Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De stad Qwatar - Delicia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptydi sep 11, 2012 8:38 am

Woehoeeee ik had zo zin om met Ayden te reageren ^^
_____
Ian leek om de minuut steeds beter te gaan uitzien. De vlammen stonden hem nog beter dan Ayden had kunnen dromen. Zijn paarskleurige ogen bleven in die van Ian staren. Wat ging zijn hart snel zeg! Hopelijk hoorde Ian dat niet want dat zou Ayden zich doodschamen. Hij vond de stoere attitude wel knap opgezet, hij hield het nog vrij lang vol. Bij de woorden van Ian begon de jongen zachtjes te blozen. "Ik wil ook eigelijk niet gaan" zei hij fluisterend. "Je speelt erg goed en ik vind je stem aangenaam om naar te luisteren" gaf die eerlijk toe. Blijkbaar ging het goed met de band en dat vond Ayden leuk om te horen. "Dat is altijd fijn als je om meerdere plaatsen word geboekt, dan wordt de band steeds bekender. Dadelijk moet ik nog een afspraak met je agent maken om je eens te spreken" Ayden ging met zijn vingers door zijn lange lokken. "Ben je klaar? Wil je mij geen prive concertje geven?" Natuurlijk bedoelde de jongen het voor de grap. Hij had toch besloten om langer te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptydi sep 11, 2012 8:55 am

Ik ken het, ik ben dol op Ian. Ik heb geen inspiratie voor Franklin High, maar hier wel want dit is Ian. Ik ben dol op elke versie van mijn Ian. Ookal heb ik maar twee keer met hem ge rpg't, heb ik zo'b 5 á 6 versies? Ik heb ene probleem als het om karakters gaat Rolling Eyes
----
Bij de woorden van Ian begon de jongen zachtjes te blozen. "Ik wil ook eigelijk niet gaan" zei hij fluisterend. "Je speelt erg goed en ik vind je stem aangenaam om naar te luisteren"
Aww yiss. Blozende Ayden was zo schattig. Het was hem weer gelukt de jongen aan het blozen te maken. Hij kon stoer doen wat hij wilde, maar het bleef een schattig joch. Zijn woorden maakten de levende vlam warm van binnen, in de niet letterlijke vorm want veel warmen kon niet echt.

"Dat is altijd fijn als je om meerdere plaatsen word geboekt, dan wordt de band steeds bekender. Dadelijk moet ik nog een afspraak met je agent maken om je eens te spreken"
Ian lachtte. "Zo'n vaart zal het niet lopen. Ookal worden we steeds groter, we zijn niet echt interessant voor de muziek industrie ben ik bang. Een groep als de onze heeft een nogal wijdverspreide doelgroep. Hoe goed we ook zijn, we zien er neit standaard uit." Hij glimalchtte. "Bedankt voor je woorden tho." Hij glimlachte.

"Ben je klaar? Wil je mij geen prive concertje geven?"
Nu verscheen er een grijns op Ians gezicht. "Ja ik ben klaar." Hij grijnsde. "En ik zou je met alle plezier een prive optreden geven. Niet een concert, maar iets uniekers." Hij glimlachtte. "Ik moet dan wel even een paar spullen zoeken en we moeten naar het dak, mensen zijn niet echt vuurvast." Hij gaf Ayden een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptydi sep 11, 2012 9:21 am

Hahhaha Smile Ian is ook gewoon awesome :3 wanneer komt Kim hier rpgen?
_____
Verdorie, waarom moest hij nu weer blozen? Hij voelde voor kort aan zijn wangen die warm aanvoelde. Hij haatte het dat je haast iedere emotie van hem kon zien. Zo van zijn gezicht af te lezen. Toch bleef zijn houding wel wat stoerder. Hij had het Ian 'vergeven' voor de vorige keer. Hij wilde misschien toch stiekem met Ian naar bed gewoon om het uit te proberen. Natuurlijk deed Ayden nog hard to get spelen daar niet van. Ayden luisterde aandachtig over het proces van de band. "Daar heb je inderdaad wel een punt. Meeste mensen staan er niet voor open of zullen bang van jullie worden. Als nog vind ik jullie goed klinken en vind ik dat mensen eens wat verder moeten kijken dan hun neus lang is. Mensen hebben al zo snel hun oordeel al klaar liggen" Bij de grijns van Ian maakte de hart van de jongen een sprongentje. Rustig, rustig. Ian wilde gewoon vriendelijk doen, een vriendelijk gebaar. "Echt? Je maakt mij nu ontzettend nieuwsgierig!" De jongen kon niet wachten totdat Ian hem een privé optreden ging geven. Stiekem hoopte Ayden natuurlijk op hun tweetjes. Hoe erg? Eerst Ian afwijzen en dan stiekem willen? "Ik help je wel mee" Bood de jongen vriendelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptydi sep 11, 2012 9:34 am

Kim is ziek, griepje, en voelt zich niet goed genoeg om hier al te rpgen en zo, gaat nu ook heel vroeg naar bed. Probs als ze beter is
----
Ian grinnikte. "Mooi je kan helpen dragen." Hij pakte Aydens hand en trok hem mee achter de bar, door een deur naar de ruimte erachter. Er stonden dingen opgeslagen en er was een trpa naar de woning boven de bar en een naar het dak. Hij pakte een emmer en zocht wat schoonmaakmiddel en een paar opgeslagen flessen drank op. "We wonen hierboven dus het is okee als ik dingen meegris." Zij hij met ene grijns. De emmer met flessen werd aan Ayden gegeven. Zelf pakte hij een tweede en vulde die met kleine rotzooi die hij hiervoor gbewaarde, potten met restjes van metalen. "Kom" Hij gebaarde anar de trap naar het dak en liep omhoog. Buiten, waar meer zuurstof was, werd zijn haar razendsnel blauw. "Zet de emmers maar neer." Hij gebaarde naar een plek op het dak naast het trapgat en dumpte er zijn eigen emmer als voorbeeld. "Uhhm. Ik denk dat het t handigst is als ik eerst wat laat zien en dan pas de eindknaller doe, omdat dat gelijk beter voor me is." Hij pakte een pot met het label Magnesium en griste er ene handje van et zilverachtige poeder uit. "Mag ik je een tip geven? Zo niet direct naart mijn haar of ogen kijken maar uit je ooghoeken, anders is het slecht voor je ogen." Zei hij met ene grijns voor hij het in zijn mond gooide. Het lichtte wit op. ENORM felle witte vlammen laaiden nu op zijn hoofd tussen de twee hoorns, zijn ogen gaven ookw it licht. Al snel brandde het eruit en was het weer bijna helemaal blauw. "Ik brnad het in een keer op, maar mijn ene moeder kleurs haar vlammen net niet wit met magnesium." Hij gebaarde naar de flessen en potten in de emmers. "Jij mag de volgende kiezen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptydi sep 11, 2012 10:55 pm

Beterschap! Smile hopelijk komt ze snel rpgen hier haha! xD
______
"Helpen dragen?" Ayden keek een beetje onzeker maar besloot verder niet te gaan zeuren. Hij had het zelf aangeboden. Wanneer Ian zijn hand pakte begon hij weer lichtjes te blozen. Stop met blozen! Dacht de jongen bij zichzelf. "Wonen jullie hierboven? Echt waar?" Hij keek verbaasd maar stelde voor de rest geen vragen. De emmer met flessen werden aan hem overhandigd. Qua gewicht viel het mee en zo slap was de jongen ook weer niet. Hij volgde Ian zwijgzaam de trap op naar boven die naar het dak leidde. Ayden keek gefascineerd naar de haren van Ian die weer blauw werden. Gewoon verbazendwekkend hoe snel dat veranderde. Ayden deed wat hem werd gezegd en zette de emmers neer op de grond. Ayden knikte een beetje beduusd en ging op een stoel zitten. "Tip?" Ayden knikte, zenuwen gierde door zijn lichaam. Wat ging Ian nu allemaal doen? Wat was hij van plan? Blijkbaar gooide hij magnesium ben zichzelf naar binnen. Ayden keek meteen de andere kant op. ENORM felle witte vlammen laaiden nu op zijn hoofd tussen de twee hoorns, zijn ogen gaven ook wit licht. Al snel brandde het eruit en was het weer bijna helemaal blauw. Gelukkig dat hij niet direct had gekregen anders had hij nu veel last van zijn ogen geniet. "Heftig..." Sprak die zachtjes uit. "Dat was echt stoer!" Nu leken zijn ogen te schitteren als sterren. "Oké... ik kies dit" Hij koos een fles terpetine uit. "Dat je niet ziek wordt" Ayden gaf de fles aarzelend aan Ian. "Doe voorzichtig"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 1:12 am

Ian grinnikte. "Ik ben even veilig als dat het vuur is als je er dingen in gooit. Ik ga niet dood tenzij je te veel water over me heen gooit." Hij pakte de fles terpetine aan en ging een eindje verderop zitten. "Nu kan je wel kijken, maar het zal een semi explosief effect hebben." Hij glimlachte vrolijk en schroefde de dop eraf. "Oppassen dus." Hij zette de fles aan zijn lippen en goot een deel achterover. Je zag het meteen. Het maakte ene halve explosie. Een soort massa vuur die haast explosief was. Hij hield wel de controle en wist ervoor te zorgen dat de vlammen niet te dicht bij Ayden kwamen. Maar daar bleef het bij. De vlammen gingen na een paar seconden weer terug naar de gewone 20 centimeter lengte. "Dat was leuk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am

"Ja ja klopt. Ik vergeet dat toch telkens en ik kan er niks aan doen dat ik toch deels bezorgd ben. Dit gaat gewoon tegen de natuur in. De natuur van de mens" Hij keek met grote ogen naar de fles. Een explosie? Zo effectief? Ayden slikte en nam genoeg afstand zodat hij niet dadelijk zelf verminkt zou worden. Hij sloot zijn ogen wanneer hij een luidde knal hoorde. Stiekem keek hij alsnog en zag de gigantische vlammen die hem niet leken te bereiken. "Dat was... Eng maar ook echt gaaf om te zien!" Hij liep naar Ian toe en hield de nodige afstand. "Nu ruik je echt naar chemische stoffen en alsof iets in de brand heeft gestaan. Je ruikt lekker" Zijn glimlach was haast betoverend en pakte zachtjes de hand van Ian. "Sorry van toen... Dat ik toen zo boos ben weggelopen, ik heb sindsdien aan je gedacht en dat is de reden waarom ik ben gekomen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 3:43 am

"Dat was... Eng maar ook echt gaaf om te zien!" Hij liep naar Ian toe en hield de nodige afstand.
Ian glimlachte. "Dankje. Het is gewoon hoe mijn lichaam werkt, maar leuk dat je het vet vind." Ayden was nu zo dichtbij, het deed zijn hart een slag overslaan. Het was voor hem een beetje raar dat hij zo heftig op Ayden reageerde, dit was hij neit bepaald gewend.
"Nu ruik je echt naar chemische stoffen en alsof iets in de brand heeft gestaan. Je ruikt lekker"
Ian grijnsde. Dit was goed. Hij rook bijna altijd wel naar vuur. Als Ayden dat lekker vond ruiken was dat alleen maar goed.
Zijn glimlach was haast betoverend en pakte zachtjes de hand van Ian. "Sorry van toen... Dat ik toen zo boos ben weggelopen, ik heb sindsdien aan je gedacht en dat is de reden waarom ik ben gekomen"
Ian tilde Aydens hand op en kustte de rug ervan. "HEt geeft niet." Hij liet los en deed een stapje terug. "Ik wil je nog een ding laten zien." Hij glimlachtte vriendelijk. "Niet echrikken alsjeblieft." Hij sloot zijn ogen en opeens veranderde hij volledig in vuur. Alsof iemand een vlam had genomen en die Ian vormig had gemaakt. De Ian-van-vuur zwaaide naar Ayden voor hij in elkaar stortte in allemaal kleine vlammetjes. Die vormden een bal van vuur ongeveer ter grootte van een honkbal. Je kon ergens vaag de lach van Ian horen door het geruis van de vlammen heen terijl het bolletje een rondje om Ayden heen dobberde. "Het schijnt dat een tak van mijn volk, een stam die zich nog nooit met de rest heeft gemengt, dwaallichtjes is. Ze voeden zich met het methaan van moerassen en zijn continue in hun elementaire vorm. Niemand van ons volk durft een moeras in om het de lichtjes te vragen, veel te vochtig en brandgevaarlijk." Zijn stem klonk donkerder nu, alsof het razen van een vlam opeens klanken maaktte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 4:30 am

"Kan het me gewoon niet voorstellen dat ik zo iets zou kunnen drinken zonder neer te vallen" hij zag het al helemaal voor zich. Hoe zou Terpetine en Magnesium uberhaupt smaken? Hij streek met zijn vingers door zijn paarse lokken. Wanneer Ian een kus op de rug van zijn hand drukte werden zijn wangen weer wat roder. Hoe knap kon iemand uitzien? Dat ogenblik hoe Ian dat deed liet Ayden zachtjes trillen. "Dus hoop dat we gewoon weer normaal kunnen doen" hij keek met een lieve expressie naar de jongen. Nu werden zijn ogen groter. "Wat ben je van plan?" Vroeg hij aarzelend aan de jongen. Opeens veranderde de jongen volledig in een vlam, zijn lichaam brandde als werkelijk vuur. De Ian-van-vuur zwaaide naar Ayden voor hij in elkaar stortte in allemaal kleine vlammetjes. Die vormden een bal van vuur ongeveer ter grootte van een honkbal. Je kon ergens vaag de lach van Ian horen door het geruis van de vlammen heen terijl het bolletje een rondje om Ayden heen dobberde. Hij keek met open mond wat hij nu zag. Vlugjes deed hij zijn mond dicht. "Je.je" ayden kwam niet meer uit zijn woorden. "Dit is echt zo onlogisch en als nog krijg ik de drang om je te porren" zei die met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 5:48 am

Ian de vuurbal lachtte. "Ik weet niet hoe goed je vuurkrachten zijn, maar ik zou oppassen, het is nogal heel heet." Je kon een vage glimlach in zijn stem horen. "Helemaal in het binnenste zit de kern van mijn bestaan. Ook gewoon vuur, maar als dat doof dan doof ik." Het bolletje maakte een soort n beweging, alsof het zijn schouders ophaalde. "Maar wat vind je?" vroeg hij terwijl het bolletje de lucht in schoot en een kleine draak van vuur werd die achtjes om Ayden begon te 'vliegen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 6:43 am

"Nou ik kan het eens proberen als ik mij goed concentreer?" Ayden sloot zijn ogn en zijn hand begon een andere kleur te krijgen, gloeiend heet begon het te worden en ook nog eens rood. Hij haalde regelmatig adem en raakte zachtjes het bolletje aan. Hij voelde de temperatuur verschil overduidelijk. Hij kon Ian niet te lang aanraken in deze staat. Hij trok gauw zijn hand weer terug en opende zij ogen. "Je voelt zachtjes aan en erg heet... Heel erg heet. " Ayden's hand kreeg weer de gezonde kleur terug en lachte zachtjes. "Wat ik ervan vind? Amazing... Kan het niet anders beschrijven, je blijft mij keer op keer verbazen!" Ayden's ogen schitterde terwijl hij een vuurster maakte vanuit zijn handpalmen. De ster werd groter en spatte als vuurwerk uit elkaar. "Ik kan ook wel wat trucjes hoor ook al ben ik niet zo vurig als jij"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 7:12 am

Een absoluut niet-mannelijk glinkende giechel klonk toen hij aangeraakt werd. "Dat kietelt." Zei hij lachend. De draak stortte neer voor Aydens voeten en spatte uit elkaar om een nieuwe Ian te vormen. Hij nam meteen zijn menselijke vorm aan. "Ik vind het best spectaculair weetje." Hij glimlachtte. "Ik ruim die zooi later wel op", hij wees op de emmers, "wil je wat drinken? Ik beloof je dat het geen terpetine is." Hij gaf Ayden een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 7:28 am

Heey Inge, zullen we geen drama op franklin doen omdat Kim geen levea inspiratie meer heeft of vind je dat magie gedeelte te leuk?
_____
Hij vond het gegiechel van Ian leuk om te horen, het gaf hem iets schattigs waardoor Ayden hem eigenlijk wilde knuffelen. Dat schattige vuurbolletje. "Je giechelt echt grappig" zei Ayden met een lief glimlachje. Wanneer Ian weer in zijn normale gedaante veranderde keek Ayden bewonderend naar de jongen. "Je bent echt onwerkelijk alsof je zo uit een sprookje stapt. Een sprookje wat niet voor jongere kinderen zijn bestemd" hij stak zijn handen in zijn broekzakken en knikte. "Ja lekker en nee doe maar geen terpatine want dan kan ik het ook niet meer na vertellen" vanuit zijn ooghoeken keek hij even naar de emmers en flessen. "Ik wil je nog eens horen zingen" Nu ontmoette zijn ogen die van Ian, een vrij intense oogcontact. Hierdoor voelde hij duidelijk de vlinders in zijn buik. Hoe kon hij nu al gevoelens hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 7:50 am

nou ik zou best willen, maar het gaat nog best lang duren tot Alex af is. en ik zou zelf stiekem erg graag doorgaan met Ian en Ayden :/
----
Ian lachtte. "Ik ben inderdaad geen regenbogen en eenhoorns sprookje." Hij gaf Ayden een knipoog. "Meer een PG-18 verhaaltje." Ian keek terug in Aydens ogen. Dayum hij had mooie ogen. Hij wilde hier best blijven kijken, maar hij moest niet opnieuw raar gaan doen. En hij had drinken beloofd. Hij leidde de weg naar de woning boven de bar. Er was een woonkamer en vier slaapkamers, een badkamer en een keuken. Alles was minimalistisch ingericht. Twee banken, een tafel van een krat en een plank en een oude radio maakten de ruimte die ze net binnengestAPT WAREN 'gezellig'. Het was een rotzooi. Er lagen overal flessen en blikjes van verschillende soorten drank, pizza dozen, andere voedselverpakkingen en een paar luchtbedden. "Gisteravond hebben we een aantal logees gehad." Zei hij een beetje schaapachtig. "De kamer met de roetvlekken op de deur is van mij." Zei hij met een grijns. Hij liep naar het simpele keukenetje. Het was echt het minimum. Niet ranzig of zo, gewoon dat er amper iets in zat. Eigenlijk hielden ze de keuken wel goed schoon. Hij opende de koelkast. "Wat wil je drinken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 10:34 am

Ik vind de meet tussen hun twee echt leuk dus wil niet stoppen hoor ^^
_____
De jongen kon zijn lach niet inhouden door de opmerking van Ian. “Inderdaad, niet bestemd voor kleine kinderen want anders krijgen die nog rode oortjes” Ayden schudde in ongeloof zijn hoofd, Ian had gevoel voor humor niet verwacht. De ogen van Ian hadden iets ongewoons, iets apart wat je niet kon beschrijven. Ayden leek er haast in te verdrinken. Hoe mooi konden de ogen van iemand zijn? Wanneer Ian de oogcontact verbrak keek Ayden nog eventjes dromerig voordat hij realiseerde dat hij staarde. Nu schaamde hij zich diep. Ian leidde de weg naar de woning boven de bar. Er was een woonkamer en vier slaapkamers, een badkamer en een keuken. Alles was minimalistisch ingericht. Twee banken, een tafel van een krat en een plank en een oude radio maakten de ruimte die ze net binnengestapt waren 'gezellig'. Het was een rotzooi. Er lagen overal flessen en blikjes van verschillende soorten drank, pizza dozen, andere voedselverpakkingen en een paar luchtbedden. “Logees?” Wat moest Ayden daar bij denken? Dat Ian vast weer had gerotzooid dat stond wel vast. Waarom kreeg hij een jaloers gevoel over zich heen? Ze hadden niks en Ayden had hem afgewezen. “Leuk” zei die vrij sarcastisch en hoopte dat de jongen dat niet had opgemerkt. “Doe maar wat fris” Was zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 10:46 am

Mooi mooi mooiik ben namelijk dol op ze
,,,,,
Ian grinnikte. "Ja logees. Wat vrienden die in de woonkamer sliepen en wat 'vrienden' die slaapkamers in gingen.gingen. Trouwens, vier slaapkamers vijf mensen: de drummer en deBassist, Roy en Dirk, zijn samen." Hij wees naar de deur waar iemand met stoepkrijt een regenboog op gat getekend. "Sologitariste geet Anastacia en heeft de deur met de blauwe met grafitti gesporten A, Clover de bassiste heeft de deur die er netjes uitziet." Lehde hij uit terwijl hij een glas cola inschonk voor Ayden en een fles vodka pakte voor zichzelf. "Dus, nog enige voorkeur van een ruimte? Gaan we in de woonkamer of in mijn slaapkamer zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 10:54 am

Me too ^^ Vind wel jammer dat Kimmie niet erbij komt voor een drama xD
____
Hij geloofde er niet veel van want hij had toch wel een vermoeden dat Ian gister de lakens met iemand had gedeeld. Of misschien was dat zijn grootste angst? Wie weet? "Ah zo..." Bij het koppeltje Roy en Dirk verscheen er een klein glimlachje op zijn gezicht. Hij vond het altijd leuk om te horen dat er steeds meer mannelijke stellen kwamen en er ook voor uit kwamen. De uitleg van Ian was duidelijk en bij zijn vraag zag je duidelijk aarzeling. "Umh woonkamer is prima" perste hij er net nog uit. Hij wilde al een opmerking maken van: 'Slaapkamer? Waar je gister? Nee ik pas. Ayden had net op tijd nog zijn mond gesloten. Hij liep alvast naar de bank waar hij aarzelend op ging zitten. Het zag er niet bepaald schoon uit. "Ik krijg de drang om hier te gaan schoonmaken" Niet beledigd naar Ian bedoeld maar Ayden was een beetje perfectionistisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 11:03 am

Misschien dat ik haar nog kan overhalen?
....
Ian plofte op dd bank en nam een flinke teug uit zijn fles. "Normaal is het hier nog best schoon. Gister was het alleen zo dat er een beetje een feestje is geweest en niemand vanmiddag, toen iedereen wakker werd, in verband met katers vermoeidheid en pure luiheid, de moeite nam op te ruimen." Hij lachtte schaapachtig en krapte aan zijn achterhoofd. "Is waarschijnlijk een erg slechte indruk, deze zwijnenstal." Hij dronk nog een flinke teug uit de fles. "Waar is die wolf, Kiba toch? Waar is ze? Ik neem aan dat ze moeilijl ergens in de staf kan parkeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 11:10 am

Ik zeg DOEN!! :p
_____
"Ik wilde je niet beledigen of zeggen dat het nooit schoon is" Ayden maakte zich vrij klein op de bank en schoof zelf iets van Ian weg. Waarom bleef die achterliggende gedachte dat Ian het niet heeft geboeit of die wel of niet was gekomen vandaag? Hij gooide zijn lange haren naar achteren die schitterend als een gordijn over zijn rug vielen. "Misschien kan ik je helpen schoonmaken? Het gaat altijd sneller met 2 personen" Bood hij vriendelijk aan. Bij de vraag over zijn wolf knikte Ayden. "Dat is je goed opgevallen, het is trouwens een mannetje" Lachte de jongen zachtjes. "Ik heb er bewust voor gekozen dat hij buiten de stad bleef. Ik wil niet dat hij in gevaar komt of problemen veroorzaakt" De jongen nam nu eindelijk een slok van zijn cola want hij had best dorst gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 8:29 pm

Ian glimlachtte naar Ayden "Nee hoeft niet. Doen we morgen wel." De voordeur werd opengegooit door Clover. Ze had groen geverfd haar in twee paardenstaartjen en een gothic lolita jurkje aan. Ze liep naar hen toe en glimlachtte naar Ayden. "Ik ben Clover, aangenaam." Zei ze. Ze maakte een knikje bij het woord aangenaam. Ze liep naar de keuken en kwam terug met een lolly in haar mond. "Laters" Zei ze met een knipoog voor ze de ruimte weer uit liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 9:39 pm

Ayden keek op wanneer de voordeur open ging. Een meisje met zo'n schattig, als nog vrij sexy jurkje kwam naar binnen gelopen. Haar haren had de kleur van groen wat het meisje heel goed stond moest de jongen eerlijk toegeven. "Aangenaam Clover" haar naam op een schitterende manier uitgesproken net zoals zij die zo voor hem stond. Stiekem gleed zijn blik weer over haar jurk, apart maar ze durfde tenminste haar eigen stijl te vertonen. "Like your dress" zei die complimenteus en zag hoe ze voor een lolly kwam en weer vertrok. "Zij is zo... Awesome" nu leken zijn ogen te schitteren als sterren. "I love cute stuff, sorry" Ayden keek met een kleine blos wat hem goed stond naar Ayden. "Hoe hou je het hier uit met al die verleidingen hier? Als ik niet op jongens viel zou ik zeker mijn move op haar doen. Haar stijl is zo uniek en..." Ayden keek Ian glimlachend aan. "Maar als ik moest kiezen, dan gaat mijn voorkeur toch naar jou hoor" zei die er vlugjes achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 9:54 pm

Ian grinnikte. "Ze is awesome, alle mensen van de band zijn awesome." Hij gaf Ayden een knipoog. "Maar ze heeft dan ook een geweldige stijl, we zijn allemaal lekker onszelf." Hij glimalchtte. "Oh de verleiding is makkelijk te weerstaan, ik ken haar al jaren. De vier mensen waarmee ik hier woon zijn als broers en zussen voor me. Wat best raar is als je bedenkt dat twee ervan samen zijn." Hij lachtte. Aydens blos was zo verschrikkelijk schattig. "Dankjewel dat je keus naar mij gaat." Hij gaf Ayden ene knipoog voor hij nog een deel van de drank in zijn hand achterover sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 10:22 pm

Ayden dronk nog een keer van zijn cola toen hij luisterde hoe Ian tegen deze verleidingen kon. Misschien maakte dit juist de jongen onzeker. Onzeker omdat Ian goed uitzag en op beide geslachten viel. En Ayden maakte nooit kans wat Ian had zelf gezegd dat een relatie met niet-van-zijn-soort ingewikkeld was. Ook kon Ayden geen kinderen baren of op die manier van hun een kind verwekken. Misschien was afstandelijk doen op dit moment de beste keuze. "Broers en zussen. Dat is fijn dat je daar zo hecht mee bent vanwege de manier waarop jullie met elkaar omgaan in jullie volk" de knipoog van Ian zorgde ervoor dat Ayden naar zijn schoenen keek. "Ik heb een idee. Zullen we ergens op stap gaan? Het is een tijd geleden dat ik het nachtsleven heb gezien of ben je moe van je optreden?" Hij hoopre dat Ian ja zou zeggen want Ayden wilde wel eens zien wat voor personen hier allemaal kwamen. Ook had hij behoefte aan wat drank. Ian daar integen werd toch niet dronken.
____
I have a evil plan XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptydo sep 13, 2012 3:49 am

Ian fronstte. Hij had niet verwacht dat Ayden naar xijn schoenen zou kijken. Waar kwam dat nu weer vandaan. Hij vroeg uiteindelijk toch niets. De vraag deed hem grijnzen. "Natuurlijk wil ik je hier meer van het nachtleven laten zien." Hij keek naar zijn rode shirt dat nu onder het roet zat. "Ik seitch wel ff van shirt als je het niet erg vind." Hin gaf Ayden een knipoog en liep naar zijn kamer. Expres liet hij de feur open staan. Zij. Kamet was netter dan de woonkamer. Hij had een fstsoenlijk bed, alleen drie matrassen breed. Alles was er rood, zwart of blaw en op elk oppervlak stond wel een kaars. Hij ontdeed zich van zijn shirt, zich ervan bewust dat Ayden hem kon zien, en dumpte het op een stapel vuile was. Hij vistte een schoon shirt uit dr kast. Het was een witte V-hals met een zwarte opdruk van een vlam

....
Oeh ik houd van plannetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Emptydo sep 13, 2012 7:05 am

"Echt? Ben eens benieuwd! Gelukkig ben ik daar voor gekleed" met een klein beetje trots in zijn stem. Hij zag er vrij goed uit met zijn badboy look en zijn haren los, verzorgd en sexy om naar te kijken. Hij niet zijn haren, (XD) Ian ging zich blijkbaar even omkleden. Waarom liet hij zijn deur open? De jongen kon het niet laten om stiekem te gleuren. Het uitzicht zag er heel goed uit. Hij probeerde het zo onopvallend mogelijk te doen. Snel keek hij weer de andere kant zodat het leek alsof alles veel interessanter leek als Ian. Hij wilde niet dat Ian dadelijk op hem zou afknappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stad Qwatar - Delicia
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic - Delicia
» Delicia - De hoge grassprieten,
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: