Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Het maanmeer- Delica Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Het maanmeer- Delica Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Het maanmeer- Delica Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Het maanmeer- Delica Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Het maanmeer- Delica Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Het maanmeer- Delica Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Het maanmeer- Delica Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Het maanmeer- Delica Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Het maanmeer- Delica Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Het maanmeer- Delica

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 4:02 am

Dit kleine meertje is betoverend. Het ligt hoger dan de meeste anderen plekken en het kan er in de nachten ijzig koud worden. Toch is het een plek waar veel mensen naar toe reizen, sommige denken dat het water uit deze kleine bron magisch is. Dat het wonden zou helen, ziektes die door niemand anders bestrijd konden worden zou verjagen.
Dit is begrijpelijk want het hele meertje straalt iets magisch uit. Met volle maan staat deze precies boven het meer. De bron wordt verhuld door vele bomen en alleen mensen die het meer kennen zullen het gemakkelijk kunnen vinden, andere zullen er misschien per ongelijk op stuiten.

Regels:
Gedraag je
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 4:07 am

Het was midden op de dag en Deke lag langs de rand van het meer te zonnen. Zijn hoofd was gevuld met droevigheid en zijn ogen waren waterig, waardoor hij niet zoveel meer zag. Ergens in de buurt lagen zijn spullen en hij wist dat zijn staf op zijn commando naar hem toe zou komen. Ook Lea was in de buurt, aan het gekabbel te horen waste ze zichzelf in het meertje. De bomen waren al een tijdje stil, al zongen ze af en toe droevige liedjes met hun rare, onaardse, diepe klanken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 4:11 am

Ayu liep voorzichtig langs de bomenrij, zigzaggend zodat niemand haar zou zien. Ze zag een wezen zich wassen in het bronwater. Haar eigen draak- Raisa- zweefde hoog boven haar hoofd, al zou niemand haar zien doordat de lucht helderblauw was, dezelfde kleur als Raisa.
Ayu bleef stilstaan bij een boom toen ze de jongen opmerkte waar het wezen waarschijnlijk bij hoorde. Vanuit haar schuilplaats hield ze hem nauwlettend in de gaten. Ze wilde niet voor verrassingen komen te staan.
Zijzelf was hier namelijk niet met de toestemming van haar vader, het zou niet de eerste keer zijn dat hij haar liet zoeken en oppikken. Ze had haar boog ontspannen in haar hand maar er lag een pijl in de schaft, ze zou niet overvallen worden door iemand zonder dat ze terug vocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 4:18 am

De bomen begonnen opeens opgewonden te fluisteren over een meisje in de buurt. Deke veegde de tranen uit zijn ogen en sprong op. Hij stak zijn hand op en zijn staf vloog ernaar toe, waarna hij hem in de aanslag hield. "Kom tevoorschijn," zei hij. "Ik hou er niet van als mensen mij bekijken." Hij richtte zich in de volle lengte op en zette de lange stok naast zich neer, nieuwsgierig de bosjes afspeurend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 4:22 am

Ayu bekeek de jongen nog steeds. Ze hield haar boog nu gespannen voor zich uit, hield de jongen nauwgezet in de gaten wetend dat hij haar niet zag. Ze trok zich verder terug in het bos. Ze wist niet hoe hij haar had opgemerkt, maar het was duidelijk dat hij een begaafde was en misschien wel meer. Ze had er weinig behoefte aan om zich meteen prijs te geven, dus hield ze zich stil en bleef kijken. Hopend dat de jongen haar niet zou ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:10 am

Deke wilde dat het meisje zich zou tonen, want hij had hier echt een hekel aan. Hij begon een van de mantra's van zijn volk te zingen, die de bomen er toe aanzette om zich tijdelijk naar zijn wil om te zetten. Er ging een raar soort huivering door de bosjes en de wortels begon in de richting van Deke te bewegen, samen met alles dat erop lag. Zo ook het meisje, tenzij ze zich heel erg zou verzetten. Maar dat zou hij dan wel weer zien. Met de staf in zijn hand en een meer achter zich voelde hij zich toch op zijn gemak. Uitgezongen wachtte hij op het meisje, terwijl Lea naast hem op de kant klom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:15 am

Ayu liet een reeks chiravloeken horen toen ze voelde hoe de bomen om haar heen begonnen te bewegen. Ze dook een stukje naar beneden en kwam zo in het zicht van de jongen te recht. 'Ben je helemaal gek geworden!' riep ze naar hem. Ze was nu al geirriteerd en keek de jongen boos aan. Als ze te ver uit de boom was gevallen waar ze zich in schuil had gehouden dan was ze zeker te pletter gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:20 am

"Was dan gekomen toen ik riep," zei Deke. "Ik wilde verder niks, maar zoals ik al zei heb ik een hekel aan stiekem bekeken worden." De stafarm en Lea waren alweer ontspannen, maar Deke hield het meisje in de gaten. "Dus, waarom lag je te kijken?" Hij was wel benieuwd. Het kon ook zijn dat het meisje gewoon langskwam en hem zo zag liggen, maar dan had ze neit zo stiekem hoeven doen. Lea was door haar poten gezakt en lag nu zoals echte sfynxen liggen, je zou bijna kunnen zeggen dat ze spinde, al was dat een raar geluid uit het bovenlichaam van een vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:23 am

Ayu hield haar pijl en boog voor zich uit, naar de grond gericht maar gespannen. 'Het gaat je helemaal niets aan,' zei ze tegen hem. Ze keek hem met samengeknepen ogen aan. Ze wilde hem niet vertellen waarom ze had gekeken. Het ging hem ook niets aan. Ze was hier voor zichzelf, het was niet gepland dat er iemand zou zijn die de rust zou komen verstoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:28 am

Nu sprong Lea op en ging met gespreide vleugels tussen Deke en het meisje staan. Ze hield er niet van als er in zijn buurt bogen gespannen werden, al waren die niet eens op Deke zelf gericht. Deke zette zijn staf in de grond, waar die meteen wortelschoot, en zette een stapje achteruit, dichter naar het water toe. Ondertussen stond Lea nog steeds als een stadbeeld tussen hem en het meisje in, alleen haar staart zwaaide heen en weer. Deke wilde iets tegen haar zeggen, maar durfde het bijna niet. Soms was zijn sfynx angstaanjagend, dodelijk als al haar soorgenoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:34 am

Ayu keek om de sfynx heen naar de jongen. 'Haal haar weg,' zei ze tegen hem. 'Ik schiet niet, niet op jou in elk geval,' ging ze toen verder. ze wilde er alleen zeker van zijn dat als ze aangevallen zou worden ze zich kon verdedigen. Van haar hoefde niemand te sterven, of door haar pijlen geraakt worden. Maar ze moest het zekere voor het onzekere nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:42 am

"Lea, ik denk dat het goed is," zei Deke aarzelend en Lea ontspande wat en ging tussen de twee in liggen, iets terzijde. "Sorry, ze is soms overprotective," zei Deke en hij werd een beetje rood. "Zij met de minste vijanden zouden de beste verdediging moeten hebben," zei Lea alleen. Deke haalde zijn schouders op, hij wilde er niet over nadenken. Hij pakte zijn staf weer op en liep naar het meisje. "Ik had mij nog niet voorgesteld, ik ben Deke." Hij stak zijn vrije hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:47 am

'Ayu,' zei ze alleen, ze pakte zijn hand niet aan. Liep richting het meertje en negeerde de sfynx die sprak. Het maakte haar helemaal niets uit wat er te zeggen was. Ze liet haar boog heel eventjes ontspannen en vulde haar veldfles bij. Ze had nog ver af te leggen en zeker van water was ze in die tijden niet. Daarbij had ze haast, ze moest haar vader voor blijven. Ondanks dat hij minder beschermend was geworden dan vroeger, Ayu had daarbij van de clan geleerd hoe je in het wild moest overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:55 am

Deke vond het hoogstens onbeschoft hoe het meisje zich opstelde en hij mocht haar niet. Dus besloot hij haar te gaan irriteren. Voor ze de veldfles kon sluiten stuurde hij het water er weer uit, terug in het meertje. Het was een simpele beweging van zijn hand die hij zelfs met de staf vast kon maken. Maar hij zette het ding nu weer weg, in de buurt, want hij had zo'n gevoel dat het straks in de weg zou zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 6:58 am

Ayu trok een gezicht toen het water terug vloeide in het water. Met een ruk stond ze op en liep naar de jongen. Ze naderde hem zo dicht mogelijk, haar wapens had ze laten liggen, ze kon dit zonder haar wapens te gebruiken. 'Ik meende wat ik net zei, ik heb geen zin om je neer te schieten. Maar als je je als een kleuter gedraagt zal dat dingen opleveren die voor jou niet echt prettig zijn,' siste ze hem toe. 'Kap er mee of je zult de gevolgen dragen,' ging ze verder. 'En je sfynx zal je niet kunnen redden daar zorg ik wel voor,' zei ze als laatste. Daarna liep ze terug en liet weer water in de veldfles stromen, ditmaal zorgde ze er met haar eigen krachten voor dat hij het er niet weer uit kon trekken en draaide de dop vast. Daarna pakte ze haar pijl en boog op en hield deze weer gespannen voor zich uit, gericht op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 7:10 am

"Ik ben bang dat jij begonnen bent," zei Deke en hij keek het meisje strak aan. Hij zag aan Lea dat ze helemal niet blij was met wat hier gebeurde. Toch ging Deke door. Hij trok het water naar zich toe, zodat het meertje zich uitbreidde rond de voeten van Ayu. Daarna liet hij het heel snel weer wegstromen, waardoor de aarde onder haar voeten wegspoelde en haar aan het wankelen zou brengen. Ondertussen keek hij op haar neer van zijn grote hoogte. Het was niets voor hem om zich zo te gedragen, maar hij had wel een oplossing gekregen voor de eerst mogelijkheid om toe te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 8:35 pm

Ayu werkte met haar eigen krachten het wegvloeiende water tegen. Hierdoor ontstond er om haar heen een grote plas water, het overige water kon ze geen grip meer op krijgen en vloeide terug naar het meer. Ze hield het water vast en begon gericht pijlen op Deke te schieten. Een stuk of vier pijlen vlogen met een flinke vaart door de lucht. Als Deke zou blijven staan zouden ze alle vier doel treffen.
Ondertussen schoot Ayu weg van de plek waar ze stond, hierdoor stroomde ook het water dat ze had vastgehouden weer terug de bron in, zonder de natuur verder te verwoesten. 'Jij bent echt verschrikkelijk,' riep ze hem toe. 'Dat zijn al twee doodpogingen binnen een uur,' riep ze hem toen nog toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 10:07 pm

Deke keek op toen ze inderdaad begon te schieten. Hij sprong snel opzij naar zijn staf en pakte die uit de grond, want kennelijk zou hij het met water niet redden. Hij had gezien dat het meisje zijn water tegen had gehouden, dus ze moest ook water kunnen sturen. "Kom op, ik plaagde maar wat," zei hij grinnikend. Lea was ook opgesprongen en haar hele lichaam stond onder spanning. Toch was Deke nu wel geïrriteerd, hij had niet verwacht dat iemand op deze manier op een klein plagerijtje zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 10:10 pm

'Ja hoor, je bent gewoon een idioot,' schreeuwde ze hem toe. Ze had hier gewoon totaal geen behoefte aan. 'Er zijn genoeg mensen die me dood willen hebben, het is niet nodig om nog iemand aan die lijst toe te voegen,' zie ze daarna terwijl ze weer drie pijlen op hem afschoot. Nu ze eenmaal was begonnen zou ze ook niet snel stoppen, daar had Deke maar eerder aan moeten denken, je kunt niet zomaar mensen plagen door ze bijna te doden en dan zeggen dat het niets was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 10:31 pm

Deke stapte weer opzij en bleef even staan kijken. "Zeg, ik heb je niet bijna vermoord of zo," zei hij met opgetrokken wenkbrauw. "Ik heb alleen wat geplaagd, is dat nu zo erg?" Hij vond Ayu een raar meisje. Om zich heen kijkend zag hij niets dat hem zou kunnen helpen om Ayu te laten stoppen, geen goede steentjes om tegen haar hand aan te slaan zodat ze die niet zou kunnen gebruiken. En, hij zou het daarna niet over zijn hart kunnen verkrijgen om de kneuzing dan niet te genezen. Hij zong een mantra die een onzichtbare muur zou optrekken en zette daarna de staf achter de muur neer. Zolang die daar zou blijven staan, kon de muur alleen door even sterke magie worden gebroken, en dat was niet moeilijk van Deke was nog niet goed. Maar hij had nu wel weer zijn handen vrij voor het water en het meisje was druk bezig met haar pijl en boog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 10:55 pm

Ayu stopte met het schieten van pijlen. Ze hield de boog nog steeds gespannen en op Deke gericht. Zodat als hij ook maar iets zou doen ze meteen kon schieten. 'Als het dan niet zo is, waarom ga je dan nog steeds door?' zei ze tegen hem. De vraag kon ze nu stellen omdat ze zelf was gestopt, natuurlijk hield ze haar wapen in de aanslag voor het geval dat. Al was haar intentie niet om hem te doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 11:01 pm

"Doe ik dan nog iets sinds jij begon met schieten," zei Deke. "Ik ben een paar keer opzij gestapt en er staat nu een onzichtbare muur tussen ons in, zodat jouw pijlen mij niet meer zullen bereiken. Jij bent degene die door gaat." Hij keek haar dwingend aan, want hij sprak toch echt de waarheid. "Als ik nog iets gedaan zou hebben, zou je bekogeld zijn met alles wat hier in de buurt te vinden is, of je was nu kledder nat." Hij zuchtte. Hij kon gewoon neit tegen dit soort mensen, al helemaal niet als ze verkondigden dat hij degene was die het fout deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 11:11 pm

'Vind je het heel gek als iemand je twee keer achter elkaar probeert te vermoorden?' vroeg ze spottend. Ze had haar pijl nu op de grond gericht en keek Deke met scherpe ogen aan. Ze had gelijk, tenminste dat vond ze zelf. Het was haar te vaak gebeurd dat mensen haar iets probeerde aan te doen als ze zich niet verdedigde. Ze wilde niet weer op die plek worden gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 11:19 pm

"Oh, dan spijt me dat," zei Deke. "Dat was mijn bedoeling niet. Normaal zijn bomen heel zachtaardig, ook als ze op bevel iemand naar een bepaalde punt voeren. Maar dat ik jou dus twee keer bijna bezeerd heb, zie je als een reen om pijlen op mij af te schieten. Het was mijn bedoeling niet. Heb je je ergens bezeerd, want dan heel ik het graag." Aan de blik van Lea te zien, was die het daar niet mee eens. Dit meisje verdiende niets meer in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayu,
Level 1
Ayu,


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 22-06-12

Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Emptydi jun 26, 2012 11:22 pm

Ayu keek de jongen met een scheef hoofd aan. Haar boog ontspande zich nu. 'Ik wil jou hulp qua helen niet,' zei ze tegen hem. Ze had meer zere plekken dan dat hij zou kunnen helen, meer dan dat ze van hem had gekregen. Het enige wat ze had overgehouden aan zijn pogingen waren een paar schrammen op haar arm. Maar de rest van haar lichaam was ook bont en blauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het maanmeer- Delica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het maanmeer- Delica   Het maanmeer- Delica Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het maanmeer- Delica
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Koninkrijk Delica

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: