Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Het paleis van de koningin - Kalimura

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Suzuna
Level 1
Suzuna


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyma aug 13, 2012 11:59 am

Suzuna werd al vroeg gewekt door haar bediendes want het leven van een prinses bestond niet alleen maar uit sprookjes. Het meisje had een strak schema waar zij zich aan moest houden. Alles werd voor Suzuna uitgestippeld in de puntjes en de prinses mocht al van geluk spreken als zij in de avond een uurtje voor zichzelf had. Eerst werd zij in bad gedaan waarbij de bediendes haar van top tot teen verzorgde. Daarna werd ze in een lichte doek gehesen die als een schitterend gewaad over haar lichaam viel. Haar haren werden versierd met een soort van kroon met glinsterende stukken eraan. Haar kledij was bijzonder, je zag dat niet iedere dag. De meeste konden de kleding wat hun droegen niet eens betalen. Wanneer zij klaar was werden de deuren voor haar geopend en moest zij gaan ontbijten met haar oudere zus, de koningin. Aan tafel werd haar verteld dat zij een nieuwe bodyguard kreeg toegewezen waar veel over werd gesproken. De bodyguard bleek haar leeftijd te hebben maar had al genoeg prestaties geleverd om de prinses te mogen dienen. Hij bleek heel goed in zijn werk te zijn. “En Pascal dan?” vroeg Suzuna met onzekerheid. Zij had de oudere man gemogen en hij was de enige geweest die haar gewoon als een persoon behandelde. Hij zag haar niet alleen als een prinses maar ook als een individu. ”Die is nu toegewezen aan iemand anders omdat ook Pascal vrij bekend is in het wereldje van bodyguards” Je zag duidelijk teleurstelling in de ogen van de prinses, waarom mocht zij niets beslissen? Alles werd maar voor haar gedaan en het enige wat zij kon doen was ja knikken. “Wanneer ontmoet ik mijn nieuwe bodyguard?” De koningin, haar zus begon te glimlachen en de deuren naar de eetzaal werden geopend. ”Attwell Dartall, treed u alsjeblieft binnen” Sprak de koningin zorgvuldig uit. Suzuna keek om met grote ogen naar haar nieuwe bodyguard.

Hoe Suzuna uitziet:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Attwell.
Level 1
Attwell.


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptydi aug 14, 2012 7:05 am

Atwell had het zelden zo formeel meegemaakt, meestal was hij gewoon als personeel aan iemand toegewezen, vaak niet meer dan een korte handdruk en dan zou hij zich naar zijn baan schikken. Meestal praatte hij nauwelijks met degene wie hij moest beschermen, er was iemand anders die dat met hem deed en zijn praatpaal was. Een stel bediendes, lakeien of hoe ze in dit paleis gernoemd werden gebaarde naar hem dat hij naar binnen moest lopen om zich voor te stellen aan de prinses. Een paar uur terug was hij aangekomen, hij had een korte instructie gekregen over zijn taak en een eindeloze preek over de etiquette die er heerste in dit paleis. Met zijn lichtbruine ogen keek hij kort de zaal in voor hij verder liep. Hij keek even kort naar de prinses en naar de koningin. Hij liep ietwat naar voren en op gepaste afstand maakte hij een buiging, zoals het hoorde. Hij had niks met dit soort etiquette maar hij leverder ze wel netjes na, zoals het hoorde. Zonder wat te zeggen hief hij zich na enkele seconde weer op, hij was niet de persoon die de stilte zou verbreken, die eer was niet voor hem weggelegd. maar voor de mensen van adel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzuna
Level 1
Suzuna


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptywo aug 15, 2012 4:01 am

Suzuna keek naar haar bord terwijl zij geen hap door haar keel kreeg. Er gingen allemaal dingen door haar hoofd. Pascal… Dat was het eerste waar zij nu aan dacht. Ze hadden niet eens afscheid kunnen nemen. Waarom werd alles achter haar rug gedaan? Ze was toch een prinses? Had zij dan niets in te brengen in dit alles? Ze prikte met haar vork in haar scramble eggs maar spelen met eten is niet toegestaan. Wanneer zij op keek zag zij haar zus haar de ‘blik’ geven. Deze blik betekende dat Suzuna iets deed wat niet bij de etiquette paste. Bijvoorbeeld met je voedsel spelen, op je onderlip bijten en mensen niet aankijken. Suzuna keek nu op naar de bodyguard die er zeker niet lelijk uitzag. Nee in feite was de jongen knap. De jongen heeft stijl haar dat een beetje asbruin lijkt en licht van kleur. Zijn ogen gaven een kille uitstraling waardoor een rilling over haar rug streek. Nu schoof Suzuna van de tafel en liep naar de bodyguard toe. De meeste zouden nu voor haar knielen door haar toenadering. Door zijn lengte moest Suzuna omhoog kijken. “Goedendag heer. U bent mijn nieuwe bodyguard? Atwell Dartall, prettig kennis met u te maken, ik ben Suzuna, de prinses die door u beschermt zal worden” Zij schonk de jongen een neutrale glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Attwell.
Level 1
Attwell.


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptydo aug 16, 2012 10:17 am

Attwell boog zijn hoofd toen de prinses naar hem toegelopen kwam, zoals het hoorde. Dit was niet iets waar hij heel veel moeite mee had, dit had niets met trots te maken, maar gewoon met simpelweg wat regeltjes opvolgen. En hij was niet iemand die zijn trots zijn werk in de weg zou zitten. Voor een baan als deze moest je niet te trots zijn, die eigenschap was niet geschikt als je als ondergeschikte werkte in een koningshuis. "Het is een eer om uw te ontmoette, uwe hoogheid." sprak hij op een redelijk neutrale toon, kort, nog geen halve seconde gaf hij zichzelf de tijd om haar even in zich op te nemen. De prinses, Suzuna was niet heel verschillend van leeftijd en had duidelijk een beschermd leventje hier aan het hof. "Ik zal alles wat binnen mijn macht ligt doen om uw te beschermen." nogmaals boog hij waarna hij een klein stapje naar achteren nam, omdat ze behoorlijk dicht op elkaar stonden, wat voor korte tijd nog gepast was, maar het zou niet te lang mogen duren voor het ongepast werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzuna
Level 1
Suzuna


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptydo aug 16, 2012 10:37 pm

De jongen of eerder man want door zijn houding, lengte en de expressie wat hij haar schonk maakte hem ouder. Hij begroette haar met elegantie en volgde de regels zoals het hier in het koninkrijk hoorde. Nogmaals nam ze de jongen tot zich op. Hoe kwam het dat zij zich tot hem voelde aangetrokken? De meeste bodyguards waren een stuk ouder, Pascal bijvoorbeeld was 42. “Ik hoop dat u aangezien uw leeftijd de capaciteiten beschikt als dat van een bodyguard met meer ervaring en oudere leeftijd” De zus knikte goedkeurend bij de keuze van Suzuna’s woorden. Nu nam de bodyguard de nodige afstand want te dichtbij zou niet correct zijn. Nu schonk zij de jongen een warmere glimlach want zij wilde hem wel door het paleis rondleiden. “Zuster” Nu draaide Suzuna naar haar zus toe en schonk haar zus een lieve glimlach. “Zou ik de heer een rondleiding mogen geven door het paleis? Mijn volgende actviteit is pas over een uur gepland” Haar zus leek diep in gedachten maar knikte. Zij gaf haar de toestemming. Nu draaide Suzuna weer naar de jongen. “Als u mij zou willen volgen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Attwell.
Level 1
Attwell.


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyzo aug 26, 2012 7:20 am

"Ik kan u verzekeren dat ik meer dan voldoende capaciteit bezit om u kostbare leven te beschermen." Bij een ander had het misschien sarcastisch geklonken, maar door de gekozen toonsoort was het duidelijk dat het niet meer dan een paar zakelijke woorden waren. Hij bleef netjes staan toen de jonge prinses zich tot haar zuster wende, om toestemming te vragen om hem rond te mogen leiden. Hij had dan wel een korte rondleiding gehad van degene die de leiding had over het organiseren, maar hij moest zo snel mogelijk het paleis als zijn broekzak leren kennen en zo'n aanbod kon je natuurlijk niet afslaan. Hoewel, een echt aanbod was het niet, eerder een half bevel. "Natuurlijk, prinses." Hij boog kort naar haar zuster, als een soort afgroet om daarna Suzuna te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzuna
Level 1
Suzuna


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyzo aug 26, 2012 8:43 am

Bij zijn woorden, de manier van doen werd Suzuna er steeds meer eraan herinnerd dat ze werkelijk een prinses was. Pascal had altijd zijn werk uitstekend uitgevoerd maar gaf haar het gevoel dat zij gewoon zoals ieder ander is. Gewoon een mens. Bij deze nieuwe bodyguard was het gevoel helemaal weg. Ze miste Pascal meer dan ooit en als je goed keek zag je triestheid in haar ogen. De deuren van de eetzaal werden al voor Suzuna geopend en zij bedankte zoals gewoonlijk het personeel. Alles werd altijd in de puntjes geregeld. “Ik neem aan dat u al eerder een rondleiding heeft gehad meneer? Maar het zal natuurlijk niet zo’n rondleiding zijn zoals wij de prinsessen hem altijd geven. Het is belangrijk voor uw functie dat u iedere kamer weet; ook de geheime doorgangen. Dat is de reden waarom ik u de rondleiding geef. Niemand weet van de geheime kamers en de geheime doorgangen voor onze eigen veiligheid” sprak Suzuna op een zakelijke toon. Alsof geheime kamers de normaalste zaak van de wereld is. “De enige personen die het weten zijn van de beveiliging omdat het gewoonlijk personeel misbruik ervan kan maken of juist een grotere sprong hebben om mij of mijn zuster kwaad te doen” Nu keek zij heel even over haar schouder om te kijken of Attwell haar nog volgde. “Alleen het personeel dat hier meer als 40 jaar werkt weet het uiteraard ook. Die hebben hun vertrouwen bewezen. Is het tot nu toe te volgen?" Nu schonk zij Attwell een wat warmere glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyzo aug 26, 2012 9:43 pm

Attwell zag wel een kleine verandering in de ogen van Suzana, maar daar schonk hij verder geen aandacht aan. Dat waren zijn zaken niet, hij mocht dan wel van dezelfde leeftijd zijn, hij moest wel zakelijk blijven. Hij volgde de prinses de eetzaal uit, bekeek even kort het personeel. Het was altijd handig om te weten wie tot het personeel behoorde en wie dat niet deed. Bij haar uitleg knikte ze, "Volkomen, u heeft gelijk dat het handig is dat ik die gangen ken. Als er onverhoeds iemand weet binnen te dringen moet ik zo snel mogelijk terplaatse kunnen zijn." zei hij tegen de prinses die hem een glimlach schonk. Attwell was niet iemand die snel glimlachte, zeker niet naar zijn baas, dus daarom knikte hij alleen kort. "Zijn er nog meer dingen die ik moet weten, over bepaalde fetes in de familie, of iets in die trant?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzuna
Level 1
Suzuna


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptyma aug 27, 2012 6:00 am

"Er zal een lijst aan u worden overhandigd met alle namen van onze personeelsleden erop die weten van de geheime routes. Als u de dossiers van de medewerkers wilt bekijken dan moet u naar onze koninklijke bibliotheek en dan de beveiligersafdeling waar alleen de beveiligers/bodyguards en andere van die sector toegang hebben." Daarna zweeg zij zodat de jongen nu kon reageren op wat zij hem allemaal had verteld. Bij het woord fetes werd Suzuna even stil. "Geheimen van de koninklijke familie blijven achter slot en grendel waar zelfs u geen toegang tot heeft. Dit blijft onder de personen die blauw bloed door de aderen hebben stromen” Blauw bloed werd verwezen naar adelheden. “Voor de rest heeft de beveiliging alle informatie wat u nodig heeft” Nu stond Suzuna stil in een hal waar een groot portret hing van haar overgrootmoeder. Ze stond op haar tenen en raakte de neus van de vrouw aan waardoor de muur open schoof. “Als u mij verder zou willen volgen” Suzuna liep de geheime doorgang in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptydi aug 28, 2012 7:56 am

Attwell knikte eventjes toen ze over de dossiers begon, dat was iets waar hij wel een keer de tijd voor zou nemen. Hij volgde Suzana door de gangen en probeerde alles in zich op te nemen, de schilderijen en andere kenmerken in welke hal hij nu liep. In het begin leek namelijk elke gang op elkaar. "Dat betekent dus dat ze er zijn." concludeerde hij, hij zou er vanzelf wel achter komen wat die fetes wel niet waren. Hij kon een glimp van verbazing niet verbergen toen ze een geheime deur opende. Degene die dit paleis had gebouwd was erg vernuftig ingesteld, niemand die verwachte dat hierachter een gang zou zitten. Nogmaals kinikte hij bij de woorden van de prinses. "Waar leid deze gang heen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzuna
Level 1
Suzuna


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-08-12

Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Emptydi aug 28, 2012 9:11 am

“Deze gang leidt ons naar het archief… Daar vindt u alles over de geschiedenis van ons paleis, belangrijke documenten, brieven en noem maar op. Eigenlijk alles wat er bij de term ‘archief’ bij u opkomt.” Zij had voor kort over haar schouder gekeken om de man te kunnen aankijken voordat ze weer voor zich keek en voor een grote deur stond. Ze klopte er 5 keer op voordat de deur door een man werd geopend. ”Goedemorgen prinses. Kan ik u ergens mee van dienst zijn?” Suzuna draaide zich naar Attwell om. ”Carl… Ik wil u voorstellen aan mijn nieuwe bodyguard Attwell” Carl keek de man achterdochtig aan en daarna vragend naar de prinses. ”Ik weet dat ik in geen enkele positie ben om dit aan u te vragen maar wat is er met de heer Pascal gebeurd?” Suzuna’s ogen waren bij de naam Pascal neergeslagen. ”Overgeplaatst” De man knikte flauwtjes. “Als u ons zou willen excuseren. Ik ga verder met de rondleiding” Ze glimlachte vriendelijk voordat ze de ruimte weer verliet en een andere gang insloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het paleis van de koningin - Kalimura Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het paleis van de koningin - Kalimura   Het paleis van de koningin - Kalimura Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het paleis van de koningin - Kalimura
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Delicia-Kalimura-De zwarte markt
» Paleis Ubud - Sulidom
» Bennedes' Het paleis van Catlee.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: