Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Het appartement van Elijah Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Het appartement van Elijah Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Het appartement van Elijah Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Het appartement van Elijah Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Het appartement van Elijah Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Het appartement van Elijah Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Het appartement van Elijah Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Het appartement van Elijah Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Het appartement van Elijah Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Het appartement van Elijah

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 2:55 am

Het appartement van Elijah is eigenlijk de derde verdieping van een groot huis. Het huis is in 4 appartementen verdeeld. Elk appartement heeft een keuken, een badkamer, een slaapkamer en een kleine woonkamer. Het is niet heel groot, maar dat maakt Elijah niet uit. Hij komt vaak alleen thuis om te slapen. Er staan weinig persoonlijke spullen in zijn huis. Het is redelijk modern ingericht, maar erg veel eigen 'touchs' is er niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 2:58 am

Elijah geleidde Liz naar zijn appartement, de trap was wat wankel door het vele gebruik dus je moest goed oplette waar je stapte. Uiteindelijk kwamen ze op zijn verdieping aan. Hij opende de deur en hield deze voor Liz open, "Welcome." zei hij tegen haar, waarna hij de deur sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 3:11 am

Liz keek het appartement rond. Het was mooi, maar niet persoonlijk ingericht en dat vond ze dan weer wat minder. 'Leuk' loog ze half en ze glimlachte en pakte de andere fles uit haar tas. Ze probeerde te blijven staan maar liet zich toch op de bank vallen. 'Hier, deze is voor jou, ik heb wel genoeg op' lachte ze en zeegang hem de fles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 3:34 am

Elijah pakte de fles aan, maar zette dit op een tafeltje die naast de bank stond waar Liz in neer was geploft. "Ik ben blij dat je het leuk vind." het was meer een standaard opmerking dan dat hij het meende, hij was niet iemand die veel aan de inrichting deed. Voor hem was het huis vooral van practisch nut. "Ik denk niet dat het verstandig is als ik nog veel drink, moet morgen weer vroeg op dus ik duik zo mijn bed in." terwijl hij dat zei bedacht hij zich, "Jij mag ook wel in het bed slapen, ik neem de bank wel." op een of andere manier wilde hij nu niet met Liz het bed in duiken, daarvoor hadden ze een te rare avond achter de rug voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 3:59 am

Liz haalde haar schouders op maar zei niets meer. Ze voelde hoe haar maag een beetje in opstand begon te komen door al die drank en slikte het krampachtig weg, veel te dronken om er over na te denken dat het anders later wel zou terugkomen. 'Ik slaap wel op de bank, ben over drie uur toch weer op' zei ze met een glimlach en ze knipoogde naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 5:37 am

"Wat jij wilt." Elijah mocht vrouwen dan goed behandelen, hij ging meestal niet moeilijk doen over bepaalde etiquette als hij moe was. Hij liep naar een kast en toverde daar een deken uit tevoorschijn. "Alsjeblieft." zei hij terwijl hij deze aan Liz gaf, "Heb je nog een kussen nodig?" vroeg hij aan haar. De leunig was redelijk hard en ook ietwat versleten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 6:20 am

Liz keek naar de leuning maar was veel te dronken om daar iets om te geven. 'Nee, ik slaap prima zo' zei ze, al half liggen en ze rolde zich gemakkelijk op tot een klein balletje en sloot haar ogen. Ze lag goed genoeg, het was beter dan op de donkere aarde van een bos, waar insecten rond je hoofd vlogen en je om de drie seconden wakker werd omdat er een diertje voorbij kwam en je bloeddorst weer opgewekt werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 7:11 am

Elijah bleef nog even naar Liz kijken die zich als een balletje had opgerold had en in slaap gevallen was. Tenminste zo leek het voor Elijah. Na een paar minuten draaide hij zich om en kledde hij zich snel om en klom zijn bed in. Door de drank was het ovor hem niet lastig om in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 7:22 am

Liz opende haar ogen en zag blonde krullen op de bank liggen. Mooi, ze was al terug veranderd. Even dacht ze na tot ze alles van die avond weer herinnerd had. Het probleem was niet zoals bij normale mensen dat ze het niet meer wist, alleen dat ze er zelf gisteravond niet 100% bij was geweest. Ze stond op en merkte dat ze haar jurk nog droeg. Gelukkig zat Beth op de vensterbank en ze opende het raam. De vogel gaf haar haar tas en vloog weer weg. Liz en de vuurvogel gingen niet veel met elkaar om als ze een tijdje in een stad woonde, dan kwam de vogel alleen af en toe langs om haar tas met spullen af te zetten en kwam een uurtje later terug om hem weer op te halen. Zachtjes, zodat ze Elijah niet wakker maakte kleedde ze zich om, en was van plan straks ontbijt voor hem te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 7:48 am

Elijah had niet door hoe laat het was, het was zondag en dat was de enige dag dat hij niet hoefde te werken. Inplaats van rond een uur of half 6 werd hij ditmaal rond een uur of 8 wakker. Wat voor hem best uitgeslapen was. Hij merkte dat hij hoofdpijn had, iets wat niet vaak gebeurde. De drank van gisteravond was veel geweest, zeker omdat hij verder niks gedronken had. Vermoeid ging hij overreind zitten, Liz was hij vergeten. Of hij dacht er tenminste niet aan, tot hij gestommel in zijn woonkamer hoorde. In zijn boxer en zijn slaperige hoofd stapte hij uit het bed en liep hij naar de kamer, waar hij Liz bezig zag. Zonder wat te zeggen blef hij evern naar haar kijken, waarna hij bedacht wat er gisteravondw as gebeurt. "Goedemorgen." mompelde hij met een wat schorre stem van de slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 7:52 am

Liz keek verschrikt op, ze wist niet hoe lang hij had gekeken maar wist wel dat ze har jurk pas drie seconden goed aanhad. Het was een lichtgroene en hij kwam tot haar knie. Het was haar wat zomerse jurk die ze droeg om het wat minder benauwd te hebben in zo'n dikke, lange jurk. 'Goedemorgen. Heb ik je wakker gemaakt? Ik was van plan ontbijt voor je te maken' zei ze een klein beetje afstandelijk want ze wist dat hij waarschijnlijk een kater had, en vrolijk doen hielp dan niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 8:26 am

Elijah kon niet zeggen dat hij totaal niets gezien had, maar de nacht ervoor had hij veel meer gezien dus hij vond niet dat het erg veel kwaad zou kunnen. Met zijn donker blauwe ogen keek hij haar even kort aan, "Nee, ik ben gewend om vroeger waker te worden." zei hij terwijl hij verder te kamer binnenstapte. "Maar bedankt." hij liep door naar de keuken, "Al zou ik niet weten of er wel genoeg is om een ontbijt van te maken." moest hij toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 8:35 am

Liz haalde haar schouders op en pakte nog een armband uit haar tas, die kon ze nu wel dragen aangezien ze een tijdje het wild niet meer in zou gaan. 'Ik hoef geen ontbijt hoor, ik heb gisteren nog gegeten' zei ze en ze ritste de tas dicht. Overdag had ze hetzelfde lichaam als 's nachts, maar vanbinnen leek het wel te veranderen. Zo voelde ze overdag de alcohol niet meer, en 's nachts had ze weer honger al had ze net gegeten. Nu ze net voor haar verandering gegeten had, had ze totaal geen trek omdat het maar drie uur geleden was voor haar gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 8:55 am

"Oja, merk je daar geen verschil in dan?" hij opende een paar kastjes en wist nog een half stuk brood te vinden. Hij zou weer eens wat te eten moeten halen zodat hij 's ochtends tenminset thuis wat kon halen. Hij ging even met zijn handen door zijn haar en brak een stukje af. Hij legde het brood op de tafel, "Als je wat wilt, moet je maar gewoon pakken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 10:50 am

'Nope' zei ze simpel en ze pakte haar jas voor als het koud zou worden. 'Ik denk dat ik nog een tijdje in de stad blijf, gewoon in hotellen, of bij restaurants werken. Is het oké als ik hier blijf logeren?' vroeg ze hem terwijl ze de tas weer inpakte en hij naar eten zocht waar zijzelf geen trek in had, ze was echt helemaal vol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyzo jul 08, 2012 10:57 am

Elijah hoefde niet lang over haar vraag aan te boden en knikte simpelweg. "Ik vind het best." hij was toch nooit thuis, meestal alleen om te slapen en om zich om te kleden na zijn werk in de haven. Dat verklaarde dan ook de toestand van zijn huis. Het was netjes, gewoon omdat hij er zo weinig was en hij er dus geen rotzooi van kon maken. "Al heb ik geen ander bed of iets dergelijks."
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyma jul 09, 2012 12:34 am

zullen we doen dat hij voorstelt of ze nog bondgenoot wil worden?
---

Liz glimlachte. 'Dank je, en de bank is goed genoeg hoor' zei ze en ze ritste de tas dicht. Ze was weer helemaal zo goed als nieuw. Haar volk zweette niet snel dus ze was totaal niet vies. 'Ik ga dan maar weer, misschien zie ik je vanavond nog wel' zei ze terwijl ze de tas over haar schouder sloeg en hem even aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyma jul 09, 2012 9:31 am

ja, als ze dan 's avonds weer bij elkaar komen ofzo in het appartement? Dat hij dan vraagt of ze meegaat?
-
Elijah knikte, "Oké, wat jij wilt." in tegenstelling tot wat mensen zouden verwachten had hij geen groot 2 persoonsbed, maar een simpel 1 persoonsbed waar je alleen met moeite met z'n tweeën in kon liggen. "Ja, ik denk het ook." hij pakte een mok koffie die hij ondertussen had klaargemaakt. Het was een raar idee dat liz de nacht bij haar had doorgebracht, zonder dat er wat was gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Level 1
Liz


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 29-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats :

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptywo jul 11, 2012 4:16 am

ja is goed ^.^
---
Liz glimlachte en liep de deur uit. 'Doei' riep ze nog en ze snelde de trappen af waarna ze het zonlicht instapte.

(dan jij dat het avond is?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyvr aug 03, 2012 9:47 am

shit ik ben het verhaal een beetje vergeten, wat gingen ze nu ook alweer doen.
-
Elijah was niet erg fris meer om te zien terwijl hij het huis binnenstapte, het was nog niet heel laat. Rond een uur of zes en hij had dan ok nog alle tijd om zich om te kleden en een douche te nemen. Misschien zelfs een korte slaap voor hij de straat weer op zou gaan. Hij trapte zijn schoenen uit en stapte direct door naar de badkamer waar hij een douche nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana
Level 1
Dana


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 13-07-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyvr aug 03, 2012 10:38 am

Euh... Ik weet ook niet meer precies... Volgens mij zou zij thuis komen en hij dan vragen of ze meeging en dat ze dan bondgenoten en misschien een stelletje zou worden??

Liz voelde hoe een windvlaag haar blonde krullen opzij blies terwijl ze de deur van het gebouw opendeed en ze was blij toen ze naar binnen stapte en de koude, miezerige wind verdwenen was. Ze liep rustig de trappen op en vroeg zich af of het niet raar was dat ze nu naar Elijah ging, een jongen die letterlijk en figuurlijk alle kanten van haar kende. Voorzichtig opende ze de deur. 'Hoi, kan ik binnenkomen?' vroeg ze voordat de deur helemaal open was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyza aug 04, 2012 12:45 am

Elijah hoorde de stem van Liz terwijl hij de douche uitstapte, oja ze zou voortaan bij hem slapen. "Jahoor>" riep hij terug terwijl hij snel een handdoek over zijn lichaam haalde en deze daarna om zijn middel sloeg. Met zijn handen ging hij even door zijn haar en bracht het zorgvuldig in model. Daarna liep hij de slaapkamer in waar het aangrensde. "Wat ben je vroeg." zei hij terwijl hij kort zijn hoofd even om de deur stak als begroeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana
Level 1
Dana


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 13-07-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyza aug 04, 2012 6:02 am

Toen ze zijn stem hoorde stapte Liz naar binnen en sloot de deur achter zich. 'Hmm...' zei ze op zijn opmerking en ze legde haar tas op de bank. Ze voelde haar gezicht een beetje rood worden bij het idee dat hij naakt in de andere kamer was. Ergens vond ze hem wel leuk maar dat wilde ze niet toegeven. 'Heb je misschien iets te eten?' riep ze terwijl ze haar jas uitdeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Level 1
Keira


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 21-06-12
Leeftijd : 28

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyza aug 04, 2012 8:16 am

je kan ook bij het overige rpg (:
-
"Dan zou je even in de keuken moeten kijken." beantwoordde hij haar vraag. Hij was niet van het frequente boodschappen doen, daardoor kwam hij best vaak tot zijn teleurstelling bij lege kastjes terecht. Elijah haalde een zwart overhemd uit de kast en trok een schone spijkerbroek aan. Binnenkort zou hij zijn was weer eens aan een van de schoonmaakvrouwen geven. Dat deed hij niet zelf. Hij keek nog even kort in de spiegel voor hij zich omdraaide en de kamer in liep. "Hoe is het." groette hij haar terwijl hij zich op de bank neer liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana
Level 1
Dana


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 13-07-12

Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Emptyvr aug 17, 2012 10:06 pm

haha oke, dank je ^^
en hoe zit het nou met kledingstijl? zullen we anders gewoon beetje modernere kleren doen??
---

Bij zijn woorden liep ze naar de keuken en opende een keukenkastje. Hm... Alleen een homp brood, en in de koelkast vond ze een pot bijna bedorven jam. Nou ja, alles beter dan niets toch? Snel smeerde ze een klein boterhammetje en liep naar de kamer. Haar ogen vielen op Elijah die een beetje onderuitgezakt op de bank zat. 'Goed, ben blij dat ik geen slaapplek hoef te betalen, want nu heb ik veel meer geld over' zei ze met een glimlachje en ze ging op een stoel zitten die iets harder aanvoelde dan ze gehoopt had. Ze droeg een zwarte skinny jeans en een rood shirtje waarin ze er slank uizag én haar goede kanten benadrukt werden. (ja, ze wisselt gewoon nogal vaak van kleding -.---") 'Met jou?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Elijah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Elijah   Het appartement van Elijah Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Elijah
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Elijah Mah Stin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Yanta-
Ga naar: