Levea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levea

A whole new world
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» De stad Qwatar - Delicia
Ilitowoestijn - Ilito Emptywo sep 11, 2013 5:06 am van Ian

» Het grootland - Het Naaldbos
Ilitowoestijn - Ilito Emptyma sep 24, 2012 8:29 pm van Keira

» De ruïnes - Bergendal
Ilitowoestijn - Ilito Emptyza sep 22, 2012 11:51 pm van Deke

» Kamalita - Herberg de Zwarte roos
Ilitowoestijn - Ilito Emptyza sep 15, 2012 11:00 pm van Keira

» Oerwoud - Zuiderlanden
Ilitowoestijn - Ilito Emptyvr sep 14, 2012 3:03 am van Deke

» Fita - De bocht in de rivier
Ilitowoestijn - Ilito Emptywo sep 12, 2012 2:54 am van Deke

» Het zwarte strand
Ilitowoestijn - Ilito Emptyma sep 10, 2012 9:18 am van Ian

» Jura - het grote meer
Ilitowoestijn - Ilito Emptyma sep 10, 2012 8:34 am van Keira

» Samino - Ebalt - De herberg
Ilitowoestijn - Ilito Emptyma sep 10, 2012 6:52 am van Ruby

Statistieken
We hebben 42 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Itvizilun

Alle gebruikers hebben in totaal 2929 berichten geplaatst in 162 onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

 

 Ilitowoestijn - Ilito

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptyma jun 25, 2012 8:53 pm

Het rijk Ilito wordt grotendeels beslagen door een woestijn. Over het algemeen is dit een zandwoestijn, denk aan onze Sahara. Toch is er een stuk rotswoestijn. Dit relatief kleine deel, toch wel enkele honderden vierkante kilometers groot, heeft meteen een andere naam gekregen, de Ilitowoestijn. Dit is een koudere woestijn en je vindt er veel bomen en planten. Zelfs stromen hier een daar wat beekjes, maar deze liggen ver uit elkaar en verdwijnen meestal onder de grond. Maar juist door deze beekjes bruist het hier van het leven. Je vindt hier dieren die op de steppen op onze aarde leven, maar ook nog meer en dat laat ik aan je eigen fantasie over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 1:56 am

"Ik houd niet van zand." Met een zucht plofte Ruby neer op een rots en keek naar een aantal diertjes die van haar en Swan wegrende. Swan knikte. "Dat weet ik, maar we moeten even een stop maken. We zijn al een dag onderweg." Ruby knikte en gaf hem een klopje op zijn snavel. "Weet ik. Geniet van je rust, Swan." Zei ze en glimlachte liefkozend naar hem. Hij ging zitten en viel al snel in slaap. Ze nam een slokje uit haar waterfles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 2:03 am

Deke had alleen zijn broek nog aan en stond aan de rand van een van de beekjes te oefenen met het water. Zijn staf lag verderop bij Lea, want die zat toch alleen maar in de weg als hij hem vast had. Hij maakt waterballen en probeerde die zo lang mogelijk te laten zweven. Als het mis ging, en dat was vaak, volgde hij de raadselachtige aanwijzingen van Lea op. En als het goed ging hoorde hij de planten om hem heen juichen. Het was wel warm en elk wolkje dat voor de zon schoof was welkom bij Deke, maar hij bleef verbitterd doorgaan, tot hij uit frustatie een bol heel ver weg schoot, zo ver als hij kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 2:25 am

Een korte hoge gil van schrik ging over Ruby's lippen toen er een bol water naast haar kapot spatte. Swan keek verbaasd op toen Ruby gehaast overeind sprong. Al gauw was ze weer rustig maar ze keek om zich heen wie er verantwoordelijk was voor dat water. Haar ogen konden veel beter zien onder water dan gewoon, dit was vervelend. Ze sprong van de rots af en zocht naar degene die de waterbol had geschoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 3:49 am

Deke keek op toen hij hoorde gillen en Lea begon zachtjes te grommen. Even verderop zag hij een meisje dat verschrikt om zich heen keek. "Sorry," riep hij en hij begon met Lea op haar af te lopen. Hij stak zijn hand op en al snel volgde zijn staf ook. Het gaf een soort veilig gevoel met dat ding in zijn hand, wetend dat hij helende en magische bescherming had. Hij was nu naast het meisje en keek naar beneden. "Sorry, heb je ik geraakt?" vroeg hij, hopend dat ze nee zou zeggen. Lea keek intussen naar de grote zwaan, iets verderop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 7:44 am

Ruby lachte even ongemakkelijk omdat ze net op zo´n hoge toon gegild had. "Nee, nee. Geeft niets joh. Ik schrok gewoon." Zei ze en stak haar hand op naar Swan om hem gerust te stellen. Niet dat Swan zich heel erg druk maakte. Vaak wist hij dat Ruby het wel alleen aan kon, ook als ze dit zelf niet door had. Ze glimlachte en keek met fascinatie naar de draak van de jongen. Altijd bewonderde ze die beesten weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 8:30 am

Lea is een sfynx.

"Oh, dan is het goed," zei Deke. "Ik kan nog niet zo heel goed helen." Hij zuchtte even en wilde dat hij meer kon, maar dat zou waarschijnlijk nog een tijd gaan duren. "Ik ben Deke." Hij stak zijn hand uit en nadat ze handen hadden geschud ging hij zitten op een steen. Hij was toe aan rust na de harde training. Lea ging erbij liggen zoals echte sfynxen dat doen en speelde wack-a-mole met de dichtbijgelegen konijnenholen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 8:34 am

Oh, mijn excuses.
-

Ruby schudde zijn hand. "Ik ben Ruby." Stelde ze zichzelf aan de jongen voor en glimlachte vriendelijk naar hem. Ze plofte tegen dezelfde steen aan en keek naar hem. "Genezen he? Gaaf." Zei ze. Ze vond het leuk hoe tovenaren vaak een andere specialiteit hadden en had daarom zelf ook iets uniekers willen doen. Haar meestertovenaar had altijd specialiteit schaduwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 8:38 am

"Tja, maar ik kan nog niet zo veel," zei Deke teleurgesteld. "Met de makkelijkste mantra's genees ik schrammen en blauwe plekken, voor iets diepere wondjes of kneuzingen is er een langere mantra nodig die een kleine feniks uit mijn staf tovert, die dan vervolgens zijn tranen op de wond laat vallen. Maar het is echt heel moeilijk. Geef mij maar de rest van de tovenarij of het water beheersen." Hij zuchtte en keek naar Ruby. "En hoe zit het met jou? Ben jij in staat tot iets speciaals?" Hij was nieuwsgierig en Ruby leek hem een aardig meisje, eentje waar hij graag iets van leerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 6:54 pm

Ruby haalde haar schouders op. "Er valt altijd meer te leren. De kracht genezen is mooi. Niet agressief zoals sommige specialiteiten, maar rustig." Zei ze en glimlachte. Dat was ook de reden dat zij niet voor een aanvallende kracht had gekozen. "Het is voor mij mogelijk om water te sturen." Zei ze tegen hem. "Daarnaast heb ik Illusies als mijn specialiteit." Zei ze tegen hem. "Maar het is lastig om grote dingen te creeëren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptydi jun 26, 2012 10:02 pm

"Oh, dus jij bent ook een tovenaar?" vroeg Deke nieuwsgierig. "Heb jij ook iets van een staf of een stokje?" Elke tovenaar bleek iets anders te hebben, dus hij was altijd benieuwd. Hij moest zijn staf heffen en de spreuk zingen als een mantra, anders kwam hij nergens. Hij stak zijn staf in de grond en je zag dat die meteen wortel schoot, om te blijven staan en op zoek te gaan naar grondwater. Dat, plus licht, laadde zijn staf altijd op. De blaadjes aan de stok werden groener en per keer werd hij iets groter. Want ja, naast Deke moest je wel heel lang zijn, wilde je van enige nu zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 2:10 am

Ruby keek naar de toverstok van Deke. De verschillende manieren van spreuken gebruiken was mooi. Elke tovenaar gaf er zijn eigen draai aan. "Nee, ik maak gebruik van symbolen." Zei ze. Hier had ze voor gekozen omdat ze bang was dat ze een toverstok kwijt zou raken of iets in die richting. Ze glimlachte. Het ging als volgt dat ze een symbooltje in de lucht tekende en de bijbehorende spreuk uitsprak. Heel soms lukte het ook zonder uitspreken, maar dit nam veel meer energie weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 2:23 am

"Aha," zei Deke en hij knikte. Hij was bang geweest dat als hij voor symbolen had gekozen, hij de symbolen zou vergeten. Daarom had hij zijn staf, als hij eht wilde kwam die toch op hem afgevlogen. "Maar een profeet? Dus jij ziet soms een glimp van de toekomst? Lijkt me best cool, maar soms ook verwarrend. Dat je iets gezien hebt en dat dat later opeens weer gebeurd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 2:30 am

"Hmm, nee. Ik ben een illusionist. Als profeet zie je dingen die echt gaan gebeuren, behalve als van richting wordt veranderd. Maar ik creeër dingen die er niet echt zijn. Dingen die mensen graag willen zien, of juist hun grootste angsten. Waanbeelden." Zei Ruby op rustige toon. Ze tekende een symbool in de lucht dat leek op een soort driehoek en sprak mompelend een spreuk uit. Naast de toverstok van Deke verscheen er nog eentje, alsof hij opeens een tweeling had gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 2:41 am

"Oh, sorry," zei Deke. "Ik had het verkeerd gelezen. Razz Maar het lijkt me best nuttig, vooral als je ooit jezelf kan kopiëren. Ik zou je ook graag willen laten zien wat ik kan, maar dan zul je eerst een wond moeten hebben en dat zullen we maar niet uitlokken." Leunend op zijn staf ging hij overeind staan. Hij hakte met zijn eigen staf door het kopie, om te zien wat er gebeurde. "En jij zegt je spreuken dus gewoon? Bij mij zijn het een soort mantra's, ik zing ze en dan komen ze voort uit de staf." Hij zong zijn mantra en het deel van de steen waar Ruby nog tegenaan zat werd onzichtbaar, tot hij stopte met zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 2:53 am

Ruby knikte met een glimlachje. Dat konden ze maar beter niet doen. Even leek de illusie te flikkeren en langzaam verdween hij toen. Als mensen merkte dat iets een illusie was werd deze ook steeds zwakker. "Ja, meestal wel. Maar bij moeilijke spreuken moet ik de spreuk soms blijven herhalen, wil ik dat de illusie goed genoeg is. En wil ik een moeilijke en lange spreuk doen dan zing ik deze ook wel eens, omdat dat makkelijker gaat. Ik hoop dit te verbeteren en dat ik op een gegeven moment helemaal niets meer hoef uit te spreken." Zei ze tegen hem en keek even naar de steen die zodadelijk even was verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 2:59 am

"Ach, zo heeft iedereen zijn eigen manier," zei Deke en hij keek naar Ruby. "Zullen we ander een klein duel doen, alleen dan wel in de buurt van het beekje want dan hebben we water in de buurt." Hij keek haar hoopvol aan. Een vriendschappelijk duel was altijd een goede mogelijkheid om eigen technieken te verbeteren en van de ander te leren. Lea knikte goedkeurend, maar Deke sloeg daar geen acht op want dat deed ze heel vaak. Met een glimlach gebaarde hij Ruby hem voor te gaan in de richting van het rustig kabbelende water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 3:05 am

Een scheve grijns kwam er rond Ruby's lippen te staan. "Uitdaging geaccepteerd." Zei ze tegen hem en deed haar vestje uit terwijl ze richting het water liep. Even keek ze achterom naar Swan. "Blijf jij daar?" Hij deed nieuwsgierig zijn ogen open en knikte naar haar. "Succes." Sprak hij zachtjes. Even knielde Ruby bij het beekje neer en voelde het water. Heerlijk koud, perfect. Ze ging overeind staan en keek naar Deke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 6:14 am

Deke liep achter Ruby aan en ging een stukje verderop naast het beekje staan. Hij zette zijn staf in de grond, zodat hij hem makkelijk kon pakken. Zo kon hij reageren op bij soorten aanvallen, magie en sturing. Hij ging klaar staan en keek toen weer naar Ruby. "Dames mogen beginnen," zei hij, hoffelijk als altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 6:18 am

Ruby glimlachte. "Wat een heer." Zei ze met een lachje en creeërde een bal van water en schoot deze op hem af. Ze glimlachte. Met water was ze echt in haar element. Thuis was water waar ze in leefde. Ademen onder water ging ook. Daarom vertrouwde ze er volledig op. Hoewel ze niet helemaal zeker was van haar sturingskunsten. Ze maakte een symbool in de lucht en begon toen langzaam een lange spreuk te mompelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 6:24 am

Deke probeerde vat op de bal te krijgen en langzaam minderde de bol vaart. Toch moest die nog opzij springen. Deze beweging verlengde hij en hij slingerde de bol om zich heen, terug in de richting van Ruby. Hij zag dat ze bezig was met een spreuk, die er ingewikkeld uitzag, kijkend naar het symbool en de lengte. Hij vroeg zich af wat er zou gebeuren, maar wist bijna zeker dat het meisje haar spreuk niet af kon maken als ze op zij moest springen voor de bol water die terug vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 6:39 am

Ruby zag haar waterbol weer op haar afkomen en probeerde de spreuk door te zetten zodra ze naar beneden dook om deze te ontwijken. Helaas mislukte dit. De waterbol scheerde rakelings langs haar hoofd en een deel kwam in haar haar terecht. "Iets korters dan maar." Besloot ze hard op. Ze baalde ervan dat die spreuk niet was gelukt, want anders was er iets groots uit gekomen. Ze maakte een nieuw, simpeler symbool en mompelde de spreuk. Ze maakte een waterbol en schoot die op Deke af. Door de spreuk leek de waterbol opeens stukken groter dan hij in werkelijkheid was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 6:51 am

"Wow, dat ding is groot," zei Deke. Hij deed ongeveer hetzelfde als bij de vorige, maar nu boog hij de bol alleen maar af en even verder spatte het ding uiteen in de beek. Hij had wel gemerkte dat hij maar op een deel grip had gekregen, de rest vloog nog steeds op hem af. Hij liet zich vallen en rolde naar zijn staf. Hij ging weer staan, pakte de stok en zong zijn beste mantra. Uit de top schoot een kleine, doorzichtige feniks die naar Ruby toevloog. Het wezen was met een rokerige sliert aan de staf verbonden. Niet dat de feniks iets zou doen, het was een helende spreuk en hij was niet eens tastbaar, het zou waarschijnlijk voor afleiding zorgde. In de tussentijd kon Deke zijn staf weer weg zetten en zich voorbereiden. Hij stuurde wat water naar zic toe en legde het in een plas aan zijn voeten. Het was nu dichter in de buurt en het koste minder moeite om te gebruiken in de verdediging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Level 1
Ruby


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 24-06-12

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 7:11 am

Ruby keek naar de kleine fenix. Fenix, vuur. Bah, daar vond ze echt niets aan. Ze stuurde wat water om de fenix af te weren, maar het zorgde inderdaad voor afleiding. Het overgebleven water stuurde ze naar Deke. Haar watersturing was nog niet helemaal geweldig, maar het was beter dan niets. Het was leuk om een keertje in actie te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deke
Level 2
Deke


Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 27

Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Emptywo jun 27, 2012 7:15 am

De feniks flikkerde even en verdween toen met een lichtflits. Deke stuurde het water van Ruby weg en haalde uit zijn eigen plasje genoeg water naar boven voor een mooie, niet al te grote bol die hij naar Ruby stuurde. Zonder af te wachten wat ze zou doen, haalde hij de volgende sliert omhoog, die hij om kon vormen tot nog een bol of zo nodig een klein muurtje, als hij het water in elk geval lang genoeg kon laten zweven. Hij beleefde in elk geval wel plezier in wat ze aan het doen waren, werken met zijn krachten vond hij altijd leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ilitowoestijn - Ilito Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ilitowoestijn - Ilito   Ilitowoestijn - Ilito Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ilitowoestijn - Ilito
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» UItgestrekte velden - Ilito.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Levea :: Het RPG :: Het continent Dalint-
Ga naar: