Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
De bossen van Daril - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 De bossen van Daril

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Skye
Level 1
Skye


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 22-06-12

De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Emptywo aug 01, 2012 1:40 pm

Slue glimlachte, 'lijkt me leuk, waarom niet. Een halve halve kat. Aangezien jullie half zijn.... Een kwart kat, lijkt me leuk om te zijn. Zo van hee, ik ben een kwart vuurdenoon een kwart vreemd bleek albino gastje en een kwart kat....' zei hij, hij had totaal niet door dat hij pas 75 van de 100% had opgebruikt doordat hij nog half sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheshire
Level 1
Cheshire


Aantal berichten : 292
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Emptywo aug 01, 2012 1:45 pm

Cheshire grinnikte, zijn tanden nog steeds tegen Skyes zij gedrukt. "Awesome bro." mompelde hij. "Jammer dat jullie met je menselijke bouw, stembanden en longen niet onze taal kunnen uitspreken, geen enkel ander volk is het tot nu toe succesvol geslaagd. Jullie zijn geen kat en hebben dus niet de mogelijkheid om onze taal te spreken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Skye
Level 1
Skye


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 22-06-12

De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Emptywo aug 01, 2012 1:53 pm

Skye wst niet waarom hij niet nerveus werd van de scherpe tanden zo dicht bij het doorboren van zijn huid, hij deed het gewoon niet. 'Dat is cool voor jullie en jammer voor mij... Maarja ik wil jou wel eens in zwarte vlammen zien opgaan en overleven.' zei hij als tegenbod, dit werd een leuk welkrasishetbeste-spel, had hij zo'n vermoeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheshire
Level 1
Cheshire


Aantal berichten : 292
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Emptywo aug 01, 2012 2:05 pm

Cheshire grinnikte. "Ik wil jou wel eens een etershoge boom zien inrennen met niets anders als hulpmiddel dan je nagels," nagels in kwestie, semi menselijk, alleen iets lang voor ene jongen, en met een punt, "messen en de takken." Hij glimalchtte. "Ik wil je wel eens een beest zien openscheuren met je tanden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Skye
Level 1
Skye


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 22-06-12

De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Emptywo aug 01, 2012 2:09 pm

Skye lachtte, 'Misschien heb je nog nooit gezien dat ik ongeveer drie rijen tanden heb in mijn vlammenvorm, zo scherp als die girly nageltjes van jou.' zei hij overtuigend, ze nu laten zien zou Chess veel brandwonden geven dusdatdeed hij maar niet, 'Ik wil jou wel eens iemand van je eigen stam zien opeten nadat deze is gestorven.' zei hij na kort nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheshire
Level 1
Cheshire


Aantal berichten : 292
Registratiedatum : 22-06-12
Leeftijd : 27

De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Emptydo aug 02, 2012 11:55 am

Cheshire gromde, maar moest toegeven dat hij dit niet kon verslaan. Dus hij wapperde met zijn hand. Hij stuurde een klein plaatselijk briesje om ene berg bladeren op Skyes gezicht te dumpen. "Shut up you."
Terug naar boven Ga naar beneden
Skye
Level 1
Skye


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 22-06-12

De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Emptydo aug 02, 2012 12:04 pm

Skye lachtte, 'We doen het alleen als we haast geen eten meer heben trouwens. Og als de gestorven persoon dit graag wilde, wat wel eens gebeurt bij Grhuin die ons vlees lekker vinden...' legde hij nog extra uit en hij deed z'n haar, wat verpest was door de lucht die Cheshire in zijn gezicht blies, weer goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Emptyzo aug 26, 2012 11:57 pm

Deke lag languit onder een boom aan de rand van een klein ven, waar hij net in gezwommen had. Zijn staf stond aan de rand in de grond en naast Deke lag Lea de sfynx te dommelen. Deke verbleef al een paar dagen in het bos. Lea had niks te vrezen en sliep op de grond, maar hij had de boom waar hij nu tegen aan lag gevraagd om zijn takken zo te schikken dat Deke er lekker kon slapen. Ook nu lag hij met de boom te praten. Het was waarschijnlijk een raar gezicht, je zag Dekes mond bewegen, maar er kwam geen geluid uit. De Taal der Bomen was namelijk alleen hoorbaar voor de Arswonda en de planten. Alleen de mensachtigen met de scherpste oren konden het misschien horen, maar dan was het niet meer dan de ruis die je soms in het bos hoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bossen van Daril - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bossen van Daril   De bossen van Daril - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bossen van Daril
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: