Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De stad Qwatar - Delicia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi sep 25, 2012 6:18 am

Deze anime is zoooooo raar... een comment: "so the stalker gets kidnapped by a rapist lesbian psycho, interesting." die psycho heet ook nog eens Yuri....maar okee. HGEt is vreemd en er zijn penguins overal en insest en WTF maar ik wil weten hoe t afloopt en wat de deal is met de creepy gozer met het roze haar en die twee konijnen van em.
--------
Ian keek in de winkel rond. Wat zou hij proberen voor Ayden. Hij liep eerst naar het gothic-emo-alternatief achtige deel. Een beejte zijn stijl. Hij neusde er even rond en wist een paar rode kniehoge allstars te vinden. Daarbij zwarte skinny en een zwart shirt met witte opdruk van ene ramshoofd, daarbij een rood-zwart geblokte sjaal en rode bretels. Hij was nieuwschierig. Als alternatief pakte hij er een rood wit gestreepte te grote trui met lichte spijkerbroek. Hij liep terug naar de pashokjes en overhandigde Ayden zijn netjes opgevouwen stapeltje. "Alsjeblieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi sep 25, 2012 7:13 am

Ik snap waarom je het zo weird vind en hoe toepassel dat mesYuri hebben genoemd :p maar je kijkt het alleen om die jongen met konijnen? Heeft hij een grote rol in de serie of heeft die maar een kleine bijrol. En incest? Nee ik hou niet zo van incest, daar kan ik echt niet naar kijken haha :p maar aan de ene kant is zo'n weirde serie interessant, het prikkelt je en maakt je enorm nieuwsgierig :p
_____
Ayden keek naar de kleding dat hem werd overhandigd. Nu gaf hij zijn twee uitgekozen outfits voor Ian. "Het is een hele andere stijl dan jij gewend bent" hij keek de jongen glimlachend aan met nieuwsgierige pretoogjes. Nu liep hij naar de paskamer en keek naar de outfits die Ian voor hem had uitgekozen. Een outfit was totaal Ian's stijl. Zou het Ayden staan? Hij bekeek zichzelf in de spiegel nadat hij zich in de eerste outfit had omgekleed. Hij had zijn haren in een staart gedaan waardoor Ayden er vrij stoer uitzag. Ouder dan hij werkelijk was en had een 'duistere' aantrekkingskracht. Hij zou zeker in de smaak vallen bij gotic meisjes en alternatieve boys. Hij nam diep adem voordat hij het pashokje uitkwam. "Ik ben klaar" hij ging tegen het pashokje aanstaan met zijn armen over elkaar. Een nonchalante echter stoere houding aangenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptywo sep 26, 2012 9:08 am

niet aleen om de jongen met de konijnen, ook om de ene broer en zijn vriendin die ok ene parttime stalker is. EHt gaat over twee jongens die iets moeten zoeken voor een of andere geest om het leven van hun zus te verlengen omdat ze eigenlijk dood hoort te zijn. Alleen heeft de ene zijn zus gekust toen ze bezeten werd door de geest? ik vind het nogal wierd maar het is niet belangrijk in de anime of zo dus ik negeer t maar.
----
Ian pakte zijn outfits met een grijns aan. "We zullen eens zien of het me staat, niet?" Hij kleedde zich snel om en zijn ogen gingen naar de spiegel. Nu hij binnen was was zijn haar een gele vlam en zijn ogen geel met een rood randje. Het stond minder raan dan wanneer het blauw zou zijn. Toch veranderde hij zijn kapsel van het gebruikelijke emo kapsel naar een korte kop met een soort van hip baardje. Het stond hem heel anders dan wat hij anders droeg. Als laatste gedachte haalde hij zijn piercings nog uit zijn lip en borg ze veilig op in zijn tas. Wat hij in de spiegel zag leek niet op hem. Hij grinnikte en liep het hokje uit. "Oh wow, jij ziet er echt anders uit zo..." zei hij met een glimlach. "I like it."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydo sep 27, 2012 12:24 am

Parttime stalker? Hoe kun je nu een parttime stalker zijn? ;P En hij heeft zijn zus gekust? Laat me raden, hij heeft nu gevoelens voor haar gekregen? Maar inderdaad weird. Alleen zou het nu wel afkijken want je bent nu eenmaal begonnen
____
“Eerlijk gezegd? Ik denk dat alles jou zal staan hoor” Eenmaal toen Ian het pashokje uit kwam zag hij een hele andere man staan. Ayden’s ogen werden een slag groter waardoor zijn ogen veel lichter leken als normaal. Ian had een korte kop met een soort van hip baardje. De jongen had zelfs zijn lippiercings uit gedaan. De stijl wat hij droeg leek wel op zijn lijf geschreven, hij zag er veel ouder uit. “Je ziet er…heel volwassen uit. Heel… sexy” Hij vond dit echt bij Ian passen maar hij miste al meteen zijn oude stijl. Nu zag hij er klassieker uit, netter en minder badboy. Ayden liep naar hem toe en trok Ian naar zich toe. “You like it?” Hij liet zijn handen over de blouse glijden van de jongen terwijl hij een klein kusje aan Ian gaf. “Volgende stijl” Hij duwde Ian plagend weg en ging terug naar zijn pashokje. Nu trok hij zijn tweede outfit aan, de lange trui en deed zijn haren los. Nu zag hij eruit als een schattig schoolmeisje, heel onschuldig en je kreeg de neiging om hem dood te knuffelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyvr sep 28, 2012 12:45 pm

Ze was en volledig stalker en een enge ook, maar ze is nu soort van grotendeels bekeerd?
En volgensmij heeft hij gene gevoelens voor zijn zus, maar ik weet het niet zekeer en ik vind het wierd.
----
Ian grijnsde toen hij Aydens reactie zag. Mooi. Als die zo reageerde bestond er geen twijfel over dat er enige intresse was in hem. Ian liet zich mak naar Ayden toe trekken. Hij vond alles wat de andere jongen deed wel best. "Oh I like it alright." zei hij zacht, zijn stem klonk laag. Hij kustte Ayden tevreden terug. Een ietwat sneue uitdrukking kon hij niet weglaten toen hij werd weggeduwd. Noooo hij had gehoopt meer te krijgen. Hij liep zijn pashokje weer in en begon zich weer om te kleden. Nu liet hij het baardje weg, de piercings gingen weer uit. Zijn haar was nu best lang, de uiterste puntten raakten nog net zijn schouders, maar viel niet voor zijn gezicht. Het was een beejte golvend, haast krullend, wat wel pastte bij de vurige kleur. Hij deed de stropdas nog even goed en liep toen het hokje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyvr sep 28, 2012 4:30 pm

Daarom zou ik het al niet kijken terwijl die oudste broer vrij goed uitziet. Jammer dat die verliefd is op zijn zusje...
______
Ayden keek nog een keer in de spiegel voordàt hij het pashokje kwam uitgelopen. Het baardje was nu weg weg, de piercings gingen weer uit. Ian's haar was nu best lang, de uiterste puntten raakten nog net zijn schouders, maar viel niet voor zijn gezicht. Het was een beejte golvend, haast krullend, wat wel pastte bij de vurige kleur. Ayden vond dit nog beter en staarde Ian bijna met open mond aan. Hij leek het net op tijd door te hebben waardoor hij dat kon voorkomen. "Dit staat je nog beter." Ayden pakte zachtjes de hand van Ian en trok hem zijn pashokje in. Zijn meisjesachtige uiterlijk maakte hem net zo schattig als een wollig konijntje of een kitten. Ayden liet zijn vingers door de lokken van Ian glijden. "Hmm dit bevalt mij ontzettend goed"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyza sep 29, 2012 1:05 pm

nouja, ik weet niet of hij verliefd is ja\nee en ik wil het eigenlijk ook niet weten,
---
Ian keek met een lichte grijns naar Ayden. Net was hij zo bad-boy, zo stoer, nu was hij lief en schattig en erg vrouwelijk. Niet dat hij dat erg vond. Het was een groot verschil, en hij had met beiden geen probleem. De blik die Ayden hem gaf toverde een zelfverzekerde grijns op zijn gezicht. Hij wist dat hij er goed uit zag, dit bevestigde het alleen maar. Hij liet zich meer dan gewillig meesleuren het hokje in. Zijn hand ging door Aydens zachte lange haar. "Ik heb hier ook absoluut gene probleem mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyza sep 29, 2012 5:00 pm

Ayden keek hem met een kleine glimlach aan. Hij vond het altijd zo lekker als personen aan zijn haren friemelde. De aanraking van Ian zorgde voor meer gevoeligheid. "Geen problemen met hoe ik nu uitzie? Hoe vind je mij leuker? Als een jongen of toch wat vrouwelijker?" Hij deed zijn armen om de jongen zijn nek rusten. "Het is tenslotte een stijl die je gekozen hebt." Hij streelde met zijn vingertoppen langs de kaaklijn van de jongen. Zijn ogen in die van Ian gevestigd. Ze waren zo mooi dat het haast een hypnotiserende werking op hem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyma okt 08, 2012 9:34 am

Zo sorry dat het al eeuwen duurt, ik vind het de laatste tijd heel moeilijk wat op papier te krijgen, nouja op het scherm. Als je dit nog ziet, sorry dat het zo lang duurde, ik heb nog een evt. twee ideen maar okee. Zo niet, het was leuk geweesd Smile
--------
Ian haalde zijn schouders op. "Ik vind het allemaal geweldig." Fluisterde hij in Aydens oor. Daarna drukte hij zijn lippen zachtjes op Aydens oorlelletje. Zijn wang volgde. Hij liet een spoor van kusjes achter dat uiteindelijk bij Aydens mond aankwam. "Je bent geweldig wat je ook draagt." zei hij tegen Aydens lippen aan. Zijn handen zochten Aydens middel op en hielden de jongen vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi okt 09, 2012 6:05 am

Ik kijk regelmatig erop alleen ik log mij niet altijd in. Komt het door mij dat het je niet lukt om te rpgen? En wat voor ideeën heb je? ^^ Nu ben ik er wel benieuwd naar
_____
De jongen sloot voor kort zijn ogen wanneer hij de lippen van Ayden tegen zijn oorlel voelde gedrukt. Dat voelde prettig aan. Een rilling ging over zijn ruggengraat bij de simpele woorden wat Ian tegen hem sprak."Hmm jij bent zelf ook heel knap en sexy welk vorm je aanneemt of kleding je ook draagt" Hij kuste Ian zachtjes terwijl hij daar voor op zijn tenen moest gaan staan. Hij wilde dat er nauwelijks nog ruimte tussen de twee zat dus probeerde hij zo dicht mogelijk tegen Ian aan te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi okt 09, 2012 6:50 am

nee het is absoluut niet jouw schuld! ik heb de laatste tijd een beetje een shitty gevoel dus ik vind het moeilijk energie etc. te vidnen om dingen te doen die ik leuk vind. Dus dan vergeet ik dingen. Sorry sorry sorry!
Maar over het plannetje, ik heb er twee
1) een oude vriendin van Ian komt opdagen, en ze is zwanger. Niet aleen dat, ze is een water-elementair, net als dat Ian een vuur-elementair is, en doodsbang dat er vanalles mis zal zijn met het kind omdat hun volkeren botsen en zo. Ze heet Coventina "Water goddess", en nouja er zijn een hoop problemen en zo
2) Ians famillie plus een stiefbroertje van em komt opdagen en hij en dat stiefbroertje (demora) kunen dan... nouja je snapt het hoop ik.
------
Ian kustte Ayden met een glimlach terug. Hij trok de jongen nog wat dichter naar zich toe. "Ayden, je weet dat elk moment iemand kan langslopen." Mompelde hij tegen Aydens lippen. Hij duwde de andere jongen tegen de wand van het kleedhokje aan. Zijn handen gingen wat omlaag anar Aydens heupen. "Not that I mind offcourse."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi okt 09, 2012 7:25 am

Ik vind ze beide leuk maar vind twee nog wat leuker omdat er dan meer drama tussen de twee jongens is want Ayden kan niet veel betekenen in het eerste idee of je wilt liever de eerste doen en weet Ayden daarin te plaatsen?

En je hoeft geen sorry te zeggen ! ^^
_____
De jongen voelde hoe zijn temperatuur al begon te stijgen. Lag het aan hem of werd het opeens zo warm hier in het pashokje? Als hij naar Ian keek werd hij gewoon lichtjes duizelig door zijn schoonheid. Ja hij voelde zich zeker tot Ian aangetrokken en wilde de jongen helemaal voor zichzelf hebben. Onmogelijk maar Ayden wilde het toch proberen. Misschien kon hij Ian wel voor zich winnen en ervoor zorgen dat hij verliefd op Ayden werd. "Dat weet ik" fluisterde hij zachtjes terug, zijn warme adem die naar soort van zoetige snoep rook streelde de lippen van Ian. Hij voelde hoe Ian's handen omlaag vinden. "You sure don't... Maar als je wilt stoppen dan kunnen we het beter nu doen voordat we beide in de verleiding worden gebracht" Zijn paarskleurige ogen ontmoette dat van Ian en hij voelde hoe hij moeite kreeg om te blijven staan. Hij wilde Ian en niet alleen voor de seks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi okt 09, 2012 9:11 am

hmm bij de eerste heb je dat ze jaloers is op ayden, omdat hij Ians hart heeft gewonnen, plus ze maakt aanspraak op Ian omdat hij de vader voor haar kind is en aat slechte redenen geven waarom Ian Ayden zou moeten verlaten voor HAAR want zij is bijvoorbeeld een VROUW en ze kan een kind krijge, en ze krijgt ene kind van ian, en ze is ok ene elementair dus ze snapt elementair dingen en waarom zou hij voor ayden kiezen want ayden is ene jongen die eruitziet als een meisje wat wil Ian nu, tenminste dat zijn haar argumenten. maar als jij liever twee wil doen is dat ook goed Wink misschien komt ze eerder en dan komt de andere klub en dan is het heel verwarrend omdat ayden niet meer weet wie of wat nogmeer achter ian aanzit
--------
HEt was niet Aydens verbeelding geweesd dat de temperatuur omhoog ging. Het was een klein bijeffect van Ians intresse in Ayden. Ayden maakte gevoelens in hem los waarvan hij dacht dat hij ze niet had. Hij voelde een verlangen om bij Ayden te zijn. Hij had al eerder langere relaties geprobeerd, het had nooit gewerkt, maar hij wilde het nog ene keer proberen met Ayden. "Hoe spannend het ook is, het is misschien wel ne goed idee om te stoppen." Ian bleef Ayden aankijken. Het klonk nogal lame maar Ayden zette hem in vuur en vlam. Hij hield nu Ayden's gewicht omhoog, met behulp van de wand van het hokje. Hij pakte Aydens handen en duwde ze boven diens hoofd tegen de wand met zijn ene hand, de andere streek over Aydens heup. Hij bracht zijn gezicht dichter bij dat van Ayden, zijn ogen gesloten. "Weigenlijk zouten we moeten stoppen ja." fluisterde hij voor hij zijn lippen op die van Ayden drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi okt 09, 2012 10:00 am

Oooh zo! Nu snap ik het hele verhaal. Dus Ian is de vader van het kind. Ja die drama vind ik ook heel leuk haha :3 nu snap ik het. En ja we kunnen beide doen. Kijken of hun relatie standhoudt en kijken of Ayden niet gaat wegrennen of zich gekwetst voelt enzo. En dan kunnen we ook door de stress met die vrouw dat Ian zich eenzaam voelt en daardoor een uitlaatklep heeft met zijn stiefbroertje omdat het met Ayden ook niet gaat zoals hij het wilt.
_______
Aan de ene kant voelde Ayden zich teleurgesteld maar aan de andere kant had Ian ook wel een punt. Ze zouden hier toch niet intiem kunnen zijn? Ook al verlangde Ayden daar het meeste naar. Ian hield nu zijn gewicht omhoog, met behulp van de wand van het hokje. Ian pakte de jongen zijn handen en duwde ze boven zijn hoofd tegen de wand met zijn ene hand, de andere streek over zijnheup. Zijn wangen begonnen een rode tint te krijgen terwijl je nu de lust in zijn ogen kon aflezen. Dit betekende dat ze zeker niet gingen stoppen. "Hmm je hoort mij niet klagen" en kuste Ian op een sensuele manier terug. Hij opende zijn mond zodat hij Ian's tong met de zijne kon strelen. Ayden kuste hem eerst wat sensueel en vervolgens naar wat ruwe en meer opwinding erin. Hij voelde dat het beneden al begon te tintelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydo okt 11, 2012 10:19 am

Ian zag, door zijn gesloten ogen Aydens reactie niet. Dat betekende niet dat hij niet meekreeg dat Ayden warmer werd. Zelf kon hij zich amper bedwingen. hij kustte de jongen vol passie, honger en opwinding. He wanted to take him then and there. Ze werden onderbroken door een klopje op de deur en een nerveus kuchje. "Ik moet doorgeven dat dit tegen het regelement van onzewinkel ingaat, en miet jullie vragen ermee op te houden en uw bexoek af te ronden." Piepte een meisje aan de andere kant van het dunne deurtje nerveus en ietwat beschaamd. Met een teleurgestelde zucht liet Ian Ayden los. Hij fixte zijn kleding.een beetje nerveus. Hij kuchtte. "ehm, dankje?" Probeerde hij. Wat zwg je in zon situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydo okt 11, 2012 10:07 pm

Ayden probeerde zo stil mogelijk te doen terwijl hij Ian vurig terug kuste. Zijn hart leek wel in zijn keel te kloppen, zoveel opwinding ging door zijn lichaam. De spanning om ieder moment betrapt te worden, de spanning dat ze niet alleen waren. Wanneer er geklopt werd op het deurtje vertrok Ayden's gezicht. Wat? Hij werd meteen weer in de realiteit teruggebracht. De jongen keek met een brede glimlach naar Ian. "Ik regel dit wel" fluisterde hij tegen Ian. Hij opende het pashokje nadat hij zijn haren en kleding weer goed had gedaan. "Pardon mevrouw? Ik weet niet wat u suggereert maar is het niet een beetje vreemd dat twee jongens dat in een pashokje zouden doen?" Ayden schudde zijn hoofd. "Ik liet hem alleen zien dat er een gat in de trui zat en stond op het punt mij om te kleden" Het meisje wist even niet te reageren. "Ian, kom me hokje uit ik ga me omkleden en ik koop hier niks. Ik hou niet van valse beschuldigingen" Hij sloot het hokje weer en begon zich om te kleden. Goed ook dat ze waren verstoord anders hadden ze daar echt... Ayden werd zo rood als een tomaat wanneer hij daar aan dacht. Eenmaal omgekleed deed hij alle kleding terughangen waar het hoorde. Hij ging alvast naar buiten om zijn hoofd af te koelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 10:44 am

Ian grinnikte toen hij Ayden zo hoorde. Dat was een goed staaltkje liegen, al had ze waarschijnlijk ana hun voeten en de geluiden kunnen merken dat het verhaal misschien niet klopte, hij speelde gewoon mee. Hij ging zich verkleden en wachtte grijnzend op Ayden. Toen die aankwam liepen ze samen weg. "Oeps?" zei hij grijnzend tegen Ayden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 9:24 pm

Ayden probeerde nonchalant over te komen."Hoezo busted?" Hij stond even stil, keek om zich heen en drukte met een glimlach voor kort op de lippen van Ian. "Ik heb echt zin gekregen maar het is beter als ik dat in bedwang hou. Trouwens" dit was niet echt iets voor Ayden om te vragen. Hij voelde zich verlegen, lichtjes rood worden. "Hoe zit het nu precies tussen ons? Zijn we gewoon friends with benefits of zijn we aan het daten?" Tja daten kon je het niet bepaald noemen nu ze seks hadden gehad en bijna in de winkel nog een keer. "Ik wil gewoon weten of we met onze gedachten op 1 golflengte zitten" Onzin, hij wilde weten of Ian hem wel zag zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 2:10 pm

Ian grijnsde naar Ayden. De opmerking gold ook voor hem, maa rhet leek hem beter elkaar niet midden ops traat of in ene winkel te bespringen. De vraag die volgde deed hem bevriezen. Hij had geweten dat dit eraan zat te komen. Het gebeurde altijd. Hij had problemen met relaties. Het werkte niet. Het was voor hem moeilijk om bij een persoon te blijven. Hij moest aan zichzelf toegeven dat hij gevoelens had voor Ayden, hoe sterk die gevoelens waren, wist hij aleen niet. Hij sloot zijn ogen even. "Ayden, ik zou graag een relatie met he hebben, maar," een maar was altijd een slecht teken, "alleen als je zeker weet dat je t wil proberen met mij. Ik ben erg, erg slecht met vaste relaties. Ze houden het bij mij vaak niet lang uit." Hij zuchtte en keek Ayden aan. "Ik zie een kans, dus het licht ana jou, wil je dit proberen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 12:16 pm

Ayden keek naar zijn schoenen alsof ze heel interessant leken. In feite durfde hij Ian nu niet aan te kijken. Soms kon de jongen echt hard zijn alleen bleek het bij Ian niet het geval te zijn. Hij merkte hoe Ian zelf bevroor bij de vraag die Ayden aan hem had gesteld. Nu kwam het. Alleen de seks. Ayden wilde daar ook wel genoegen mee nemen want qua lichamen leken ze wel voor elkaar gemaakt. Ook al was seks voor Ian minder lekker als op die manier van zijn volk. Bij de volgende woorden voelde Ayden zich duidelijk teleurgesteld. Relatie, Ian begon meteen over een relatie en hoe slecht hij daar in was. Wat verwachtte Ian hier nu op? Toch bleek de jongen wel degelijk interesse in hem te hebben. De kans was klein maar ze konden het in iedergeval proberen...toch? Ayden keek Ian met een kleine glimlach aan. "We hoeven niet meteen in een relatie te bespringen, we kunnen er misschien naartoe werken. Je hebt namelijk een keer gezegd dat een relatie met iemand van een ander volk vrij lastig is. Ik wil je niet veranderen of claimen. We kunnen ook kijken hoe dit allemaal gaat lopen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyma okt 15, 2012 2:35 pm

Ian zag dat Ayden helemaal onzeker werd. Het was ook ene moeilijk onderwerp. Hij had al doorgekregen dat ze allebei niet echt de types waren om zich te binden, en dit was voor hem ingewikkeld. Toend e kleine glimlach op Aydens gezicht verscheen, kopieerde Ian dat. Die glimalch betekende veel. Get was opbeurend. "Ik wil het best proberen. Relaties zijn voor ons ongewoon, maar niet onmogelijk. Het zal even wennen zijn, maar ik wil niet zeggen dat ik het nog nooit eerder heb geprobeerd. Ik hoop alleen dat het met jou wel werkt." Hij glimlachtte en pakte Aydens hand beet. Jeetje, hij zou er nooit aan wennen hoe koued iedereens handen waren in vergelijking met de zijnen, vooral met dit weer was het verschil groot. "Zullen we terug gaan? het is bijna etenstijd, en daarna moeten we ergens spelen." Zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptyma okt 15, 2012 10:18 pm

Dit was een van de moeilijkste dingen wat hij ooit tegen iemand had gezegd. Hij moest denken aan Zeru en hoe dat was misgelopen. Hij wilde niet een tweede fout maken maar hij wilde Ian voor zichzelf. Dan moest hij uiteindelijk maar op de blaren gaan zitten. Ian leek er zelf ook wel moeite mee te hebben en besloot toch de sprong te wagen. Hoe verliefd kon je op iemand zijn? "Oke... We proberen het gewoon en lukt het niet, even goede vrienden nietwaar?" Hij voelde de vlinders kriebelen in zijn buik toen de jongen zijn hand vastpakte. Hij liep letterlijk over roze wolken. De hand van Ian voelde warm aan, dat warmde tenminste zijn koude hand. "Ik wil je nog wel eens zien optreden." En Ayden wilde nog hele andere dingen met de jongen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi okt 16, 2012 9:44 am

haha ik ben een van mijn vrienden death note ana het laten kijken, laten we eens zien hoe fdat af gaat lopen, die heeft dus nog nooit anime gekeken, naast pokemon op tv en zo.
-------
Ian glimlachte naar Ayden. "Precies, ik wil de sprong in het diepe wagen." Ze lieten terug naar het apartement boven de bar in stilte. Daar aangekomen liet Ian Aydens hand los om hen binnen te laten. Hij deed een stap en bevroor. Zijn ogen gefixeerd op een figuur dat op de bank zat. De rest van de Band en Ians draken, nu allebei aanwezig, zaten om een meisje heen. Ze had wit blauw haar in allemaal dreadlocks. Haar huid was zo bleek dat ze een beetje blauw leek. Ze draaide zich om toen de deur open ging. Haar ogen hadden dezelfde kleur als haar haar. Toen ze Ian zag veranderde de zachte lichte zee-kleuren in stormachtig grijs-blauw. "JIJ" Riep ze kwaad.Haar stem leek even veel op het geluid van de zee, als dat van Ian op razend vuur. Ze stond op en begon naar Ian toe te benen. Automatisch nam ze haar ware gedaante aan. Ze was duidelijk geen vuur elementair. De dreads veranderden in allemaal 'bubbels' water, en in plaats van haar oren werden de zijkanten van haar gezicht geadorneerd met reuzachtige blauwige vinnen. Ian volgde het voorbeeld. Zijn haar was in een seconde volledig in vlammen gehuld en zijn hoorns krulden weer aan de zijden van zijn gezicht. Ze stond voor hem stil. "IK HÁÁT JE." Krijste ze. Ze porde met een vinger tegen Ians borst. Bij twee gewone mensen zou dit niets uitmaken. Zij riepen allebei luis auw en stoom steeg op van haar vingers. Ian leek een beetje herstelt te zijn van de leuke verassing. "Covey, wat doe je hier?" stamelde hij, duidelijk van stuk gebracht. Coveys woedeaanval leek afgenomen. Ze watertentacels ana haar hoofd hingen nu weer naar beneden en keerden terug naar hun normale ichte waterige kleur. "Ian," ze had nu tranen in haar toch al waterige grote ogen staan. "Waarom denk je dat ik je op ben komen zoeken." snikte ze. De twee reptiel dames gaven Ian een verontschuldigende blik voor ze haar probeerden te kalmeren, omdat Ian dat niet zou kunnen, gezien de vuur-water rotzooi. Hij keek vragend naar zijn vrienden op de bank. Die haalden ook hun schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi okt 16, 2012 10:39 am

en wat vond diegene ervan?
____De jongens liepen terug naar het appartement boven de bar in stilte. Daar aangekomen liet Ian Aydens hand los om hen binnen te laten. Ayden keek naar het meisje op de bank die hij nog niet eerder had gezien. De rest van de Band en Ians draken, nu allebei aanwezig, zaten om haar heen. Ze had wit blauw haar in allemaal dreadlocks. Haar huid was zo bleek dat ze een beetje blauw leek. Ze draaide zich om toen de deur open ging. Haar ogen hadden dezelfde kleur als haar haar. Toen ze Ian zag veranderde de zachte lichte zee-kleuren in stormachtig grijs-blauw. Het meisje leek woedend op hem te zijn. Wat had die gedaan? Haar stem leek even veel op het geluid van de zee, als dat van Ian op razend vuur. Ze stond op en begon naar Ian toe te benen. Automatisch nam ze haar ware gedaante aan. Ze was duidelijk geen vuur elementair. De dreads veranderden in allemaal 'bubbels' water, en in plaats van haar oren werden de zijkanten van haar gezicht geadoreerd met reusachtige blauwige vinnen. Ook Ian begon te veranderen en de jongen zelf kreeg het niet meer mee. Ze scholden tegen elkaar en het was haast angstaanjagend hoe het hier warm en koud tegelijkertijd kon aanvoelen. Het meisje leek langzaam te kalmeren net zoals Ian. De watertentacels aan haar hoofd hingen nu weer naar beneden en keerden terug naar hun normale lichte waterige kleur. Het meisje had nu tranen in haar toch al waterige grote ogen staan. De twee reptiel dames gaven Ian een verontschuldigende blik voor ze haar probeerde te kalmeren, omdat Ian dat niet zou kunnen, gezien de vuur-water rotzooi. Ayden bleef liever even op afstand want op dit moment leek hij toch vrij ontzichtbaar. Waarom was ze hier? Wat kon de reden zijn van haar overstuurheid en wat was haar band met Ian?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Level 1
Ian


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 22-08-12

De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Emptydi okt 16, 2012 11:17 am

Aflevering een is leuk gevonden
---
Ian stond daar heel erg ongemakkelijk. Wat deed ze hier. Hun relatie was niet echt vredig beeindigd, maar dat was allemaal voorbij nu. Hij had haar al ruim een maand niet meer gezien. Haar volk verliet hun stammen nooit, wat was er in vredesnaam aan de hand dat ze hem op kwam zoeken. Coventia, of zoals hij haar noemde, Covey, beandwoorde die vragen voor hij ze kon stellen. "Ik ben weggestuurd van huis, eikel. Dat ik samen was met een buitenstaander, en dan ook nog eens een Demora, was tot daar aan toe. Ik kreeg blikken, iedereen was teleurgesteld, maar opgelucht toen je er weer vandoorging en mij daar achterliet." Dat beandwoordde nog niets. Hij wilde zijn mond open doen om vragen te stellen, maar ze ging alweer verder na wat tranen weggeslikt te hebben. "Jammer genoeg liet je me daar niet alleen achter." De vraagtekens waren van Ians gezicht af te lezen. Wat bedoelde ze daar nuw eer mee. "Ian, ik ben zwanger" snikte ze. Ze keek hem aan. "IK BEN ZWANGER VAN JE, EIKEL. IK KAN NOOIT MEER NAAR HUIS." Gilde ze weer kwaad. De twee draken hielden haar beet voor ze weer zou proberen Ian aan te vallen, zonder erbij stil te staan dat dat voor hen beiden erg pijnlijk zou zijn. "ALS JE NOOIT WAS GEKOMEN WAS IK NU NOG THUIS, DAN HAD IK NIET HOEVEN VLUCHTEN." Een vaas die op tafel stond brak en het water begon in haar richting te druipen. "IK HAAT JE, IK HAAT JE, IK HAAT JE, IK HAAT JE" gilde ze. Ze veranderde opeens in haar elementaire vorm, een figuur van enkel water. Ian deinsde automatisch achteruit. Dit, dit was niet goed. "Covey..." "NEE GEEN GE-COVEY, IK BEN JE COVEY NIET MEER." Hij kuchtte en probeerde het nog een keer. "Coventia, kalmeer, je verliest zo te veel water, dit is niet goed." Zo in haar waterige vorm kon je een soort bubbel zien halverwegen. Een bubbel water dat niet blauw was, maar de kleuren had van vlammen. Dit klopte niet. Ian fronstte. "Dit lijkt me niet goed voor jou, en het kind." Dat leek te helpen. Ze werd weer menselijk, de dreadlocks nu korter en zij een beetje bleker. Ian werd ook weer menselijk. "Coventia" ,zei hij zacht, "dit is niet een leuke situatie, en zeker niet voor jou, maar boos worden en energie verbruiken aan elementair doen gaat niets veranderen." Zei hij zachtjes. Hij trok haar naar zich toe in een knuffel. Ze lag met geloten ogen tegen zijn borst aan. Iedereen, werkelijk alle anderen, in de ruimte verschoven een beetje ongemakkelijk. Dit moment was opeens heel persoonlijk geworden. Allemaal hadden ze de vage verhalen gehoord over Ians verdwijning van een maand. Allemaal wisten ze dat het met een meisje te maken had gehad en dat Ian er niet over had willen praten. Nu ze zo samen deden, was het overduidelijk dat ze samen waren geweest en bekend waren met elkaars lichaam. Ian streek met een hand over haar rug terwijl ze snikkend zijn shirt nat aan het maken was. "Het is okee, het komt wel goed, daar gaan we voor zorgen goed?" Haar vingers lagen in vuisten tegen zijn schouders. Zijn ene hand bleef haar rug strelen terwijl de andere de vuisten losmaakte. "Mijn lieve draken zullen over je waken, goed?" Hij verbrak hun moment om even de twee dames in kwestie ana te kijken, die knikten. "Je kan voorlopig bij hen blijven, en zij zullen op je passen." Hij was Ayden veen helemaal vergeten. In perspectief was dat niet zo raar. Hij kende Ayden opgeteld drie dagen. Hij had langer dan een maand van zijn leven intensief met Coventia gespendeerd. Een maand die nog langer was als je je bedacht dat ze allebei elementairen waren en amper hoeven te slapen of eten. Dat was nog wat extra tijd. Ookal was het compleet stuk gelopen in een groot drama, de goede momenten die ze hadden gehad zouden hem altijd bij blijven. Ookal was Ian niet met Ayden bezig, Clover dacht wel aan hem. Ze wenkte Ayden om ook naar de bank te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad Qwatar - Delicia   De stad Qwatar - Delicia - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stad Qwatar - Delicia
Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic - Delicia
» Delicia - De hoge grassprieten,
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: