Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Paleis Ubud - Sulidom

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paleis Ubud - Sulidom   Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptydi jul 03, 2012 8:37 am

Incilia was vrij vroeg opgestaan, had uitgebreid ontbijt gehad en droeg een outfit wat de meeste nog niet konden betalen in dit paleis. Zelfs niet als ze hun hele leven zouden werken en alles zouden hebben opgespaard. Haar haren waren gestijld en vielen tot net boven haar borsten. Met haar hamer liep ze naar buiten terwijl ze met Eros begon te trainen die zijn orginele gigantische vorm had. Hij moest haar aanvallen en Incilia moest zij aanvallen blokkeren. Dit ging uren door en telkens wisselde ze af van tactiek. Ook hun snelheid, gehoor en reactievermogen oefende ze. Eros moest altijd prepared zijn voor het geval dat. Rond twaalf uur nam Incilia even een drink pauze en liep naar de bar toe. Ze nam een kan met water die ze binnen no time had leeggedronken.

Dit draagt ze:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paleis Ubud - Sulidom   Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptydi jul 03, 2012 8:46 am

Deke lag nog steeds op bed. Hij had zijn raam wel open gezet, mensen konden vanaf het pad toch niet naar binnen kijken. Lea voelde het aan als Deke zo'n moment had en was vanaf de bossen terug naar het hotel gevlogen. Ze was voor zijn raam geland en keek vragend naar binnen, wat Deke een lachbui deed bezorgen. "Maar je geen zorgen," zei hij. "Dit bed ligt gewoon te lekker, net als het bad waar ik straks in ga zitten, denk ik." Hij glimlachte geruststellend en Lea keek ook wat ontspannener. Ze ging voor het raam liggen en bekeek de omgeving. Ondanks dat ze wist dat het goedging met Deke, was ze nog niet van plan te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paleis Ubud - Sulidom   Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptydi jul 03, 2012 8:51 am

Op een één of andere manier had Incilia weer angst opgewekt onder het personeel door het blootstellen van haar vecht technieken. Nu ging zij oefenen met water door een flesje water te vullen. Haar expressie was iets zachter wat het personeel gerustelde. Ze zou hun nooit aanvallen. Ze waren haar vijanden niet. Incilia ging nu oefenen om met het water een soort water zweep te creeëren wat zij tegen haar tegenstanders kon gebruiken. Haar ogen waren gesloten terwijl zij concentreerde om het water te laten zweven. Keer op keer mislukte de zweep maar het ging een stukje beter. Oefening baart kunst zeiden men.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paleis Ubud - Sulidom   Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptydi jul 03, 2012 8:56 am

Kennelijk werd Lea verveeld van het liggen en ze stond op, om een ommetje door de tuinen te maken. Ze stopte toen ze een meisje zag oefenen met een waterzweep. Ze zakte door haar achterpoten en bleef zo kijken, als een reusachtig sfynxen standbeeld. Ze zag hoe het keer op keer mislukte, toen Deke opeens aan kwam rennen, aangekleed, gewassen en klaar voor iets. "Lea, we gaan," zei hij resoluut. Met zijn staf dirigeerde hij zijn tassen vooruit en bond ze vast op de rug van zijn sfynx. "Je hoeft je geen zorgen te maken, ik heb al betaald." Toen pas keek hij om zich heen. "Oh, hoi Incilia," zei hij toen hij haar zag. "Het spijt me dat ik zo plotseling verdwijn, maar ik kreeg een oproep uit Delica. De bomen hebben me nodig." Hij bleef nog even naast Lea staan, zodat het meisje netjes afscheid kon nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paleis Ubud - Sulidom   Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptydi jul 03, 2012 9:19 am

Incilia leek niet op te merken dat iemand haar bekeek terwijl zij vaak een zesde zintuig had. Dan wist ze het gewoon. Door haar concentratie en motivatie om het te laten lukken leek de rest van de wereld niet te bestaan. Opeens hoorde ze een stem en keek meteen de kant op van Deke. Alles ging zo snel maar wat haar het meeste fascineerde was zijn sfynx die zij nu in leve lijve zag. Meteen was Incilia afgeleid. "Hoi Deke... Ze is echt prachtig..." Eros kwam aangevlogen en bekeek de dame in volle glorie. Hij vertrouwde de situatie niet helemaal. Vooral de man niet die hij vorige avond had ontmoet. Hij mocht geen mannen die te dicht bij Incilia in de buurt kwamen. "Och wat jammer... De bomen? Nou dan hoop ik dat je ze snel kan helpen!" Ze keek naar Lea en schonk het dier een lieve glimlach die zij nog niet eerder had getoond. Dieren waren toch voor haar een uitzondering op de regel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paleis Ubud - Sulidom   Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Emptydi jul 03, 2012 10:36 pm

"Ach, dat komt wel goed," zei Deke lachend en hij sprong op Lea's rug. "Tot ziens Incilia." Hij gaf Lea een teken en de sfynx sprong met haar krachtige poten de lucht in, vloog in een spiraal omhoog en koerste toen in zuidelijke richting. Deke zwaaide nog even, maar moest zich toen vasthouden omdat Lea steeds sneller begon te vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paleis Ubud - Sulidom   Paleis Ubud - Sulidom - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paleis Ubud - Sulidom
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bennedes' Het paleis van Catlee.
» Het paleis van de koningin - Kalimura

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Patan-
Ga naar: