Levea

A whole new world

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
wo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
ma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
za sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
za sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
vr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
wo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
ma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
ma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
ma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 41 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Phineas.

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week

Deel | 

Zeru's Landhuis - Ergens in Patan

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zeru
Level 1

Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   zo jul 15, 2012 8:20 pm

Zeru knikte en zei "Dat is het voordeel van een zwembad, je kan er op dit soort dagen heerlijk in afkoelen. En in de winter kan je erop schaatsen." zei hij vrolijk. Schaatsen had hij pas later geleerd omdat hij normaal gesproken altijd over het ijs vloog. Dat was voor hem makkelijker, maar het schaatsen had hij altijd leuk gevonden. Hij boog voorover en zei "En het is prachtig helder, vind je niet? Kijk maar." Hij gooide een steentje in het zwembad en wachtte tot Ayden toe zou happen. Hij had een leuk grapje in petto voor Ayden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   ma jul 16, 2012 5:43 am

"Mijn element is misschien water maar ik vind een zwembad echt fantastisch. Niet alleen afkoelen is een voordeel of het schaatsen maar je kunt er ook je spieren mee trainen of gewoon een gave poolparty houden" Ayden glimlachte en zag hoe Zeru een steentje in het zwembad gooide. "Helder?" Ayden boog zich wat meer naar voren om het beter te zien. Nu de jongen er een steentje in had gegooid zag hij het steentje op de bodem van het zwembad liggen. "Inderdaad ik kan het steentje vanaf hier zien!"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   ma jul 16, 2012 7:46 am

Nadat Ayden voorover gebogen was gaf Zeru een klein zetje. Net hard genoeg om de jongen voorover te laten kantelen, maar niet hard genoeg om hem erg kopje onder te laten gaan. Of in ieder geval, dat hoopte hij. Light kwam ondertussen overeind en zweefde rustig naar beneden. Daar ging hij slaperig kijken wat er aan de hand was, hij was wakker geworden van twee luide stemmen. Toen hij de jongen van de wolf zag stond hij gelijk op scherp en schoot een boom in terwijl hij siste. Waar was die wolf?
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   ma jul 16, 2012 11:14 am

Opeens gaf Zeru een klein zetje waardoor de jongen voorover kantelde en in het zwembad viel met kleren en al. Ayden kwam weer boven water en hoeste meerdere keren. "Hee! Dat is niet aardig!" Ayden pakte onverwachts de been van Zeru en trok eraan. Hopend dat hij Zeru hiermee het water in kreeg. Helaas was Ayden niet van de sterken dus of het plannetje van hem lukte? Anders kon hij altijd nog water spetteren.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   ma jul 16, 2012 8:42 pm

Zeru was begonnen met lachen en had zich voorover gebogen om Ayden er weer uit te trekken, maar door het getrek aan zijn been viel hij ook in het water. Hij ging gelijk kopje onder, maar de actie was te verwachten geweest, aangezien hij begonnen was. Hij zwom naar boven en zei "Goeie actie Ayden." Hij zwom naar de jongen toe en vroeg toen onschuldig "Vergeef je me?" Hij moest moeite doen zijn lach in te houden en als Ayden niet snel antwoord zou geven zou hij opnieuw in lachen uitbarsten.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   ma jul 16, 2012 11:24 pm

"Goede actie? Ik weet iemand vrij snel terug te pakken hoor" met een tikje arrogantie in zijn stem te horen. Maar een glimlach kon de jongen gewoon niet onderdrukken. Zeru zwom naar hem toe en Ayden deed net of hij beledigd was. "Ik jou vergeven? Nope" En zwom van Zeru weg. Natuurlijk allemaal gespeeld. "Misschien moet je mij maar eens op andere gedachten brengen dan of heel lief tegen mij gaan doen. Dan heel misschien zie ik deze actie van jou door de vingers"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   ma jul 16, 2012 11:58 pm

Zeru knikte en vroeg beleefd "Heeft meneer nog wensen? Of wil meneer liever doorzwemmen?" Hij zwom zo beleefd mogelijk naar Ayden toe en hield enige 'respectvolle' afstand. Hij vouwde zijn vleugels rond zijn lichaam zodat het net leek alsof hij een pak aan had, zoals butlers ook wel droegen. Misschien zou het in de smaak vallen bij de andere jongen.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   di jul 17, 2012 12:56 am

"Nog meer wensen? Ik wil dadelijk een heerlijke massage" Ayden bekeek hoe Zeru zijn vleugels om zichzelf wikkelde. Het leek wel of hij een zwart pak droeg wat hem goed stond. Toch hield Ayden zijn 'act' en klom koeltjes de zwembad uit. "Lekker dan, met kleren en al zwemmen" Dit was een gemeend sarcastisch toontje. Hij begon zijn kleren uit te doen maar liet zijn natte boxershort aan. Hij ging naar en ligtstoel en ging erop liggen terwijl hij zijn haren naar achteren gooide. Even vastgemaakt met een elastiekje en zijn ogen waren nu gesloten.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   di jul 17, 2012 1:28 am

"Uw wens is mijn bevel." zei Zeru terwijl hij achter Ayden uit het zwembad uit klom. Hij liep naar binnen en ging naar zijn slaapkamer om een droge broek voor de jongen te pakken. Dan kon hij ook zijn boxer laten drogen. Hij zocht even goed en vond toen een wat kleinere zwembroek die de jongen vast wel zou passen. En anders zaten er touwtjes in dus kon hij hem nog goed strak om zijn middel knopen. Hij liep weer naar beneden en vroeg "Wil meneer misschien een droge broek aan?" Hij hield de zwembroek voor Ayden, maar hij zag dat de jongen zijn ogen gesloten had.
Profiel bekijken
Incilia
Level 2

Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   di jul 17, 2012 10:50 pm

Ayden kreeg het weer lekker warm en de ligstoel lag echt heerlijk. Hij hoorde de voetstappen van Zeru naderen. Hij opende een van zijn ogen en zag het zwembroek in zijn handen. "Ooh! Dat komt goed uit, dan kan ik mijn boxer ook laten drogen" de jongen liep naar Zeru toe en pakte de zwembroek. Daarna trok hij gewoon zijn boxer uit in het bijzijn van de andere jongen. Hij trok het zwembroekje aan en legde zijn boxershort bij de rest van de kleding zodat het ook kon drogen. Daarna ging hij op de lgstoel liggen met zijn buik zodat Zeru nu aan zijn massage kon beginnen. "Wil je zo vriendelijk zijn om olie te gaan pakken voor de massage wat je mij te goed bent?"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   wo jul 18, 2012 12:09 am

"Maar natuurlijk." zei Zeru, waarna hij boog en toen naar binnen ging, op zoek naar wat massageolie. Hij had nog ergens een flesje liggen, alleen wist hij niet meer waar hij dat had opgeborgen. Hij keek eerst in een paar dozen die nog in een lege kamer stonden, maar daar lag het niet in. De badkamer was als volgt aan de beurt en na wat dingen overhoop te hebben gehaald vond Zeru de olie. Het flesje zat nog goed vol dus daar hoefde hij zich ook geen zorgen om te maken. Hij liep weer naar buiten toe en ging toen naast Ayden staan, met de massage olie nog steeds in zijn handen en deed niets. Hij had immers nog niet om een massage gevraagd.
Profiel bekijken
Incilia
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   wo jul 18, 2012 12:21 am

De jongen had geduldig gewacht op Zeru die de massageolie ging halen. Ging Zeru hem echt een massage geven? Wanneer de jongen terug kwam ging hij bij Ayden zitten. "Ooh lekker massageolie. Je mag beginnen hoor, ik vermaak me wel. Misschien dat ik het daarna bij jou doe goed? Want ik ben best goed in het masseren van anderen"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   wo jul 18, 2012 12:36 am

Zeru knikte beleefd en zei "Dat zou me een eer zijn." Hij speelde het allemaal, maar vond het wel erg grappig om te doen. Hij opende het flesje massageolie en goot wat op zijn hand. Het was nogal koud, daarom verwarmde hij het een beetje voordat hij het op Ayden's lichaam begon uit te smeren. Hij begon bij de voeten en werkte zo omhoog. Hij smeerde alle blote huid in met massage olie, behalve het hoofd. Daarna begon hij langzaam Ayden's voeten te masseren. Doordat er massageolie op zat roken ze daar naar, wat hem helemaal niet uitmaakte.
Profiel bekijken
Incilia
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   wo jul 18, 2012 12:55 am

Zijn hele lichaam begon te tintelen door de aanraking van Zeru. De jongen zat helemaal onder de massageolie maar dat maakte hem niet zoveel uit. Nu kon hij pas echt genieten want Zeru deed niet alleen zijn rug maar alles. Hij begon eerst bij de voeten van de jongen. "Dat je mij echt aan het masseren bent" een zucht van genot verliet zijn lippen. "Hmmm. Ik kan hier echt van genieten, je hebt talent Zeru"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   wo jul 18, 2012 1:38 am

Zeru glimlachte toen hij het compliment hoorde, maar keek verbaasd op en zei "Oh, wat had je dan verwacht? Dat ik je weer in het water zou gooien?." Hij begon te grijnzen en zei "Dat is eigenlijk wel een leuk idee." Hij begon de onderbenen van Ayden te masseren terwijl hij op een antwoord wachtte. Hij kreeg het nogal warm van het masseren dus vouwde hij zijn vleugels weer in, die de hele tijd om zijn lichaam gezeten hadden.
Profiel bekijken
Incilia
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   wo jul 18, 2012 3:35 am

Bij zijn woorden werd de houding van Ayden alert. "Jaaaa! Jij bent niet te vertrouwen, dadelijk lig ik er weer in" hij gaf met zijn vinger een tikje tegen de jongen zijn neus. De vleugels van Zeru werden weer ingetrokken en Ayden glimlachte naar hem. "De vleugels geven je een bijzondere uitstraling" Ayden streek met zijn hand langs Zeru's kaaklijn voordat die weer terug ging liggen. "Je doet ook echt alles masseren en ook nog eens lekker, wat word ik toch verwend"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   wo jul 18, 2012 5:00 am

Zeru begon te lachen en keek scheel toen hij Ayden's vinger volgde naar zijn neus. Hijzelf wist niet beter dan dat zijn vleugels normaal waren, terwijl het voor anderen raar of intimiderend over kon komen. Hij sloeg Ayden's bovenbenen over en ging naar zijn buik. Daar kietelde hij de jongen een beetje voordat hij verder ging met masseren. "Ik zal je er niet in gooien." zei Zeru. "Dat zou een beetje sneu zijn, ben je net opgedroogd en ingesmeerd, word je weer nat." Hij gleed zachtjes met zijn vingers over de buik van Ayden en voelde zijn spieren onder de huid.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   wo jul 18, 2012 11:39 am

Ayden moest zachtjes lachen wanneer Zeru scheel had gekeken toen hij zijn vinger volgde. Het had echt grappig uit gezien. Opeens begon Zeru hem bij zijn buik te kietelen waardoor de jongen meer moest lachen. "Stop stop! Niet doen dat kieteld!" Proberend Zeru's handen vast te paken. Maar de jongen ging weer verder met de massage en Ayden ontspande weer. "Hmm... Wie zegt dat ik je woorden moet geloven?" De aanrakingen voelde fijn aan en het bezorgde kippenvel over zijn hele lichaam. Ook zijn hart begon sneller te kloppen en hoopte niet dat Zeru dat zou merken.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   do jul 19, 2012 9:13 pm

Zeru stond op en zei "Mij kunt u natuurlijk altijd vertrouwen meneer. Wanneer heb ik ooit tegen u gelogen? En of u zich om zou kunnen draaien, dan kan ik uw rug masseren." Hij dronk zijn glas sinas helemaal leeg, omdat het anders warm zou worden. Hij haatte warme 'koude' dranken, het smaakte gewoon niet zo lekker. En nu hij het toch over warm had, hijzelf had het ook nogal warm, maar dat was wel fijn.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   vr jul 20, 2012 8:40 am

"Ja? Ik weet het niet want net heb je mij toch in het water geduwd. Nu weet ik niet wat wel of niet waar is. Maar ik zal je nu extra goed in de gaten houden" Zijn tong plagend naar de jongen opgestoken en ging zo liggen zodat Zeru zijn rug kon masseren. Ayden sloot zijn ogen weer terwijl hij nog steeds lag te genieten. Ayden had zijn cola al opgedronken en keek even over zijn schouder. "Wil je geen nieuw drinken? Je zult het wel warm krijgen door het masseren of niet?"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   vr jul 20, 2012 9:55 am

Zeru haalde zijn shouders even op en zei "Tuurlijk krijg ik het er warm van, maar ik wilde de massage niet onderbreken. Tenzij jij ook weer wat wil?" Hij stopte even met masseren terwijl hij op een antwoord wachtte. Dan zou hij eerst nog wat te drinken gaan halen. Zo heel erge dorst had hijzelf nog niet, maar dat zou veranderen als hij verder zou gaan met masseren.
Profiel bekijken
Incilia
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 21, 2012 2:11 am

Ayden kon het niet laten want zijn ondeugende kant kwam weer naar boven. Hij draaide zich om en trok Zeru dichter tegen zich aan. Hun lippen enkele milimeters van elkar verwijderd. "Of je krijgt het gewoon warm door mij" Fluisterde hij verleidelijk in de oor van Zeru terwijl hij met zijn vingers over de blote borst van de jongen streelde. Ayden keek diep in de ogen van Zeru en glimlachte toen. "Maar nu je het zegt. Ik lus eigenlijk nog wel een colatje" Nu deed hij weer vrij afstandelijk. Hij wilde eens kijken wat de reactie van de jongen zou zijn.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 21, 2012 4:55 am

Zeru voelde de warme adem van Ayden tegen zijn lippen, maar hij gaf nog geen kusje. Toen hij weer omhoog ging zei hij "Komt voor elkaar." Hij pakte de twee glazen en wenste voor een keertje dat hij ijs kon maken in plaats van vuur. Hij pakte de fles cola en schonk voor hun allebei in. Daarna snuffelde hij nog even in de kelder en vond een zak doppinda's, wat altijd heerlijk was. Hij liep weer naar buiten en zei "Kijk eens, een koude cola voor meneer en een zak doppinda's om op te knabbelen. Hij zette de glazen cola op het tuintafeltje en legde de zak doppinda's ernaast.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 21, 2012 5:04 am

De reactie van Zeru beviel hem niet helemaal. Voelde de jongen dan helemaal niets? Ayden beet geirriteerd op zijn onderlip, kauwde er een beetje op. Wachtend tot Zeru terug kwam met de drinken. Hij pakte de glas aan en nam er een slokje van. "Verkoeling" zei die met en lichte kreun. De jongen rekte zich uit en zag de zak met doppinda's. "Die zijn zo lekker!" Ayden nam meteen een handje vol en stopte het tegelijkertijd in zijn mond. Hierdoor werden zijn wangen bol en had hij een beetje weg van een hamster. Wel een hele sexy hamster uiteraard.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 21, 2012 5:26 am

Zeru glimlachte en gaf Ayden een kusje op zijn lippen nadat hij zijn mond vol had gepropt. "OM eerlijk te zijn, je lijkt zo een beetje op een hamster die zit te hamsteren." Hij glimlachte en stopte zelf een pinda in zijn mond. Daarna nam hij een slok Cola voor hij zei "Draai je weer om, dan kan ik verder gaan met je rug." Hij nam nog een slok cola terwijl hij op Ayden wachtte. Als hij verder zou kunnen gaan zou hij misschien ergens een klein kusje kunnen geven.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   

Zeru's Landhuis - Ergens in Patan
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Patan-
Ga naar: