Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De boerderij van de familie Typhoon. Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De boerderij van de familie Typhoon. Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De boerderij van de familie Typhoon. Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De boerderij van de familie Typhoon. Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De boerderij van de familie Typhoon. Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De boerderij van de familie Typhoon.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 2:18 am

Het was een mooie grote boerderij met verschillende soorten dieren. Hier woonde de familie typhoon, het was een boerderij waar veel mensen kwamen gewoon om even van het boeren leven te kunnen proeven.

Het huis:
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 2:26 am

Haar haren waren deels vastgebonden met een clip wat zij naar achteren had getrokken. De rest van haar haren hingen gewoon langs haar gezicht. Ze zat op Eros die vloog over de schitterende landschappen. Haar ogen waren gesloten terwijl ze genoot van de wind door haar haren. Opeens had Eros wat gespot, eten natuurlijk. De havik dook naar beneden waardoor Incilia hem beter moest vasthouden. Het gigantische dier, zo groot als een draak spreidde zijn vleugels beter om te landen. Met zijn klauwen greep hij een schaap en gooide die zo in zijn bek. Hij landde neer bij een boerderij waar meerdere schapen waren. Die in middels waren weggerend. “Eros! Jij bent mij er eentje” Incilia schudde haar hoofd terwijl ze glimlachte naar het dier. Alleen aan Eros toonde zij haar lieve kant, haar glimlach die zij meestal voor andere verborg. “Verander” sprak ze zachtjes uit waardoor Eros begon te krimpen en op haar schouder zat. Ze keek rond terwijl zij begon te lopen. Een boerderij. Ze had er nooit eentje van zo dichtbij gezien. “Hmm…” Incilia ging de boer maar eens zoeken om hem wat goudstukken te geven zodat hij aantal schapen kon kopen. 1tje voor Eros die hij had opgegeten en de rest voor de getraumatiseerde schapen. De dame liep naar de voordeur van de boerderij en klopte er stevig op. Als ze nog harder zou kloppen zou ze door de houte deur slaan.

Incilia op dit moment:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 7:04 am

Even vanuit het ziekenhuis op mn ipod.
-
Met een grote hark streek Cortez alles goed en zorgde ervoor dat alle koeien die op stal stonden genoeg eten hadden. Eten om goede melk te maken binnen in die uieren. Heerlijke melk, dat is echt verrukkelijk. Iets wat hij 's ochtends graag dronk bij zijn ontbijt. Dat was gewoonweg het perfecte ontbijt voor hem. Toen hij daarmee klaar was zette hij de hark weg. Net op dat moment werd er hard op de deur geklopt, hij liep er naar toe en opende de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 7:08 am

Wanneer de deur werd geopent werden haar ogen groter. "Cortez?" Waar kwam ze die gast overal tegen? Op een boerderij? Woonde hij hier? Haar expressie werd weer afstandelijk. "Ik wil even goudstukken geven want mijn havik heeft 1 van je schapen opgegeten en de andere zijn vast getraumatiseerd. Dit zal genoeg zijn voor denk ik 10 schapen?" Ze gaf een aantal munten en deed haar armen over elkaar. "Dat ik je weer tegenkom, wat een toeval" Incilia stak haar hand omhoog als tegen van gedag, draaide zich om en stond op het punt om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 7:59 am

Plots hoorde Cortez een stem die hij al eens eerder had gehoord. Tenslotte keek hij op en zag dat het Incilia was. "Oh.. Hey Incilia," sprak hij toen tegen haar en hoorde haar toen weer wat zeggen. Fronsend keek hij haar aan. Wacht .. had haar havik een van hun schapen opgegeten? Ineens kreeg hij een aantal munten in zijn handen geduwd. "Nee dat kan ik niet aannemen." Meteen schudde hij zijn hoofd. "Het lot wilt dat we elkaar steeds herontmoeten." Even knipoogde hij naar haar en zag toen dat Incilia zich omdraaide. "Blijf toch nog even joh?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 8:18 am

"Het lot? Ik noem dat gewoon toeval" cortez wilde haar goudstukken niet aannemen maar ze nam het niet terug. "Houd het maar. Schapen worden steeds duurder. En dit is het minst wat ik kan doen" Cortez nodigde haar een soort van uit om langer te blijven. Voor even twijfelde ze maar waarom zou ze niet langer blijven? "Nou omdat je zo aandringt" ze klopte op zijn schouder en liep gewoon het huis naarbinnen. "Was je bezig? Je ziet er een beetje verwildert uit"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 8:26 am

"Ik blijf het - het lot noemen," sprak Cortez op een charmante manier en knipoogde toen naar haar. De goudstukken terugnemen was Incilia echt niet van plan, dat zag hij nu al. "Maar ik wil dit niet. Ik heb er niets voor hoeven doen, dus nee. Dankjewel," zei hij tenslotte weer tegen haar. "Stiekem wil je gewoon blijven en ben je blij dat ik het zei." Een korte lach verliet zijn mond en rolde over zijn lippen zijn mond uit. Vervolgens voelde hij wat geklop op zijn schouder en liep het meisje zo naar binnen, waarna hij de deur achter haar kont aan sloot. "Ik heb net even al het voedsel voor de koeien geharkt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 8:50 am

"Oke jij noemt het de lot en ik noem het nog steeds toeval" Haar stem bleef nog steeds kil en Incilia viel niet voor zijn charmante tonering. Ze bleef gewoon koel. "Cortez. Laat me niet mijzelf nogmaals herhalen. Derde keer is scheepsrecht en loop ik naar buiten. Houd die goudstukken. Ik heb toch genoeg" ermee aanduiden dat geld voor haar geen issue is. Incilia rolde met haar ogen bij zijn volgende woorden. "Cortez was je de vorige keer ook zo toen ik je zag? Je gedraagt je anders. Komt toch niet door onze gemeenschap he?" Ze bekeek de kamers. Zag er vrij knus uit. Warm, anders dan hun huis. "Mooi huis, ik vind het mooi hier. Minder koud en ijzig als bij ons" Eros vloog net nog naarbinnen en lande op haar schouder. "Ooh ik was jou bijna vergeten" zei ze plagend tegen haar blauwkleurige havik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 8:58 am

"Is goed." Nonchalant haalde Cortez zijn schouders op en luisterde wederom naar haar. "Oké ik houd ze wel dan.." Het liefst gaf hij ze gewoon meteen weer weg, zijn ouders zouden verkeerde dingen gaan denken. Dingen waarvan hij echt niet wilde dat hij dat dacht. "Komt omdat ik thuis ben. Thuis ben ik heel anders," zei hij toen weer neutraal tegen haar en knipoogde even naar haar. Tenslotte liep hij haar voorbij naar de woonkamer, daar lag zijn normale broek en trui. iets wat hij graag droeg wanneer hij klaar was met alles. Vervolgens liep hij naar die bank toe waar alles op lag en deed hij zijn laarzen uit. Al snel volgde zijn kleding en stond hij daar weer in zijn onderbroek. Even schudde hij met zijn haren en trok hij zijn broek aan. "Dankje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 9:20 am

"Je bent wel wat... Liever als je thuis bent dan toen we waren buiten. Wat een verandering. Maar mij bevalt dit wel." Het was een soort van compliment. Incilia was niet zo goed in complimenten geven. Ze aaide Eros over zijn veren terwijl ze vanuit haar ooghoeken naar Cortez keek die zich begon om te kleden. Hij bleef er gewoon verukkelijk uitzien. Ze liep naar hem toe en gleed met haar hand over zijn sixpack. Ja Incilia was een beetje brutaal. "Ik krijg gewoon zin als ik je zo zie" een ondeugende glans verscheen in haar ogen maar Incilia ging op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 9:33 am

"Je bent wel wat... Liever als je thuis bent dan toen we waren buiten. Wat een verandering. Maar mij bevalt dit wel." Ergens vond Cortez het wel een aardig compliment van Incilia. Alhoewel hij niet zeker wist of hij het wel positief moest opvatten. "Dankjewel .. denk ik?" zei hij wat twijfelend tegen Incilia en haalde zijn schouders wat nonchalant op. Plots voelde hij een hand over zijn buik heen glijden en keek hij achterom naar haar. Lachend keek hij naar haar om. "Beheers jezelf jongedame." Ugh dat moest hij nodig zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 9:43 am

Sorry voor korte antwoorden, ben op tel
En keek finale voetbal
____
Incilia zakte een beetje achteruit en sloot even haar ogen. "Hmm deze bank ligt echt lekker" bij zijn volgende woorden opende ze haar ogen. Haar mondhoeken gingen iets omhoog en Incilia schonk een van haar verleidelijkste glimlachen" -k weet wel dat je mij wilt hoor. Maar ik wil best de badgirl zijn in dit geval" incilia stond weer op terwijl ze langs hem liep en haar vingers langs zij zij streelde. Ze pakte zijn hand en legde het net boven haar decollete. Haar ogen ontmoeten die van hem. "En nu mag je zeggen dat je mij niet wilt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 9:54 am

Cortez merkte op dat Incilia onderuit zakte op zijn bank en kort haar ogen sloot. "Dat is ook van de redenen waarom ik deze bank heb gekocht en niet een andere," sprak hij toen tegen haar en knipoogde naar haar. Tenslotte opende ze haar ogen weer en zag hij hoe haar mondhoeken omhoog gingen, Incilia schonk hem een glimlach die hij nog niet eerder had gezien bij haar of iemand anders. Even schudde hij lachend met zijn hoofd en wist niet precies wat hij moest zeggen. Tenslotte stond het meisje weer op en liep ze langs hem heen, haar vingers gleden langs zijn zij. Vervolgens pakte ze zijn hand vast en legde die net boven haar decolleté. Al gauw ontmoeten hun ogen elkaar weer. "Alsof ik dat wil," zei hij vrijwel direct en kon het niet laten om zijn handen licht te bewegen. "Ik wil je, maar het is niet het juiste. Dat had ik toen ook al gezegd. Spijt dat ik het met je heb gedaan? Nee totaal niet, maar toch.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 10:06 am

[I]"Ik wil je, maar het is niet het juiste. Dat had ik toen ook al gezegd. Spijt dat ik het met je heb gedaan? Nee totaal niet, maar toch.."[I] nu keek Incilia weg. Haar expressie was ijskoud en ze liep weer terug naar de bank. "Het zalwel... Cortez je hoeft niet te liegen en gebeurd is gebeurd. Kun je mij misschien wat te drinken aanbieden? Ik heb eigenlijk wel dorst"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 10:46 am

Oke dus die laatste zin pakte Incilia totaal niet goed op. Toen ze weer terug liep naar de bank brak de twijfel bij hem toe en ja .. wat moest hij nu dan weer doen? "Wat had je dan willen horen? Kom laten we het nogmaals doen? Kom laten we het hier op deze bank doen midden in de woonkamer terwijl mijn ouders hier ook op de boerderij bezig zijn? Of had je gewoon die typische drie woorden willen horen 'ik houd van je' en dat ik om je geef? Zeg het maar." Misschien .. heel misschien klonk dat wat feller dan bedoeld was. "Wat wilt mevrouw te drinken dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 1:31 pm

Het leek wel of zijn woorden het ene oor in gingen en het andere oor uit. Wat was zijn probleem? Ze had toch tegen hem gezegd dat het goed was? Tja... Echt tevreden had zij niet gedaan. Natuurlijk voelde zij zich beledigd na zijn afwijzing. Maar wat had ze gedacht? Dat hij weer met haar seks ging hebben? In een huis waar hij vast nog met zijn ouders woonde. 26 was eigenlijk een leeftijd om op jezelf te gaan wonen. Hij begon eens fel te reageren wat je niet in het goede daglicht bracht. Incilia stond op en duwde hem tegen de muur. "Als je ik houd van je tegen me had gezegd, dan had je mij een emmertje moeten brengen" haar paarskleurige stonden fel, geergerd. "En ik heb jou niet nodig voor seks. Denk maar niet zo hoog van jezelf" ze streek met haar vingers over zijn wang en kuste hem terwijl ze hem tot bloedens toe in zijn lip beet. "Praat nooit meer zo tegen mij want de volgende keer... En water is prima om het bloed mee weg te spoelen" Incilia likte haar lippen af wat vrij lustig uitzag. "Maar eigenlijk ben je veel sexier als je zo kwaad doet" ze begreep deze verschillende emoties niet maar ze wilde hem kussen en dat deed ze ook. Haar handen gleden over zijn six pack terwijl ze daarna stopte en op de bank terug ging zitten. "Dus je woont nog bij je ouders..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 6:46 pm

Ergens schaamde Cortez zich doordat hij zo op haar uit viel, maar toen Incilia op stond en hem zo tegen de muur aanduwde was die schaamte alweer weg. Het was haar eigen versiende loon. "Ik. Houd. Van. Jou," sprak hij met een kleine grijns op zijn gezicht. Benieuwd wat ze ging doen of ze nou echt een emmer nodig zou hebben. "En ik heb jou niet nodig." Zijn hele stemklank was veranderd in vergelijking met die vorige zin die hij uitsprak. Vingers streken langs zijn wang en nog voordat hij wat kon zeggen begon Incilia hem weer te kussen. De beet in zijn lip werd steeds pijnlijker en uiteindelijk vloeide er bloed. "Volgende keer wat? En dan pak ik dat voor je." Even likte hij net zoals Incilia zijn lippen af, maar het bloed bleef maar komen. Tenslotte liep hij naar de keuken waar hij een glas pakte en er water in deed. Vervolgens liep hij met dat glas met water naar de woonkamer terug: "Dankjewel." Hij liep naar haar toe en gaf aan hem het glas. "Alsjeblieft." Plots voelde hij opnieuw de lippen van Incilia op die van hem en haar vingers die over zijn sixpack gleden, nadat ze weer terug naar de bank liep zei hij "Je had me niet nodig zei je, dus geen aanraken van mijn lichaam en mij niet meer kussen.. Behalve," hij was ergens op uit, maar op wat uit wist hij ook nog niet. Na ja .. misschien wilde hij haar lichaam toch wel weer zo zien als de vorige keer..? "Ik woon hier, omdat ik meestal alleen maar even wat klusjes doe en dan weer weg ga. Aan een eigen huis heb ik dan vrij weinig en het kost alleen maar geld."
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 7:30 pm

Je merkte duidelijk dat deze dame niet gediend was van tegenspraak en zijn arrogantie, of zelfverzekerheid werd alleen maar groter nadat ze samen met elkaar hadden geslapen. Bij de woorden ik houd van je verstijfde ze. Maar toen ze de grijns zag ontspande zij zich weer. "Boh ik voel mijn ontbijt omhoog komen" hem met een kille, serieuze blik aangekeken. En Cortez zei dat hij haar ook niet nodig had. "Mooi. Dan zijn we over 1 dingentje eens". Duidelijk beledigd dat hij dat ook tegen haar had gezegd. Hij ging voor haar een glas water pakken. Waarom bleef hij nog zo aardig terwijl zij hem beledigde en bot tegen hem deed. Bij zijn volgende zin bracht Incilia het glas naar haar lippen en nam een slok water. "Behalve?" Nu wilde ze het ook weten ook. Maar waarom wachten op de behalve als ze gewoon deed waar ze zin in had? Ze trok Cortez op de bank, ging op hem zitten met ieder been aan 1 kant. "Aha vandaar. Dus je bent vaker buiten dan binnen? Wel aardig dat je je ouders helpt" Incilia streek met haar onderste gedeelte langs die van Cortez om hem op te winden en 'hard' te laten worden. "Maar vertel behalvew?" Fluisterde ze met haar warme adem tegen zijn oor. Was ze misschien toch goed in het verleiden van mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 7:56 pm

Ergens in haar reactie kon Cortez aflezen dat ze niet wist wat ze moest doen, maar pas toen ze zijn grijns zag wist ze dat het niet gemeend was en zei Incilia die ene opmerking. Dit was pas hun derde ontmoeting en hij wist al bijna hoe het allemaal bij haar in elkaar zat. "Ja dat zal ik ook zeggen." Wederom ontstond er een lichte grijns op zijn gezicht. "Oke is goed, daar houd ik je aan." Nu kon ze in zijn ogen niet meer om hem heen dingen gaan doen. "Ga het zelf maar raden, je bent vast en zeker slim genoeg om dat te kunnen." Als ze het zo graag wilde weten kan ze het prima zelf bedenken. Plots werd hij op de bank geduwd en ging Incilia op hem zitten met ieder een been aan de andere kant. "Nee Incilia. Je had me toch niet nodig zei je?" De klik in zijn hoofd ging om en toen kwam de harteloze Cortez tevoorschijn. Zo snel was hij echt niet om te praten. Er was een leegte in zijn ogen ontstaan en met die lege blik keek hij Incilia aan. Natuurlijk voelde hij alles wat ze deed, "Dankje," maar hij zal er niet aan toe geven. Het zal niet gebeuren en als hij nee zegt is het nee. "Lieve schat wat probeer je nou te doen? Me op te winden?" vroeg hij toen aan haar en keek haar vragend aan. Zij probeerde het bij hem, nou dan probeert hij het toch ook bij haar? Zijn handen gleden weer naar haar rug en bracht zijn lippen net naar haar gezicht. Echt net niet raakte hun lippen, hij begon kusjes te geven vanaf haar mondhoek naar haar oor toe. Waarma hij aan haar oor lel begon te zuigen, maar al snel likte hij met zijn lippen haar oorlijnen. Nu gaat hij het zeggen en kijken hoe ze dan reageert, natuurlijk moest hij serieus en zwoel klinken anders zou ze meteen weten dat het niet gemeend was. Een korte en zachte fluistering in haar oor klonk als "Ik houd van jou met heel mijn hart." Tenslotte beet hij zacht in haar oorschelp met zijn ogen gesloten, zijn handen nu geklemd in haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyzo jul 01, 2012 8:51 pm

Was het zo erg dat ze hem wilde? Waar Incilia niet goed mee om kon gaan waren afwijzingen. Ze haatte om afgewezen te worden en misschien als ze hem deed verleiden, gaf hij wel toe. Incilia kon onweerstaanbaar zijn. "Ja ik had gezegd dat ik jou niet nodig had maar jou lichaam. Dat is een ander verhaal" haar ogen stonden koud, harteloos net zoals haar stem. Wanneer Cortez plotseling veranderde qua persoonlijkheid? Hij had haar nooit zo aangesproken of met een lege blik naar haar gekeken. Begon hij boos op haar te worden of geirriteerd. Bij zijn volgende woorden leek het wel of hij een klap in haar gezicht gaf. Hij kon misschien zo onverschillig doen maar zijn lichaam zou niet kunnen liegen. Cortez zijn handen gleden naar haar rug en bracht zijn lippen net naar haar gezicht. Echt net niet raakte hun lippen, hij begon kusjes te geven vanaf haar mondhoek naar haar oor toe. God, hij plaagde haar of probeerde haar meer zin te geven. En het lukte hem ook nog. Haar ademhaling werd iets zwaarder terwijl Incilia niet probeerde toe te geven. Vervolgens begon hij aan haar oor lel te zuigen, maar al snel likte hij met zijn lippen haar oorlijnen. Haar ademhaling stokte, ging onregelmatig. Ze wist duidelijk wat hij dacht. Hij probeerde haar op te winden. Opeens hoorde Incilia een fluistering "Ik houd van jou met heel mijn hart." op dat moment gingen haar ogen wijd open. Haar expressie zag er geschrokken uit en meteen klemde Incilia haar kaken op elkaar. Je zag duidelijk dat ze niet wist hoe ze moest reageren. Na drie ontmoetingen? Hij speelde een spelletje met haar, dat moest wel. En wat hij kon, kon Incilia ook. Het was onmogelijk dat die nu van haar hield. Van haar lichaam was een optie maar van haar gouden? Hij wist niets van haar."Hmm. Als je zoveel van mij houd Cortez, bevredig de liefde met me. Nu hier op deze bank. Risico dat je ouders binnen kunnen komen. Laat mij alle hoeken van de kamer zien" zei ze fluisterend op een lieve, hele verleidelijke maar ontzettende sexy toontje. Dit was gewoon te moeilijk om te weerstaan. "Daden zeggen meer als woorden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma jul 02, 2012 2:45 am

"Helaas voor jou zit er binnen in dit lichaam de Cortez," zei Cortez toen tegen haar. Wederom knipoogde hij naar haar en zodra hij haar lichtjes kusjes begon te geven. De ademhaling van Incilia erd zwaarder, juist goed zo. Daar was hij op uit en het lukte hem ook nog. Eigenlijk had hij dat echt helemaal niet verwacht. Nadat hij aan haar oorlel had gezogen en haar oorlijn had afgelikt hoorde hij de ademhaling van Incilia werd heel onregelmatig gaan. Moest hij ermee stoppen? Totdat hij dat ene zinnetje zei, hij merkte meteen dat Incilia het niet kon geloven en verstijfd was van 'kut kut kut wat moet ik nu.' Dat was precies wat hij wilde dat ze deed, hij wist wel dat ze niet zou moeten kotsen, dat was gewoon te onwerkelijk. ."Hmm. Als je zoveel van mij houd Cortez, bevredig de liefde met me. Nu hier op deze bank. Risico dat je ouders binnen kunnen komen. Laat mij alle hoeken van de kamer zien" Wacht .. zei ze dat nou echt tegen hem? Dat zei ze alleen maar omdat ze zo graag seks wilde hebben met hem, wedden? Dat zou typisch wat voor het meisje zijn voor zover hij haar kende. "Als dat is wat je doet geloven dat ik van je houd.. Dan oke," sprak hij wederom tegen haar. Dit spelletje spelen was geweldig, maar ergens wilde hij haar lichaam ook gewoon weer. Hij wilde het aanraken, het bevredigen en het een plezier doen. Cortez wilde het gewoon. Tenslotte zorgde hij ervoor datze op de bank lag en hij boen haar hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma jul 02, 2012 3:09 am

Incilia was benieuwd naar zijn reactie, wat zou hij er van vinden nu zij die zin had uitgesproken. Ze geloofde echt niet dat hij van haar hield, want na drie ontmoetingen kun je niet van iemand houden. Dit spelletje ging ze winnen want ze is niet iemand die snel op geeft. Ze zou Cortez spijt laten krijgen van zijn woorden. Dit was een goede manier om aan seks te komen. Hij duwde haar op de bank en haar ogen werden groter dit was een verassende omkeer van de situatie. "Vind je het niet erg dat je ouders elk moment binnen kunnen komen?maar mij hoor je niet klagen." Met haar tong streek ze langs haar lippen en haar vindertoppen streelden zijn bovenarmen. "Laat maar eens zien wat je kan, Cortez." Zijn naam sensueel uitsprekend. Terwijl de lust in hjaar ogen te zien was. Dit opwekken was iets wat alleen hem tot gelukt was. Insilia was benieuwd of hij echt hiermee door zou gaan of dat hij toch terug zou krabbelen. Er was nu wel meer spanning door de kans om betrapt te worden en daardoor gierde er meer opwinding door haar licjaam. Ze legde haar hand in zijn nek en trok hem naar hem toe om zijn lippen te proeven. Ze voelde de wond die ze hem toegebracht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma jul 02, 2012 6:14 am

Toen Cortez haar op de bank duwde zag hij hoe haar ogen groter werden, yes missie geslaagd. "Vind je het niet erg dat je ouders elk moment binnen kunnen komen?maar mij hoor je niet klagen." Eigenlijk boeide het hem vrijweinig, alhoewel hij liever niet had dat ze random binnen kwamen lopen dan. "Geeft niet," fluisterde hij opnieuw op een sensuele toon in haar oor. Voelende hoe haar vingertoppen over zijn bovenarmen streelde. "I'll try my best." Knipoogde even kort naar haar en zag de lust in haar ogen. Woow.. Dit meisje wilde echt graag zijn lichaam? Zachtjes beet hij sexy op zijn lip en voelde toen hoe haar hand zijn nek in werd gelegd, naar haarzelf toetrok waarna zijn lippen die van Incilia opnieuw raakte. Met zijn handen gleed hij door haar haren heen. Ergens vond hij het geweldig om haar lichaam weer te kunnen beminnen.

[Doe jij zo ts? :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Incilia
Level 2
Incilia


Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma jul 02, 2012 9:10 am

Komt in orde!
___

Daar lag Incilia dan zonder enkele kleren aan op de bank terwijl Cortez soort van boven op haar lag. Want tja met elkaar naast de bank liggen was haast onmogelijk. Haar gezicht was begraven onder zijn lange haren terwijl haar borstkas langzaam op en neer ging. Nu ondersteunde zij met haar handen haar hoofd terwijl ze een beetje omhoog ‘zat’. “Dus…” sprak ze zachtjes uit terwijl haar ogen op alles waren gericht behalve op het gezicht van Cortez. “Meende je het dat je van mij hield? Of speelde je een spelletje? Want ik vind het toch vrij beangstigend als je het werkelijk zou menen. Zolang kennen wij elkaar niet en tot nu toe hebben we eigenlijk alleen seks gehad. Omdat ik dat eigenlijk wilde. Ik dwong je eigenlijk”
Incilia kroop zo over hem heen dat ze nu gewoon voor de bank stond terwijl zij haar kleding aandeed. Haar armor beter gezegd. "Dit zal de laatste keer zijn Cortez omdat je tijdens de seks kijkt of je het helemaal niet wilt. Gekwelt... En... Dat vind ik niet fijn" Incilia was een monster, daar niet van. Zij had geen schoonheid zoals anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cortez
Level 1
Cortez


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Emptyma jul 02, 2012 9:21 am

Nog voordat Cortez van Incilia af wilde gaan voelde hij haar borstkas langzaam op en neer gaan. “Meende je het dat je van mij hield? Of speelde je een spelletje? Want ik vind het toch vrij beangstigend als je het werkelijk zou menen. Zolang kennen wij elkaar niet en tot nu toe hebben we eigenlijk alleen seks gehad. Omdat ik dat eigenlijk wilde. Ik dwong je eigenlijk” hoorde hij Incilia toen zeggen. Tenslotte stond hij naast haar zijn kleding aan te doen en af en toe kon hij het niet laten om niet naar haar te kijken. Ze had een prachtig lichaam, dat was nou eenmaal zo. Maar zal hij het spelletje door blijven spelen? "Ik wilde zien hoe je er op reageerde," zei hij toen tegen haar met een korte glimlach op zijn gezicht. "Dit zal de laatste keer zijn Cortez omdat je tijdens de seks kijkt of je het helemaal niet wilt. Gekwelt... En... Dat vind ik niet fijn" Ergens wilde hij echt gewoon zeggen; Nee dit is niet de laatste keer. Maar hij kon haar sowieso niet dwingen. "Is dat zo? Was dat de eerste keer ook al?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De boerderij van de familie Typhoon. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij van de familie Typhoon.   De boerderij van de familie Typhoon. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De boerderij van de familie Typhoon.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cortez Feo Typhoon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Utaï-
Ga naar: