Levea

A whole new world

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
wo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
ma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
za sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
za sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
vr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
wo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
ma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
ma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
ma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 41 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Phineas.

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week

Deel | 

Zeru's Landhuis - Ergens in Patan

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zeru
Level 1

Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 25-06-12
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   vr jul 13, 2012 5:59 am

Het landhuis heeft Zeru gekocht zodat hij een uitvalsbasis had en aangezien het pand eerst in zeer slechte staat was geweest had hij het voor een redelijk klein geldbedrag over kunnen nemen. Daarna heeft hij alles opgeknapt en is het uiteindelijk een prachtig huis geworden.

Het staat ergens in the middle of nowhere, er zit een gigantische grasvlakte omheen en het is niet zo heel erg bekend. Het dichtsbijzijnde dorp is 20 kilometer verderop en de dichtstbijzijnde buren +- 5 km. Eventueel knokken kan dus in het veld Wink

Dit is hoe het er uiteindelijk uit is komen te zien (ongeveer):
Spoiler:

Regels:
  • Maximum aantal personen: 50
  • Ga in het veld knokken, niet in huis
  • Waag het niet om wat te slopen
  • Vooral self-service
  • Slaapkamer = verboden terrein voor iedereen zonder toestemming

Overig:
  • Hij heeft een tuin op het zuiden

Have fun Smile

Laatst aangepast door Zeru op vr jul 13, 2012 6:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   vr jul 13, 2012 6:03 am

Zeru was net wakker geworden en belandde met een gigantische sprong in het water. Het was heerlijk warm, aangezien de zon er bijna altijd op scheen. Hij had een tuin op het zuiden, dus je had zon vanaf het moment dat hij opkwam totdat hij weer neer ging. Er stonden een paar bomen die wat schaduw boden, maar hijzelf had het nooit te warm. Om het zwembad lagen een paar rijen tegels, voordat de rest van de tuin overging in gras en uiteindelijk planten. Light zat ergens op het dak in de zon, met zijn vleugels helemaal uitgespreid.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 07-07-12

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   vr jul 13, 2012 11:36 am

Ayden had lange afstanden moeten verleggen om eindelijk aan te komen in Patan. De jongen ging richting één van de grote steden om daar wat inkopen te doen. Ook Kiba had behoefte aan wat vitamines dus hij ging ook wat speciale flesjes halen voor zijn soulmate. Iets wat goed voor zijn huid was, zijn vitamines en gezondheid. Misschien moest hij zijn wolf een volledige check up laten doen. De jongen droeg een lang gewaad met zijn haren los over zijn schouders gerust. Hij leek op een vrouw, van dichtbij en van ver af. Dat was ook juist de bedoeling want vrouwen kregen vaker korting. Het lukte hem weer om groente/fruit en andere etensmiddelen goedkoper te krijgen. Eventjes met zijn oogjes knipperen en een vrouwelijk stemmetje opzetten was voldoende. Ayden kon weer trots op zichzelf zijn. Nadat hij alles weer had bijgevuld qua levensmiddelen, voedselwaren etc., ging de jongen weer verder. Hij borstelde eerst nog zijn dier uit wat een werk was van ongeveer 4 uurtjes en ging toen verder met zijn reus. Heel af en toe had hij aan Zeru gedacht, heel even maar. De jongen had de steen niet gebruikt want hij had de fluistering van zijn naam nog niet gehoord. Zeker vast met zijn eigen leven zijn verder gegaan en de steen ergens verkocht of weggegooid. Maar Ayden lag daar niet wakker van want hij had genoeg mannen die hem s’avonds wel bezet hielden.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   vr jul 13, 2012 5:10 pm

Zeru kwam weer uit het water en schudde zijn vleugels uit. Daarna liep hij naar binnen om wat te eten klaar te maken. Op weg naar de keuken zag hij de vuursteen weer liggen en dacht aan Ayden. Wat zou de jongen nu doen, waar zou hij zitten, maar bovenal, hoe snel zou hij hier kunnen zijn. Hij bleef voor de vuursteen stil staan en hij herbeleefde de dag met Ayden. Yoen had hij dit huis nog niet gehad. Er was de laatste weken sowieso veel niews langs hem heen gegaan, aangezien hij keihard gewerkt had. Toen hij weer uit zijn gedachten kwam pakte hij eerst nog een ontbijt voor zichzelf waarna hij met de vuursteen in zijn hand buiten in de zon ging zitten. Hij zat te twijfelen of hij Ayden op zou roepen. Hij zou natuurlijk af en toe weg zijn en hij wist niet hoe lang het zou gaan duren. Na nog een tijdje gepiekerd te hebben bracht hij de vuursteen naar zijn mond en zei zachtjes "Ayden..."
Profiel bekijken
Incilia
Level 2

Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 22-06-12

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   vr jul 13, 2012 10:34 pm

De jongen hoorde een fluistering. Zeru die zijn naam noemde, hij had de vuursteen gebruikt. Zijn hart leek wel een sprongetje te maken. Een sprongetje van blijdschap. Wat een vreemd gevoel wat dit heeft hij nog nooit eerder gehad. Zijn vingers gleden in zijn zak waar hij een Ruby uithaalde. Die gloeide op dit moment. "Leid mij de weg" de steen schoot een straal in de lucht, een rode ster verscheen. Daar zou de lokatie zijn van de jongen. Na ongeveer 2 uur kwam hij aan bij een gigantisch landhuis. Dit moest gewoon toevallig zijn, woonde Zeru in Patan? In dit huis? Gigantisch! Hij stapte van Kiba af die weer verdween. Zo snel dat Ayden niet eens de kans had gekregen om te knipperen. Hij keek naar zijn kleding. Hij zag er echt als een vrouw uit. Dadelijk moest hij zichzelf maar even omkleden. De jongen liep naar de voordeur, nam diep adem en belde aan.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   vr jul 13, 2012 11:59 pm

Nadat Zeru in de steen had gefluisterd zat hij nog even te peinzen en zette de steen uiteindelijk weer terug. Het was toch mooie decoratie vond hij. Hij liep weer naar boven om een zwembroek aan te trekken. Hij verwachtte nog niemand omdat het zo vroeg was, maar als het later werd had hij in ieder geval iets aan. Nadat hij zich had omgekleed deed hij zijn slaapkamerdeur zorgvuldig op slot en ging weer naar beneden. Daarna liet hij zich weer in het water zakken om een paar baantjes langs de rand van het zwembad te trekken. Toen hij daarmee klaar was hing hij een vel aan een boom, met daarop een schietschijf afgebeeld. Hij ging op zo'n groot mogelijke afstand staan, waarna hij rustig lichtpijlen begon te schieten. Met de zon zo sterk vandaag ging het erg makkelijk om pijlen te maken en kon hij veel langer schieten dan dat hij kon als hij ze zelf had moeten maken. Hij had al ongeveer twee uur getraind toen hij de bel hoorde gaan. Hij legde zijn boog aan de kant en liep naar de deur. Hij deed de deur open en zag voor zich Ayden staan. Hij glimlachte even en zei "Zo, dat was snel. Kom binnen." Hij ging aan de kant zodat Ayden erlangs kon. Hij had wel even van de kleren van de jongen staan kijken, maar zei er niets over. Hij wist hoe irritant dat kon zijn.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 1:42 am

Wanneer Zeru de deur opende begon Ayden plotseling al te blozen wat een schattige uitstraling gaf. Zeru zag er echt heel goed uit. Hoelang hadden ze elkaar niet gezien? Een aantal weken zeker, een maanf of 2? Maar hij vond hem nog knapper uitzien als de eerste ontmoeting. Maar daarna werd Ayden zijn expressie weer koeltjes. Hij liep naar binnen en glimlachte. "Wat een huis heb je zeg. Heb je daar veel voor moeten sparen of kost dat hier nu zo goedkoop?" Ayden had wel gemerkt hoe zeru naar zijn kleding keek. "Ja ja zeg maar niets" De jongen rolde met zijn ogen. "Ik lijk op een meisje" Hij gleed met zijn vingers door zijn lange plukken. "Zo krijg ik goedkoper spullen want de meeste vallen zijn hetero" Hij draaide zich amuserend naar de jongen toe. "Vertel waarom heb je naar mij gevraagd?"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 1:57 am

Zeru schudde zijn hoofd en zei "Toen ik het kocht was het redelijk vervallen, een aantal weken keihard werken om het op te knappen heeft het in deze staat gebracht. De verkoper had het huis geërfd maar wilde ervan af, dus had ze het erg goedkoop aangeboden. Het enige na-, of juist voordeel is dat het zo afgelegen ligt en je dus soms uren moet reizen voor je iets kan kopen." Hij liep verder naar de woonkamer en vroeg "Wil je iets te drinken?" Hij dacht even na voor de reden dat hij Ayden had geroepen. Hij... wilde hem gewoon weer eens zien, als het goed was. Ze konden best vrienden blijven, en vrienden bezoeken elkaar een paar keer per jaar. "Ik wilde gewoon wat gezelschap, het kan hier erg alleen zijn." Hij had juist een groot huis genomen zodat anderen ook af en toe langs konden komen, als hij niemand bij hem had gewild had hij wel een appartement ergens genomen, dat was stukken goedkoper en kleiner. Gelukkig had hij een inloopkeuken met een bar, dus hij kon gewoon nog verder praten terwijl hij de kelderdeur open trok.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 2:34 am

"Toen ik het kocht was het redelijk vervallen, een aantal weken keihard werken om het op te knappen heeft het in deze staat gebracht. De verkoper had het huis geërfd maar wilde ervan af, dus had ze het erg goedkoop aangeboden. Het enige na-, of juist voordeel is dat het zo afgelegen ligt en je dus soms uren moet reizen voor je iets kan kopen." De jongen had gefascineerd geluisterd. “Dat had je moeten vertellen! Dan had ik je komen helpen. Dit helemaal in je eentje gedaan? Echt knap hoor” Ayden keek rond en voelde zich vrij arm wanneer hij hier rondliep. “Drinken? Ja doe maar iets fris of wat je ook hebt. Ik lust bijna alles” Ayden bekeek ieder ding in het huis en leek voor alles wel een soort interesse te tonen. Bij de antwoord van zijn vraag gingen zijn mondhoeken iets omhoog. Hij kon het niet laten om naar Zeru te lopen en zijn vingers op zijn wang te rusten. “Hmm… Je voelde je eenzaam?” Ayden drukte zijn lippen lichtjes op die van Zeru. “Ik heb vaker aan je gedacht… En wat wij gedaan hebben” fluisterde hij sensueel in de jongen zijn oor. Daarna reageerde Ayden weer vrij koeltjes. “Kan ik hier ergens omkleden? Ik heb geen zin als een vrouw te blijven rondlopen”
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 2:41 am

Zeru knikte en pakte een fles sinas. Hij gaf een kusje aan Ayden terug voordat hij twee glazen pakte en sinas inschonk. "Boven zijn nog genoeg lege kamers, zoek er maar eentje uit. En anders kan je de badkamer gebruiken als je wilt. De trap is de gang in, om de hoek." Hij pakte de glazen fris en zei "Ik zit buiten." Hij liep rustig door de open tuindeur en over het gras naar een ligstoel. Een andere stond nog in het kleine tuinhuisje, dus pakte hij die nog en een tafeltje waar het drinken op kon staan. Daarna pakte hij zijn boog en zette die op zijn standaard bij de deur. Zo kon hij er makkelijk bij als er iemand kwam die ruzie zocht, alhoewel hij, voor zover hij wist, geen vijanden had gemaakt. Nog niet. Hij ging weer in de ligstoel in de zon zitten en sloot zijn ogen weer.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 3:02 am

Zeru had hem een kus terug gegeven wat Ayden verbaasde. Waarom deed de jongen dat? Vond hij Ayden niet uitermate irritant? "Oké... Ik denk wel dat ik het zal vinden" Als hij niet verdwaald raakte. Hij liep naar een kamer en begon zich om te kleden:

Spoiler:

Hij liep weer naar beneden omdat Zeru had gezegd: "Ik zie je buiten". Hij liep door de open tuindeur en ademde de frisse lucht in. Zijn haren wapperde zachtjes en liep richting de ligstoel waar Zeru in lag. "Ga je mij geen rondleiding geven door je huis?" zei die met een lieve glimlach terwijl hij rondkeek. "Trouwens je zwembad ziet er echt mooi uit!"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 3:22 am

Zeru deed een oog open en vroeg toen "Wil je er een?" Hij draaide zijn hoofd zo dat hij Ayden goed kon zien. Hij knikte als bedankje op het compliment, hij vond het zwembad ook goed gelukt. Enige probleem dat het een klote werk was om het goed schoon te houden, maar dat had hij er voor over. Maar om op Aydens kleding terug te komen, het stond de jongen goed. Beter als dat gewaad/jurk ding wat hij eerder aan had. Hij kwam overeind en ging staan. "Neem anders je drinken mee, het kan wel een tijdje duren voordat je alles gezien hebt." Hij bleef even staan en zei toen grijnzend "Nou, dit is de tuin met zwembad, heel veel gras, een klein tuinhuisje en een aantal ligstoelen. Laten we verder gaan naar de woonkamer."
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 3:41 am

"Ja ik zal graag een rondleiding willen door jouw huis Zeru. Dat lijkt mij toch wel zo gastvrij" De jongen met een speelse expressie aangekeken. Ayden speelde met een lok van zijn haren die hij om zijn winger winde. "Ja is goed" zei hij als antwoord bij het drinken. Hij pakte zijn glas cola en keek Zeru lief aan. "Je moet echt een groot huis hebben als het een tijdje gaat duren voordat je mij alles hebt laten zien" Zijn nieuwsgierigheid werd met de minuut geprikkeld. "Nou, dit is de tuin met zwembad, heel veel gras, een klein tuinhuisje en een aantal ligstoelen. Laten we verder gaan naar de woonkamer." Ayden knikte glimlachend. "Op naar de woonkamer" Ayden begon al vooruit te lopen en bekeek de woonkamer gefascineerd. "Je zou hier echt zoveel mensen in kwijt kunnen is niet normaal"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 3:52 am

Zeru knikte en liep ook naar de woonkamer. "Dit is de woonkamer. En... uuuuuhhmmm.. ja, dat was het." zei hij. Zelf wist hij niet wat hij verder over de woonkamer moest zeggen. "Ik kan een paar feestjes geven, maar het liefst houd ik dan mensen in de woonkamer en tuin. Hij liep verder naar de keuken. "Hier staat een kleine bar, vanwaar ik ook goed overzicht kan houden op de woonkamer en eventueel tuin. Hij trok een deur open en zei "Deze gaat naar de kelder waar alles staat, dus als je zometeen nog wat wil drinken mag je gerust pakken. Er staat van alles, van cola tot de beste mixdranken." Daarna deed hij de kelderdeur weer dicht en liep naar de gang. "De wc is door die deur." zei hij terwijl hij er een aanwees. "Boven staan er heel wat kamers nog leeg omdat ik ze simpelweg niet gebruik. Er zal daar wat stof liggen, aangezien ik dat maar een keer per maand schoon ga maken. Zijn er tot nu toe vragen?"
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 3:57 am

Ayden moest alle informatie langzaam verwerken. Wat een droomhuis, hier zou hij zeker in willen wonen. Gewoon op jaloers te worden maar Ayden gunde het Zeru al te graag. “Oké de kelder. Je hebt er geen meisje verborgen?” zei die op een plagend toontje. “Oh wacht correctie een jongentje?” Hem uitdagend aangekeken terwijl hij alles begreep. “Zoveel kamers die je niet gebruikt of hebt ingericht, word wel eens tijd maar tot nu toe geen enkele vragen. Oh wacht! Ik wil je slaapkamer zien” Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen maar natuurlijk hoefde Zeru het niet te laten zien als de jongen het niet wilde.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 4:05 am

Zeru grinnikte om de opmerking van Ayden, maar schudde zijn hoofd. "Niemand in de kelder." Hij liep de trap op en beet even op zijn lip. Zou hij Ayden zijn slaapkamer laten zien? Er lagen wel heel wat persoonlijke dingen. Hij liep ondertussen verder naar de badkamer en zei "DIt is dan de badkamer." Er zaten twee spiegels aan de muren die de hele muur bedekten en tegenover elkaar zaten. Daardoor leek het enorm ruim en alsof je met heel veel mensen was. Hij vond het zelf wel prettig, want dan kon hij makkelijk zijn hele lichaam bekijken als het nodig was. Hij liep daarna rustig verder naar de slaapkamer en haalde de sleutel uit zijn zak, waarmee hij de deur opende. Hij had besloten dat Ayden toch maar zijn kamer mocht bekijken, ook al was het een gigantische troep en lag er in de hoek een grote hoop ongewassen kleding. "Dit is dan mij slaapkamer."
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 4:10 am

"Als je het niet wilt laten zien, hoef je het niet te laten zien. Ik zie de twijfel in je ogen" Hij wilde Zeru nergens toe verplichten en liep met hem naar de badkamer. Ayden floot eventjes. "Wat een spiegles, dan kun je echt alles van jezelf bekijken. Ben je zo ijdel Zeru? Dat had ik niet achter je gezocht" zei die op een plagend toontje. Uiteindelijk gingen ze toch naar zijn slaapkamer. Deze deur was gesloten en moest via een sleutel worden open gemaakt. Waarom zo geheimzinnig over zijn slaapkamer? De slaapkamer was vrij strak ingericht en in de hoek lagen ongewassen kleren. Dit was alles? Ayden vond het wel een mooie kamer maar zo geheimzinnig erover doen? "Nu ik in je kamer ben ga ik je bed uit testen" Ayden liep gewoon zijn kamer in en zat op de jongen zijn bed. "Een fijne matras en laat mij raden onder je matras heb je allemaal boekjes verstopt" zei die voor de grap.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 4:21 am

Zeru begon te lachen toen hij Ayden's grap hoorde. "Nee, die liggen heel ergens anders." zei hij met een knipoog. Hij was bang geweest dat Ayden in van alles en nog wat zou gaan snuffelen en dan misschien dingen tegen zou komen die Zeru liever geheim hield. Zoals een paar documenten van de duistere eilanden bijvoorbeeld. Misschien moest hij die maar verbranden, of anders zo goed verstoppen dat ze er niet bij zouden kunnen komen zonder een paar vallen uit te schakelen. Maar hoe zou hij dat moeten doen? Hij wist het niet, daarom liep hij maar naar zijn bed en plofte erop neer. Hij had een heerlijk waterbed gekocht wat hij nog moest installeren, maar hij had het pas gisteravond kunnen ophalen, dus dat zou moeten wachten. "De rest van de kamers hier zijn leeg of bijna leeg en ongebruikt." zei hij tegen Ayden.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 4:26 am

De jongen moest toegeven, dit lag vrij comfortabeler ook al was zijn waterbed nog niet volledig geïnstalleerd. Hij spreidde zijn armen en sloot even zijn ogen. “Als ik hier nog langer blijf liggen val ik nog in slaap!” Christian ging op zijn zij liggen zodat hij naar Zeru kon kijken. Natuurlijk onopvallend want de jongen deed net alsof hij de kamer aan het bestuderen was. “Je hebt echt een mooi huis maar dit voor je helemaal alleen? Haast eng want al die kamers zijn leeg en je kunt hier zoveel mensen in kwijt. Waarom ga je het hier niet verhuren? Dan word ik je eerste huurder!” zei Ayden voor de grap. De jongen had zelf geen huis en sliep in hotels, motels of iets anders. Gewoon waar hij op dat moment terecht kon. "Waarom zo'n groot huis eigenlijk voor jezelf gekocht terwijl je ook een kleinere had kunnen kopen of was dat duurder geweest?"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 4:33 am

"Ik heb het gekocht omdat ik een plek nodig had waar ik niet zoveel mensen om me heen had en het huis was erg goedkoop. En al die kamers die hebben niets om bang voor te zijn vind ik." Hij kon altijd nog het inkomende licht voor zijn ogen versterken zodat hij makkelijk door de duisternis heen kon kijken. "Mm, misschien ga ik het wel verhuren, ik weet niet. Dat geeft ook altijd weer zo veel werk en die klanten zullen hier ook vast niet willen slapen. En ik kan hier doen wat ik wil zonder ergens overlast te veroorzaken, behalve misschien bij de grassprietjes. Dus eventuele feesten zou ik hier kunnen geven." Hij deed zijn ogen even dicht en ging toen verder. "Ook vind ik het hier gewoon fijn, aangezien ik nu gewoon in de tuin kan landen na een vlucht en ik me geen zorgen hoef te maken over veel bomen, daken, schoorstenen etc."
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 6:28 am

Ayden knikte en speelde wat met zijn slanke vingers. Zijn handen waren vrij vrouwelijk en zijn nagels waren langer en verzorgd. Hij bekeek zijn nagel één voor één terwijl hij luisterde naar de reden. "Ik zou de kans ook niet hebben laten schieten als het voor zo goedkoop zoals jij zegt te koop stond. Dan had ik het met beide handen aangegrepen" De jongen keek Zeru nu recht in zijn ogen aan. "Dat klopt. Je kan doen en laten wat je wilt. Dus je hebt wel veel vrienden want ik denk dat hier wel 45 man in passen, misschien zelfs 50" zei die terwijl Ayden weer recht ging zittten. "Hoe is het trouwens met je enkel afgelopen? Hoelang had het nog nodig om te herstellen? En je landing zal hier wel goed gaan inderdaad" Ayden moest zachtjes lachen toen hij terug dacht aan het bos. "Waar is Light eigenlijk? Heb die nergens zien rondrennen, ofja het is hier zo groot, het dier kan overal zijn"
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   za jul 14, 2012 9:11 am

Zeru knikte en zei "De verkoper zei dat er maximaal 50 personen in het huis konden en dan had iedereen nog redelijk wat ruimte om zich heen. Verder was mijn enkel binnen een paar dagen hersteld en toen heb ik het weer rustig belast." Hij keek even naar het plafond en zei "Light zit op het dak in de zon, dat vind hij heerlijk. Gelukkig hebben we een tuin op het zuiden, dus staat de hele dag daar de zon op." Hij ging rechtop zitten, met zijn rug tegen de kussens. Had hij nou ook maar zijn drinken mee genomen, hij begon nu toch wel dorst te krijgen. "Ik ben zo terug, even mn drinken pakken." zei hij tegen Ayden terwijl hij naar de deur toe liep. Hij zou binnen een paar minuten terug zijn en hij vertrouwde Ayden genoeg dat hij de jongen even in zijn kamer alleen liet.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   zo jul 15, 2012 1:26 am

"Heb ik toch een goede schatting gemaakt. Ben wel trots op mijzelf" zei die met een schattige glimlach. Hij vertelde over zijn enkel en Ayden knikte af en toe. "Gelukkig dat het niet zolang heeft geduurd. En Light wat een geluksvogel. Gewoon de hele dag luieren op het dak, kon ik dat maar doen. Dan was ik binnen een tijd lekker bruin!" Zeru ging zijn drinken even halen en Ayden stond op en keek even rond. Hij keek naar de ongewassen kleding en tilde het op. Hij zocht de teil (er waren toen nog geen wasmachines) om de kleren te wassen op de hand. Zeru een beetje uithelpen kon geen kwaad Daarna liep hij naar de tuin om de kleren op te hangen zodat ze droogde. Ayden kwam terug en op dat moment ontmoette zijn ogen die van Zeru. "Ik ben even de was voor je gaan doen... Gewoon omdat het mij irriteert als ik kleren op de grond zie" Hij nam zelf een slok van zijn cola light. "Nu wil ik wel een complimentje horen of" Hij liep naar de man toe, ging op zijn tenen staan en kuste hem.
Profiel bekijken
Zeru
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   zo jul 15, 2012 2:02 am

Zeru keek even verbaasd naar Ayden en zei toen "Nou, bedankt." Hij glimlachte en kuste Ayden terug. Dat had de jongen nu zeker wel verdiend aangezien hij hem weer wat werk had bespaard. Na een tijdje verbrak de kus. "Zullen we anders naar beneden gaan?" stelde Zeru voor. "In de tuin is het veel lekkerder." Hij nam een slok van zijn drinken terwijl hij de trap af liep. Hij ging naar de rand van het zwembad en ging daar in de zon zitten, met zijn voeten in het water. Het was een van zijn favoriete plekjes omdat er hier alleen maar een kleine rand was en daarna gras, dus eventueel kon hij gewoon achterover liggen. "Kom hier zitten joh, het is heerlijk." zei hij tegen Ayden.
Profiel bekijken
Ayden
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   zo jul 15, 2012 10:02 am

Zeru kuste hem terug en dat gaf de jongen zekerheid. De man leek hem niet af te wijzen hoe vaak Ayden hem onverwachts kuste. Na een tijdje werd de kus verbroken en Ayden moest toch even op adem komen. Zijn hart klopte zo snel, de jongen hoopte dat Zeru het niet zou horen. "Ja is goed" zei hij zachtjes en liep naar beneden. In de tuin was het inderdaad lekkerder met deze temperaturen. De zon scheen lekker en je had het zeker niet koud. Ayden keek een beetje rond, schuifelde wat met zijn voeten. Moest hij nast Zeru komen zitten maar de jongen nodigde hem al uit. Ayden schraapte zijn keel en ging naast Zeru zitten. Hij trok zijn schoenen uit en ook Ayden deed zijn voeten in het water. "Hmm echt heerlijk verkoelend"
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Zeru's Landhuis - Ergens in Patan   

Zeru's Landhuis - Ergens in Patan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Patan-
Ga naar: