Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Masaïk rijk - besneeuwde bergtop

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 4:19 am

In Masaïk staan vele hoge besneeuwde bergen, en dit is er een van. Het is niet de hoogste maar ook zeker niet de laagste. Deze bergtop is vrij afgevlakt zodat er een platte bovenkant van ongeveer 5 vierkante kilometer is ontstaan. Aan de randen staan bomen die versteend zijn en bedekt met ijs. In het midden ligt een vrij groot meer dat aan de randen vrijwel altijd bevroren is, en in het midden alleen als het ijskoud is. Een warme jas is hier een absolute must.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 5:24 am

Tuxedo landde met veel lawaai op de bergtop. Het geklap van zijn vleugels zorgde ervoor dat er een behoorlijke hoeveelheid sneeuw opstoof. Leida's dikke, leren, met bont gevoerde laarzen raakten de bevroren grond. Ze dook ver weg in de kraag van haar jas. Wat was het hier koud. Ze klopte de sneeuw van haar leren jas en broek van dikke, bruine stof en schudde haar hoofd even heen en weer om de sneeuw uit haar haren te krijgen. Haar adem vormde wolkjes in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 6:25 am

Aan de rand van het plateau zat Deke op een steen. Het leek alsof hij vastgevroren zat, maar hij toverde zich straks wel weer los. Hij keek droevig naar de bomen. Ze waren heel diep in hun binnenste in leven. Eigenlijk deden deze naaldbomen hetzelfde als de loofbomen elke winter, maar Deke vond het er vervelend uit zien. Hij kon ook geen contact met ze krijgen. Lea naast hem zat te kijken en er was nog geen raadselachtige opmerking uit haar mond gekomen. Wel was ze kort geleden gestopt met spinnen, maar Deke maakte zich pas zorgen als ze een diep, onaards gebrom liet horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 6:39 am

De aanwezigheid van Tuxedo, maar vooral van Leida verstoorde de rust op de bergtop. Leida was niet zo goed in zachtjes of elegant lopen. Ze stampte dus door de sneeuw, waar ze telkens tot halverwege haar scheenbeen in wegzakte. Tuxedo ademde uit door zijn neusgaten, waardoor er twee grote wolken de lucht in dreven en ging toen rustig met zijn kop op zijn poten liggen, kijkend naar Leida, die zich met moeite door de sneeuw richting het meer werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 6:44 am

Lea en Deke keken op toen ze iets door de sneeuw hoorden stampen. Ze draaiden zich om en zagen daar een vrouw met een draak lopen. Lea spreidde haar vleugels en maakte zich groot, maar omdat haar menselijke torso een winterjas droeg, ging het effect verloren. Deke had nog niet het gevoel dat de vrouw en de draak hen gezien hadden, dus nieuwsgierig ging hij ook staan. Zijn staf had hij in de hand, zoals altijd, en hij had een dikke winterjas, spijkerbroek en bergschoenen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 7:07 am

Leida zag nu Deke pas staan. Ze keek verschrikt naar hem. Ze was niet erg lang, ook niet voor iemand van haar volk, met haar 1.70, maar deze man sloeg alles. Hij was zeker twee en een halve meter lang. Snel herstelde ze zich. Hoe groter ze zijn, hoe harder ze vallen. Bovendien zag deze jongeman er helemaal niet gevaarlijk uit. Ze hief haar in een want gehulde hand op en zwaaide rustig naar hem, om aan te geven dat ze niets kwaads bedoelde. Ze dook half weg in haar kraag, omdat ze het koud had, maar hierdoor leek ze nog kleiner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 7:41 am

Deke stak ook zijn hand op, die met de staf. Hij begon op het meisje af te lopen, met Lea aan zijn zijde. "Hallo," zei hij vrolijk, toen hij in de buurt kwam. "Niet verwacht hier mensen aan te treffen." Al helemaal niet met een draak, dacht hij erachteraan. Lea zakte door haar poten en ging in de sneeuw liggen, net als de bekende stenen sfynxen. Ze zei niks, maar mocht het nodig zijn, dan zouden er snel wijze, metaforische mededelingen uit haar mond komen. Deke zette zijn staf neer en nam het meisje in zich op. Ze was klein, al was bijna iedereen dat voor Deke, die nog niet eens uitgegroeid werd. En verder was het een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 9:49 am

Leida grinnikte kort. Ze vond de lengte van de jongen tegenover haar nu vooral grappig, nouja, ze vond vooral haar eigen lengte in verhouding met hem hilarisch, omdat ze ongeveer tot halverwege zijn borst kwam. "Nee, ik eerlijk gezegd ook niet." Zei ze vrolijk. Ze haalde haar bontige capuchon van haar hoofd af zodat de jongen haar aan zou kunnen kijken. Ze kreeg wel pijn aan haar nek van het gestaar omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 8:39 pm

"Soms kan iets onverwachts lijden tot een keerpunt in de reis," zei Lea. Deke keek er al niet meer van op, de uitspraak zette hem meteen aan het denken. Hij dacht verder toen hij zich voorstelde: "Ik ben trouwens Deke." Hij stak zijn hand uit, een beetje naar beneden, zodat het meisje die zou kunnen pakken en schudden. Ondertussen lag Lea naar de draak te staren en nam hem in zich op, terwijl ze haar vleugels introk en haar lichaam wat kleiner maakte om de warmte beter vast te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 9:38 pm

Leida keek even met een opgetrokken wenkbrauw naar het wezen dat naast Deke zat. Als ze het niet mis had was het een sfinks. Als het niet zou komen met rare raadseltjes vond Leida het wel goed zitten, al hechtte ze niet veel waarde aan de uitspraak van het dier. "Ik ben Leida." Stelde ze zich voor aan Deke. Ze schudde zijn hand, waarbij ze best omhoog moest rijken. De grote hand van de jongen omsloot haar kleine hand volledig. Hij bedekte zelfs een stuk van haar tatoeage. Na een poging gewaagd te hebben tot een stevige handdruk liet ze hem maar los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 11:20 pm

Deke moest lachen. "Het is altijd leuk om met mensen om te gaan, of kleinere volkeren," zei hij. Thuis had hij het ook altijd, neerkijkend op alles en iedereen. En dan te bedenken dat hij nog moest groeien. Deke tekende met de staf wat willekeurige lijntjes in de sneeuw. "Maar, wat brengt jou hier als ik zo vrij mag zijn?" Hij keek nieuwsgierig naar Leida en de draak, want vrijwillig zou niemand naar deze plek komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyma jun 25, 2012 11:57 pm

Leida grinnikte "Wrijf er maar weer in dat ik belachelijk klein ben." Zei ze met een grijns tegen Deke. "Ik ben het land aan het verkennen en ik had alle mooie en warme plekjes al gehad. Bovendien vind ik het hier erg rustgevend." Gaf ze als antwoord op Deke. "En wat doe jij hier, als ik zo vrij mag zijn?" Vroeg ze als tegenvraag. Ondertussen bewoog ze haar neus, in een poging om de sneeuwvlokken die erop gevallen waren eraf te krijgen. Het lukte niet bepaald. Ze zuchtte en deed het uiteindelijk maar met haar want.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jun 26, 2012 12:03 am

"De bomen in het dal klaagden dat ze al jaren contact met hun bovenburen kwijt waren," legde Deke uit. "Ze hebben hier veel familie staan en wilden weten wat er aan de hand was en of er wat aan gedaan kan worden. De bomen leven nog, diep in de kern, vandaar dat ze geen contact meer hebben met de buitenwereld. En mijn magie is nog niet sterk genoeg om de bomen te ondooien en een spreuk uit te spreken waardoor ze hier gewoon als bomen kunnen blijven leven." Hij zuchtte en keek weer even achterom. Hij vond het zonde om terug naar beneden te moeten gaan om te zeggen dat hij niets kon doen voor de bomen. Hij had al enkele mantra's geprobeerd, maar niets werkte. Hij kende nu nog een oplossing, een hele lange, maar daarvoor zou hij zijn rituele gewaad aan moeten trekken en dan zou hij doodvriezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jun 26, 2012 12:07 am

"De bomen praatten tegen je? Wat heb jij gerookt man?" Vroeg Leida. Ze kende tovenaars, maar van pratende bomen had ze nog nooit gehoord. Ze vormde haar opmerking een beetje om in een grapje door daarna, echt serieus te vragen:"Ik heb vuurkrachten, dus ik zou wel kunnen proberen ze een beetje te ontdooien, als dat helpt?" Ze besefte zich dat in deze wereld bijna alles mogelijk was en dat haar eerste opmerking dus vrijwel nergens op sloeg. Ze streek door haar pony en keek omhoog, recht in het gezicht van Deke. Ze warmde zichzelf de hele tijd een beetje op, waardoor de sneeuw rond haar voeten weggesmolten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jun 26, 2012 12:12 am

"Nee, ik ben een Arswonda, uitgestorven in deze streken" zei Deke, waar hij eigenlijk alle vijf de continenten mee bedoelde. "Lang geleden hebben ijn voorvaderen zichzelf geleerd met de bomen te spreken. Inmiddels hebben zelfs onze stembanden zich er zo op angepast dat we zelfs de klanken van de Taal der Bomen kunnen produceren, klanken die verder geen enkel volk kan horen." Hij dacht even na. "Misschien zou het helpen als ik vuur in de buurt zou hebben. Dan kan ik een spreuk uitspreken over de warmte die daar vanaf komt, dat zou moeten gaan. Zou je me willen helpen?" Hij keek Leida hoopvol aan. Lea keek nu ook op. Waarschijnlijk dacht ze dat dit het begin van haar raadsel zou zijn en zoiets dat Deke ook. Als het zou werken had hij iets nuttigs geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 1
Leida


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-06-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyvr jun 29, 2012 5:45 am

"Aaah, dat verklaart een hoop." Zei Leida als antwoord op de uitleg van Deke over zijn soort. Ze had nog nooit van zijn soort gehoord, maar ach, je kon ook niet alles weten. Met een glimlach zei ze. "Maar natuurlijk wil ik je helpen, anders bied ik het niet aan. Het zou mij ook prachtig lijken als deze bomen weer zouden groeien en een andere kleur in het landschap zouden aanbrengen." Ze keek Deke aan. "Dus, roept u maar. Vuur, hoe groot en waar?" Ze keek hem serieus, maar wel met een geamuseerd glimlachje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptyvr jun 29, 2012 6:19 am

Deke glimlachte. "Als je eerst de sneeuw weg zou willen smelten, de sneeuw die om de bomen licht, zou dat een goede eerste stap zijn," zei Deke glimlachend. Zelf zou hij de bomen alvast roepen. Voor Leida zou het er raar uit moeten zien, hij maakte rare bewegingen met zijn mond maar er kwam geen voor haar hoorbaar geluid uit. De Taal van de Bomen was niet bestemd voor sterfelijke oren, alleen de Arswonda konden het horen. Hij had de bomen geroepen en wachtte tot Leida de sneeuw weg had gesmolten, om haar de volgende aanwijzing te geven, waarna hij kon beginnen met het ontdooien van de bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily
Level 1
Lily


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 28

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jul 03, 2012 4:19 am

Luxor landde met een harde plof op de bevroren grond. Zijn vacht was dik, dus hij zou geen last hebben van de ijskoude wind. Lily liet zich van hem afglijden en wreef over armen. Ze had expres dikkere kleding aangedaan. Haar lange mantel wapperde in de wind. Ondanks haar warme kleding, had Lily het nog steeds koud. Blijkbaar merkte Luxor dat ook.
"Ik zei toch dat je iets warmers aan had moeten doen?" zei hij met zijn vreemde grijns.
Lily negeerde hem en wreef over haar shirt. Korte mouwen, maar het was een dikke stof en ze droeg eronder nog een dik shirt. Haar armbeschermers met warme wol aan de binnenkant hielden gelukkig de warmte binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astro
Level 1
Astro


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 02-07-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jul 03, 2012 4:28 am

Voor het eerst in zijn leven was Astro blij met de warmte die altijd in zijn harnas hing. Chemico had gezegd dat hij hier een nachtje door moest brengen, om mee te maken hoe dat was. Hij had Astro dus naar boven gevlogen en was toen weer verdwenen, na de tassen te hebben afgeworpen. Astro, die hoogtevrees had, durfde niet meer naar beneden en had dus maar zijn tent opgezet. Nu was hij bezig met het wegschuiven van de sneeuw om een kampvuur te maken. Er was al een redelijk groot stuk grond te zien en Astro vond het genoeg. Nu moest hij nog takken van deze bevroren bomen achter zich afhalen om een vuurtje van te stoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily
Level 1
Lily


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 28

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jul 03, 2012 4:40 am

Lily hoorde in de verte iets of iemand met een voorwerp over de grond schrapen. Ze draaide zich om en liep in de richting van het geluid, dat nu was weggestorven, zodat ze niet langer het gebetweter van Luxor aan hoefde te horen. Al snel zag ze in de verte een tent en een jongen van bijna twee meter lang, schatte ze. Ze was niet iemand die snel op anderen afstapte, maar ze moest toch echt leren haar beste beentje voor te zetten. Dus liep ze met Luxor achter zich naar de jongen toe. "Hi!" riep ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astro
Level 1
Astro


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 02-07-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jul 03, 2012 5:03 am

"Oh, hallo," zei Astro, precies op het moment dat hij met een scherpe straal water takken van de bomen afhakte. "Ik had niet verwacht hier iemand tegen te komen." Hij droeg het hout naar de plek waar hij zijn kampvuur wilde en begon een goede opstelling te maken. Niet dat hij dit vroeger ooit geleerd had, maar het werd snel duidelijk hoe je een kampvuur moest maken als je het eenmaal zelf moest doen. Nu moest hij nog vuur hebben. Hij begon met de vuurstenen tegen elkaar aan te slaan, maar er spatte niet eens een vonkje vanaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily
Level 1
Lily


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 28

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jul 03, 2012 5:51 am

Lily keek om zich heen. "Niet bepaald nee. Het is hier verdomde koud," zei ze. Ze zag wat hij deed met de takken en bedacht dat ze niet als enige de kracht had voor water. Hij zette heel kundig een kampvuur in elkaar, maar toen hij het hout ook daadwerkelijk aan wilde steken, kwam er geen vonk van de stenen af. Ze glimlachte. "Laat mij maar," zei ze en ze pakte de stenen uit zijn handen. Ze sloeg de stenen een paar keer ferm tegen elkaar en al snel brandden de takken. "Voila!" riep ze blij. Ze blies een paar voorzichtig in de vlammen en al snel brandde er een vrolijk vuurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astro
Level 1
Astro


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 02-07-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jul 03, 2012 6:46 am

"Tja, dat had ik zelf ook wel kunnen doen," zei Astro, die het niets vond als vrouwen klusjes voor hem opknapten. Tenzij het natuurlijk de leuke dienstertjes uit het paleis waren. Hij bukte en warmde zijn handen aan het vuur. In de buurt zag hij een steen liggen, waar hij op ging zitten en hij vond dat hij eventjes niets meer hoefde. Het was ijskoud hierboven, dat kon niet vaak genoeg beaamd worden. Hij keek naar de lucht en zag dat het bijna tijd werd om te gaan eten. Dan moest hij ook nog een spit in elkaar zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily
Level 1
Lily


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 28

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jul 03, 2012 6:56 am

"Dat zag ik," zei Lily grinnikend. Luxor strekte zich achter haar uit en ze ging tegen hem aan zitten. Zijn vacht was heerlijk warm en ze wist dat hij daar alleen was gaan liggen voor haar. Normaal gesproken was hij allang weer weggeweest op zoek naar eten. Gelukkig hadden ze nog niet zo lang geleden gegeten, dus hij zou hier nog wel een tijdje blijven.
"Ik ben Lily, trouwens," zei Lily toen ze bedacht dat ze zich nog niet eens had voorgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astro
Level 1
Astro


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 02-07-12

Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Emptydi jul 03, 2012 7:00 am

"Ik ben Astro," stelde Astro zich voor. Hij besloot vandaag geen spit te maken, gewoon een tak waar het vlees opgeprikt kon worden. Hij had nog zo'n tak liggen, die had hij te dun gevonden om in het kampvuur te gooien. Hij stond op en liep naar de tas, waar hij een stuk vlees uithaalde. Het vlees schoof hij over de scherpe punt en hing het in het vuur, terwijl hij weer ging zitten. Eerlijk gezegd vroeg hij zich af waarom Lily hier nog was. Eten had hij niet voor haar, hij moest nodig weer inkopen doen. Of op jacht gaan, dat kon natuurlijk ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Masaïk rijk - besneeuwde bergtop   Masaïk rijk - besneeuwde bergtop Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Masaïk rijk - besneeuwde bergtop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Masaïk rijk - Besneeuwde vlaktes
» Masaïk rijk' Het kasteel van Prinses Catlee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Patan-
Ga naar: