Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De stad Qwatar - Delicia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 11:11 am

het is heerlijk weer hier! ik vindt het echt fantastisch, het huisje is geweldig en aaah ik houd hiervan. Ik ben niet echt een winkel persoon :B een winkel is voor mij een sociale ramp, ik ben te sociaal awkward om me soort van op mijn gemak of welkom te voelen, zo van ik wil zo snel mogelijk weer naar buiten en durft never ever ooit een werknemer aan te spreken en als ze mij aanspreken ga ik dood sorry voor de rant Rolling Eyes 
------
Die blosjes op het prachtige gezicht van Ayden deden zijn hart sneller kloppen. De daarop volgende acties waren in zijn ogen groen licht. Hij draaide Ayden om en duwde hem tegen de muur. Zijn handen pakten die van Ayden en pinden hem tegen de muur terwijl hij eerst de lippen van de jongen aanviel, daarna lietten ze die met rust en begonnen met een wandeltocht naar zijn nek. Die ontving een uitgebreid bombardement van kussen en hier en daar een zuigzoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 11:55 am

Gelukkig! Ik hoorde namelijk dat in Engeland altijd slecht weer is. Nu kun je tenminste genieten als je daar bent ^^ Hier is het weer echt benauwd! De zon schijnt af en toe maar merendeels bewolkt. Benauwdheid is zo vies! I don't like it... Ik vind shoppen niet zo erg maar je ziet mij niet twee uur winkelen. Ik loop de winkel in, pak wat ik moet hebben en ben dan weer weg. Wordt soms zo gek van mijn vriendinnen >.< dus je gaat naar Engeland voor de monumenten? De historie?
-----
Zijn ogen werden groter omdat Ayden dit niet had zien aankomen. Hij werd omgedraaid en zo tegen de muur geduwd. Heel even hield de jongen zijn adem in. Zijn hart begon nu al sneller te kloppen. Hij werd als het ware tegen de muur aangepind. Ian kon best agressief zijn op een hele positieve manier. Ayden vond het fijn dat iemand het initiatief nam want meestal durfde hij dat zelf niet. Hij beantwoordde de kus terug en liet zich meevoeren in dit passioneel spel. Zijn ademhaling begon te versnellen en een kreun verliet zijn lippen wanneer Ian zich bezig hield met zijn hals. Een gevoelig plekje waardoor Ayden soms zachtjes moest lachen op een onwijs schattige manier. "Ian..." Zei hij op een hijgende toon. Zijn vingers gleden door de haren van de jongen en trok er zachtjes aan. Speels en niet bedoeld om hem pijn te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 12:15 pm

Er is hier verrassend veel zon en veel wind (ik houd van wind Very Happy) Ik ben met mijn hele familie hier, meestal doen we dingen als rondkijken en wandelen en coole dingen opzoeken. Zo ben ik twee jaar geleden bijv. bij Loch Ness en Edinbourgh Castle geweest.
----
Ians innerlijke vuur brandde met intens verlangen naar Ayden. Zijn handen begonnen het lichaam van de jongen te verkennen. Eentje ging onder zijn shirt en hield zijn middel vast. De andere was de rand van Aydens broek aan het verkennen. Bij Aydens kreun zoog hij nog net wat harder op diens hals, een vlek achterlatend die daar nog wel een paar dagen zou zitten. Elk opgewonden geluidje, en Aydens duidelijk versnellende ademhaling, moedigde hem alleen maar aan. Zijn lichaam drukte dat van Ayden tegen de muur terwijl zijn lippen terug verhuisden naar die van Ayden voor een gepassioneerde kus.
----
(PS: Ayden je had lichte agressiviteit (hoewel Ian Ayden nooit pijn zou willen doen of dingen mee willen doen waar die het niet mee eens was) kunnen verwachten van een lid van een soort waarbij lichte botbreuken niet bijzonder zijn bij paring)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 12:27 pm

Dat is wel echt gezellig! En nu ben ik nieuwsgierig dus ga ik dat eens opzoeken waar je bent geweest. Ik heb mij zo daar nooit echt in verdiept. BTW: I like Ian a lot! I love you more aggression please (a)
---
De temperatuur van zijn lichaam begon toe te nemen net zoals de temperatuur van Ian. Nu wist hij zeker, hij had Ian uitgelokt tot iets heel leuks. Hij had dit contact gemist... Heerlijk. Zo voelde Ayden zich weer zekerder. Ian voelde zich tenslotte nog steeds door hem aangetrokken. Hij probeerde een kreun te onderdrukken maar tevergeefs. Ian was hier ontzettend goed in. Zelf begon Ayden nu ook te werk en trok al brutaal de shirt van Ian over zijn hoofd. Hij wilde de lichaam bekijken, aanraken. Zijn vingertoppen verkende de huid van zijn bovenlichaam. Zijn ogen gevuld met lust, sensualiteit en verliefdheid. Ja Ayden was gek op hem. Ian zijn lippen waren weer op de zijne gedrukt. De tongen leken wel in elkaar op te gaan. Nu was Ayden diegene die de kus verbrak om zijn lippen langs de kaaklijn van de man te glijden. Daarna langs zijn hals en beet zachtjes boven de tepel van Ian. Uitdaging schitterende in zijn paaskleurige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 12:44 pm

hhihi Very Happy Ian is a cutie. Zo van hij is twee kanten van een munt, hij is een schat (fact: als Ian zich verveeld gaat hij dingen aan bieden als "kan ik iets voor je koken" "zal ik voor persoonlijke föhn spelen" en "wie wil er een massage" die laatste is exclusief voor Ayden Very Happy)
-----
Fuck de soep. Dat was wat door Ians hoofd ging toen hij van zijn shirt ontdaan werd. Het blauw van zijn ogen en haar werd intenser. (zie voetnoot) Toen Ayden zijn lippen losliet om zijn lichaam met kussen te voorzien onstsnapte hier en daar een hap naar adem of kreun die hij niet kon onderdrukken. Zijn eerdere gedachte, "Fuck de soep" werdt opgevolgd door "Fuck Ayden". Die uitdagende paarse ogen waren de druppel die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen. Hij was nog rationeel genoeg om te besluiten dit naar zijn kamer te verplaatsen, aangezien de keuken soort van een openbare ruimte was en huisgenoten binnen zouden kunnen lopen. Hij trok Ayden met hem mee naar zijn kamer, lichaamscontact zo min mogelijk verbrekend en duwde de andere jongen ruwer dan bedoelt op het bed voor hij de deur iets te hard dichtsloeg. Het ontging hem dat de kaarsen in de kamer van nagloeiende lonten naar haast witte vlammen gingen toen hij binnenkwam. Hij was te druk met bovenop Ayden klimmen en zich in te houden diens shirt en broek van zijn lijf te scheuren. In plaats daarvan werdt het shirt ruw uitgedaan en begonnen gretige handen aan de knoop van Aydens broek.
----
Voorbeeld: de bunsenbrander die bij scheikunde wordt gebruikt, Dit is ongeveer Ians natuurlijke bereik qua vuur intensiteit
plaatje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 1:01 pm

Ayden krijgt privileges, vind ik leuk! I love Ian zijn bad boy side en zijn lieve kant. Dat koken was wel een goed idee blijkbaar xD en woow 0_0 Ian is hot... Letterlijk!
---
Ayden zijn vingers trilde lichtjes door de sensatie wat door zijn lichaam gierde. Dit gevoel had hij in tijden niet meer gehad. Hij opende zijn ogen om omhoog te kunnen kijken. Hij merkte de verandering op aan Ian. Zijn lichaam begon steeds warmer aan te voelen. Ook zijn ogen kregen een schitterende, blauwe kleur. Zo fel het was haast hypnotiserend. En dat lette Ayden nog niet eens zoveel op het haar. De jongen werd meegetrokken naar de slaapkamer zonder dat de beide heren elkaar loslieten. Ze leken wel aan elkaar gelijmd. Ayden werd ruw op bed geduwd en een grommend geluidje verliet zijn keel. Het beviel hem hoe Ian tegen hem deed. Ian was zo onwijs sexy op dit moment. De jongen ging op zijn rug liggen om Ian zijn space te kunnen geven bovenop. Hij deed zijn armen omhoog zodat Ian zijn shirt kon uittrekken. En wanneer Ian aan zijn broek begon kwam de lust in hem naar boven. He wanted more. Ayden zocht de lippen van Ian en verkende zijn mond. Nemend en alles wat hij te geven had. Ayden duwde zijn heupen tegen hem aan. Zijn erectie gehuld in spijkerstof. De seksuele spanning begon zich langzaam op te bouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 1:16 pm

Hmm ik weet dat er een slechte grap te maken valt over Ian en vulkanen alleen ik kan hem niet verwoorden Sad

Ian pinde Aydens handen boven diens hoofd op zijn veel te groote bed. Hij verbrak het mond-contact om in Aydens oor te fluisteren. "Die handen blijven daar" nevermind dat zijn stem half oversloeg toen hij Aydens heupen voelde bewegen. Niet dat hij nu niet merkbaar opgewonden was. Hij kuchtte om even te verhullen dar hij net klonk als een jochie dat de baard in de keel begon te krijgen. Daarna begonnen zin lippe, vanaf Aydens oor, aan een weg naar beneden. Er werdt nog speciaal een stop gemaakt bij de tepels van de jongen wiens paarse haar als een waaier op zijn bed lag. Hij ontdeed Ayden van zijn broek zodat deze alleen nog zijn ondergoed aanhad en begon de binnenkant van diens dij te kussen, een stuk tussen torso en die dij expres overgeslagen om Ayden te plagen. Hij keek de jongen dan ook speels aan, de duidelijke boodschap dat die erom moest vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 1:30 pm

Awwwwww Sad I'm curious right now. Probeer het? (a)
---
Ayden beet zachtjes op zijn onderlip op een ondeugende manier. Op een manier van: ik-weet-niet-of-ik-dat-kan-beloven. "Oké..." Fluisterde hij indringend, zijn lichaam snakkend naar Ian zijn aanraking. Hij wilde hem. Hij wilde hem nu. De stem van Ian klonk schattig voor zijn doen. Het maakte hem jonger dan hij werkelijk was. De jongen sloot zijn ogen, zijn bovenlichaam ging iets omhoog bij de aanraking van Ian zijn lippen. Ieder plekje wat werd gekust tintelde nog na. Ayden had zijn hete, hijgende adem niet meer onder controle. Vooral bij zijn tepels leek Ayden constant te reageren. Kreunend, aangename kippenvel en opwinding. Het werd hem nu al teveel. Ayden ruste zijn hoofd in zijn nek, zijn rug gehold. Toen begon Ian met het echte werk. Gevoeliger plek van zijn lichaam bestond er niet. Er leken wel elektrische vonken door zijn benen te glijden bij iedere kus. De jongen keek naar Ian en wist waarom hij nu niet verder ging. Are you kidding me? Dacht Ayden bij zichzelf. Moest hij echt gaan vragen? Het was zo erotisch om naar Ian te kijken. De man toont geen genade en plaagt en tergt Ayden. Zijn lichaam spande zich aan en begon te trillen van spanning. "Alsjeblieft Ian......" hijgde hij met een schorre en verlangende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 1:57 pm

Ik kan mn vinger niet erop leggen. Maar ik denk in de richting van "hij ontploft als hij maar heet genoeg is"
mij lijkt het trouwens een goed moment om een tijdsprong te maken :B

Loom tekende ian krullerige patronen op Aydens huid. Hij had nog nooit iemand bij zich gehad als Ayden. Hij had in zijn nog niet heel lange leven al belachelijk veel mensen een bed mee gedeelt van verscheidene soorten, maar toch was Ayden
anders. Hij drukte een voorzichtige kus op Aydens onderrug. "ik ben bang dat ik je zo ga verlaten om de soep te bekijken. Jij mag kiezen of het "ontbijt op bed maar dan avondeten" wordt of aan tafel." Hij deelde het vrolijk mee terwijl hij zijn boxers zocht die ergens heen geslingert waren. De kaarsen in de kamer waren weer wakker vlammetjes, die synchroom met Ians ademhaling flakkerden. Uieindelijk vond hij zijn ondergoed in een hoek van de kamer. Nu de koopwaar weer beschermd was voor nieuwschierige ogen liep hij de kamer uit, nog een knipoog over zijn schouder gevend naar Ayden, voor hij naar de keuken ging. Gelukkig was er niets aangebrand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo jul 28, 2013 2:10 pm

Oké Razz Ik snap het wel een beetje ^^
Trouwens dit wordt mijn laatste post. Ik ga nu slapen. Welterusten!
---
Ayden had zijn hoofd gerust onder zijn armen en lag op zijn buik. Zijn lange haren had hij opzij geschoven zodat Ian patronen kon tekenen op zijn huid. Het voelde zo fijn. Kriebelen was het lekkerste gevoel in de wereld op goede seks na met Ian. Dat er nog zoveel passie tussen die twee was had Ayden niet gedacht. Na alles wat er was gebeurd en wat er nog komen zou. Zouden ze er opgewassen zijn? Ging deze relatie wel lukken? "Hmm... Soep. Nu heb ik nog meer trek gekregen. " De jongen keek hem vanonder zijn lange wimpers aan. "Avondeten op bed met soep lijkt mij niet zo gemakkelijk. Ik kleed mij zo aan en dan kunnen wij in de keuken eten." Hij draaide zich om zodat hij nu op zijn rug lag. Zijn ogen volgde Ian. Dat hij met zo'n lekkerstuk de lakens had gedeeld. Hoe vaak hij ook naar Ian keek, het bleef een verrukkelijk uitzicht. Ayden ging zich nu voorzichtig aankleden want het deed nog een beetje pijn van onder. Hij deed zijn haren in een staart want het zat nergens meer na. Seks-haar... Tja wat doe je eraan? Daarna kwam de jongen de keuken binnengelopen en ging de tafel dekken. "Er is volgens mij niets aangebrand anders rook ik dat wel." Hij schonk voor zichzelf een glaasje water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyma jul 29, 2013 11:30 am

haha ik was gister halverwege een reactie in slaap gevallen en toen was ik hem kwijt :c
---------
Ian was inmiddels de soep aan het verdelen in twee soepkommen en legde de gevulde champignons op twee borden. Hij zette de borden en kommen op tafel en schoof Aydens stoel als een echte gentleman naar achteren zodat die kon gaan zitten. "Ik hoop dat het zal smaken." Zei hij met een grijns voor hij plaats nam naast Ayden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptydi aug 06, 2013 10:13 pm

Awwww... Dat gebeurde mij vroeger ook vaak toen ik nog heel lang door ging met rpgen en ik eigenlijk kapot was -_-
----
Ayden keek toe hoe Ian alle handelingen deed uitvoeren. Hij werd net zoals een prinses behandeld. Zelfs zijn stoel werd naar achteren geschoven. "Dankjewel..." Nu werd Ayden een tikkeltje verlegen omdat hij dit niet gewend was. Hij ging zitten en schoof zijn stoel dichter bij de tafel aan. Hij keek naar Ian, wachtend tot hij ook plaats had genomen. "Bedankt voor het koken, ziet er heerlijk uit. Smakelijk." Ayden nam voorzichtig een hap van zijn soep maar het was nog best warm. Eventjes wachten tot het was afgekoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptywo aug 07, 2013 11:08 am

"Jij hebt ook geholpen Ayden, niet jezelf wegcijferen." Zei hij met een lieve glimlach waarna "smakelijk" volgde. Hij keek met een... vertederde blik naar Ayden die moeite had met te warme soep. Zelf zou hij het hele bord naar binnen kunnen gieten zonder problemen. Hij was alleen opgevoed en at zijn soep braaf met een lepel. Elke hap soep deed een beetje stoom verschijnen, dat bij gebrek aan een open mond zijn neus als schoorsteen gebruikte. Het zag er vreemd uit. Alsof hij een draak was of iets dergelijks. Normaal dumpte zijn lichaam bijproducten van het vuur met het uitademen, als hij rotzooi had gegeten of gedronken of niet genoeg zuurstof binnen kreeg zou deze lucht genoeg roet bevattten om zichtbaar te zijn. Met stoom was het altijd zo dat hij het niet kon beheersen. Zijn schijn-lichaam was er niet op gebouwd om stoom te reguleren samen met ademhaling. Het zocht gewoon dezelfde weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptywo aug 07, 2013 10:50 pm

"Mijzelf wegcijferen?" Ayden staarde een tijdje naar zen bord. "Doe ik ook niet..." dat laatste vloeide fluisterend over zijn lippen. De jongen blies af en toe en nam dan pas een hap. Soep koelde al gauw af dus nu ging het eten veel sneller. Ayden keek hoe er stoom verscheen uit de neusgaten van Ian. Het zag er apart uit. Hij leek wel op een draak... Ayden vond het fascinerend hoe het lichaam van Ian werkte. Het was zo anders, zo mysterieus. "Ian... Heb ik je al eens verteld dat je een mysterie bent? " En Ayden zou graag alles aan hem willen ontrafelen. Alleen lagen er wat probleempjes op de loer. De twee drakenvrouwen, het zwangere meisje... en hij zelf. Hij was niet zoals hun, een ander soort. Een speciaal soort. Voor kort moest Ayden aan zijn wolf Kiba denken. Hoe zou het met hem zijn? Hij had hem gisteren nog gezien maar zijn draak was graag op zichzelf. Wanneer de kom leeg was ruimde Ayden het op. Hij ging weer terug zitten en pakte nog een stokbroodje. "Ian jij bent echt een natuurtalent. Je mag vaker voor mij koken." zei Ayden met een lieve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyvr aug 09, 2013 10:28 am

Ian grinnikte. "Jij vind me een mysterie. Vraag wat je wilt, en ik beandwoord het zover ik dat kan. Elke vraag die je kan verzinnen." Hij kon niets verzinnen dat hij niet zou kunnen of willen beandwoorden. Al zou Ayden de inns en outs vragen over zijn liefdesleven, hij zou eerlijk zijn. Hij had een vermoeden dat het mysterie meer verwee naar de vreemdheid van zijn schijn-lichaam. Om eerlijk te zijn wist hij daar ook alleen de basics van. Er was nooit echt onderzoek gedaan nun anatomie. Een ziekenhuis gadden ze nooit nodigen hun doden cremeerden zichzelf in zekere zin. Alles wat hij wist was hem verteld door zijn moeder. "Dankje, koken vind ik gewoon leuk. Ik kan vrijelijk met vuur spelen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo aug 11, 2013 1:52 am

"Echt? Alle vragen?" Ayden keek naar zijn lege soepkom en pakte nog een stokbrood waar hij aan begon te knabbelen. Wat voor vragen kon hij allemaal stellen? Het waren er zoveel... De jongen begon nu lichtjes te blozen. "Ik heb een vraag wat steeds terug komt. Iets waar ik telkens aan moet denken..." Ayden begon een beetje nerveus te worden. "Hoe is het om seks met mij te hebben in jouw schijn-lichaam? En is seks hebben met je werkelijke gedaante veel lekkerder dan wat wij nu hebben? Kan ik jou wel genoeg bevredigen?" En tijdens deze vragen was zijn gezicht zo rood als een tomaat geworden. Hij schaamde zich diep. "Je hoeft ze ook niet te beantwoorden." fluisterde hij zachtjes. "Ik voel mij soms een belemmering voor jou omdat je niet kan zijn wie je werkelijk bent." Hij at gauw zijn stokbrood op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo aug 11, 2013 10:00 am

Ian moest even nadenken hoe hij dit goed moest uitleggen. Aydens lichaam had maar een vorm. Hoe legde je uit hoe het was om meerdere lichamen te hebben. "Het is een beetje afhankelijk wat je als mijn ware lichaam ziet, maar ik zal de verschillen uitproberen te leggen." Hij glimlachte in een poging om Ayden een beetje gerust te stellen. Hij had het zelf gezegd, hij zou elke vraag beantwoorden die Ayden zou willen stellen. "Mijn meest 'ware' lichaam is enkel het vuur. Als je onze manier van voortplanten bedoelt, het samensmelten van dat vuur, is niet vergelijkbaar met seks. Zelf heb ik het natuurlijk nog nooit gedaan, maar ik heb van horen zeggen dat het meer heel vrolijk is, een soort ultieme tegenstelling van eenzaamheid." Hij dacht even na, maar kon geen betere manier bedenken om het uit te leggen. "Of ik wel of niet mijn vlammen meer laat zien, het schijn-lichaam met of zonder hoorns en vuurhaar, maakt niet uit. De een is brandveiliger dan de ander, en hoorns kunnen per ongeluk je partner pijn doen. Het is in zekere zin denk ik lekkerder." Hij fronste, niet helemaal blij met de uitleg. "Het vuur is niet een lichaam. Tast bestaat niet naast warmte. Het is een andere sensatie. Ik BEN een element, ik BEN vuur." Hij hoopte dat het zo een beetje redelijk uitgelegd was. "Ayden je bent goed, geloof me. Je hebt niets om je zorgen over te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo aug 11, 2013 12:56 pm

Het was gecompliceerd. Ayden moest zijn hersens hier voor gebruiken waar de jongen soms wel eens twijfelde of hij ze wel had. Hij hoopte dat Ian gewoon het stukje onzekerheid bij hem kon wegnemen. Hij wilde zijn partner kunnen bevredigen op een fysiek en emotioneel gebied. "Klopt...Jij bent vuur." Herhaalde Ayden zachtjes. Een tegenstelling van eenzaamheid, apart. Ayden bleef Ian aandachtig aankijken. Af en toe maakte hij zijn lippen vochtig door met zijn tong er langs af te gaan. De jongen knikte af en toe en snapte de uitleg. Hij snapte de uitleg niet volledig maar hij was er wel iets wijzer mee geworden. "Oké... Ik denk dat ik het een beetje begrijp..." Hij keek naar zijn handen en hoorde de laatste opmerking van Ian. Zijn ogen werden een slag groter. Hij werd net nog niet vuurrood. "Bedankt" zei de jongen op een fluister toon. "En als je vuur bent kunt je dan wel iemand liefhebben? "
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo aug 11, 2013 1:17 pm

hoe ian het bedoelde: ze zijn een solitaire soort, zo van als je de enige van je eigen soort bent voel je je toch wel ergens eenzaam, ookal word je extreem terretoriaal als ze in de buurt zijn. Maar als ze samenkomen is het zo van wow ik ben niet alleen en dat betekend niet agressie en het is geweldig
--------
Ian moest een beetje giechelen toen hij Ayden zo knal rood zag, hij was zo verschrikkelijk schattig, en lekker voegde hij er als nagedachte, hij kon hem wel opeten. Hij likte zijn lippen. Als ze niet net al... Hij wilde niet over komen als een sex geobsedeerde gozer die het gesprek wilde ontwijken, en ze hadden een gesprek over feelings, om precies te zijn, Aydens ongemakkelijkheid, en dat was belangrijk. Bij Aydens vraag fronste hij een beetje. "Die vraag kan ik ook stellen. Maar als je een dier bent, want dat zijn mensen ookal vinden ze van niet af en toe, hoe kan je liefhebben? Ik heb een persoonlijkheid en gevoelens. Ik ben levend vuur, net als dat je levend water hebt, levende steen en levende lucht. De meeste mensen weten niet van hun bestaan af en de laatste twee catagorieën hebben geen menselijk gedaante of nemen die te weinig aan om uberhaupt bekend te worden, maar we bestaan. We hebben net als mensachtigen gevoelens en kunnen relaties hebben. Op flink wat vlakken zijn we anders, maar mentaal erg vergelijkbaar." Hij hoopte dat hij het goed uitlegde. "Heb je nog meer vragen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo aug 11, 2013 1:31 pm

Ja ik snap het Very Happy
Inge... Ik sta telkens versteld van je fantasie! Je weet alles zo goed te omschrijven, echt knap Smile
----
"Waarom ben je aan het giechelen?" Ayden keek hem verdacht aan. Nu was hij nieuwsgierig. En wat betekende die blik wat Ian hem nu schonk? "Je bent iets perverts aan het denken niet waar? Ik zie het aan je en waarop je je lippen likt." Ayden porde hem plagend in zijn zij. "Zeg niet dat je opgewonden raakt door de vragen die ik stel." Ayden stak plagend zijn tong naar hem uit. Hij zou zeker nog een ronde twee willen maar nu niet. Hij wilde meer over Ian weten, hem meer kunnen begrijpen. De jongen stond versteld hoe Ian het allemaal zo goed wist te verwoorden. Wat een intelligentie. Hij wist alles gemakkelijk uit te leggen zodat iedereen het begreep. "Ah zo..." Ayden glimlachte lief naar hem. Had hij nog meer vragen of begon hij alles langzamerhand te snappen? "Kun je mij vertellen op welke vlakken jij zo verschild van mij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo aug 11, 2013 1:48 pm

hihi, ik heb gewoon heel erg veel fantasie, alleen soms is het moeilijk om woorden te vinden, maar ik heb echt redelijk wat soorten bedacht, waaronden dus de Demora van Ian, en ik probeer ze in een word bestand allemaal in wikipedia stijl te omschrijven, haha de enige die af zijn zijn de chira, de vleermuis mensen die ook op dit forum staan in versimpelde vorm (twee en een halve word pagina) (bijgevoegd onder spoiler want wow lang)
Chira:

De maanlingen ben ik mee bezig, maar die zijn gecompliceerd dus dat is nog een work in progress want drie kwart mist nog maar
Maanlingen:
-----------
Ayden had hem meteen door. Dat kwam misschien omdat hij naar hem had zitten kijken als het lekkere hapje dat hij was, maar dat had misschien sneakier gekund. Hij moest ook lachen toen Ayden hem porde. "Kan ik er wat aan doen dat je veel te aantrekkelijk bent." Aantrekkelijk werd expres met nadruk gezegd, om aan te geven dat dit nu in dit geval ook sexy, schattig, leuk, lief, opwindend en gekmakend betekende. Bij de vraag moest Ian weer even nadenken. "Ik heb meerdere vormen qua lichaam. Mensen zijn ook by default meestal hetero, met een uitzondering van iets minder dan 10% terwijl bij mijn soort een sexuele voorkeur meer een fetish is dan iets dat met voortplanting te maken heeft. Je zou kunnen zeggen dat iedereen biseksueel of panseksueel is. Ik kan door vuur lopen maar los op in de regen, als ik doodga blijft er geen lichaam over, met geluk wat as." Hij dacht na wat waren nog meer verschillen. "Mijn soort vertoont gedrag dat meer lijkt op dat van de grote katten, we leven alleen met grote territoria en zoeken elkaar alleen op voor voortplanting, mensen zijn afstammelingen van de apen, via volksverhalen weet mijn soort meer over het ontstaan van de mensen dan mensen zelf, we zijn meer gericht op muziek, omdat liederen en verhalen de enige manier zijn waardoor we onze geschiedenis nog hebben, we kunnen niet dronken worden en drugs hebben geen effect, verwondingen zijn erg inefficient net als geneeskunde en we hebben allemaal een gestoorde range aan toonhoogtes qua stem doordat we door de lucht te verwarmen, of door ons lichaam te controleren om dit niet te doen, hogere of lagere toonhoogtes krijgen, daarnaast ademen we meer Co2 en minder zuurstog weer uit. Dat was alles wat ik zo snel kon bedenken." Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyzo aug 11, 2013 10:17 pm

Mijn complimenten Inge.
De maanlingen vind ik heel interessant om te lezen. Ik zou het zelfs eens willen rpgen Very Happy echt zo goed omschreven, zo gedetailleerd. Maar je maakt dit soort dingen dus, schrijft het maar waar gebruik je het dan voor? Al die tijd en moeite wat je erin steekt.
---

Dat zinnetje alleen al zorgde ervoor dat de vlinders in zijn buik begonnen te fladderen. Hoe hij het woord aantrekkelijk had uitgesproken zorgde voor een schittering in de ogen van de jongen. Zijn verlegenheid zorgde ervoor dat Ayden nu even niet Ian keek. Anders zou hij nog meer gaan blozen. Dat was iets wat de jongen wilde voorkomen. Er begon een lampje bij hem te branden. Hij mocht Ian wel plagen toch? De jongen stond op en ging nu op Ian zitten. Ieder van zijn been aan een kant. Hun borstkasten tegen elkaar aangedrukt en zijn armen om de nek van de jongen gerust. Hij zat best op een uitdagende manier en keek Ian met onschuldige oogjes aan.
Complex. Dat was het woord waar Ayden op kwam toen Ian verder ging met het uitleggen van zijn 'soort'. Water was iets gevaarlijks want dat kon ervoor zorgen dat Ian oploste. Zijn menselijke gedaante is in feite een omhulsel. Een heerlijke omhulsel daar niet van. "Tot zo ver begrijp ik het." Leken hun meer op katten? Dat verbaasde de jongen wel. Het was wel logisch zoals Ian dat uitlegde. Stamde hijzelf ook van apen af? Ja vast wel. Zoals de revolutie theorieën zijn beschreven maakte dat vrij logisch. "Fascinerend Ian, echt fascinerend. Ook de manier jullie communiceren via muziek. Dat het zo belangrijk deel is van jullie. Jullie lijken zelf de muziek te zijn. Dit is wel voldoende informatie. Hier kan ik nog lang genoeg over nadenken, piekeren en zoet mee houden. Dat mijn vriendje zo speciaal is. En dat ik de eer heb om nu hier zo met je te zijn. Maar mag dit wel wat wij doen? Ik ben in feite gewoon een mens en jij bent... jij" Ayden legde zijn hand op de jongen zijn wang. "Is dit niet een soort van verboden? Met mij kun je je ook niet voortplanten. En hoe oud kunnen jullie eigenlijk worden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyma aug 12, 2013 3:24 am

hihi, veel zijn bedacht voor verhalen die zich alleen in mn hoofd afspelen (omdat er niet genoeg plot is om ze op te kunnen schrijven) maar met de maanlingen wil ik een heel gecompliceerd verhaal gaan schrijven, het wordt homestuck fanfiction, maar ik denk dat het ook erg goed leesbaar gaat zijn voor andere mensen, dus als ik iets heb post ik het naast op AO3 ook op robinsons
--------------
Een verlegen blozende Ayden was iets dat Ian wel vaker zou willen zien. Hij maakte een mentale memo dat hij hem vaker complimentjes moest geven, obviously moest gaan flirten en hem bedroom-eyes moest geven. Hij gedroeg zich te schattig. Toen Ayden bovenop hem klom was het alleen maar meer aanmoediging om de jongen meer aan te proberen te moedigen. Ayden leek er geen probleem mee te hebben dat Ian zich meestal dominant en hebberig gedroeg, maar hij vond het zelf wel sexy als Ayden de leiding nam. Hij zou er absoluut geen probleem mee hebben als die af en toe ook eens dominant was. Hij hoefde zelf niet erg veel te doen om dat duidelijk te maken. Ayden zat op zijn schoot, hij ging er vanuit dat die het wel door zou hebben dat Ian het niet erg vond. Hij legde zijn handen achter Ayden, op diens kont. Hij glimlachte, speciaal dat was hij volgens Ayden. Zelf vond hij dat wel meevallen, maar hij accepteerde het compliment graag. "Relaties met leden van andere volken zijn geen enkel probleem. Voortplanting is niet zo belangrijk. Misschien dat ik later een keer de drang krijg om een van mijn soortgenoten ergens te ontmoeten om ervoor te zorgen dat we met iets meer te zijn, maar dat heb ik nu nog niet, dus dat probleem kunnen we dan wel tackelen." Hij streek Aydens haar achter diens oor. "Ik weet dat een van mijn vaders getrouwd is met een geit-centaur, geen faun maar een centaur. Als mijn woord niet genoeg garantie is dan is dat dat hopelijk." Die laatste vraag deed hem lachen. "We kunnen alles tussen de 15 en oneindig worden. Het hangt er vanaf hoe goed we met ons vuur omgaan en of we het ooit zat worden. Het is zo dat ik brandstof verbrand die ik heb gegeten of gedronken, is dat op dan begin je levensenergie te verbranden. Dat zou ervoor zorgen dat mijn menselijke lichaam er ouder uit gaat zien. Als die op is dan ga ik dood. Een van mijn moeders heeft dat lot gekozen, ze was het zat en verbrandde zichzelf in een spectaculaire vuurwerkshow."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyma aug 12, 2013 3:59 am

Ik heb ook altijd verhalen in mijn hoofd haha! Dan speelt het af in mijn eigen gedachten. Vaak serie gerelateerd. Maar ik ben te lui om het op te schrijven en daarbij is mijn Nederlands echt niet goed. Ik kan niet wachten op een stukje ervan te lezen. I will become your number one fan!

P.S. Zullen we hun interrupted with the family?
---
Ayden streek met zijn lippen langs de lippen van de man. Zijn vingertoppen streken door de blauwe lokken van de man. Hij vond het fijn om intiem te zijn met Ian. Om hem een beetje te plagen en in verleiding te brengen. Hij grinnikte zachtjes wanneer hij de handen van Ian op zijn kont voelde. "Heb ik je daar toestemming voor gegeven meneertje?" Ayden keek hem serieus aan. "Als die dag komt en we zouden 'ooit' nog samen zijn mag dat wel hoor. Als dat ervoor zorgt dat jullie soort blijft bestaan." Hij streelde zachtjes de wang van de man en drukte een lief kusje tegen diens lippen. "Een geit-centaur? Apart... Ik weet wat een centaur is... Maar een geit-centaur? Hoe heeft hij haar leren kennen?" Dit vond de jongen wel interessant. Hij wilde meer te weten komen over Ian zijn familie. Ayden luisterde over de leeftijd. Oneindig? Bedoelde hij onsterfelijkheid? "Wel een mooie manier om te sterven. Mensen zouden haar wel op een speciale manier herinneren. Echter zal ik niet onsterfelijk willen zijn. Iedereen om je heen sterft en alleen jij blijft achter. Maar jullie kunnen dus wel doodgaan." Ayden knikte zachtjes. "Dus je menselijke lichaam kan uit gaan zien als een opatje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Emptyma aug 12, 2013 6:27 am

Je Nederlands kan er goed mee door hoor! en ik zal ze er nu wel doorheen gooien. Ik denk dat het een gezelschap van 7 zal zijn, voorbeelden van hoe de hoorns eruit zien zet ik onder de post
-------
Toen Ayden hem commentaar gaf om de locatie van zijn handen, kneep hij expres, maar zacht, in Aydens kont. "Ik weet niet, ik dacht dat dit mijn terretorium was." Zei hij op een toontje dat erg duidelijk maakte dat dat dubbelzinnig bedoelt was. Hij vond dat hij best mocht proberen wat brutaler te zijn, dus stak hij zijn handen in Aydens achterzakken. Hij glimlachtte vriendelijk naar Ayden. "Dankje." Zei hij zacht. Hij hield heel veel van Ayden en wilde hem niet kwijt over iets dat voor hem zo erg onbelangrijk was in zekere zin. Hij kustte Ayden onschuldig terug. "Hij was haar kudde tegengekomen in de bergen. Hij kreeg haar aandacht in eerste instantie omdat hij hoorns heeft die vergelijkbaar zijn met de hunne. Ze werden verliefd. Hoe het verder met ze gaat weet ik eigenlijk niet." Dat laatste deed Ian knikken. "We zijn in zekere zin 'onsterfelijk', maar dat is tot nu toe niemand gelukt. Het schijnt dat vroeger we in principe niet doodgingen omdat we in vulkanen leefden. Pas toen men vulkanen begon te verlaten begonnen mensen hun levenskracht op te branden." Hij glimlachtte en gaf Ayden een kusje.
Hij deed zijn mond open om wat te zeggen, maar hij werd onderbroken door geschreeuw. "IAN JOSEPH ZACHARIA KLAAS NUR KOM ONMIDDELIJK JE MOEDER BEGROETEN!" De verassing was duidelijk zichtbaar aan Ian, die met een blanco expressie druk met zijn ogen knipperend vooruit keek voor hij reageerde. "SALIA GERALDINA ELIZABETH NUR GEEN DINGEN AAN MIJN NAAM TOEVOEGEN DIE ER NIET BIJHOREN!" schreeuwde hij terug, maar met een grote grijns. Hij zette Ayden op een zo beleefd mogelijke manier terug op zijn voeten en pakte zijn hand om hem mee te slepen. De deur van het appartement uit, de trap af en door de achteruitgang van de bar, ook wel de ingang van het appartement, naar buiten. Daar stond een gezelschap van wezens die hij al lang of nog nooit had gezien. Ze kregen flink wat aandacht van voorbijgangers die bezig waren met stappen en zich afvroegen of het zien van demonische mensen een teken was dat ze te veel gedronken hadden, of dat het een volk was dat niet vaak in de omgeving kwam. Voorop stond een grijnzende vrouw die naar Ian toe rende en hem knuffelde. Ze had ramshoorns, net als haar zoon. Haar vlammen waren ook blauw en waren gevlochten in indrukwekkende cornrows. Ze had meer piercings dan Ian vooral om de rand van haar oor en in haar wenkbrauwen.
Nadat ze haar zoon had geknuffeld keerde ze zich naar Ayden. "Ik ben Salia, Ians opvoeder en ouder, aangenaam." Zei ze met een grijns niet veel anders dan die van Ian. Ze keek om naar de andere mensen, aangezien Ian ook nog voorgesteld moest worden. "Dit is Aradia, mijn partner." Een vrouw met korte vlammetje in de kleur van een kaarsenvlam op haar hoofd en indrukwekkende koeienhoorns zwaaide naar hen. "Daarnaast hebben we Ians ene vader, Garan, en zijn vrouw Ni'qua die hun zoontje Arai in haar armen heeft." Garan had zoals Ian al eerder tegen Ayden had gezegd grote hoorns die bij een berggeit pasten. Zijn vlammen waren onder invloed van de rotzooi die hij at een lichte paars en erg lang. Als het haar was kwam het met gemak tot zijn kont. Om de geitenlook af te maken had hij ook nog eens een sik. Zijn vrouw was een geiten-centaur. Ze had een huid die haar bruine vacht matchete. In haar armen lag een kleine centaur te slapen. Ze droeg hem met de onderkant van zijn geitenlichaam tegen haar onderarm, en haar andere die zijn mensendeel ondersteude. Hij was een jaar of 3. "De laatste ouder is Hiram, met zijn zoon Tory." Hiram had gazelle hoorns en zijn vlammen vormden een hanenkam in het midden. Zijn zoon had niet twee maar vier hoorns, twee recht omhoog en twee die naar beneden krulden, zijn vlammen hadden wat weg van manen. Ian reageerde heel vriendelijk op de andere introducties, behalve op die van Tory. Alle anderen waren famillie, maar de laatste was enkel en alleen een indringer in zijn territorium. Hij kon het niet helpen dat hij een beetje gromde, en dat hij zijn hoorns en vlammende haar trots liet zien. Hij keerde zich tot zijn moeder. "Ik zou graag weten waarom jullie allemaal hier zijn en niet daar waar jullie wonen en wat jullie territorium is, maar kon alsjeblieft binnen." Hij opende de deur. "Nu zijn we allemaal zo erg iets om naar te staren."
----
En dan nu het hoorn feest

hoornfeest whoooo:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stad Qwatar - Delicia
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic - Delicia
» Delicia - De hoge grassprieten,
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: