Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 10:35 am

Dit meer beslaat bijna heel de oppervlakte van het grondgebied van het Olivy volk. Door dit volk wordt het meer als magisch beschouwd, zij halen hier namelijk bijna al hun eten, vis en zeeplanten, vandaan. Voor anderen is het gewoon een prachtig meer. Het water is zo helder dat je op alle plaatsen de bodem kunt zien, wat een magisch effect geeft. Het water van het meer bestaat dan ook uit puur H2O, er mengt zich niets in, er is dus wel iets van magie in het spel bij dit meer.


Laatst aangepast door Leida op ma jun 25, 2012 10:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelda
Level 1
Zelda


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 22-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 10:48 am

Zelda had al uren gelopen en stopte bij dit mooie meer. Uitgeput liet ze zich tegen een paar rotsblokken vallen. De zon scheen in haar gezicht en het meer gaf een kalmerend gevoel. Langzaam viel ze in slaap. Ze werd meeggetrokken in een droom wereld, niet bewust van de realitijd maar altijd met haar ene hand op haar boog.
~
Een beetje kort, ik weet het maar ik kon niks meer verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 10:57 am

Maakt niet uit hoor Smile
~
Leida dook vanaf een rots aan de waterkant het meer in en begon te zwemmen. Als generaal moest ze fysiek constant fit blijven, en aangezien er niet echt een oorlog aan te komen zat had ze besloten dat zwemmen ook een goede manier was om dit te doen. Gekleed in een roodgekleurde bikini zwom ze in het heldere meer. De helderheid van dit water was verbazingwekkend. Ze kon gewoon onder water haar ogen open doen zonder iets van pijn te ervaren. Haar zwarte haar had ze strak naar achteren gebonden met een elastiekje, maar haar pony hing nog los en kleefde aan haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelda
Level 1
Zelda


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 22-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 11:12 am

Opeens hoorde Zelda ver weg wat water onrustig verstoord worden door iets en meteen was ze klaar wakker met haar pijl op een vrouw in het water gericht. Haar gezicht stond ernstig en ze was bewust van de agressie die ze had. Ze keek de vrouw aan, en opeens besefte ze zich dat de vrouw haar niks aandeed dat ze alleen zwom. Ze richtte haar gespannen boog naar beneden en bloosde een beetje. ''Het spijt me, ik dacht dat je iemand anders was.'' Ze keek naar de grond en beet op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 11:21 am

Leida keek omhoog. Nu pas werd het haar duidelijk in wat voor een kwetsbare positie ze zichzelf stelde als ze zo zwom. Gelukkig had het meisje haar pijl niet afgevuurd. Ze zocht met haar voeten de bodem van het meer en streek haar pony uit haar ogen. Ze glimlachte naar het meisje "Maakt niet uit, er is niets aan de hand. Je hebt hem niet afgevuurd, toch?" Zei ze geruststellend. Het meisje was duidelijk niet vijandig, al bleef Leida wel een beetje op haar hoede, je wist maar nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelda
Level 1
Zelda


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 22-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 11:26 am

Zelda keek haar toen aan. ''Nee dat is waar maar toch, ik was gevaarlijk bezig. Ik wil het goedmaken, laat ik je op de lunch trakteren.'' Zelda was blij dat ze de vrouw wat aan kon bieden. ''Ik ben Zelda Celinor, tovenares van Het Sterandevolk.'' Ze wachtte even en keek de jonge vrouw toen aan. ''Kijk ik ben veertien, en een man heeft me al de stuipen op het lijf gejaagd en toen moest ik hem verwonden maar sindsdien ben ik gewoon heel erg op mijn hoede als ik alleen ben.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 11:36 am

"Het was echt niet erg, maar een lunch sla ik nooit af." Zei Leida met een glimlach tegen het meisje. Ze trok zichzelf op de kant. "Ik ben Leida Havock, generaal van het koningkrijk Delcia." Stelde ze zichzelf voor. "Ik begrijp heel goed dat je dan op je hoede bent, dat is sowieso altijd belangrijk. Als je maar niet per ongeluk bontgenoten neerschiet." Zei ze met een gemoedelijke toon en brede grijns. Ze ging op de rand van de rots zitten en droogde zichzelf in de zon. Ondertussen kwam haar draak Tuxedo aanvliegen, waar ze wel blij mee was, nu kon ze haar kleren aandoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelda
Level 1
Zelda


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 22-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 8:09 pm

Zelda grijnsde terug en pakte haar grote jutte zak. Ze haalde er brood, kaas en een geschoten kalkoen uit en nog een cake uit. ''Het is een beetje karig, maar het kan er mee door.'' Ze begon het neer te zetten op een grote platte steen en sneed twee bouten met haar kleine zwaard van de kalkoen af. De cake verdeelde ze ook in grote grove plakken en de rest liet ze voor wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptyma jun 25, 2012 9:41 pm

Tuxedo landde vrij geruisloos naast de twee dames. "Nou, een kalkoen en een cake, ik ben wel eens voor minder mijn bed uit gekomen." Zei Leida met een brede glimlach tegen Zelda. Ze liep ondertussen naar Tuxedo en haalde een legerbroek en rood T-shirt uit de tassen die op zijn rug gebonden waren. Ze schoot beide aan. Het rood van het shirt kwam terug in haar tatoeage, wat ze zelf erg mooi vond. Ze ging naast Zelda zitten en nam dankbaar een ban de twee kalkoenbouten aan. Ze vormde een vuurtje in haar hand en roosterde hem erboven. "Moet ik die van jou ook doen?" Vroeg ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelda
Level 1
Zelda


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 22-06-12

Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Emptydi jun 26, 2012 12:55 am

Zelda keek verwonderd toe maar schudde haar hoofd. ''Nee dankje, ik wil even nog een duik nemen voordat ik ga eten. Maar ga gerust je gang.'' Zelda aaide Tuxedo even en liep toen naar haar tas. Ze kleedde zich uit en trok een gestreept badpak aan. Daarna dook ze in het heldere water. Onder water kon ze alles zien, het was magisch ze dook dieper en dieper tot ze geen adem meer had en zwom toen als een speer naar boven. Ze hijgde een beetje toen ze weer op de kant klom en wreef zichzelf droog met een handdoek. Daarna trok ze een licht grijze maillot aan, met een donkerblauw tuniek en een grijze wollen mantel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy   Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Olivy Volk - Het heilige meer van de Olivy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Damasch Volk
» Het Runa volk
» Het Samnia Volk
» Het Grihun volk
» De warme bron - Het Sterranda Volk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Utaï-
Ga naar: