Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Pippin Toermalijn Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Pippin Toermalijn Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Pippin Toermalijn Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Pippin Toermalijn Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Pippin Toermalijn Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Pippin Toermalijn Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Pippin Toermalijn Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Pippin Toermalijn Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Pippin Toermalijn Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Pippin Toermalijn

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pippin
Level 1
Pippin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-07-12

Pippin Toermalijn Empty
BerichtOnderwerp: Pippin Toermalijn   Pippin Toermalijn Emptyzo jul 08, 2012 2:34 am

De basis informatie.

Volledige naam: Pippin Toermalijn.
Leeftijd: Pippin is zeventien.
Verjaardag: Op een mooie oktober dag.
Geslacht: Mannelijk.
Geloof: Pippin is een Arswonda en gelooft in de drie natuurgoden, Crav voor de dieren, Esra voor de planten en Meander voor de elementen, met daarbij Perlos, de samenhang van deze drie delen waar de wereld uit is opgebouwd
Tovenaar, begaafde of 'gewone sterveling': Tovenaar.

Het innerlijk.
Karakter: Pippin is een echte Arswonda en komt van de Duistere Eilanden. Pippin is iemand waar je snel van houdt, iemand waar je op gesteld raakt. Hij is vriendelijk naar alle wezens, maar uit zichzelf houdt hij maar van een paar mensen. Als hij je echt niet mag zal hij geen gesprek met je aangaan, hij zou je zelfs niet aankijken. Dan zou je hem beschrijven als hooghartig en arrogant. Dit is hij in enig opzicht ook, mensen die een verkeerde uitstraling hebben worden compleet genegeerd. Hij mijd elke confrontatie, hij is juist vredelievend. Dit is hem meegeven uit zijn volk. Wezens die een goed hart hebben zullen alle aandacht, tijd en liefde van hem krijgen.
Relaties: Als Pippin een meisje leuk vindt en van haar gaat houden ontmoet ze de aardigste jongen ter wereld, waar ze een lange relatie mee aangaat. Hij verafschuwt ONS.
Bijzonderheden aan karakter: Pippin heeft heel veel geduld.
Talenten: Hij kan niet zonder muziek. Hij heeft een hele mooie heldere stem en beoefent meerdere instrumenten.
Zwakheden: Zijn arrogantie tegen mensen die hem niet staan, die geeft hij zelfs geen kans.
Sterke punten: Zijn liefde voor bepaalde mensen en natuurlijk voor alle dieren en planten.

Status: Mensen die hij mag zullen hem als een alleraardigst persoon vinden, mensen die hij niet mag zullen hem kunnen wurgen.

Afkomst.
Land: Duistere Eilanden.
Volk: De Arswonda.
Familie: Pippin heeft twee liefdevolle ouders, en hij heeft een zusje van dertien, waar hij dol op is.


Het uiterlijk.

Uiterlijke kenmerken van het volk: De Arswonda heeft een redelijk normaal uiterlijk, op hun lengte na. Ze groeien door tot hun dertigste en de meesten worden 2.75 meter en sommigen komen tot de drie.
Lengte: Pippin is 1.86 en nog lang niet uitgegroeid.
Omschrijving haar: Pippin heeft springerig zwart haar.
Omschrijving ogen: Hij heeft grote groene ogen, die de kleur van een fris lente blaadje hebben.
Bouw van het lichaam: Hij heeft een lang gespierd lichaam.
Kledingstijl: Hij draagt normale, wat aan de nette kant kleren.
Uiterlijke kenmerken: Pippin vindt het soms leuk om er goed uit te zien, maar mestal kan het hem niet schelen.


Kracht.

Hoofdkracht: Water.
Specialiteit van het volk: Hij kan met bomen en met planten praten.
Specialiteit van de tovenaar: Pippin kan zichzelf door vaste structuren te bewegen, zoals muren en bomen.
Wapens: Pippin heeft een toverstok, eentje die van licht houd is gemaakt ingegraveerd met jonge blaadjes.
Vechtsport: Pippin kan redelijk snel rennen, als dit meetelt.


Draak of ander Wezen

Wezen: Een Pegasus.
Naam van je draak of wezen: Elizabeth.
Geslacht van je wezen: Vrouwelijk
Karakterschets: Elizabeth is een van de belangrijkste wezens in Pippin's leven. Zij twee hebben een zielverband.
Uiterlijk van je draak:
Pippin Toermalijn Images?q=tbn:ANd9GcRwrYIZqNtAtO7GhePNHK54ahCUReTdfnlPFdrJ1_jo85XpTjhf

Extra.
Verleden: Pippin is opgegroeid in een klein maar mooi paleis. Zijn ouders waren zeer rijk, toch is dit nooit naar hun hoofd gestegen. Planten, bomen en dieren waren altijd het belangrijkste in hun leven.
Overig: Pippin is vegetarisch.

Plaatje: Pippin Toermalijn Xxawqntbkdd6kjz



Laatst aangepast door Pippin op zo jul 08, 2012 3:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippin
Level 1
Pippin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-07-12

Pippin Toermalijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippin Toermalijn   Pippin Toermalijn Emptyzo jul 08, 2012 2:37 am

Sommige dingen heb ik bij het volk verzonnen, zoals met dieren praten omdat hij van de Duistere Eilanden komt. Ik hoor het toch wel als dit niet mag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Astro
Level 1
Astro


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 02-07-12

Pippin Toermalijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippin Toermalijn   Pippin Toermalijn Emptyzo jul 08, 2012 2:41 am

Pippin schreef:
Sommige dingen heb ik bij het volk verzonnen, zoals met dieren praten omdat hij van de Duistere Eilanden komt. Ik hoor het toch wel als dit niet mag?

Ik weet niet wat Eef ervan vindt, maar ik, bedenker van de Arswonda, vindt niet dat ze met dieren kunnen praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Pippin Toermalijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippin Toermalijn   Pippin Toermalijn Emptyzo jul 08, 2012 2:41 am

Ik ben het met jorn eens, voor de rest is hij goedgekeurd (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippin
Level 1
Pippin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-07-12

Pippin Toermalijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippin Toermalijn   Pippin Toermalijn Emptyzo jul 08, 2012 3:00 am

Astro schreef:
Pippin schreef:
Sommige dingen heb ik bij het volk verzonnen, zoals met dieren praten omdat hij van de Duistere Eilanden komt. Ik hoor het toch wel als dit niet mag?

Ik weet niet wat Eef ervan vindt, maar ik, bedenker van de Arswonda, vindt niet dat ze met dieren kunnen praten.

Oh het spijt me! Ik verander het, maar dan heb ik wel een vraagje voor Evelien is he wel mogelijk dat Elizabeth met Pippin kan praten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah.
Level 2
Elijah.


Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 28-06-12

Pippin Toermalijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippin Toermalijn   Pippin Toermalijn Emptyzo jul 08, 2012 3:01 am

Ja, je personage kan sowieso praten met je draak. Wat niet betekent dat de rest je draak kan verstaan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippin
Level 1
Pippin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-07-12

Pippin Toermalijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippin Toermalijn   Pippin Toermalijn Emptyzo jul 08, 2012 3:07 am

Elijah. schreef:
Ja, je personage kan sowieso praten met je draak. Wat niet betekent dat de rest je draak kan verstaan (:

Oke Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pippin Toermalijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippin Toermalijn   Pippin Toermalijn Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pippin Toermalijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: