hem aan terwijl haar vingers over zijn natte huid gleed van de druppels water wat erover stroomde. Alles aan Cortez prikkelde haar, hierdoor wilde ze al te graag haar stoute schoenen aantrekken. Meestal had zij dit niet bij anderen. Niemand kreeg dit effect bij haar aangewakkerd. Bij zijn volgende woorden keek ze hem met een kleine glimlach aan. "Je weet maar nooit inderdaad" zei ze op een toon waar je geen knoop aan kon binden. Mysterieus en tegelijkertijd iets duisters. Nu stapte Incilia de douche uit om een handdoek om haar lichaam te rusten. "Douchen met jou is eigenlijk vrij saai, je merkt gewoon echt dat je een oud opatje bent" Hem weer erop wijzen dat hij een aantal jaren ouder als haar was. Natuurlijk plaagde zij de man alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 10:14 am

"Ik ben niet de enige op deze wereld die dat sexy vind hoor? Het zal je vast en zeker verbazen hoeveel mensen dt wel niet onwijs sexy vinden," sprak Cortez met een vatbesloten toon in zijn stem, het was nou eenmaal zo. Heel veel mensen, en dus niet enkel hij, vind dat onwijs sexy. "Waar zou je me moeten bijten denk je dan?" Fronsend keek hij haar aan en hij moet eerlijk zeggen hij was ontzettend benieuwd naar het antwoor wat ze zou gaan zeggen. Waar zou ze hem dan willen bijten? Zijn mond viel open toen hij hoorde wat Incilia zei, "Oh dus dat vind jij? Wat wil je dan doen? Doucheseks? SM? Weet ik veel? Dus .. zeg het maar." Een grijns ontstond op zijn gezicht, een speelse grijns die weinig tot geen mensen ooit bij hem hadden gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 10:44 pm

Haar ijskoude aanstalten ontspande bij zijn woorden. "Ik denk dat het dus ieder zijn ding is. De een heeft een voeten fetisj en een ander vind het sexy om gebeten te worden. Misschien ben ik wel conservatief maar dit gaat buiten mijn waarden en normen.” Bij zijn volgende woorden straalden haar paarskleurige ogen een ondeugendheid uit. “Als ik dan toch over mijn grenzen stap en ik je zou bijten dan was het hier” Nu leunde zij naar voren, trok hem aan zijn onderarm naar haar toe en ze bukte nu. Langzaam zette zij haar tanden in zijn huid, bij de binnenkant van zijn bovenbeen vlak bij de schaamstreek. Incilia stond vervolgens weer op om te doen alsof wat zij net had gedaan helemaal niet had plaatsgevonden. Nee de dame begon zich verder met af drogen. "Oh dus dat vind jij?Wat wil je dan doen? Doucheseks? SM? Weet ik veel? Dus .. zeg het maar." Incilia bevochte haar lippen door met haar tong er langs te strijken. Ze trok Cortez uit de douche en drukte haar lippen tegen de zijne. Een ruwe, opwinden kus terwijl zij met haar vingers door zijn natte haren streek. Wanneer ze de kus verbrak zag je haar borstkas sneller op en neer gaan. “Doucheseks lijkt mij niet zo verstandig… Je zorgt er nu al voor dat ik mijzelf niet onder controle heb. Dit heb ik nooit eerder gehad en eerlijk gezegd beangstigd mij dit ook” Incilia was daar gewoon eerlijk in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De boerderij van de familie Typhoon.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cortez Feo Typhoon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Utaï-
Ga naar: