Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Het kleinste eiland van Quta  Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Het kleinste eiland van Quta  Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Het kleinste eiland van Quta  Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Het kleinste eiland van Quta  Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Het kleinste eiland van Quta  Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Het kleinste eiland van Quta  Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Het kleinste eiland van Quta  Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Het kleinste eiland van Quta  Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Het kleinste eiland van Quta  Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Het kleinste eiland van Quta

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptyma jun 25, 2012 11:01 pm

Ietwat uide kust liggen vier eilanden, dit is de kleinste ervan. Het is een prachtig tropisch eiland, met maar weinig inwoners. Een deel van het eiland wordt gebruikt voor het kappen van bomen om schepen en huizen van te bouwen, maar een groot deel is nog in tact. Het strand is niet heel breed, maar wel prachtig wit, verder in het land is het zo goed als alleen oerwoud.

regels: vrij
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptydi jun 26, 2012 4:15 am

Incilia droeg voor het eerst een vrij luchtig kledij. Meestal droeg zij een armor maar hier voelde zij zich alles behalve bedreigd. Waarom zou zij hier op haar hoede moeten zijn met de weinigen bewoners. Eros lag lekker in het water te zwemmen terwijl zij langs de kust liep om van de zon te genieten. Incilia droeg een geel, fladderend rokje met een witte top erop waar je haar buik in zag. Voor een grote vrouw had zij een vrouwelijk figuur. Wie zei dat grote vrouwen niet aantrekkelijk konden zijn? Maar Incilia gaf niet veel om uiterlijk. Haar haren waren verbonden in een klein staartje en ze droeg geen make-up. Meestal was zij de warmte niet gewend omdat zij uit een koud gebied kwam. Dit was ook eens fijn voor de verandering. Het strand was prachtig wit net zoals de sneeuw in de bergen. De vrouw ging naar het water om de koelte te voelen aan haar voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptydi jun 26, 2012 7:06 am

Sakura liep over het eiland heen. Ze was niet volledig gekleed. Dat was maar goed ook, in deze hitte zou je zo flauwvallen. Het was niet alleen de hitte die het zo warm maakte, maar ook de vochtige benauwde lucht zorgde voor een drukkende warmte. Sakura had haar warmte mantel en de warme onderkleding achtergelaten en droeg nu een simpele broek met een zwart shirt, maar ondanks dat liep het zweet over haar rug heen. Niet zo raar. Uit een boom had ze een paar vruchten geplukt en met haar handen vol liep ze naar het strand dat nog verlaten was geweest toen ze er een paar uur terug geweest was, maar nu stond er iemand aan de branding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptydi jul 10, 2012 10:48 am

New (gebruik zelfde bericht als toen, en sorry eefje had niet gezien dat je toen hierop had geantwoord ;O)
______
Incilia droeg voor het eerst een vrij luchtig kledij. Meestal droeg zij een armor maar hier voelde zij zich alles behalve bedreigd. Waarom zou zij hier op haar hoede moeten zijn met de weinigen bewoners. Eros lag lekker in het water te zwemmen terwijl zij langs de kust liep om van de zon te genieten. Incilia droeg een geel, fladderend rokje met een witte top erop waar je haar buik in zag. Voor een grote vrouw had zij een vrouwelijk figuur. Wie zei dat grote vrouwen niet aantrekkelijk konden zijn? Maar Incilia gaf niet veel om uiterlijk. Haar haren waren verbonden in een klein staartje en ze droeg geen make-up. Meestal was zij de warmte niet gewend omdat zij uit een koud gebied kwam. Dit was ook eens fijn voor de verandering. Het strand was prachtig wit net zoals de sneeuw in de bergen. De vrouw ging naar het water om de koelte te voelen aan haar voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippin
Level 1
Pippin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-07-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptydi jul 10, 2012 6:17 pm

Pippin's liefste bezigheid was op zijn bovennatuurlijke tempo rennen, door alles heen. Dit kon hij natuurlijk alleen door zijn toverkracht, maar de hinderde hem niet. Hij rende dwars door een enorm rots gebied heen en kwam uit op het strand. Even stond hij stil, een jonge vrouw lag daar in het strand, iets kleiner dan hij en ze moest gezien hebben wat hij deed aangezien het ongeveer naast van haar was. Hij wist niet echt wat hij moest zeggen, hij was hier in zijn eentje aangekomen in zijn boot en naast de door de zon gebruinde inwoners had hij nog niemand gezien. Dit meisje kwam hier niet vandaan, dat zag je meteen. ''Hoi.'' Zei Pippin maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptydi jul 10, 2012 9:53 pm

Sorry we zouden meeting met Ayden doen :$
is me helemaal ontgaan. Maar Pippin is toch niet homo of bi,
dus het had niet veel uitgemaakt
____
Door de hand van watersturen liet ze het water omhoog zweven en zo over haar huid glijden. Heerlijk voelde het aan en Incilia wilde op dit moment niet meteen het water induiken. Opeens hoorde zij een beweging, iemand stond vrij dicht bij haar in de buurt. Opeens hoorde zei een hoi van de jongen vandaan komen. Haar kille ogen waren recht in die van de jongen gericht. Door de zon leek Incilia's ogen wel te schitteren als paarse crystallen, mooi om te zien. Fascinerend zelfs. De jongen had zwart haar, zo zwart als roet. Zijn huid had een lichte tint of kwa het door de zon? Ze wist het niet helemaal. "Hallo" zei ze op een toonloze manier en zo koud als de bergen waar zij vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippin
Level 1
Pippin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-07-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptywo jul 11, 2012 1:00 am

Oooh ja, vergeten... Ach Incilia is ook best, ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen...
~
Pippin streek wat haar uit zijn gezicht, en verstrakte wat toen hij de toon van het meisje hoorde. Volgens hem had ze aan haar toon te horen, nog niet zo heel veel mensen ontmoet die iets langer waren dan zij. Hij keek haar aan met zijn grote groene ogen. ''Ik ben Pippin Toermalijn.'' hij keek haar aan, ze droeg uitdagende kleding maar het had geen enkel effect op Pippin, wie schoonheid niet veel boeide. Het ging hem om het innerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptywo jul 11, 2012 1:08 am

Het eerste wat haar opviel waren zijn schitterende, groene ogen. De jongen stelde zich voor met zijn voor en achternaam. Waarom? Wilde hij een praatje met haar maken? Vond hij haar niet eng en wilde hij haar vermijden? "Incilia Razeness" zegt ze nog steeds op dezelfde toon. "Aangenaam Pippin" zijn naam met iets minder koudheid uitgesproken. "Jij bent niet van hier of wel?" Haar paarskleurige ogen ontmoetten zijn groene ogen. "Je ogen..." Zei ze zachtjes. "Zijn mooi." Daarna keek ze gewoon weer naar de zee. Incilia zei gewoon oprecht dingen wat in haar op kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippin
Level 1
Pippin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-07-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptywo jul 11, 2012 1:25 am

Pippin ging naast haar in het zand zitten. ''Hetzelfde voor mij, Incilia. Nee, ik ben hier omdat ik dan ongestoord mij toverkracht kan uitvoeren.'' Hij glimlachte naar haar toen ze hem een compliment gaf. ''Dankje, jou huid is ook heel speciaal, erg mooi.'' Pippin keek over de zee uit en Elizabeth kwam aanlopen en kwam naast hem staan. Haar grote vleugels hingen rustig naast haar aan Pippin aaide haar fluwelen neus. 'Ze is anders dan je denkt.' Vertelde ze hem. Hij keek haar aan en lachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptywo jul 11, 2012 1:39 am

De dame voelde zich vrij ongemakkelijk toen hij naast haar in het zand ging zitten. Ze speelde wat met haar vingers, wist zich niet echt een houding te geven. Waarom ging hij gewoon niet weg? De meeste wilde niet eens bij haar gezien worden. "Toverkracht? Ben je een tovenaar? En wat is jouw specialiteit? Mijn is water" Incilia vormde een ring van water om haar ringvinger en hield haar hand omhoog. Niet om op te scheppen of arrogantie uit te stralen. Gewoon om te laten zien dat water haar element is. Opeens kwam er een schitterende vogel die naast Pippin ging staan. Zijn dier. Hij moest lachen om iets en Incilia keek weer koud voor zich uit. Eros was in de zee aan het zwemmen. Af en toe zag je het gigantische dier omhoog komen, alleen zijn grote kop die al een lengte had van een woonkamer, laat staan zijn hele lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippin
Level 1
Pippin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-07-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptywo jul 11, 2012 6:21 am

Uhh, Elizabeth is een Pegasus/Eenhoorn..
~
Hij keek haar aan. ''Ja, ik ben een tovenaar. Mijn hoofdkracht is water maar mijn specialtijd is bewegen door vaste structuren, zoals rotsen, bergen en bomen. Maar ook muren.'' Hij trok zijn hand op en een waterachtige gloed werd gemaak van Incilia's ring en over haar hand verspreid. Daarna trok hij zijn hand weer terug en het verdween. Hij grijnsde naar haar. ''Ik wil het je wel laten zien, als je wilt natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Emptywo jul 11, 2012 6:57 am

Oooh staat vogel! Spelfoutje! :p
_____
Hij bleek ook een tovenaar te zijn. Eerst kwam je er nooit 1 tegen en nu had ze er al 4 achter elkaar ontmoet. Hij bleek ook het element water als zijn hoofdkracht te hebben. "Echt? Wat een toevallig. Mijn specialiteit is het weer beinvloeden." Nu leek Incilia iets meer te praten als daarnet, niet zo kortaf of enkele woordjes. Het water verspreidde over haar hand als een soort van laag. "Interessant. Ik wil je specialiteit wel eens zien, hoe je door muren loopt of bomen. Beter bomen wat daar zij wij omgeven door" haar toon klonk nog steeds koud maar wel meer geinteresseerd als voorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kleinste eiland van Quta  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleinste eiland van Quta    Het kleinste eiland van Quta  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kleinste eiland van Quta
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kustlijn - Quta

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: