Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Karsan - Het bos van Kars

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 10:34 am

"Ik vind je het zwart wel goed staan hoor" Was dit al de 4de poging om met hem te flirten? En duidelijk kreeg Ayden niets bij hem los. Een hetero, geen andere mogelijkheid. Nu moest hij beter zijn best gaan doen en dat irriteerde hem. "Ja toeval" zei hij zachtjes met zijn ogen neergeslagen. "En hoe gaat het nu met je enkel? Laat me er eens na kijken" Nu kwam Ayden een stuk dichterbij en zag je zijn lange wimpers, schitterende ogen, en zijn ontblootte borst, een vrij goed uitzicht. "Hmm... Dat gaat zeker nog dik worden. Kun je hier niet ergens gaan opstijgen en op een plek gaan rusten? Zo min mogelijk je enkel belasten?" Het was maar een optie, een voorstel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 10:43 am

Zeru kon zo naar Ayden kijken en begon nog erger te blozen. Hij deed niets om de jongen te stoppen. "Helaas, dat kan niet. Ik kan nooit door de takken komen om genoeg hoogte te krijgen. Als ik snelheid wil maken heb ik niet genoeg ruimte en als ik erdoor wil komen heb ik niet genoeg snelheid om verder te kunnen vliegen." Hij baalde er helemaal niet van. Hij vond Ayden wel aardig. "Bedankt, maar af en toe laat ik mn haar ook gewoon blond, alhoewel ik er dan gek uit zie." Dat vond hij zelf. Hij zou de verf er nu uit kunnen wassen met wat water, want hij gebruikte nooit watervaste haarverf. Die zou zijn haar permanent donker kunnen maken en dat wilde hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 10:51 am

Ayden had stiekem vanuit zijn ooghoeken naar de man gekeken. Hij bloosde, waarom bloosde de man? Hierop wilde Ayden doorgaan, erachter komen wat de reden ervan kon zijn. "Ooh werkt dat zo? Dat wist ik niet. Ik dacht een aantal keren je vleugels bewegen en je kunt opstijgen. Hmm niet zo slim van mij gedacht. Misschien kunnen we ergens een open vlakte vinden? Ik wil je wel ondersteunen ook al ben je..." Hij bekeek Zeru. "Een stuk groter als mij" De jongen had hem met een glimlach aangekeken. "Ooh dus dit is niet verf wat een tijd blijft zitten zoals ik heb? Wat speciaal. Ik wil je wel eens met blond haar zien dan. Als je zegt dat je zo gek uitziet. Ik geloof er niets van. Je zult er vast net zo knap uitzien als op dit moment met zwart haar" Nu was Ayden direct. Zijn ogen ontmoette die van Zeru. Als hij nu de reactie kon zien, dan wist hij genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 10:55 am

Zeru wendde zijn ogen een beetje af en zei "Ik zie er echt heel gek uit met blond haar, maar oke, ik zal het eruit wassen. Ik hoorde volgens mij verderop een beekje, dus als je me zou kunnen helpen zou ik het eruit kunnen wassen." Hij keek Ayden vragend aan en vond dat de paarse ogen van de ander erg mooi waren. Light kwam ondertussen aan gewandeld terwijl hij de hele tijd om zich heen keek, op zijn hoede voor de "vijand", dat andere dier van die jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:04 am

Heeft geen paarse ogen :\ , iets roods, lichtjes paars, roseachtig, geen idee hoe ik die kleur kan noemen. Violet?
_____
"Gek? Dat geloof ik niet! Niet zo negatief over jezelf" Wie geloofde dat nu zelf? Ayden was ook wel onzeker over zichzelf en vond dingen niet goed aan hem. "Ja een beekje? Is goed, wacht ik heb een beter idee. Kiba!" Op dat moment kwam Kiba uit de struikens gerend en ging tilde met zijn staart Zeru op om zo op zijn rug te zetten. "Kiba kan exact mijn gedachten lezen en wilt graag zijn hulp aanbieden" De vlammen deerde de man niet, wanneer hij iemand niet pijn wilde doen kon Kiba de effect van de vlammen veranderen. De witte wolf keek naar Light maar negeerde het dier voor de rest. Ayden pakte zijn tas en begon al te lopen. "Oké op naar de beek!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:10 am

Zeru schrok een beetje van de wolf en de vlammen, maar toen hij merkte dat die hem niets deden kalmeerde hij weer. Light vloog alvast vooruit om met een plons in het beekje te landen. "Ik vind mezelf er gewoon heel gek uit zien met blond haar." zei Zeru. Hij luisterde geinteresseerd naar wat Ayden verder zei. "Dat is nou nog eens handig, dan weet je huisdier gelijk wat je wil. Met Light is dat heel anders, die kan af en toe echt heel irritant zijn." Zijn enkel brandde nog steeds, maar het beekje kon dan ook nog verlichting bieden. Die was waarschijnlijk ook wel lekker fris, dan kon Ayden de ijszak weer terug nemen en eventueel weer in zijn tas stoppen.

=========
Oh, ik had paars gelezen Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:17 am

"We zullen zien" zij Ayden met een lief lachje terwijl ze al vaart begonnen te maken. Na ongeveer 10 minuten kwamen ze er al aan. Als Ayden ook op de rug was gaan zitten al binnen 1 minuut maar hij paste voor deze keer. "Ooh het voelt hier een stuk koeler, komt zeker door het water" De wolf zette Xeru zorgvuldig neer, voorzichtig zodat de man geen pijn kreeg. "Irritant? Nou Kiba kan soms moeilijk onder controle te houden zijn. Moeilijk onder de duim maar meestal heb ik geen last van hem. Hij is altijd weg en komt alleen wanneer hij zin heeft of voelt dat ik in gevaar ben." De jongen keek naar het beekje. "Nu heb ik echt zin om te gaan zwemmen maar eerst jou met blonde haren zien"

___
ja een mengeling,
maar weet niet wat voor kleur ogen die eigenlijk heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:22 am

Ik zag trouwens dat je wolf Amaterasu uit Ookami is :3 Awesome spel
-----------------------
Zeru knikte tweemaal. "Nou, zal ik dan maar m'n haarverf uitspoelen?" Het was meer als bevestiging dan als vraag en hij hinkte voorzichtig naar het beekje. Omdat hij neit wilde dat er verf op zijn shirt kwam trok hij dat eerst uit. Het was vooral grijze kleding zodat hij zich achter de wolken kon verschuilen. Hij was niet bepaald gespierd, aangezien hij vooral zijn kracht gebruikte om te vechten. Hij ging voorzichtig voor het water zitten en deed toen zijn hoofd onder water. Het was fris, maar niet echt ijskoud. Het was een goede soort fris, waar je wakker van werd. Hij deed zijn hoofd weer boven water, maar hield het net laag genoeg dat de verf er makkelijk uit spoelde. Langzaam begon je weer zijn blonde haren te zien en het beekje werd verderop langzaam donkerder en donkerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:29 am

"Ik zeg doen!" Zijn tong plagend naar Zeru uitgestoken. Hij keek hoe zijn haren langzamer blond begon te worden. Maar zijn ogen waren meer gevestigd op het bovenlichaam van Zeru. Niet al te gespierd maar een veel mannelijkere bouw als dat van Ayden. Zag er heel goed uit hoor. Hij hield niet zo van die al te gespierde mannen. "Nou het begint al te komen" Hij ging aan het rand van het beekje zitten, wachtend tot hij Zeru volledig met zijn oorsprongelijke haarkleur mocht bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:35 am

Het duurde nog wel even voordat bijna alle haarverf was weggespoeld, maar toen had Zeru ook weer zijn oorspronkelijke haar kleur terug. Hij pakte zijn shirt en droogde zich daarmee af. Dat zou toch weer zo droog zijn in de zon. "Nou, dit is dan mijn oorspronkelijke haarkleur." zei hij een beetje ongemakkelijk. Hij had het gevoel dat hij helemaal voor gek liep. "Blonder kan ik het nu niet krijgen, dat duur een paar weken." Zijn haar piekte nog een aantal kanten op omdat het pas half droog was, maar dat was een van de consequenties geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:41 am

Ayden's ogen werden groot. Het was zeker een ander gezicht, maakte de man veel schattiger, een lievere uitstraling. Ayden floot plagend. "Ziet er goed uit hoor" Hij stond op en ging met zijn vingers door de haren van Zeru. Door wel eerst op zijn tenen te staan. Het voelde als een lichte streling, iedereen zou deze aanraking heerlijk hebben gevonden. "Zo nu ziet je haar er leuker uit. Erg sexy en niets om over te klagen! En maakt het nu wat uit dat het niet zo blond is als normaal?" Ayden nam weer de nodige afstand en keek naar het beekje. "Ik denk dat ik even een duik ga nemen, een beetje afkoeling kan ik wel gebruiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:48 am

Zeru voelde zich wat beter toen Ayden hem complimenteerde met zijn haar. Blijkbaar vond hij het niet vreemd. Toen hij hoorde dat de andere jongen een duik ging nemen dacht hij even na. Als hij ook zou zwemmen zou het wel leuk zijn, maar zijn vleugels zouden zo lang drogen. Aan de andere kant, hij moest waarschijnlijk toch nog een tijd lopen voordat hij eindelijk kon vliegen, en dan waren zijn vleugels al droog. "Goed idee, ik denk dat ik met je meedoe." zei Zeru. Hij trok zijn broek en onderbroek ook maar uit en sprong zo in het water. Hij had zijn vleugels strak tegen zijn lichaam aan gevouwen zodat ze niet te veel water zouden vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:55 am

Ayden begon zich langzaam uit te kleden en hoorde dat Zeru ook mee ging zwemmen. Nog beter dacht de jongen in zichzelf. Wanneer Zeru compleet naak het beekje indook kreeg Ayden het nu al warmer. Het lichaam van de man zag er gewoon heerlijk uit, hij moest zich blijven beheersen. Hij ging zelf ook naakt het beekje in en dook sierlijk door het water. Zijn lange haren golfe prachtig mee, nu los gedaan waardoor hij er vrouwelijker uitzag. De jongen kwam naar boven om lucht te happen. "Zeru, het water is heerlijk. Niet te koud en niet te warm, gewoon perfect!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 12:08 pm

Zeru knikte en zei "Inderdaad, daarom ben ik ook altijd blij als het zomer is. Dan is het niet meer zo koud en donker. Hij zag dat Ayden ook naakt het water in was gegaan, maar dat was ook eigenlijk vanzelfsprekend geweest. De jongen had vast geen zwemkleding mee. Hij zag het alleen niet goed omdat het water erg golfde en er dus telkens een ander beeld was. "Nou, jouw haren zien er anders ook wel mooi uit." zei hij tegen Ayden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 12:17 pm

De jongen zwom richting Zeru en ging nu vrij dicht bij hem zwemmen. Hij hoorde de woorden, de compliment wat Zeru aan hem gaf. Hierdoor begon de jongen schattig te blozen. "Ze zijn eigenlijk veels te lang, maar vind het zonde om te knippen." Uit het niets spetterde Ayden vrij onschuldig wat water in Zeru's gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 8:34 pm

Zeru proestte wat toen het water in zijn gezicht kwam en spetterde meer zelf terug naar Ayden. "Ach, ik vind het altijd zo'n tijdverspilling om het te knippen, maar anders gaat het irritant zitten. Als je het nog niet irritant vind moet je het zo laten." zei hij. Toen dook hij even onder en liet het water langs zich stromen. Hij hield zich vast aan een zware steen zodat hij niet verder weg dreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 10:59 pm

Ayden nam de nodige afstand wanneer de jongen begon te proesten. De jongen kon het niet helpen om Zeru zachtjes uit te lachen. "Geen wraakacties?" zei die op een speelse toon en hoorde zijn woorden. "Als ik in een staart doe heb ik daar niet veel last van. Maar haren zijn gewoon veel meer werk" Hij begon ook weer te zwemmen en na ongeveer 10 minutjes ging hij aan de kant liggen, lekker in het zonnetje. Zijn lichaam was vrij snel opgedroogd door zijn hoge temperatuur. Dat kwam door het element vuur. Hij streek door zijn haren die ook zo droog waren. Even zijn vinger verwarmen en je kon je haren zo droog krijgen. Nu vielen ze als een gordijn over zijn naakte lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:02 pm

Zeru klom er uiteindelijk ook uit en zag dat Ayden al droog was. Hij spreidde zijn vleugels en ging toen ook liggen, maar hij kon het niet laten om vlak daarvoor even naar Ayden te kijken. Doordat hij zijn vleugels zo uitspreidde zouden die tenminste ook al voor een deel opdrogen, alhoewel hij later wel even moest kijken of alles nog goed zat om te vliegen. Anders zou hij het hele stuk moeten lopen. Hij voelde dat de zon heerlijk warm was, wat hij altijd fijn vond. Bij hem zou het een stuk langer duren voor hij helemaal droog was omdat veren nogal veel water opnamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:07 pm

Ayden had zijn ogen gesloten en hoorde Zeru naderen. Zijn vleugels hoorde hij. De jongen kwam iets wat omhoog door op zijn armen te steunen. "Ook geen zin meer?" zei die met een lief glimlachje en zag dat zijn vleugels vrij doorweekt waren. "Zal ik ze helpen drogen?" Ayden stond al voor Zeru, zo dichtbij dat je zijn warme adem kon voelen. Ayden rook naar een soort rozen, zoet. Zijn handen begonnen te gloeien, een rode gloed en hij ging over de vleugels heen. Stoom kwam er vanaf want wat Ayden in werkelijk deed was het water verdampen. Het deed ook helemaal niet pijn, het voelde aan als een soort massage. Het duurde wel ongeveer een half uur want ze vleugels waren veel werk. Wanneer Ayden klaar was boog hij zich meer naar voren. "Ik denk dat ik wel een beloning heb verdient"
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:15 pm

"Mwah, ik werd moe." zei Zeru. Hij keek verbaasd naar wat Ayden deed, maar liet de jongen zijn gang gaan. Het duurde alsnog redelijk lang, maar ze waren droger geworden dan dat ze waren geweest als hij ze gewoon had laten drogen. "Bedankt." zei hij lachend, terwijl hij nadacht waarmee hij Ayden moest belonen. Hij merkte dat de jongen naar voren boog en gaf hem toen maar een kus op zijn mond. Wat maakte het ook uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:20 pm

"Dan heb je niet zo'n goede conditie" zei Ayden een tikkeltje plagend. Deze jongen was zelf erg lui aangelegd. "Graag gedaan" zei die met knipperende, schattige oogjes en wachtte geduldig af wat Zeru nu ging doen. Hij had bevestiging nodig want Ayden had zo al een vermoeden dat de man op jongens viel. Opeens drukte Zeru zijn lippen op die van hem. Een twinkeling verscheen in zijn ogen. Maar Ayden liet de kus niet zo snel voorbij gaan en kuste de man gretig terug terwijl zijn slanke vingers door de witte lokken van de man streken. Hij liet zijn tong langs de lippen van de man strelen, vrij ondeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:28 pm

Zeru liet zijn handen over de rug van Ayden glijden terwijl hij verder kuste. Hij opende zijn lippen een beetje en stak zijn tong naar buiten. Aangezien hij nog nooit zo ver gekomen was moest Ayden maar leiden, die wist blijkbaar wat je het beste kon doen. Hij bedacht zich iets en vouwde zijn vleugels om hemzelf en Ayden heen. Nu ze droog waren zouden ze heerlijk zacht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:34 pm

Hij voelde de grote handen van de jongen over zijn blote rug glijden. Er veroorzaakte kippenvel over zijn lichaam. Heerlijk gevoel was het geweest. De man opende zijn mong en liet zijn tong met die van Zeru's strelen. Het was een passionele dans geworden terwijl Ayden dichter tegen Zeru aankwam. De vleugels voelde prettig aan. Zorgde voor de aangename sfeer en waren zo zacht! De jongen had zijn ogen gesloten terwijl zijn vingers over de borst van Zeru gleed, beetje bij beetje steeds lager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeru
Level 1
Zeru


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 28

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:40 pm

De vingers van Ayden stuurden rillingen over Zeru's borst terwijl hij zijn vingertoppen over de schouders van de jongen liet glijden. Hij zoende nu wat beter terug, aangezien hij langzaam de smaak te pakken kreeg. Hij had ondertussen ook zijn ogen dicht gedaan en schoof nog wat dichter naar Ayden toe. Doordat zijn vleugels om hemzelf en Ayden heen zaten werd het aangenaam warm, ze waren nu eenmaal gevuld met dons en het element van hun beiden was vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayden
Level 1
Ayden


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Emptyma jul 09, 2012 11:48 pm

De lichaamstemperatuur van Ayden begon nu al te stijgen en ze waren pas aan het oriënteren. Zijn ademhaling werd iets zwaarder terwijl hij de kus nog intenser liet verlopen. Het werd eerder een erotische kus terwijl Ayden nu Zeru boven op hem trok en zijn haren een soort deken onder de jongen vormde. Hij verbrak de kus voor enkele secondes en zei: "Is dit je eerste keer met iemand van hetzelfde geslacht?" Zijn vingers streelde zachtjes over de wang van Zeru. Teder en liefdelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karsan - Het bos van Kars   Karsan - Het bos van Kars - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Karsan - Het bos van Kars
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Utaï-
Ga naar: